abonnement Unibet Coolblue
pi_100726503
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100726750
Utrecht door een tilt-shift lens



Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100726874
Ah, kan iemand dit topic koppelen aan de reeks. Ben ik vergeten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100727546
Voor de tweede keer..
pi_100731113
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:22 schreef Nielsch het volgende:
Ah, kan iemand dit topic koppelen aan de reeks. Ben ik vergeten.
Done, maar volgende keer kun je gewoon op de 'open nieuw deel' knop drukken, dan gaat het helemaal automagisch.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_100748291
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:34 schreef Misstique het volgende:

[..]

Done, maar volgende keer kun je gewoon op de 'open nieuw deel' knop drukken, dan gaat het helemaal automagisch.
thanks!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100758013
In het vorige topic vroeg iemand naar de mogelijkheid om cocktails te drinken in Utrecht.

Bij Van Velsen (Mariaplaats) hebben ze veel cocktails. Ook kun je bij Zussen (Janskerkhof) cocktails drinken. Bij La Cubanita (is ook een restaurant) kun je in augustus cocktails drinken voor 3,50 euro.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100758428
Badhu heeft ook cocktails, maar dat is net geen centrum meer.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_100758586
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Nielsch het volgende:
In het vorige topic vroeg iemand naar de mogelijkheid om cocktails te drinken in Utrecht.
Cocktailbar in Utrecht? Das een lastige! Hoewel je Zussen inderdaad wel soort van cocktailbar kunt noemen. Vandaar ook de vele dames daar, denk ik ;-)

edit: Zussen heeft een cocktailkaart van ruim 50 cocktails, dat ga je verder niet in Utrecht vinden.
  maandag 15 augustus 2011 @ 14:32:12 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_100759269
Eerste dag van de UIT-dagen vandaag? Ik voelde me vanochtend op de fiets net een BMW bumperklever, maar wat zijn mensen die voor het eerst ooit op de fiets zitten (zo lijkt het toch zeker) ergerlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_100759344
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
Eerste dag van de UIT-dagen vandaag? Ik voelde me vanochtend op de fiets net een BMW bumperklever, maar wat zijn mensen die voor het eerst ooit op de fiets zitten (zo lijkt het toch zeker) ergerlijk.
Jup.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100769431
Havana heeft ook wel wat cocktails, zie: http://www.havanautrecht.(...)staurant-havana.aspx.
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:42:26 #13
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_100775829
quote:
15-08-11 20:10:20 Politie Utrecht Utrecht Venuslaan. 3 gewonden; met hoofd tegen viaduct: stonden in dubbeldekbus
8)7
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:48:04 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100776125
Eentje zwaargewond, hopelijk komt het goed..
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:49:07 #15
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_100776183
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:48 schreef Silenus het volgende:
Eentje zwaargewond, hopelijk komt het goed..
Serieus? Ik zat al te zoeken naar meer info... gewoon op rtvu.nl dus :|W

Klinkt idd heftig... :{

quote:
UTRECHT - Drie studenten in Utrecht zijn gewond geraakt tijdens een ritje door de stad. Ze stonden rechtop in een open dubbeldekkerbus, die onder een viaduct op de Rubenslaan door reed.

De studenten stootten hun hoofd en raakten zodanig gewond, dat een traumahelikopter moest uitrukken. Volgens een politiewoordvoerder is één van hen er ernstig aan toe. Het verkeer over de Rubenslaan wordt omgeleid.

De dubbeldekkerbus reed door de stad met studenten die deze week de Utrechtse Introductie Tijd vieren. De bus was gehuurd door Studenten Hockey Vereniging Rinoceros. De voorzitter is aanwezig op de plaats van het ongeluk.
Bron
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_100777675
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef Nielsch het volgende:
In het vorige topic vroeg iemand naar de mogelijkheid om cocktails te drinken in Utrecht.

Bij Van Velsen (Mariaplaats) hebben ze veel cocktails. Ook kun je bij Zussen (Janskerkhof) cocktails drinken. Bij La Cubanita (is ook een restaurant) kun je in augustus cocktails drinken voor 3,50 euro.
Kijk, dát zijn de tips! Thanks, ook voor alle andere cocktailadviezen!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_100777918
Staat nu ook op Nu inderdaad

http://www.nu.nl/binnenla(...)t-hoofd-viaduct.html

Heftig.. lekker begin van je studententijd. En ik vraag me heel erg af wat voor verhaal hier achter zit. Buschauffeur die niet op heeft zitten letten? Baldadigheid? Drank?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_100778486
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef Naamah het volgende:
Staat nu ook op Nu inderdaad

http://www.nu.nl/binnenla(...)t-hoofd-viaduct.html

Heftig.. lekker begin van je studententijd. En ik vraag me heel erg af wat voor verhaal hier achter zit. Buschauffeur die niet op heeft zitten letten? Baldadigheid? Drank?
Hersenloosheid... En dat had aan de Hogeschool of de Uni moeten gaan studeren? Wat een niveau, wat een droevenis...
pi_100778803
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
Eerste dag van de UIT-dagen vandaag? Ik voelde me vanochtend op de fiets net een BMW bumperklever, maar wat zijn mensen die voor het eerst ooit op de fiets zitten (zo lijkt het toch zeker) ergerlijk.
Hehe, had ik vanmiddag ook last van. Drie UIT-sjaars (ga ik vanuit, ze hadden alledrie hetzelfde plastic bandje om hun pols) botsten tegen elkaar toen de meest rechtse ineens bedacht dat ze links af moesten. Ik fietste er net achter en kon nog net om de botsing heen fietsen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_100779055
quote:
Studenten in dubbeldekker knallen tegen viaduct
Bij een ongeluk met een dubbeldeksbus in Utrecht zijn drie vrouwelijke studenten gewond geraakt. Zij stonden rechtop op het moment dat de bus onder een viaduct doorreed.

De meiden waren aan het feesten, en zagen niet dat ze op het viaduct afreden. Er werd nog geroepen dat ze moeten bukken, maar dat kregen ze niet mee. Een van de meisjes liep door de klap lichte verwondingen op, twee van hen zijn er erg slecht aan toe en moesten met een hoogwerker naar beneden gehaald worden. Politie, ambulances en een traumaheli waren snel ter plaatse. De studenten waren de Utrechtse Introductie Tijd aan het vieren.
Bron: Hart van Nederlands
http://www.hartvannederla(...)allen-tegen-viaduct/
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:42:01 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100779370
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Hersenloosheid... En dat had aan de Hogeschool of de Uni moeten gaan studeren? Wat een niveau, wat een droevenis...
Wat heeft dat er nou weer mee te maken. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_100779836
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken. :')
Met nadenken, je hersens gebruiken, inzicht, verstand, etc. :')
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:56:43 #23
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_100780253
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:49 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Met nadenken, je hersens gebruiken, inzicht, verstand, etc. :')
Mwoah, vind het nogal een kansloze opmerking. Niemand weet precies wat er is gebeurd, om die meisjes dan neer te zetten als hersenloze idioten...weten wij veel. Wie weet kunnen ze nooit meer lopen.

Alsof wij allemaal zo lekker verantwoord bezig waren op ons 17e...een ongeluk zit in een klein hoekje.
Gourmetten of steengrillen?
pi_100781445
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mwoah, vind het nogal een kansloze opmerking. Niemand weet precies wat er is gebeurd, om die meisjes dan neer te zetten als hersenloze idioten...weten wij veel. Wie weet kunnen ze nooit meer lopen.

Alsof wij allemaal zo lekker verantwoord bezig waren op ons 17e...een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ik kan me zo voorstellen dat je met lekker weer boven in die bus aan het feesten bent, biertje erbij, lekker muziekje op. Echt niet dat jij dan heel erg gaat zitten opletten op viaducten enzo, zeker niet in een volle bus.
Lijkt mij dat de chauffeur wel wat beter had mogen opletten.
pi_100781525
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mwoah, vind het nogal een kansloze opmerking. Niemand weet precies wat er is gebeurd, om die meisjes dan neer te zetten als hersenloze idioten...weten wij veel. Wie weet kunnen ze nooit meer lopen.

Alsof wij allemaal zo lekker verantwoord bezig waren op ons 17e...een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ik hoop van harte dat ze er nog bovenop komen, dat natuurlijk wel. Dit gun je helemaal niemand.

Ik vind alleen wel dat het iets zegt over hun denkvermogen. Als je met je kop tegen een viaduct aanslaat vanuit een bus dan heb je iets heel doms gedaan. Dan heb je het noodlot getart. Dat kan en moet je weten, ook op je 17de.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')