abonnement Unibet Coolblue
pi_100460384
Ik wil dus heel graag krullen Maar heeft iemand ervaringen en hoeveel kost het? Want ik ben bang dat mijn haar echt lelijk wordt na dat het klaar is
Someday you'll realize
how much you cared about her
&how amazing she really was.
And when that day comes,
pi_100467088
LIF
pi_100467191
Kosten zullen afhankelijk zijn van de kapper die je bezoekt, de één is nou eenmaal veel duurder dan de ander. Ik heb zelf twee keer een permanent gehad, beiden alweer jaren geleden. Mijn haar is er in ieder geval niet van beschadigd, het is nog net zo gezond als het altijd al was. Mocht het niet mooi uitpakken, realiseer je wel dat je dan dikke vette pech hebt en moet wachten tot ze er weer uitgegroeid zijn.
I reject reality and substitute my own
pi_100470058
Niet doen!

Ik heb het ook laten doen een tijdje terug. Het was ten eerste ontzettend duur (meer dan 100 euro), ten tweede viel het resultaat ontzettend tegen. Mijn haar krulde wel, maar het pluisde ontzettend (ik smeerde er allerlei zooi in, maar niks hielp echt tegen het pluizen) en zodra het gaat uitgroeien is het geen gezicht..
pi_100471816
Ik heb het 1 keer gedaan. Betaalde er toentertijd 90 euro voor of 94 zoiets. Zag er het eerste half jaar supermooi uit, geen pluis niks, maar ik heb vrij snel vet haar, dus misschien was dat mn redding. Daarna ging het steeds meer pluizen onderin. Toen heb ik het laten halveren. Zag het er weer leuk uit. En daarna ging het echt uitgroeien, en toen zag ik er 6 maanden lang uit als een natgeregende poedel, bovenin supersteil, onderin afgrijselijke pluizenbos. Doe het nooit meer. Maar gedurende de tijd dat het mooi zat (zo driekwart jaar dus) wel veel plezier aan beleefd. Mn haar is er overigens niet kapot door gegaan of droger van geworden of midner door gaan glanzen. Alle uitgroei was weer mijn normale haar zoals ik het gewend was.
Life is sweet, life is bitter...
pi_100477821
Maar als het er lelijk uit begint te zien, Die uitgroei hoelang duurt het voor dat dat uitgroeiitt?
Someday you'll realize
how much you cared about her
&how amazing she really was.
And when that day comes,
pi_100478693
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Rabiosa het volgende:
Maar als het er lelijk uit begint te zien, Die uitgroei hoelang duurt het voor dat dat uitgroeiitt?
Ligt ook aan hoe snel je haar groeit en hoe lang je jouw haar wilt dragen. Ik heb dan wel geen ervaring met permanent uitgroeien (heb krullen van mezelf) maar heb wel een kleurspoeling gehad die besloot te blijven zitten. Ik ben nu een jaar verder en mensen vragen nog steeds of ik mijn haar geverfd heb. Ben dan ook zo eigenwijs dat ik nu bedacht heb het lang te willen, dus van het geverfde stuk gaan elke keer alleen de dode puntjes af. Dan duurt het dus heel lang. Was ik bij mijn kortere kapsel gebleven dan was het nu waarschijnlijk al veeel minder zichtbaar geweest.

Maar het is dus van verschillende factoren afhankelijk hoelang de uitgroei duurt. Denk wel dat je al snel op minstens een half jaar moet rekenen.
pi_100503064
Ik zou het iet doen, het is als eerste best wel duur, ik heb het toen ook laten doen en mijn haar werd er vreselijk droog van en was ook helemaal dood.. ;( nu een jaar later is het er nog steeds niet helemaal eruit en moet ik dus elke dag mijn haar stijlen wil het een beetje normaal uitzien. kan je wel foto's PM'en als je dat wilt ;)

als je heel graag krullen wilt, zou ik dat gewoon doen met een krultang;)
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_100505747
1 keer zelf gedaan met hele grote krullers.. Ik leek op een tijger. :(
pi_100510056
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:11 schreef monikanyc het volgende:
Ik zou het iet doen, het is als eerste best wel duur, ik heb het toen ook laten doen en mijn haar werd er vreselijk droog van en was ook helemaal dood.. ;( nu een jaar later is het er nog steeds niet helemaal eruit en moet ik dus elke dag mijn haar stijlen wil het een beetje normaal uitzien. kan je wel foto's PM'en als je dat wilt ;)

als je heel graag krullen wilt, zou ik dat gewoon doen met een krultang;)
Ja is goed ben benieuwd
Someday you'll realize
how much you cared about her
&how amazing she really was.
And when that day comes,
pi_100510135
ik heb het welis gedaan op feestjes enzo en ik heb echt een gezicht voor krullen het was zo mooi! Allen ik heb heel dik en veel haar dus ik ben zeker 4 uur bezig dan spuit ik het helemaal vol met lak en wordt het kei hard dat vindt ik echt irriitant maaar als ik dat niet gebruik dan heb ik geen krullen
Someday you'll realize
how much you cared about her
&how amazing she really was.
And when that day comes,
pi_100518700
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef Rabiosa het volgende:
ik heb het welis gedaan op feestjes enzo en ik heb echt een gezicht voor krullen het was zo mooi! Allen ik heb heel dik en veel haar dus ik ben zeker 4 uur bezig dan spuit ik het helemaal vol met lak en wordt het kei hard dat vindt ik echt irriitant maaar als ik dat niet gebruik dan heb ik geen krullen
Dan kan je beter savonds je haar wassen en het in een knot draaien. Sochtends heb je dan hele mooie krullen als je er nog snel met een fohn warm-koud overheen gaat. :)
pi_100520672
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:03 schreef Rabiosa het volgende:
ik heb het welis gedaan op feestjes enzo en ik heb echt een gezicht voor krullen het was zo mooi! Allen ik heb heel dik en veel haar dus ik ben zeker 4 uur bezig dan spuit ik het helemaal vol met lak en wordt het kei hard dat vindt ik echt irriitant maaar als ik dat niet gebruik dan heb ik geen krullen
Als je heel steil haar hebt kan je beter met papillotten aan de gang gaan. En lak dat wel...
Life is sweet, life is bitter...
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:18:36 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_100520732
Vroeger heb ik ooit nog permanent gehad, ik heb vrij stijl haar en het zakte al snel naar beneden, zodat je onderaan krullen hebt en bovenaan is het glad, geen gezicht dus.

Wat ik weleens deed is vlechtjes zetten in nat haar en dan als het droog is de vlechten eruithalen, dan heb je ook leuke krullen :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_100520895
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:18 schreef Karina het volgende:
Vroeger heb ik ooit nog permanent gehad, ik heb vrij stijl haar en het zakte al snel naar beneden, zodat je onderaan krullen hebt en bovenaan is het glad, geen gezicht dus.

Wat ik weleens deed is vlechtjes zetten in nat haar en dan als het droog is de vlechten eruithalen, dan heb je ook leuke krullen :)
Je krijgt een beter effect als je je hele haar neemt en dan draait, Als je lang haar hebt kan je het om elkaar heen draaien in een knot. Dan krijg je mooi slag/pijpekrullen :)
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:00:19 #16
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100693670
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:23 schreef linpunt het volgende:

[..]

Je krijgt een beter effect als je je hele haar neemt en dan draait, Als je lang haar hebt kan je het om elkaar heen draaien in een knot. Dan krijg je mooi slag/pijpekrullen :)
Bij mij zakt dat altijd meteen weer in :')

Ik heb twee keer permanent laten zetten, weet niet hoeveel het kostte want dat was nog in de tijd dat mijn moeder de kapper betaalde :P
Maar ik heb er nooit spijt van gehad, ben zelfs weer aan het twijfelen of ik het niet weer laat zetten, maar ik ben nu teveel gehecht aan mijn pony en een pony + permanent = no go!
Mijn haar heeft het niet beschadigd, maar moet erbij zeggen dat ik sowieso om de dag mijn haar moet wassen ivm vettigheid. Heb je droog haar dan zou het wel riskant zijn.

Opeens was ik het kapsel gewoon opeens zat en heb ik een pony laten knippen en ben ik mijn haar gaan stijlen. Ging makkelijk zat. Moet ik er wel bijzeggen dat ik een bob-lengte had.
Ik heb eventueel ook foto's maar die zou ik dan moeten zoeken. Laat het maar weten :)
吴 曼 迪
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')