misschien dat dat in jouw kennissenkring zo is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus je moet op directe vragen maar gewoon onzin als antwoord geven?
Want geen vlees op je bord betekend onmiddelijk de vraag ben je vegetarier en of je nu antwoord dat je geen vlees eet of vegetarier bent maakt niets uit, de halve avond gaat het dan over of je het niet verschrikkelijk mist, of je wel weet dat er in kaas dierlijke producten zitten, of in rood snoep of dat je wel weet dat voor soja ook regenwouden gekapt worden en ga zo maar door.
Het is gewoon triest.
Dat is bijkans overal zo, dat hoor ik ook van die vegatariers en jij bent er ook een vb van, alleen al op een reactie dat vegetariers geen supplementen nodig hebben vindt jij het nodig om mij even erop te wijzen dat kaas niet vegatarisch is en zelfs als ik zeg geen vegetarier te zijn ga je nog door.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misschien dat dat in jouw kennissenkring zo is.
jij maakt echt overal een probleem vanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is bijkans overal zo, dat hoor ik ook van die vegatariers en jij bent er ook een vb van, alleen al op een reactie dat vegetariers geen supplementen nodig hebben vindt jij het nodig om mij even erop te wijzen dat kaas niet vegatarisch is en zelfs als ik zeg geen vegetarier te zijn ga je nog door.
Wat jou betrefd zegt geen enkele vegetarier dat ze vegetarisch zijn, zelfs niet als antwoord op een directe vraag omdat jij je er dan aan stoort.
Dat samen met het wekelijkse vegetariers bash topic maakt wel dat ik een punt heb denk ik zo.
De meeste kaas is inderdaad niet geschikt voor vegetariėrs, maar in een goede kaaswinkels zijn wel kazen te vinden die dat wel zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:29 schreef erodome het volgende:
... dat kaas niet vegatarisch is ...
Bij de AH hebben ze ook vegetarische kaas.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:49 schreef Deliah het volgende:
[..]
De meeste kaas is inderdaad niet geschikt voor vegetariėrs, maar in een goede kaaswinkels zijn wel kazen te vinden die dat wel zijn.
Nu nog steeds nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:10 schreef EdNoolk het volgende:
Waarom bevat pagina twee geen geile pics?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |