Je kunt via ontvangersservice ook aangeven dat het pakketje de volgende dag bij de buren op nummer x bezorgd moet worden, misschien was dat een optie om dan gewoon je eigen nummer op te geven?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:56 schreef BlackRhino het volgende:
Blijf ik dus vandaag hele dag thuis, omdat ik een pakketje verwacht. Zie ik ineens via Track&Trace: 1e afleverpoging mislukte, morgen 2e poging. Maar ik was er dus gewoon. Toen viel mij op dat er geen huisnummer bijstond, alleen mijn postcode en plaatsnaam. De winkel opgebeld die het pakketje verzenden: hebben gewoon een label erop geplakt met mijn huisnummer.
Toen PostNL gebeld en die zeiden ook dat er geen huisnummer bij stond. Die kerel ging iets proberen te regelen zei ie door alsnog het huisnummer erbij te zetten op het distributiecentrum, maar dit was geen garantie omdat dit niet officiel mocht bla bla. Dus ik: en nu dan? Ik moet afwachten of hij morgen komt, en anders gaat het pakketje retour afzender. Maar: de verzender heeft er geen afzender op gezet.
Wat kan ik nu nog meer doen Bedankt alvast, want dit is balen.
Voorgemeld niet aangekomen: de afzender heeft PostNL laten weten dat ze een pakket hebben, maar deze nog niet fysiek aan PostNL overgedragen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef Tovenaartje het volgende:
Klinkt bekend, dinsdag is pakketje naar mij verstuurd en staat nog steeds op voorgemeld: Nog niet aangenomen, is het echt zo belachelijk druk daar of heeft iedereen kerstvakantie?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je kunt via ontvangersservice ook aangeven dat het pakketje de volgende dag bij de buren op nummer x bezorgd moet worden, misschien was dat een optie om dan gewoon je eigen nummer op te geven?
Wel een dag te laat mijn opmerking, maar misschien helpt het een ander nog
Nee, werkt niet, track en trace unmmer was opeens niet meer geldig Pakketje ligt nu op afdeling onbestemde pakketten, dus de webshop heeft mij een nieuwe foon opgestuurd en gaan hun pakketje claimen bij PostNL. Wat een paupers, serieus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je kunt via ontvangersservice ook aangeven dat het pakketje de volgende dag bij de buren op nummer x bezorgd moet worden, misschien was dat een optie om dan gewoon je eigen nummer op te geven?
Wel een dag te laat mijn opmerking, maar misschien helpt het een ander nog
Hij is dus niet eens teruggestuurd naar de webshop? Dan heeft hun adres er ook niet (goed) opgestaan..quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:50 schreef BlackRhino het volgende:
Nee, werkt niet, track en trace unmmer was opeens niet meer geldig Pakketje ligt nu op afdeling onbestemde pakketten, dus de webshop heeft mij een nieuwe foon opgestuurd en gaan hun pakketje claimen bij PostNL. Wat een paupers, serieus.
Zou ik een geschil openen voor kopersbescherming of nog even wachten?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef dennistd het volgende:
China kan soms extreem lang duren, heb zelf al eens meer dan twee maanden gewacht... Die brief duurt wel lang inderdaad, normaal is dat er met een week toch wel (wat ik zelf zoal tegenkom).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |