Je kunt via ontvangersservice ook aangeven dat het pakketje de volgende dag bij de buren op nummer x bezorgd moet worden, misschien was dat een optie om dan gewoon je eigen nummer op te geven?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:56 schreef BlackRhino het volgende:
Blijf ik dus vandaag hele dag thuis, omdat ik een pakketje verwacht. Zie ik ineens via Track&Trace: 1e afleverpoging mislukte, morgen 2e poging. Maar ik was er dus gewoon. Toen viel mij op dat er geen huisnummer bijstond, alleen mijn postcode en plaatsnaam. De winkel opgebeld die het pakketje verzenden: hebben gewoon een label erop geplakt met mijn huisnummer.
Toen PostNL gebeld en die zeiden ook dat er geen huisnummer bij stond. Die kerel ging iets proberen te regelen zei ie door alsnog het huisnummer erbij te zetten op het distributiecentrum, maar dit was geen garantie omdat dit niet officiel mocht bla bla. Dus ik: en nu dan? Ik moet afwachten of hij morgen komt, en anders gaat het pakketje retour afzender. Maar: de verzender heeft er geen afzender op gezet.
Wat kan ik nu nog meer doenBedankt alvast, want dit is balen.
Voorgemeld niet aangekomen: de afzender heeft PostNL laten weten dat ze een pakket hebben, maar deze nog niet fysiek aan PostNL overgedragen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef Tovenaartje het volgende:
Klinkt bekend, dinsdag is pakketje naar mij verstuurd en staat nog steeds op voorgemeld: Nog niet aangenomen, is het echt zo belachelijk druk daar of heeft iedereen kerstvakantie?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je kunt via ontvangersservice ook aangeven dat het pakketje de volgende dag bij de buren op nummer x bezorgd moet worden, misschien was dat een optie om dan gewoon je eigen nummer op te geven?
Wel een dag te laat mijn opmerking, maar misschien helpt het een ander nog
Nee, werkt niet, track en trace unmmer was opeens niet meer geldigquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je kunt via ontvangersservice ook aangeven dat het pakketje de volgende dag bij de buren op nummer x bezorgd moet worden, misschien was dat een optie om dan gewoon je eigen nummer op te geven?
Wel een dag te laat mijn opmerking, maar misschien helpt het een ander nog
Hij is dus niet eens teruggestuurd naar de webshop? Dan heeft hun adres er ook niet (goed) opgestaan..quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:50 schreef BlackRhino het volgende:
Nee, werkt niet, track en trace unmmer was opeens niet meer geldigPakketje ligt nu op afdeling onbestemde pakketten, dus de webshop heeft mij een nieuwe foon opgestuurd en gaan hun pakketje claimen bij PostNL. Wat een paupers, serieus.
Zou ik een geschil openen voor kopersbescherming of nog even wachten?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:09 schreef dennistd het volgende:
China kan soms extreem lang duren, heb zelf al eens meer dan twee maanden gewacht... Die brief duurt wel lang inderdaad, normaal is dat er met een week toch wel (wat ik zelf zoal tegenkom).
Pff ze kunnen van mij part weer open hoor..quote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef Sosha het volgende:
Oh, ik heb vanmiddag gewoon wat dingetjes kunnen posten. Wel nog steeds een smalle gleuf in plaats van de normale, maar tenminste wel weer gewoon open
De postagentschappen in supermarkten enzo hebben binnen ook altijd een grote oranje brievenbus staan, kun je alles in kwijtquote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Wanneer zijn alle brievenbussen weer beschikbaar? Want in ging vandaag weer even kijken en alles was nog buiten gebruik vanwege oud en nieuw..
Die snap ik nietquote:Op maandag 2 januari 2012 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
De postagentschappen in supermarkten enzo hebben binnen ook altijd een grote oranje brievenbus staan, kun je alles in kwijt
Snap het nog steeds nietquote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef Klonk het volgende:
Die balies in gewone winkels zoals een supermarkt of tijdschriftenwinkel
Welke hebben dat wel dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:10 schreef Klonk het volgende:
Die balies waar een tnt logo boven hangt, niet elke winkel heeft dat.
Thanks!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef Klonk het volgende:
Vaak supermarkten, ff in je woonplaats rond gaan kijken of op de site van tnt
Thanks!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:11 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Veel AHs. Daarnaast ook tijdschriftenhandels zoals Primera enzo.
Ik denk dat die pakketten via een ander programma zijn verstuurd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef Spro het volgende:
Vandaag even fototje voor je gemaakt:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het is dus wel mogelijk, ik heb alleen géén idee hoe.
Als ie aangemeld is en alles gaat volgens procedure(dus niet overgeslagen tijdens het scannen) dan is hij simpelweg niet verzonden door het bedrijfquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Even een vraag:
de 19e 1 pakket verzonden.
de 20e 1 pakket verzonden.
Pakket van de 20e is nu onderweg met de chaffeur.
Pakket van de 19e is nog steeds 'De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar'' en niet verder.
Hoe is dit mogelijk? Moet ik ff bellen met postNL of komt dit vaker voor dat het ene pakket iets langer duurt?
Even voor de duidelijkheid:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:13 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Als ie aangemeld is en alles gaat volgens procedure(dus niet overgeslagen tijdens het scannen) dan is hij simpelweg niet verzonden door het bedrijf
Heb zelf 5.5 jaar gewerkt bij dhl en het komt voor dat sommige pakketten niet gescand worden en daardoor niet volgbaar zijn. Wij hadden ook een dagelijkse marge van 2%. Het is dus mogelijk dat bij tnt hetzelfde geval is. Kan zijn dat hij nu onderweg is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:16 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid:
Ik ben de verzender. Ik heb dus het pakket verzonden.
Het pakket is dus aangemeld. Maar waarom wordt die niet gescand in een bezorgcentrum terwijl mijn andere pakket dat een dag later op de post was gegaan, nu al bij de chauffeur is!? Is het kwijt ofzo?
Je spreekt jezelf tegen, maandag wordt het waarschijnlijk niet bezorgd omdat dat pas de 1e poging zou zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:56 schreef Snoepje5 het volgende:
Heb iig niks vernomen van de ontvanger dat het niet is aangekomen o.i.d.
Zal maandag anders ff postNL bellen of zij meer weten. Anders ff ontvanger een mailtje sturen of die het wel daadwerkelijk heeft.
Als je voor 16:00 besteld of in vele gevallen voor 18 of zelfs 22:00 kan je het de volgende dag al in huis hebben @Snowfish. Tenminste, daar streeft PostNL naar.. Er kan indd weleens een dag langer duren. Als het vrijdag verzonden is ontvang je het wss maandag wel. Maandag bezorgen ze geloof ik wel 2e poging. 1e poging iig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |