abonnement Unibet Coolblue
pi_100661270
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 20:22 schreef Deliah het volgende:

Foto van grijze jas.

Mooi, mooi.
Is die al in de winkels gespot?
pi_100661722
Oh, Joell, wat een leuke spulletjes heb je besteld. Die sjaal is echt O+ . En dat roestbruine/rode vest wil ik ook heel graag. O+

Morgen maar weer eens vroeg opstaan om te kijken of ik ook nog wat sale items kan scoren, al heb ik er een beetje een hard hoofd in. Anyway, wekker is gezet. O-)
pi_100672249
Sorry, ik moest gister onverwacht weg en vandaag gaat het ook niet meer lukken, misschien, heeeel misschien vanavond O-)
pi_100673218
Ik zie de broek in de sale die ik wil, in de quick shop is ie er nog in mijn maat, maar hij was toch uitverkocht ;( Flauwerds.
Tap tap tap
pi_100675219
Vanochtend vroeg was er weer niet bijgevuld. Later wel, zag ik. Vullen ze in de vakantiemaanden de sale-artikelen misschien later aan?
pi_100676152
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:34 schreef alors het volgende:
Ik had deze besteld maar ipv een diamantje zit er een parel op, ik haaat parels, zo kak en met goud al helemaal :')

Gebeurt de laatste tijd wel vaker of niet.. dat dingen anders zijn dan afgebeeld?

Ik had deze besteld:

Maar dat broekje heeft in werkelijkheid dus geen gestreepte randjes :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_100679167
Even een noobvraagje tussendoor, want ik begrijp dat saldo niet helemaal. Blijkbaar heb ik een euro te veel betaald, want mijn saldo stond deze week op -1. Bestelling geplaatst van 54,80, saldo staat nu op 53,80. Houdt dat in dat ik bij de volgende bestelling dus, als ik alles houd, een euro minder (de 53,80) moet overmaken ipv de 54,80 op de acceptgiro?
pi_100679278
quote:
5s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:13 schreef -Trinity- het volgende:
Even een noobvraagje tussendoor, want ik begrijp dat saldo niet helemaal. Blijkbaar heb ik een euro te veel betaald, want mijn saldo stond deze week op -1. Bestelling geplaatst van 54,80, saldo staat nu op 53,80. Houdt dat in dat ik bij de volgende bestelling dus, als ik alles houd, een euro minder (de 53,80) moet overmaken ipv de 54,80 op de acceptgiro?
ja
know'm sayin?
×
word? word.
pi_100679879
Merci!


Jas en blazertje besteld dus :).
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 17:03:23 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100680599
Mooi blazertje! Maar zou mij (lichte huidskleur, blond haar) te flets maken.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:08:57 #261
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_100719249
Als het goed is, krijg ik van de week mijn schoenen binnen:


  maandag 15 augustus 2011 @ 15:25:59 #262
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_100761526
Ik heb toch ook maar weer een bestelling geplaatst....voornamelijk omdat die 10% korting niet heel lang meer geldig is....toch eventjes gebruik van maken....

Mijn bestelling:

Deze in alle 3 de kleuren


ook nog in het blauw


Ook nog in wijnrood en taupe kleur






En nog 2 kussentjes....
Ben vooral benieuwd naar de laatst 4 dingen....

[ Bericht 27% gewijzigd door TaMieke op 15-08-2011 15:31:10 ]
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_100762302
Bij deze dan eindelijk de aan-foto's, sorry want ik had gister geen tijd verder. (ik was jarig *O* )
Ze zijn niet helemaal scherp en goed belicht maar beter kreeg ik ze er niet op, ook heb ik de basic topjes er uitgelaten, was niet bijzonder ofzo verder :P
&
Zijn de hakken :)
&
Rode vest met elleboogstukken (telkens wil ik schouderstukken zeggen :') )
& &
Shirt Ramones, hakken en de gewaxte broek
&
Grijze broek, die trouwens beetje hoog zit vind ik zelf, over m'n heupen en de blauwe blazer met elleboogstukken, ik kreeg hem niet normaal gefotografeerd :')
&
Jas met lange, grote sjaal, en dezelfde jas met een bruine tunnelsjaal. Jas gaat waarschijnlijk toch terug. vind hem niet zo mooi zitten aan de achterkant.

Close-up van de grote, lange sjaal O+

&
en dan nog een ketting en de bruine leren handschoentjes met een fijngebreide binnenkant O+

Nogmaals sorry voor de slechte foto's en de verschillende afmetingen van de foto's, ik ben niet zo technisch :+ Ik heb m'n best gedaan ^^
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:50:24 #264
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_100762706
Ik vind de meeste fotos wel goed gelukt hoor....en nog proficiat met je verjaardag *O*
Denk dat het rode vest en die grijze broek ook favoriet gaan zijn hier :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_100763937
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 15:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik vind de meeste fotos wel goed gelukt hoor....en nog proficiat met je verjaardag *O*
Denk dat het rode vest en die grijze broek ook favoriet gaan zijn hier :D
ohw, haha, dankjewel! :D
ik vroeg me af he, bij die lange jas, zit zo'n naad aan de achterkant, maar die zit zeg maar vast met garen, hoort dit nou gewoon zo vast te zitten of hoort het nou los? :P Op de site kan ik ook niet precies zien of het nou los of vast hoort :P want ik denk dat als die los is veel mooier zit, maar ik wil hem niet kapot maken, aangezien ik niet weet of ik hem hou..
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:25:31 #266
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_100764362
Voor zo ver ik kan zien...zit er aan de achterkant een extra stukje stof, waardoor je zo'n soort inkepingkje krijgt.....(of hoe zeg je dat)....En ik denk als daar nu garen zit, dat die los moet/kan...gewoon proberen zou ik zeggen...merkt niemand niets van :p

Hier is het wel duidelijk te zien
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_100764521
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
Voor zo ver ik kan zien...zit er aan de achterkant een extra stukje stof, waardoor je zo'n soort inkepingkje krijgt.....(of hoe zeg je dat)....En ik denk als daar nu garen zit, dat die los moet/kan...gewoon proberen zou ik zeggen...merkt niemand niets van :p

Hier is het wel duidelijk te zien
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0009568b_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
hihi, ik vond het knap dat je me begreep :P
ik heb het net geprobeerd en het staat best open.. heel erg twijfelgeval dus.. ik weet niet. het lijkt net alsof ik een heel dikke kont krijg ofzo xD
trouwens, dat 4e truitje dat je had besteld vind ik heel leuk ! denk dat ik die ook ga bestellen O+
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:36:23 #268
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_100764870
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef Joell het volgende:

[..]

hihi, ik vond het knap dat je me begreep :P
ik heb het net geprobeerd en het staat best open.. heel erg twijfelgeval dus.. ik weet niet. het lijkt net alsof ik een heel dikke kont krijg ofzo xD
trouwens, dat 4e truitje dat je had besteld vind ik heel leuk ! denk dat ik die ook ga bestellen O+
Hmm...dikke kont moeten we niet hebben....ik hou nu echt voor mezelf aan...als ik er niet helemaal verliefd op ben gaat het terug, anders draag ik het toch niet. en dan kan het nog zo goedkoop zijn, toch zonde van je geld.

En dat truitje...ik hoop dat het een fijn stofje is, ziet er relaxed uit maar toch netjes :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_100765304
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:36 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Hmm...dikke kont moeten we niet hebben....ik hou nu echt voor mezelf aan...als ik er niet helemaal verliefd op ben gaat het terug, anders draag ik het toch niet. en dan kan het nog zo goedkoop zijn, toch zonde van je geld.

En dat truitje...ik hoop dat het een fijn stofje is, ziet er relaxed uit maar toch netjes :D
yep that's true alleen ik wil al zo lang, heel graag een lange jas hebben, en altijd overal zijn de lange jassen voor mij te lang, deze was dus precies goed en verder ook, het is alleen echt de naad waardoor ik aan het twijfelen ben.. Maar goed, ik denk dat ik nu wel genoeg dit topic volgekletst heb :P
  maandag 15 augustus 2011 @ 16:49:12 #270
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_100765469
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:45 schreef Joell het volgende:

[..]

yep that's true alleen ik wil al zo lang, heel graag een lange jas hebben, en altijd overal zijn de lange jassen voor mij te lang, deze was dus precies goed en verder ook, het is alleen echt de naad waardoor ik aan het twijfelen ben.. Maar goed, ik denk dat ik nu wel genoeg dit topic volgekletst heb :P
Wat vind je te lang? Ik had (ja had ja...ik ben um kwijt :() een jas van Ichi, die liep van voor een beetje rond waardoor hij aan de voorkant wat korter was dan aan de achterkant.....
Enne...we hebbe nog uhm...zo'n 30 post te gaan voordat dit topic vol is ;) en schijnbaar houdt iedereen een winterslaap, dus niemand heeft er last van :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_100766208
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:49 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Wat vind je te lang? Ik had (ja had ja...ik ben um kwijt :() een jas van Ichi, die liep van voor een beetje rond waardoor hij aan de voorkant wat korter was dan aan de achterkant.....
Enne...we hebbe nog uhm...zo'n 30 post te gaan voordat dit topic vol is ;) en schijnbaar houdt iedereen een winterslaap, dus niemand heeft er last van :D
Haha, dat is waar :P Nee, bij mij vallen ze, omdat ik zo klein ben, altijd tot ver over mijn knieën. Daardoor lijk ik nog mini-er :P en deze dus niet, echt nog tot een stuk boven m'n knieën. ik heb gewoon nog nooit zo erg over iets getwijfeld :o
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:16:50 #272
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_100766809
Oeh! Jullie zijn al aan herfst/winterspul toe! Ik hoop nog een beetje op de zomer O-)
Ik heb gisteren voor het allereerst een bestelling gedaan:


Ik twijfel welke schoenen er het beste onder passen:



Misschien hou ik ze wel gewoon allebei :@
Ik zie nu net dat de jumpsuit grijsgroen is. Ik vond het bruin. Ben benieuwd in het echt.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  maandag 15 augustus 2011 @ 17:50:20 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100768317
Hee mijn jasje met elleboogstukken :P
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:21:53 #274
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_100769485
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 16:16 schreef Joell het volgende:

[..]

ohw, haha, dankjewel! :D
ik vroeg me af he, bij die lange jas, zit zo'n naad aan de achterkant, maar die zit zeg maar vast met garen, hoort dit nou gewoon zo vast te zitten of hoort het nou los? :P Op de site kan ik ook niet precies zien of het nou los of vast hoort :P want ik denk dat als die los is veel mooier zit, maar ik wil hem niet kapot maken, aangezien ik niet weet of ik hem hou..
officieel hoort het natuurlijk los, het is een plooi die zorgt voor mee bewegingsvrijheid. In de confectie stikken ze deze plooi er losjes in zodat hij in de winkel/magazijn/ect beter in blijft zitten en daardoor ook handiger is met opvouwen. Het is vergelijkbaar als je een broek koopt met paspelzakken (chino's ed.) waar de zakopening vak ook 'dichtgenaaid' is.
Heelvaak zie ik mensen rond lopen met jassen met een split of plooi van achteren die dat 'losse' stiksel er nog gewoon in hebben laten zitten, ik vind het er slordig en onverzorgd uitzien. Alsof je je eigen kledingstuk niet fatsoenlijk heb nagekeken voordat je hem aandeed.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_100769760
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

officieel hoort het natuurlijk los, het is een plooi die zorgt voor mee bewegingsvrijheid. In de confectie stikken ze deze plooi er losjes in zodat hij in de winkel/magazijn/ect beter in blijft zitten en daardoor ook handiger is met opvouwen. Het is vergelijkbaar als je een broek koopt met paspelzakken (chino's ed.) waar de zakopening vak ook 'dichtgenaaid' is.
Heelvaak zie ik mensen rond lopen met jassen met een split of plooi van achteren die dat 'losse' stiksel er nog gewoon in hebben laten zitten, ik vind het er slordig en onverzorgd uitzien. Alsof je je eigen kledingstuk niet fatsoenlijk heb nagekeken voordat je hem aandeed.
oké dankjewel, nu weet ik in ieder geval zeker dat 'ie los hoort :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')