Maar het is de Amigaquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:30 schreef Omdatappel het volgende:
Overvloed aan adoratietopics de laatste tijd.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet bij mij.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:36 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
TS is veel te jong voor de Amiga 500...
Hou op over mijn leeftijd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:36 schreef heggeschaarbarbaar het volgende:
TS is veel te jong voor de Amiga 500...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Blijkbaar niet genoeg om te weten dat dat ding niet "een paar MB geheugen" had, maar slechts een halve MB.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik pas toch niet bij deze generatie en heb zelf toen ik 4 was tot mijn 10de op dat ding gespeeld.
Ok, maar het is uitbreidbaar. Mijn vader had het naar 3mb uitgebreid op de een of andere manier. Max. Kon hij iets van 9 of 10 aan dacht ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg om te weten dat dat ding niet "een paar MB geheugen" had, maar slechts een halve MB.
Zeker weten.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Amiga_500
Ding was idd wel geweldig voor zijn tijd.
Monkey Island, van floppy, in het Duits!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik denk dat ik daar voor het eerst lemmings en sim city op gespeeld heb
Voor mij dan weer niet zo, tenminste, op de Pc kwamen er in de spellen opeens heel veel mogelijkheden bij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Toen iedereen ineens naar PC ging voelde dat echt als een stap terug
Nouja als je een amiga met een 286 of zelfs een 386 vergelijkt dan was het echt een stap terug vooral grafisch. Dos heeft echt heel lang nog achter gelopen op de amiga.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:24 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Voor mij dan weer niet zo, tenminste, op de Pc kwamen er in de spellen opeens heel veel mogelijkheden bij.
Maar de amiga was wel een gevalletje apart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |