Mooie wagen. Maar heb je niet liever een V8? Dat vind ik fijner en vooral rustiger rijden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb deze al een paar dagen open staan in mijn browser; wat een bjoetie
http://www.ebay.de/itm/Me(...)2ab89f#ht_667wt_1270
Hmm, een 'kale' V8, of deze zeldzame 6 cilinder met een bomvolle console... moeilijkquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:20 schreef valek het volgende:
[..]
Mooie wagen. Maar heb je niet liever een V8? Dat vind ik fijner en vooral rustiger rijden.
Bundeswehrquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:42 schreef Hyperdude het volgende:
Laatst nog in een 300GE gereden
Zelfde blok toch? Volgens mij in de S iets meer PK
Prima om te cruisen die Reihe 6; draai je intussen een cassettebandje met V8 geluid
Weet iemand nog een betaalbare (grotendeels) roestvrije korte G (cabrio) projectbasis?
Mijn vorige G-klasse Herbert genaamd kwam van Ze germans... 6 jaar lang enkel olie bijvullen en af toe wat tegen de roest was namelijk op hoge leeftijd verder nooit echt problemen mee gehad zeer veel kilometers meegedraaid tot Herbert in de prak ging.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:56 schreef Hyperdude het volgende:
Heb zelf heel wat afgecrosst in Puchs tijdens mijn militaire carriere.
Op die ervaringen gebaseerd, koop ik nooit spullen afkomstig uit het leger.
Diesel met lpg injectie...quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:08 schreef Hyperdude het volgende:
Had je een diesel of een benzine?
Ik ben die 230GE gebakjes gewend.
Gingen ook niet kapot.
Ik wil er zoiets van maken:
[ afbeelding ]
Dus een vlotte hardtop heb ik ook nog nodig.
sorry voor onduidelijke foto
Linkje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:21 schreef valek het volgende:
Ik zit op autoscout naar zo'n G klasse uit 1982 te kijken. Een 500. Die dingen kosten nog gewoon 52000 euro. Zit daar goud in of zo?
Er staan meer duurdere op, maar de onderste spant de kroon.quote:
Dat is dus een ombouw... beter gezegd gebouwd op een oldtimer G chassis. Dat kon voorheen bij de RDW nu niet meer puur om een dure bak goedkoop te kunnen rijden. Al is de vraagprijs debiel hoog mee eens.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:24 schreef valek het volgende:
[..]
Er staan meer duurdere op, maar de onderste spant de kroon.
http://www.autoscout24.nl(...)mmvmk0=47&mmvmml0=62
Er word een klein deel lpg bij de diesel gespoten wat een betere verbranding geeft dus meer kracht het is ook nog eens schoner voor het milieu al moet ik erbij zeggen dat het hele zooitje in deze auto al zat in gemonteerd. Nooit problemen mee gehad al heb ik weleens vaker discussies gehad of het allemaal wel legaal was. Om de 2 jaar werd de G gewoon APK gekeurd zelf dus nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:23 schreef Hyperdude het volgende:
500GE en dikker is er volgens mij pas vanaf 1993 oid.
Is het geen nwe. bak op een oud, tax-free, onderstel?
http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_G-Klasse
@Ayumu2.0
Van dat soort LPG-diesel constructies weet ik helemaal niets.
Wat is het voordeel boven diesel, afgezien van de kosten per liter?
Ik twijfel nog tussen licht (230GE met handbak) of zwaar 300GD met automaat
Dit is een hagel nieuwe die ik je liet zien. Een gebruikte hardtop in zeer goede conditie meestal weg voor rond 800-1000 al zie je ze soms met wat werk voor veel minder staan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
thnx voor de link.
Ken hier zo'n polyester botenkoning. Die gast kan alles maken.
Misschien wel een aardig winterprojectje voor die gast.
Moet lukken voor ¤3K
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |