abonnement Unibet Coolblue
pi_99261082
Wat is internet toch megatraag op mijn werk zeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99261088
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Als ze slim zijn doen ze dat, Lie :7

FFT, ik vind het nogal wat om jezelf ter vermaeck als een domme clown te gedragen, zoals die Herman. Maar goed, ieder z'n manier om aan geld en roem te komen. En dan heb je nog de mensen die echt denken dat mensen ze goed/leuk vinden en ondertussen ben je een soort nar :{
doet Andre Pronk ook, zijn overdreven paardenlach blijkt ook spel te zijn.
maar dat laatste; dat is Rinus. dat vind ik wel zielig eigenlijk.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 juli 2011 @ 23:37:31 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99261107
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

qua entertainment gehalte zal hij het bv in feesttenten goed doen. maar dan helaas negatief wat hij denkt niet door heeft. Herman (Idols) is best een slimme jongen en hij had dat wel door maar koos ervoor om zo door te gaan. Toch heeft Herman nog nooit een meisje gezoend -O- :P
Ja Herman profiteert nog even van zijn typetje. Maar Rinus moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. :{
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99261261
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:37 schreef borisz het volgende:

[..]

Ja Herman profiteert nog even van zijn typetje. Maar Rinus moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen. :{
die vrouw naast hem ook :{
zie al helemaal voor me hoe die clip op werd genomen. met cameramannen die tegen haar zeggen dat ze ongelooflijk sexy is en dat ze lekker sexy moet bewegen zodat er veel kijkers voor haar zijn etc....
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:42:49 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99261329
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:


die vrouw naast hem ook :{
zie al helemaal voor me hoe die clip op werd genomen. met cameramannen die tegen haar zeggen dat ze ongelooflijk sexy is en dat ze lekker sexy moet bewegen zodat er veel kijkers voor haar zijn etc....

jaloers?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99261420
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:42 schreef golfer het volgende:

[..]


jaloers?

vooral medelijden met haar. mensen zouden haar in bescherming moeten nemen maar de entertainmentwereld he...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99261613
Een beetje zoals die voorrondes van Idols waarbij ik regelmatig dacht: omg, hèb jij geen vrienden/familie die je vertellen dat je echt niet zo goed bent :@ Vooral zo sneu als je ziet dat ze oprecht dachten heel goed te zijn -O- En dan zie ik die mensen al voor me die allemaal zeggen 'ja, je bent super! je moet echt meedoen joh...' Van die mensen die de waarheid niet durven zeggen waardoor je vriendin/zus/dochter dan maar moet afgaan voor heel Nederland :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:52:47 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99261705
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:


vooral medelijden met haar. mensen zouden haar in bescherming moeten nemen maar de entertainmentwereld he...
Heb jij zelf ook nooit het gevoel gemanipuleerd en een beetje uitgebuit te worden in dat wereldje en doen al die meisjes het niet ook met het idee in het achterhoofd dat ze misschien ooit wel eens ontdekt en beroemd worden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99261750
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Een beetje zoals die voorrondes van Idols waarbij ik regelmatig dacht: omg, hèb jij geen vrienden/familie die je vertellen dat je echt niet zo goed bent :@ Vooral zo sneu als je ziet dat ze oprecht dachten heel goed te zijn -O- En dan zie ik die mensen al voor me die allemaal zeggen 'ja, je bent super! je moet echt meedoen joh...' Van die mensen die de waarheid niet durven zeggen waardoor je vriendin/zus/dochter dan maar moet afgaan voor heel Nederland :?
en pas als die mensen zeggen dat ze het zingen opgeven omdat ze het niet meer leuk vinden en iets anders gaan doen gaan mensen pas zeggen dat ze het ook niet zo heel erg goed vonden....
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99261851
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Heb jij zelf ook nooit het gevoel gemanipuleerd en een beetje uitgebuit te worden in dat wereldje en doen al die meisjes het niet ook met het idee in het achterhoofd dat ze misschien ooit wel eens ontdekt en beroemd worden?
vroeger wel maar ik ken de tricks nu wel en weet goed wat echt is en wat niet. nieuwe meisjes probeer ik daarin 'op te leiden' maar kan daar beter mee stoppen want ze luisteren toch niet. de aandacht is voor hen te geweldig ineens. gelukkig heb ik me nooit hoger gevoeld met aandacht. die meisjes denken serieus dat het geweldig is als dj's of andere mensen in de muziek je leuk vinden en weten niet dat de meesten gewoon smeerkezen zijn (en al helemaal van karakter). ik zou er trouwens zo een heel aantal op kunnen noemen die iedereen willen neuken om hogerop te komen,
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:58:33 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99261905
Ik ga DJ worden. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:58:48 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99261910
Maar eerst nu even Wallander kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99261952
vroeger had ik veel oogschaduw op, een donkere streep boven mn oog met daarboven nog een lichte veeg tot mn wenkbrauw. niemand die er ooit wat van zei. op de tennis niet, op dansles niet. maar er werd wel veel achter mn rug om over me geroddeld bleek later toen ik me anders (veel minder) opmaakte omdat ik toen pas van mensen te horen kreeg dat dit veel mooier stond want het andere was eerlijk gezegd geen gezicht.
denk ik; 'trut/lul, had het gelijk eerlijk gezegd.. dan had ik niet zo voor lul gelopen' :(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99261978
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
Ik ga DJ worden. :')
heel eerlijk... dat lijkt me wel heel tof om dj te worden :Y :)
om muzikale redenen natuurlijk he :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99262153
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:

heel eerlijk... dat lijkt me wel heel tof om dj te worden :Y :)
om muzikale redenen natuurlijk he :)
Als ik ergens geen talent voor heb dan is het dat wel :D Maar jij zou dat waarschijnlijk nog best kunnen ook :Y

En dat van die make-up. Tsja, mensen durven vaak niet iemand ergens op te wijzen. Denk aan iemand die uit z'n mond stinkt: moet je toch heel close mee zijn wil je dat durven zeggen. En make-up en kleren zijn ook zo persoonlijk! Als jij het mooi vindt, wie ben ik dan om je te vertellen dat het geen gezicht is. Moeilijk hoor, om daar iemand op te wijzen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99262313
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik ergens geen talent voor heb dan is het dat wel :D Maar jij zou dat waarschijnlijk nog best kunnen ook :Y

En dat van die make-up. Tsja, mensen durven vaak niet iemand ergens op te wijzen. Denk aan iemand die uit z'n mond stinkt: moet je toch heel close mee zijn wil je dat durven zeggen. En make-up en kleren zijn ook zo persoonlijk! Als jij het mooi vindt, wie ben ik dan om je te vertellen dat het geen gezicht is. Moeilijk hoor, om daar iemand op te wijzen.
heb al wat cursussen draaien bekeken maar laat ik mij maar eerst concentreren op produceren want dat is al ingewikkeld genoeg ;)

en klopt, tis moeilijk om zoiets te zeggen (net als iemand die naar zweet ruikt of naar een grot) maar zeg dan ook niet later als het 'voorbij' is dat je het geen gezicht vond -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99262377
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[heb al wat cursussen draaien bekeken maar laat ik mij maar eerst concentreren op produceren want dat is al ingewikkeld genoeg ;)

en klopt, tis moeilijk om zoiets te zeggen (net als iemand die naar zweet ruikt of naar een grot) maar zeg dan ook niet later als het 'voorbij' is dat je het geen gezicht vond -O-
Met je eens hoor :Y Dat achteraf zeggen is alleen maar erg vervelend. Je hebt er niets aan en krijgt het gevoel jarenlang voor paal te hebben gelopen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juli 2011 @ 00:13:13 #193
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99262415
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heel eerlijk... dat lijkt me wel heel tof om dj te worden :Y :)
om muzikale redenen natuurlijk he :)
DJ isis
Ina Engberg
DJ Korsakoff
Dana
FFT

Mooi lijstje hoor :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99262986
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:13 schreef borisz het volgende:

[..]

DJ isis
Ina Engberg
DJ Korsakoff
Dana
FFT

Mooi lijstje hoor :+.
waarom sta ik onderaan? -O-
:D ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99263089
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:

waarom sta ik onderaan? -O-
:D ;)
Nieuw in het vak :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juli 2011 @ 00:38:15 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99263294
We, nou ja ik maar in dit geval tel ik voor 2 :P, beginnen eens aan game of Thrones
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99263549
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:38 schreef borisz het volgende:
We, nou ja ik maar in dit geval tel ik voor 2 :P, beginnen eens aan game of Thrones
ga je met 2 controllers gamen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99263612
Volgens mij is dat een tv-serie, FFT.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99263750
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nieuw in het vak :P
:)
Isis is volgens mij idd al zo'n 25 jaar dj. maar ze is eerder producer dan dj.

ik ben nog ff laatste aflevering 'zomer van britt en ymke' aan t kijken :D en daarna lekker slapen. morgenochtend 11u lekker brunchen op de tennis :9

trusten :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99263789
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Wat is internet toch megatraag op mijn werk zeg.
Fok Op textonly instellen Ies, gaat bij mij op het werk echt veel en veel beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')