abonnement Unibet Coolblue
pi_105059084
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:06 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat doen?
Till heeft sowieso altijd al gezegd om met z'n 50ste te stoppen (is nu 48).Daarnaast die rouwstaat bij 't eerste optreden van de O2 & de deluxe editie van het album bevat ook al een kruis met 1995 - 2011 erop. Daarnaast ook nog het nr "vergiss uns nicht" op de "Mein Land" single. Vind het allemaal 'n beetje wazig. Van de ene kant denk ik inderdaad nee het kan toch, van de andere kant vind ik 't er verdacht veel op lijken. Daarnaast is het ook al de 2de tour op zeer korte tijd, en dit is ook nog eens 'n greatest hits tour. In mijn ogen stoppen ze, of ze gaan voor 'n lange pauze...

PS. Sorry voor de DM blessed, was 'n foutje...
pi_105059303
Ik dacht ook dat ze zouden stoppen maar toen ik deze making of... zag, dan worden die geruchten weer de kop ingedrukt.

Vanaf 22'18:

http://www.in-your-face.d(...)deodreh-zu-mein-land
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105059641
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:19 schreef Felixa het volgende:
Ik dacht ook dat ze zouden stoppen maar toen ik deze making of... zag, dan worden die geruchten weer de kop ingedrukt.

Vanaf 22'18:

http://www.in-your-face.d(...)deodreh-zu-mein-land
Dat mausoleum waar jij een foto van postte doet weer denken dat ze stoppen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105059742
In Berlijn werd gezegd dat het een publiciteitsstunt was voor de Made In Germany cd.
Maar ze maken het inderdaad wel spannend zo! :{
Dit soort acties brengt natuurlijk wel weer geld in het laatje. ;)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105194615
Ik zoek nog een kaartje (staanplaats) voor het concert in Londen op 24-02. PM mij alsjeblieft mocht je een kaartje kwijt willen of iemand kent die een kaartje kwijt wil :)
pi_105208674
Morgen naar de mannen in Düsseldorf! *O*

Waar kan ik nu eigenlijk het beste staan gezien ook dat podium in 't midden? Gewoon toch zo kort mogelijk bij het "hoofdpodium" of... ?
pi_105209293
Ik was gisteren in Düsseldorf en tot vrij laat was er best veel plek vrij aan de linkerkant van het hoofdpodium (zelfs plek op de tweede rij).
Ze hebben de zaal in twee vakken verdeeld en als je eenmaal in het eerste vak bent geweest, krijg je een bandje om en kun je dus altijd weer terug in dat vak.
De ingang van dat vak is aan de rechterkant van het podium dus de meeste mensen blijven daar hangen. Maar als je dus doorloopt naar de linkerkant, heb je alle ruimte!

Maar bij het kleine podium is het ook hartstikke gaaf! Daar zie je ze pas echt van heel dichtbij.
Als ik zou moeten kiezen, zou ik toch voor vooraan kiezen. Daar zie je ook prima wat ze op het kleine podium doen, want daar doen ze tenslotte toch maar drie nummers.

Wat je ook doet, zorg dat je niet onder die brug gaat staan want daar gebeurt best veel! Beetje aan de zijkant is beter. ^O^

Ik stond gisteren helemaal vooraan en op het eind kregen we allemaal deze sticker: 8-)

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105225924
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef Felixa het volgende:
Ik was gisteren in Düsseldorf en tot vrij laat was er best veel plek vrij aan de linkerkant van het hoofdpodium (zelfs plek op de tweede rij).
Ze hebben de zaal in twee vakken verdeeld en als je eenmaal in het eerste vak bent geweest, krijg je een bandje om en kun je dus altijd weer terug in dat vak.
De ingang van dat vak is aan de rechterkant van het podium dus de meeste mensen blijven daar hangen. Maar als je dus doorloopt naar de linkerkant, heb je alle ruimte!

Maar bij het kleine podium is het ook hartstikke gaaf! Daar zie je ze pas echt van heel dichtbij.
Als ik zou moeten kiezen, zou ik toch voor vooraan kiezen. Daar zie je ook prima wat ze op het kleine podium doen, want daar doen ze tenslotte toch maar drie nummers.

Wat je ook doet, zorg dat je niet onder die brug gaat staan want daar gebeurt best veel! Beetje aan de zijkant is beter. ^O^

Ik stond gisteren helemaal vooraan en op het eind kregen we allemaal deze sticker: 8-)

[ afbeelding ]
Ok thx!

Die sticker moet ik ook zien te bemachtigen haha! Is wel 'n leuk aandenken. Wat bedoel je eigenlijk met de tweede rij? De rij die achter de mensen staan die tegen 't hek staan?

Dus als ik het goed begrijp heeft het voorste vak maar één ingang en dat is rechts bij binnenkomst, dus even omlopen doet wonderen?

Ik arriveer tegen half 5 bij 't stadion. Daarna (indien de info klopt op website ISS Dome) wachten tot half 7. Nu ben ik dus aan 't twijfelen wat ik aan zal doen (nee, ben geen vrouw haha). In 't shirt is gewoon te koud om 2 uur te wachten, een jas is weer onhandig.. what to do, what to do...
pi_105226574
Iets aandoen wat je om je middel kunt knopen of zo. ^O^

Om 18u gingen de deuren open.
En inderdaad bij binnenkomst van de zaal ga je het voorste vak in en dan helemaal doorlopen naar de andere kant zodat je aan de linkerkant van het podium staat. Daar heb je alle ruimte.
Als je het vak weer uit wilt, kun je daar bij de security een polsbandje vragen.
En met de tweede rij bedoel ik inderdaad de tweede rij vanaf het hek.

In het voorste vak lopen ook mannetjes die bier verkopen tegen contant geld, in de lobby heb je zo'n mal pasje nodig dat je moet opladen.

Veel plezier! Waar je ook terechtkomt, het wordt een fantastische avond. :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105227199
Dankje!

Wordt inmiddels ook alweer m'n 5de of 6de keer R+ (in totaal) dus weet wat me te wachten staat. Was er trouwens controle op kaart icm ID en welke ingang was 't voor dr veldkaarten? Volgens mij staat dat namelijk niet op 't ticket...
pi_105227715
Er is maar één ingang en binnen loop je dan rechtdoor naar de arena. Mensen met zitplaatsen moeten de trap op.

Je moet wel echt een ID mee, wordt constant buiten omgeroepen en ze controleren het ook bij de ingang.
Je kaart wordt gescand, jouw naam staat dan in hun display en dat controleren ze met de naam op de ID/paspoort/rijbewijs. Dit gebeurt niet steekproefsgewijs maar echt bij iedereen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105228559
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Felixa het volgende:
Er is maar één ingang en binnen loop je dan rechtdoor naar de arena. Mensen met zitplaatsen moeten de trap op.

Je moet wel echt een ID mee, wordt constant buiten omgeroepen en ze controleren het ook bij de ingang.
Je kaart wordt gescand, jouw naam staat dan in hun display en dat controleren ze met de naam op de ID/paspoort/rijbewijs. Dit gebeurt niet steekproefsgewijs maar echt bij iedereen.
Ok thx, is een rijbewijs ook voldoende dan gezien dat geen officieel legitimatie bewijs in 't buitenland is. 'n Vriend van me wilde namelijk z'n rijbewijs meenemen ipv paspoort
pi_105228756
Rijbewijs/ID-kaart/paspoort mag allemaal.

Luister hier maar: :P

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105239279
Net thuis van het Dusseldorf festijn.

Live aus en Volkerball gemixt met pure epiek! Nu wachten op 4 maart! :D
pi_105243340
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef Felixa het volgende:
Rijbewijs/ID-kaart/paspoort mag allemaal.

Luister hier maar: :P

Danku! Wordt je toch ook lamlendig van als je dat 1,5uur moet aanhoren haha!
Normaal digitaal fototoestel (met flits) mag neem ik aan gewoon naar binnen?
pi_105244555
Ja hoor, daar deden ze niet moeilijk over.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_105246519
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:27 schreef Felixa het volgende:
Er is maar één ingang en binnen loop je dan rechtdoor naar de arena. Mensen met zitplaatsen moeten de trap op.

Je moet wel echt een ID mee, wordt constant buiten omgeroepen en ze controleren het ook bij de ingang.
Je kaart wordt gescand, jouw naam staat dan in hun display en dat controleren ze met de naam op de ID/paspoort/rijbewijs. Dit gebeurt niet steekproefsgewijs maar echt bij iedereen.
Klinkt als een goed systeem, mogen ze van mij ook hier wel gaan invoeren.

Voor de rest maken jullie ervaringen me behoorlijk nieuwsgierig! Ik ga alleen naar Ahoy, dus ik moet nog even geduld hebben! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Voice_Within op 06-12-2011 12:06:13 ]
pi_105250070
Mooie verhalen. Ik wacht wel op de live BluRay/DVD
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105298265
Wat 'n geniaal optreden zeg! Een mooie mix van oude en "nieuwe" nrs! Ook qua show weer op en top! Heb ze nu in totaal 6x gezien (verschillende shows) en vond dit toch vrijwel de beste...

Gisteren veel plezier gezien bij de mannen tijdens 't spelen, onderling lachje naar elkaar kon er af en toe vanaf. Desalniettemin hebben ze bewezen dat ze een geoliede machine zijn, die toch nog een tijdje gestaag door kan gaan!
  woensdag 7 december 2011 @ 19:54:16 #195
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_105308292
Gister in Dusseldorf gezien - en het was weer fantastisch.

Ik had expres niet meer in dit forum gelezen en ook de tracklist niet opgezocht. Hierdoor geen spoilers gehad over het podium en ook niet over de setlist.

Het was een afwisseling van oud en nieuw werk en veel nummers die ik live nog niet had gezien. Met een paar hele leuke verassingen.

Was wel spannend omdat 1 van ons nog het kaartje op een andere naam moest krijgen. De kassa die dat kon regelen zou tegelijk met de deuren open gaan. Dus zouden we niet vooraan komen. Maar het is goed afgelopen.
Er werd heel streng gekeken dat niemand voordrong, alleen kon je zelf niet meer uit de rij om te plassen of naar de merchandise te kijken. Het sloeg wat door.

Maar alles kwam goed. Stonden vooraan. Zijn verrast door een prachtige show. Sticker en plectrum gevangen/gekregen. Plus dat ze daar de bierbekers mooi versierden met Rammstein opdruk. Dus niemand bracht deze terug. Er zat 2.50 statiegeld op.
1 beker mee terug. oh ja, en shirtje en poster gekocht
  woensdag 7 december 2011 @ 20:46:58 #196
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_105310965
Jammer van ohne dich. Voor de rest super
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  Moderator woensdag 7 december 2011 @ 20:50:25 #197
155227 crew  Guppy
dus
pi_105311156
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:44 schreef Godshand het volgende:
Mooie verhalen. Ik wacht wel op de live BluRay/DVD
Daar zal het voor mij op uitdraaien. Wat klinken die concerten waanzinnig tof!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_105336268
De vorige geinteresseerden haakten af, dus ik heb nog 1x een staanplaats voor Ahoy beschikbaar. PM of email :)
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
  donderdag 8 december 2011 @ 14:21:38 #199
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_105337269
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:52 schreef MrData het volgende:
De vorige geinteresseerden haakten af, dus ik heb nog 1x een staanplaats voor Ahoy beschikbaar. PM of email :)
waarom nou niet voor sportpaleis :P
pi_105365715
Als er iemand kaartjes (2x) heeft voor Rotterdam of Antwerpen gaarne een pm!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')