abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 april 2013 @ 22:11:18 #276
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125173382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:06 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Yup, je ziet her en der nog wel recepten voor muesli met sinaasappelsap e.d.

[..]

Waarom doe je het smoothies als je het niet lust?
Eww echt? Muesli met sinaasappelsap? :{
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125173436
Maar gewone melk blijf ik het lekkerste vinden bij een boterham, dus dat neem ik ook hoor,
maar als ik dat niet in huis heb bedoel ik, af en toe een gewoon glaasje melk blijf ik lekker
vinden. Ik drink het alleen niet meer zoveel als vroeger.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 april 2013 @ 22:12:41 #278
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125173454
quote:
10s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hier nog eentje! Door mijn smoothies en mijn Brinta doe ik Sojamelk maar gewoon lust ik het
niet, ik doe er een lepeltje van die oplos chocomel doorheen, een beetje maar, dan is net die
smaak weg, misschien kan je dat proberen?
Hmm. Aan de ene kant vind ik dat verleidelijk, aan de andere kant wil ik nog meer minderen met dairy. Zit dat in die oplosshit? Daarnaast wil ik supergezond eten (doe ik al, maar nog meer) - dus ook zonder die oplosdingen en zonder chocolade (behalve puur). Weet vrij weinig van die oploschocomel?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125173506
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmm. Aan de ene kant vind ik dat verleidelijk, aan de andere kant wil ik nog meer minderen met dairy. Zit dat in die oplosshit? Daarnaast wil ik supergezond eten (doe ik al, maar nog meer) - dus ook zonder die oplosdingen en zonder chocolade (behalve puur). Weet vrij weinig van die oploschocomel?
Ik herinner me vaag uit mijn veganverleden dat het wel zonder te krijgen is. Wat je gewoon bij de appie haalt is in ieder geval niet zonder.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 april 2013 @ 22:14:32 #280
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125173583
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik herinner me vaag uit mijn veganverleden dat het wel zonder te krijgen is. Wat je gewoon bij de appie haalt is in ieder geval niet zonder.
Nee, was ik al bang voor. Nouja. Ik ga maar eens experimenteren hoe en wat. Als ik dan iets eetbaars heb gemaakt (ben enorm picky), meld ik het hier :D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125173710
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Help, iemand hier, ;(?
Ben ik de enige die pure soja-, amandel-, haver,- en/of rijstmelk zo vies vind :r?
Ik gruwel er ook van :X
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_125173764
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmm. Aan de ene kant vind ik dat verleidelijk, aan de andere kant wil ik nog meer minderen met dairy. Zit dat in die oplosshit? Daarnaast wil ik supergezond eten (doe ik al, maar nog meer) - dus ook zonder die oplosdingen en zonder chocolade (behalve puur). Weet vrij weinig van die oploschocomel?
Misschien een beetje oploskoffie dan?

Ja zit veel suiker in die oplos chocolade dat wel!

http://www.nestle.nl/brands/dranken/nesquik

http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=3053
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 april 2013 @ 22:20:13 #283
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125173931
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Misschien een beetje oploskoffie dan?

Ja zit veel suiker in die oplos chocolade dat wel!

http://www.nestle.nl/brands/dranken/nesquik

http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=3053
:r koffie!!
:@
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125174012
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Help, iemand hier, ;(?
Ben ik de enige die pure soja-, amandel-, haver,- en/of rijstmelk zo vies vind :r? Dit omdat ik geen 'losse' melk drink ( :') als in; ik eet wel chocola enzo, maar drink dus niet een pak melk etc. Al heel lang niet meer hoor, trouwens. Dit is geen nieuw probleem)
Ergens doorheen lukt sojamelk me wel (binnenkort eens amandelmelk ergens doorheen gooien) maarja ;(. Muesli o.i.d. gaat hem echt niet worden met die niet-koemelk.
Gewone melk lust ik wel maar drink ik eigenlijk nooit. Chocolademelk vind ik wél erg lekker.
"Melkvervangers" vind ik tot nog toe maar niks. Naar aanleiding van allerlei blije vegans online heb ik pasgeleden vol goede moed een pak amandelmelk gekocht om te proberen of ik daarmee chocolademelk kon maken die ik een beetje te pruimen vond (was me met rijstemelk en sojamelk niet gelukt) maar ook dat was weer geen succes. Er ligt een pak Tony's chocolonely chocolademelk naar me te lonken in de koelkast. (wél melk, maar bio, en lekker :9 )

Om cake etc mee te bakken vind ik sojamelk wel OK, maar dan heb ik altijd maar een beetje nodig en dan zit ik weer met de rest. Ik zit momenteel achter een aardbei/banaan/perensap/vanille-sojamelk smoothie die toch niet zo lekker is als eentje met (soja)yoghurt, maar ja, er stond nog een aangebroken pak sojamelk in de koelkast te verpieteren wat over was van de heerlijke toetjes die ik van de week had gebakken.

Muesli eet ik met yoghurt, want tot mijn grote verbazing lust ik wel mild&creamy yoghurt van Alpro :9
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 april 2013 @ 22:23:19 #285
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125174148
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Gewone melk lust ik wel maar drink ik eigenlijk nooit. Chocolademelk vind ik wél erg lekker.
"Melkvervangers" vind ik tot nog toe maar niks. Naar aanleiding van allerlei blije vegans online heb ik pasgeleden vol goede moed een pak amandelmelk gekocht om te proberen of ik daarmee chocolademelk kon maken die ik een beetje te pruimen vond (was me met rijstemelk en sojamelk niet gelukt) maar ook dat was weer geen succes. Er ligt een pak Tony's chocolonely chocolademelk naar me te lonken in de koelkast. (wél melk, maar bio, en lekker :9 )

Om cake etc mee te bakken vind ik sojamelk wel OK, maar dan heb ik altijd maar een beetje nodig en dan zit ik weer met de rest. Ik zit momenteel achter een aardbei/banaan/perensap/vanille-sojamelk smoothie die toch niet zo lekker is als eentje met (soja)yoghurt, maar ja, er stond nog een aangebroken pak sojamelk in de koelkast te verpieteren wat over was van de heerlijke toetjes die ik van de week had gebakken.

Muesli eet ik met yoghurt, want tot mijn grote verbazing lust ik wel mild&creamy yoghurt van Alpro :9
Hahah. Ik dacht al dat ik bijna de enige vega/semi-vegan ben die dat niet te pruimen vind :r.

Mild&creamy had ik laatst angstig een slokje van genomen, en vond het niet superlekker maar durf het wel aan het eens met ingrediënten te proberen! Weet je ook hoe die vanilleversie daarvan is?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125174239
quote:
11s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

:r koffie!!
:@
oké dan weet ik het ook niet meer :')
pi_125174476
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hmm. Aan de ene kant vind ik dat verleidelijk, aan de andere kant wil ik nog meer minderen met dairy. Zit dat in die oplosshit? Daarnaast wil ik supergezond eten (doe ik al, maar nog meer) - dus ook zonder die oplosdingen en zonder chocolade (behalve puur). Weet vrij weinig van die oploschocomel?
Al gevonden, te krijgen bij de natuurwinkel. ;)
Wel suiker inderdaad.
pi_125174753
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hahah. Ik dacht al dat ik bijna de enige vega/semi-vegan ben die dat niet te pruimen vind :r.

Mild&creamy had ik laatst angstig een slokje van genomen, en vond het niet superlekker maar durf het wel aan het eens met ingrediënten te proberen! Weet je ook hoe die vanilleversie daarvan is?
Ik vind die vanille erg lekker, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
De yoghurt in de bekers schijnt wat dikker te zijn dan die in het 750 ml pak.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 april 2013 @ 23:14:50 #289
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125177219
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Al gevonden, te krijgen bij de natuurwinkel. ;)
Wel suiker inderdaad.
Behoorlijk wat ook, :D. Eerste ingrediënt :+ en later nog een keer. Ik ga eens kijken of ik zonder er iets lekkers van weet te maken -O-. Anders maar aan de Alpro yoghurt!

@ Pumpkin; En ik ben dol op 'echte' vanilleyoghurt dus ik ben erg benieuwd naar die van Alpro!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_125182933
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Gewone melk lust ik wel maar drink ik eigenlijk nooit. Chocolademelk vind ik wél erg lekker.
"Melkvervangers" vind ik tot nog toe maar niks. Naar aanleiding van allerlei blije vegans online heb ik pasgeleden vol goede moed een pak amandelmelk gekocht om te proberen of ik daarmee chocolademelk kon maken die ik een beetje te pruimen vond (was me met rijstemelk en sojamelk niet gelukt) maar ook dat was weer geen succes. Er ligt een pak Tony's chocolonely chocolademelk naar me te lonken in de koelkast. (wél melk, maar bio, en lekker :9 )

Om cake etc mee te bakken vind ik sojamelk wel OK, maar dan heb ik altijd maar een beetje nodig en dan zit ik weer met de rest. Ik zit momenteel achter een aardbei/banaan/perensap/vanille-sojamelk smoothie die toch niet zo lekker is als eentje met (soja)yoghurt, maar ja, er stond nog een aangebroken pak sojamelk in de koelkast te verpieteren wat over was van de heerlijke toetjes die ik van de week had gebakken.

Muesli eet ik met yoghurt, want tot mijn grote verbazing lust ik wel mild&creamy yoghurt van Alpro :9
Herkenbaar, ik vind die melkvervangers ook niet te drinken. Wel jammer, anders was ik al lang overgestapt.
  vrijdag 12 april 2013 @ 09:55:27 #291
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_125187078
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 22:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Gewone melk lust ik wel maar drink ik eigenlijk nooit. Chocolademelk vind ik wél erg lekker.
"Melkvervangers" vind ik tot nog toe maar niks. Naar aanleiding van allerlei blije vegans online heb ik pasgeleden vol goede moed een pak amandelmelk gekocht om te proberen of ik daarmee chocolademelk kon maken die ik een beetje te pruimen vond (was me met rijstemelk en sojamelk niet gelukt) maar ook dat was weer geen succes. Er ligt een pak Tony's chocolonely chocolademelk naar me te lonken in de koelkast. (wél melk, maar bio, en lekker :9 )

Om cake etc mee te bakken vind ik sojamelk wel OK, maar dan heb ik altijd maar een beetje nodig en dan zit ik weer met de rest. Ik zit momenteel achter een aardbei/banaan/perensap/vanille-sojamelk smoothie die toch niet zo lekker is als eentje met (soja)yoghurt, maar ja, er stond nog een aangebroken pak sojamelk in de koelkast te verpieteren wat over was van de heerlijke toetjes die ik van de week had gebakken.

Muesli eet ik met yoghurt, want tot mijn grote verbazing lust ik wel mild&creamy yoghurt van Alpro :9
waar o waar heb je tony chocolademelk gevonden :o me wants!!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 12 april 2013 @ 09:59:25 #292
3878 Vork
Manisch creatief
pi_125187166
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:55 schreef littledrummergirl het volgende:
waar o waar heb je tony chocolademelk gevonden :o me wants!!
Waar niet intussen? Zelfs die kleine rot AH hier om de hoek verkoopt het.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 12 april 2013 @ 10:25:51 #293
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_125187832
Even tussendoor: (veel) Brinta met amandelmelk is prima te doen. Zelfs beter dan met sojamelk, :').
Echter, ik blijf op zoek naar een koude vervanger! Misschien toch Alpro yoghurt met ingrediëntjes als fruit e.d. :9
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:44:47 #294
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_125188439
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:59 schreef Vork het volgende:

[..]

Waar niet intussen? Zelfs die kleine rot AH hier om de hoek verkoopt het.
ik kijk nooit in het chocomel vak :D vandaag eens doen dus
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:47:10 #295
3878 Vork
Manisch creatief
pi_125188486
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kijk nooit in het chocomel vak :D vandaag eens doen dus
Dat maakt het ook wat makkelijker om het te vinden. Verder hebben alle Ekoplaza's het wel, Marqt sowieso ook (daar hebben jullie er in Rotterdam ook al twee van) en het zou me niets verbazen als Gimsel het ook zou verkopen.
pi_125190859
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Even tussendoor: (veel) Brinta met amandelmelk is prima te doen. Zelfs beter dan met sojamelk, :').
Echter, ik blijf op zoek naar een koude vervanger! Misschien toch Alpro yoghurt met ingrediëntjes als fruit e.d. :9
Maar je hebt toch ook gewoon Alpro Chocolademelk? Of wil je die ook niet?

http://www.alpro.com/nl/drinks-met-smaak

En door die Aphro yogurt kan je toch gewoon zelf verse aarbeitjes of ander fruit doordoen?

Of mis ik iets :@
pi_125203877
De rijst-kokosdrink van Provamel vind ik koud (en in de warme choco) wel lekker. http://www.biotasty.nl/bi(...)amel-1ltr-p-314.html
  zaterdag 13 april 2013 @ 16:47:16 #298
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_125234600
quote:
die kip is zooooooooooooo lekker ! :9

pi_125234746
Ik vind het altijd zo idioot dat die dingen dan 'kip' in de naam hebben. Het is toch geen kip, waarom noem je het dan kip? :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')