abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:33:00 #201
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98946304
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Dude, ik heb even niet meegekregen waarom dat andere Franse meisje van vorig jaar niet komt.

En wat is dat miles-gedoe? Ik las het al vaker de afgelopen weken, maar ik heb geen idee wat ermee bedoeld wordt.
Heel verhaal. In het topic in OUD staat in de OP een linkje naar de uitleg.

Miles is een huppelprogramma van Leslie eh... Kom ik o weer op. Google maar eens. Is te downloaden. Best leuk!

Nu echt even aan de gang!

@bluezz, is ook zo, van die ruimte. Letterlijk ademruimte, lijkt wel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98946385
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van de kapper (pony geknipt) :)

en bij deze wil ik graag een bestelling plaatsen bij Isa en Memo :Y)
als dst toch kon he. :D jij blij en ik blij maar helaas oneerlijke verdeling. ;( nu in trein vamaf Sittard naar Weert met de ns snelbus. :')
pi_98946398
Wij hadden op vakantie een heel goedkoop uitziend ringetje gevonden.
Op een parkeerplaats naast de snelweg.
Na ongeveer 10 seconden was het ons duidelijk dat het nogal een actieve homo-ontmoetingsplaats was en zijn we vrij snel weer in de auto gehopt :+ En toen zag Tara een ringetje met een steentje op de grond liggen...

Aan mij gegeven zo van: haha: kijk! Jij een ring, mag je gaan uitleggen waar je die vandaan hebt :+

Hij voelde wat blik-met-glas achtig aan.... Maar hij was wel mooi gezet de steen, dus vandaag toch even gevraagd bij de juwelier waar we langsliepen.

Goud, hoog karaat met zirkonium.... :o

Welja :D


Ik kan me dan trouwens zó kwaad maken... Zie je zo'n man langs je het bos in lopen, stopt nog even zijn trouwring in zijn broekzak }:|
pi_98946444
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

als dst toch kon he. :D jij blij en ik blij maar helaas oneerlijke verdeling.

Ja, Tara en ik willen ook al jaren middelen :P
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:39:10 #205
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98946524
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:35 schreef freecell het volgende:



Ik kan me dan trouwens zó kwaad maken... Zie je zo'n man langs je het bos in lopen, stopt nog even zijn trouwring in zijn broekzak }:|

Maak je liever kwaad op de conventies die ervoor zorgen dat zo'n man zijn hart niet kan volgen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98946601
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maak je liever kwaad op de conventies die ervoor zorgen dat zo'n man zijn hart niet kan volgen.
Ik vermoed dat de conventies niet het probleem zijn, maar de woede van de vrouw ;)
Tegenwoordig trouwen homo's toch echt niet vaak meer 'om de schijn op te houden'
Ik geloof dat we dat gelukkig wel gehad hebben.

Ik krijg meer het idee dat ze wel een keer wat anders willen en liever zónder overleg met vrouwlief. Dat heet gewoon plat vreemdgaan en heeft niks met conventies te maken.

Wat leuk trouwens dat je alleen op de kleine lettertjes reageert :)
pi_98946766
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van de kapper (pony geknipt) :)

en bij deze wil ik graag een bestelling plaatsen bij Isa en Memo :Y)
:'(
pi_98946767
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

als dst toch kon he. :D jij blij en ik blij maar helaas oneerlijke verdeling. ;( nu in trein vamaf Sittard naar Weert met de ns snelbus. :')
treinen rijden weer niet?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98946779
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:35 schreef freecell het volgende:
Wij hadden op vakantie een heel goedkoop uitziend ringetje gevonden.
Op een parkeerplaats naast de snelweg.
Na ongeveer 10 seconden was het ons duidelijk dat het nogal een actieve homo-ontmoetingsplaats was en zijn we vrij snel weer in de auto gehopt :+ En toen zag Tara een ringetje met een steentje op de grond liggen...

Aan mij gegeven zo van: haha: kijk! Jij een ring, mag je gaan uitleggen waar je die vandaan hebt :+

Hij voelde wat blik-met-glas achtig aan.... Maar hij was wel mooi gezet de steen, dus vandaag toch even gevraagd bij de juwelier waar we langsliepen.

Goud, hoog karaat met zirkonium.... :o

Welja :D


Ik kan me dan trouwens zó kwaad maken... Zie je zo'n man langs je het bos in lopen, stopt nog even zijn trouwring in zijn broekzak }:|

gewoon gejat? :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98946791
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:'(
~O>
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:48:36 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98946865
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:

~O>
Zolang je de gorilla maar laat groeien. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98946896
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:41 schreef freecell het volgende:

Ik vermoed dat de conventies niet het probleem zijn, maar de woede van de vrouw ;)
Tegenwoordig trouwen homo's toch echt niet vaak meer 'om de schijn op te houden'
Ik geloof dat we dat gelukkig wel gehad hebben.

Ik krijg meer het idee dat ze wel een keer wat anders willen en liever zónder overleg met vrouwlief. Dat heet gewoon plat vreemdgaan en heeft niks met conventies te maken.

Als je man sex heeft met een man is dat niet eens concurrentie meer :( ;)
pi_98946927
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Zolang je de gorilla maar laat groeien. *)
iiiiieeeee :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98946954
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als je man sex heeft met een man is dat niet eens concurrentie meer :( ;)
ergens een compliment want hoewel hij dus eigenlijk op mannen valt wil hij jou dan toch als vrouw
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98947000
mam maakt een heerlijke pan tomatencreme soep, hangt mn vader boven de pan
'hey zitten er geen sliertjes in'
'nee dat hoort niet in deze soep'
'ach kom, ik wil toch altijd sliertjes'

lekker stom gesprek haha
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98947001
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gewoon gejat? :o
Uhm nee? Uit de berm gepakt en geen moment bij stil gestaan dat het ding wat waard zou kunnen zijn...
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:52:46 #217
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98947014
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de conventies niet het probleem zijn, maar de woede van de vrouw ;)
Tegenwoordig trouwen homo's toch echt niet vaak meer 'om de schijn op te houden'
Ik geloof dat we dat gelukkig wel gehad hebben.

Ik krijg meer het idee dat ze wel een keer wat anders willen en liever zónder overleg met vrouwlief. Dat heet gewoon plat vreemdgaan en heeft niks met conventies te maken.

Wat leuk trouwens dat je alleen op de kleine lettertjes reageert :)
O pardon, ik wist niet dat ik op alles moest reageren.

Leuk van die ring! Mooie meevaller. Soms heeft een mens van die mooie gelukkies. Wat ga je ermee doen? Verder ook een fijne vakantie gehad?

Wat de conventies betreft: je weet niet wat die man al dan niet heeft afgesproken thuis. Projectie is een slechte raadgever. En ik denk dat de tijden nog niet zo mooi zijn als jij je voorstelt, in sommige streken en in sommige milieus. Er is nog zat homoleed. Niet de tijden alleen moeten veranderen, ook de meest conventionele mensen in die tijd. Pas dan kun je spreken van vrijheid.

Nu dan echt aan de miles.

* Linkje aanklikt *
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98947024
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Uhm nee? Uit de berm gepakt en geen moment bij stil gestaan dat het ding wat waard zou kunnen zijn...
ligt eraan wat jullie nu ermee gaan doen nu jullie weten dat het wel veel waard is
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98947098
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ligt eraan wat jullie nu ermee gaan doen nu jullie weten dat het wel veel waard is
Opper eens wat :+
Naar de politie in Nice brengen?
Of bellen? We spreken beide niet goed genoeg Frans voor een telefoongesprek....
pi_98947240
ook al zo'n ontzettend leuke tekst _O-
(alleen hij moet niet dansen :') )
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98947281
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O pardon, ik wist niet dat ik op alles moest reageren.

Leuk van die ring! Mooie meevaller. Soms heeft een mens van die mooie gelukkies. Wat ga je ermee doen? Verder ook een fijne vakantie gehad?

Wat de conventies betreft: je weet niet wat die man al dan niet heeft afgesproken thuis. Projectie is een slechte raadgever. En ik denk dat de tijden nog niet zo mooi zijn als jij je voorstelt, in sommige streken en in sommige milieus. Er is nog zat homoleed. Niet de tijden alleen moeten veranderen, ook de meest conventionele mensen in die tijd. Pas dan kun je spreken van vrijheid.

Nu dan echt aan de miles.

* Linkje aanklikt *
Je hoeft uberhaupt niet op me te reageren als je niet wilt, maar alleen op de kleine lettertjes letten is een beetje flauw vind je niet?

Als die man het goed heeft afgesproken thuis lijkt het me dat hij ook wel anders contact kan leggen? Internet en dan thuis uitnodigen oid.
pi_98947347
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vermoed dat de conventies niet het probleem zijn, maar de woede van de vrouw ;)
Tegenwoordig trouwen homo's toch echt niet vaak meer 'om de schijn op te houden'
Ik geloof dat we dat gelukkig wel gehad hebben.
Ik denk dat je je hierin enorm vergist. Was het maar zo. Maar de homo-haat neemt toe, in Amsterdam of all places worden regelmatig homo's en lesbo's in elkaar gemept. Dus ik denk dat je zelf het beeld iets te rooskleurig voorstelt..

Daarbij blijft het interne conflict wat mensen kunnen hebben natuurlijk niet te onderschatten..
pi_98947417
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik denk dat je je hierin enorm vergist. Was het maar zo. Maar de homo-haat neemt toe, in Amsterdam of all places worden regelmatig homo's en lesbo's in elkaar gemept. Dus ik denk dat je zelf het beeld iets te rooskleurig voorstelt..
De homo-haat is zeker nog niet over, maar mensen die echt nog trouwen om de schijn op te houden worden er wel veel minder tegenwoordig ;) Misschien bestaan ze nog wel, maar aardig wat minder dan in de jaren 50 gok ik :)

En dan nog, al trouw je om de schijn op te houden... Leuk voor je vrouw als je dan een parkeerplaatshomo wordt. Waar blijft haar vrijheid dan? Ik denk dat zij niet kiést voor het risico van een Soa....
pi_98947438
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef freecell het volgende:

[..]

De homo-haat is zeker nog niet over, maar mensen die echt nog trouwen om de schijn op te houden worden er wel veel minder tegenwoordig ;) Misschien bestaan ze nog wel, maar aardig wat minder dan in de jaren 50 gok ik :)
Uiteraard, als het nog de jaren 50 was dan woonde ik ook niet samen he :+
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:06:22 #225
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98947463
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef freecell het volgende:

[..]

En dan nog, al trouw je om de schijn op te houden... Leuk voor je vrouw als je dan een parkeerplaatshomo wordt. Waar blijft haar vrijheid dan? Ik denk dat zij niet kiést voor het risico van een Soa....
Rationeel helemaal correct, maar ik vrees dat een mens in deze situatie niet zo helder redeneert.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')