abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98946398
Wij hadden op vakantie een heel goedkoop uitziend ringetje gevonden.
Op een parkeerplaats naast de snelweg.
Na ongeveer 10 seconden was het ons duidelijk dat het nogal een actieve homo-ontmoetingsplaats was en zijn we vrij snel weer in de auto gehopt :+ En toen zag Tara een ringetje met een steentje op de grond liggen...

Aan mij gegeven zo van: haha: kijk! Jij een ring, mag je gaan uitleggen waar je die vandaan hebt :+

Hij voelde wat blik-met-glas achtig aan.... Maar hij was wel mooi gezet de steen, dus vandaag toch even gevraagd bij de juwelier waar we langsliepen.

Goud, hoog karaat met zirkonium.... :o

Welja :D

Ik kan me dan trouwens zó kwaad maken... Zie je zo'n man langs je het bos in lopen, stopt nog even zijn trouwring in zijn broekzak }:|
pi_98946444
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

als dst toch kon he. :D jij blij en ik blij maar helaas oneerlijke verdeling.

Ja, Tara en ik willen ook al jaren middelen :P
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:39:10 #205
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98946524
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:35 schreef freecell het volgende:

Ik kan me dan trouwens zó kwaad maken... Zie je zo'n man langs je het bos in lopen, stopt nog even zijn trouwring in zijn broekzak }:|

Maak je liever kwaad op de conventies die ervoor zorgen dat zo'n man zijn hart niet kan volgen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98946601
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maak je liever kwaad op de conventies die ervoor zorgen dat zo'n man zijn hart niet kan volgen.
Ik vermoed dat de conventies niet het probleem zijn, maar de woede van de vrouw ;)
Tegenwoordig trouwen homo's toch echt niet vaak meer 'om de schijn op te houden'
Ik geloof dat we dat gelukkig wel gehad hebben.

Ik krijg meer het idee dat ze wel een keer wat anders willen en liever zónder overleg met vrouwlief. Dat heet gewoon plat vreemdgaan en heeft niks met conventies te maken.

Wat leuk trouwens dat je alleen op de kleine lettertjes reageert :)
pi_98946766
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van de kapper (pony geknipt) :)

en bij deze wil ik graag een bestelling plaatsen bij Isa en Memo :Y)
:'(
pi_98946767
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

als dst toch kon he. :D jij blij en ik blij maar helaas oneerlijke verdeling. ;( nu in trein vamaf Sittard naar Weert met de ns snelbus. :')
treinen rijden weer niet?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98946779
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:35 schreef freecell het volgende:
Wij hadden op vakantie een heel goedkoop uitziend ringetje gevonden.
Op een parkeerplaats naast de snelweg.
Na ongeveer 10 seconden was het ons duidelijk dat het nogal een actieve homo-ontmoetingsplaats was en zijn we vrij snel weer in de auto gehopt :+ En toen zag Tara een ringetje met een steentje op de grond liggen...

Aan mij gegeven zo van: haha: kijk! Jij een ring, mag je gaan uitleggen waar je die vandaan hebt :+

Hij voelde wat blik-met-glas achtig aan.... Maar hij was wel mooi gezet de steen, dus vandaag toch even gevraagd bij de juwelier waar we langsliepen.

Goud, hoog karaat met zirkonium.... :o

Welja :D

gewoon gejat? :o
pi_98946791
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:'(
~O>
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:48:36 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98946865
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:

~O>
Zolang je de gorilla maar laat groeien. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98946896
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:41 schreef freecell het volgende:

Ik vermoed dat de conventies niet het probleem zijn, maar de woede van de vrouw ;)
Tegenwoordig trouwen homo's toch echt niet vaak meer 'om de schijn op te houden'

Ik krijg meer het idee dat ze wel een keer wat anders willen en liever zónder overleg met vrouwlief. Dat heet gewoon plat vreemdgaan en heeft niks met conventies te maken.

Als je man sex heeft met een man is dat niet eens concurrentie meer :( ;)
pi_98946927
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Zolang je de gorilla maar laat groeien. *)
iiiiieeeee :{
pi_98946954
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als je man sex heeft met een man is dat niet eens concurrentie meer :( ;)
ergens een compliment want hoewel hij dus eigenlijk op mannen valt wil hij jou dan toch als vrouw
pi_98947000
mam maakt een heerlijke pan tomatencreme soep, hangt mn vader boven de pan
'hey zitten er geen sliertjes in'
'nee dat hoort niet in deze soep'
'ach kom, ik wil toch altijd sliertjes'

lekker stom gesprek haha
pi_98947001
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gewoon gejat? :o
Uhm nee? Uit de berm gepakt en geen moment bij stil gestaan dat het ding wat waard zou kunnen zijn...
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:52:46 #217
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98947014
quote:

[..]

Wat leuk trouwens dat je alleen op de kleine lettertjes reageert :)
O pardon, ik wist niet dat ik op alles moest reageren.

Leuk van die ring! Mooie meevaller. Soms heeft een mens van die mooie gelukkies. Wat ga je ermee doen? Verder ook een fijne vakantie gehad?

Wat de conventies betreft: je weet niet wat die man al dan niet heeft afgesproken thuis. Projectie is een slechte raadgever. En ik denk dat de tijden nog niet zo mooi zijn als jij je voorstelt, in sommige streken en in sommige milieus. Er is nog zat homoleed. Niet de tijden alleen moeten veranderen, ook de meest conventionele mensen in die tijd. Pas dan kun je spreken van vrijheid.

Nu dan echt aan de miles.

* Linkje aanklikt *
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98947024
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Uhm nee? Uit de berm gepakt en geen moment bij stil gestaan dat het ding wat waard zou kunnen zijn...
ligt eraan wat jullie nu ermee gaan doen nu jullie weten dat het wel veel waard is
pi_98947098
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ligt eraan wat jullie nu ermee gaan doen nu jullie weten dat het wel veel waard is
Opper eens wat :+
Naar de politie in Nice brengen?
Of bellen? We spreken beide niet goed genoeg Frans voor een telefoongesprek....
pi_98947240
ook al zo'n ontzettend leuke tekst _O-
(alleen hij moet niet dansen :') )
pi_98947281
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O pardon, ik wist niet dat ik op alles moest reageren.

Leuk van die ring! Mooie meevaller. Soms heeft een mens van die mooie gelukkies. Wat ga je ermee doen? Verder ook een fijne vakantie gehad?

Wat de conventies betreft: je weet niet wat die man al dan niet heeft afgesproken thuis. Projectie is een slechte raadgever. En ik denk dat de tijden nog niet zo mooi zijn als jij je voorstelt, in sommige streken en in sommige milieus. Er is nog zat homoleed. Niet de tijden alleen moeten veranderen, ook de meest conventionele mensen in die tijd. Pas dan kun je spreken van vrijheid.

Nu dan echt aan de miles.

* Linkje aanklikt *
Je hoeft uberhaupt niet op me te reageren als je niet wilt, maar alleen op de kleine lettertjes letten is een beetje flauw vind je niet?

Als die man het goed heeft afgesproken thuis lijkt het me dat hij ook wel anders contact kan leggen? Internet en dan thuis uitnodigen oid.
pi_98947347
quote:

[..]

Ik denk dat je je hierin enorm vergist. Was het maar zo. Maar de homo-haat neemt toe, in Amsterdam of all places worden regelmatig homo's en lesbo's in elkaar gemept. Dus ik denk dat je zelf het beeld iets te rooskleurig voorstelt..

Daarbij blijft het interne conflict wat mensen kunnen hebben natuurlijk niet te onderschatten..
pi_98947417
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik denk dat je je hierin enorm vergist. Was het maar zo. Maar de homo-haat neemt toe, in Amsterdam of all places worden regelmatig homo's en lesbo's in elkaar gemept. Dus ik denk dat je zelf het beeld iets te rooskleurig voorstelt..
De homo-haat is zeker nog niet over, maar mensen die echt nog trouwen om de schijn op te houden worden er wel veel minder tegenwoordig ;) Misschien bestaan ze nog wel, maar aardig wat minder dan in de jaren 50 gok ik :)

En dan nog, al trouw je om de schijn op te houden... Leuk voor je vrouw als je dan een parkeerplaatshomo wordt. Waar blijft haar vrijheid dan? Ik denk dat zij niet kiést voor het risico van een Soa....
pi_98947438
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef freecell het volgende:

[..]

De homo-haat is zeker nog niet over, maar mensen die echt nog trouwen om de schijn op te houden worden er wel veel minder tegenwoordig ;) Misschien bestaan ze nog wel, maar aardig wat minder dan in de jaren 50 gok ik :)
Uiteraard, als het nog de jaren 50 was dan woonde ik ook niet samen he :+
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:06:22 #225
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98947463
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:04 schreef freecell het volgende:

[..]

En dan nog, al trouw je om de schijn op te houden... Leuk voor je vrouw als je dan een parkeerplaatshomo wordt. Waar blijft haar vrijheid dan? Ik denk dat zij niet kiést voor het risico van een Soa....
Rationeel helemaal correct, maar ik vrees dat een mens in deze situatie niet zo helder redeneert.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_98947522
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Uiteraard, als het nog de jaren 50 was dan woonde ik ook niet samen he :+
Als het nog de jaren 50 was.. dan ... uhm..
Had ik geen laptop :+
En zat Tara wrs achter een krant ipv achter de PC _O-
*kijkt opzij naar Leander die met houten treintjes zit te spelen....*

* freecell bindt een bloemetjesschort voor
pi_98947535
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Rationeel helemaal correct, maar ik vrees dat een mens in deze situatie niet zo helder redeneert.
Dat helder redeneren ging al mis bij eht trouwen om de schijn op te houden :+
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:12:03 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98947623
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat hij de schijn op wil houden maak jij er van. Misschien had hij zichzelf wel volledig overtuigd dat hij op de goede weg zat.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_98947631
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Je kunt er natuurlijk ook pas na een paar jaar huwelijk achter komen hoe je eigenlijk in elkaar zit he..

Of die kerel is heel doelbewust bezig vreemd te gaan, uiteraard is het een mogelijkheid, maar je weet het niet.. :P
pi_98947707
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:02 schreef Sunnythesun het volgende:

Daarbij blijft het interne conflict wat mensen kunnen hebben natuurlijk niet te onderschatten..
Ik vind fok ook erg homo-onvriendelijk en wow nog veel erger. Maar goed, op wow is het niet alleen homo-haat, maar ook een duidelijk aanwezige jodenhaat :? En ik begrijp daar oprecht niets van.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:

ergens een compliment want hoewel hij dus eigenlijk op mannen valt wil hij jou dan toch als vrouw
Ik vind dit een heel vreemde opmerking. Hoeveel vrouwen denk je zijn er die het als een compliment zien als manlief op parkeerplaatsen genot zoekt met andere mannen? (of vrouwen, want daar zit mijns inziens niet echt verschil in: vreemdgaan is vreemdgaan)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98947743
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Je kunt er natuurlijk ook pas na een paar jaar huwelijk achter komen hoe je eigenlijk in elkaar zit he..

Of die kerel is heel doelbewust bezig vreemd te gaan, uiteraard is het een mogelijkheid, maar je weet het niet.. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat is waar :)

En denk je dat in het eerste geval het niet eerder een bi-seksueel is die uitgekeken is op zijn relatie?
pi_98947744
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind fok ook erg homo-onvriendelijk en wow nog veel erger. Maar goed, op wow is het niet alleen homo-haat, maar ook een duidelijk aanwezige jodenhaat :? En ik begrijp daar oprecht niets van.

[..]

Ik vind dit een heel vreemde opmerking. Hoeveel vrouwen denk je zijn er die het als een compliment zien als manlief op parkeerplaatsen genot zoekt met andere mannen? (of vrouwen, want daar zit mijns inziens niet echt verschil in: vreemdgaan is vreemdgaan)
2x helemaal met je eens.. Ik begrijp daar ook helemaal niets van. Vind het altijd erg sneu als je zo bekrompen denkt.
pi_98947765
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:15 schreef freecell het volgende:

[..]

[..]

Dat is waar :)

En denk je dat in het eerste geval het niet eerder een bi-seksueel is die uitgekeken is op zijn relatie?
Geen idee, die zullen er vast ook tussen zitten :Y Vraag het ze de volgende keer even, dan weet je het zeker :+ ;)
pi_98947816
Ik snap ook niet waaróm je het zou haten?
Ik heb een grondige hekel aan vreemdgaan, omdat ik een grondige hekel heb aan bedriegen.

Maar aan homo's, buitenlanders, weet ik veel wat, een hekel hebben, waarom zóu ik?
pi_98947856
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Geen idee, die zullen er vast ook tussen zitten :Y Vraag het ze de volgende keer even, dan weet je het zeker :+ ;)
Mijn Frans is echt drama.
Ik versta het als Fransman a tegen Fransman B spreekt, ik kan ongeveer zinnen vormen in mijn hoofd.
En zodra iemand tegen mij begint ga ik in blackout :')

En die zit er ook lekker op te wachten dat één of ander mens hem dan aanspreekt _O- Ik denk dat hij die ring juist af doet om dat te voorkomen :D
pi_98947948
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:19 schreef freecell het volgende:
En die zit er ook lekker op te wachten dat één of ander mens hem dan aanspreekt _O- Ik denk dat hij die ring juist af doet om dat te voorkomen :D
Goh? Zou je denken? :+ :P
pi_98948041
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:

dat was gewoon een stom grapje. ik zou t echt geen compliment vinden haha
pi_98948082
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

2x helemaal met je eens.. Ik begrijp daar ook helemaal niets van. Vind het altijd erg sneu als je zo bekrompen denkt.
:')
pi_98948120
ik heb Ziggo!
pi_98948137
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Goh? Zou je denken? :+ :P
Ik LOLde :+

Maar even serieus, zou ik er nog iets mee 'moeten'? En wat dan?
pi_98948143
Met de ring dan hè? :D
pi_98948166
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:')
:? wat? Jij vind homohaat en jodenhaat en zo niet bekrompen?? :6 :P
pi_98948515
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:? wat? Jij vind homohaat en jodenhaat en zo niet bekrompen?? :6 :P
nee mag zo blijven :P ik vind die haat zo sneu, kan me niet anders voorstellen dan dat het zwakzinnige mensen zijn die haten
pi_98948556
vreemd; tennis is nog niet op tv. Tevens is vandaag het Strooplikkertoernooi begonnen *O*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juli 2011 @ 14:40:43 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98948657
Finale begint om 15u
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_98948704
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:40 schreef borisz het volgende:
Finale begint om 15u
oooooooh ok dankje
pi_98948725
shit moet nog steeds boodschappen doen als ik een recept heb!
pi_98948886
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:

Huh ?
pi_98948970
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Huh ?
hou nou o-hop :D
pi_98948985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Huh ?
FFT is wat moeilijk te volgen inderdaad vandaag :D
pi_98949017
menu vnv:

- mihoen
- kip-tauge salade
- vlees van de toko (van gisteren)
pi_98949061
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:50 schreef freecell het volgende:

[..]

FFT is wat moeilijk te volgen inderdaad vandaag :D
}:|
ben niet boos hoor :D

wat betreft die ring; moet je zelf weten. ikzelf zou het aan de politie geven maar ik geef niet af op jou als jij dat niet doet.
pi_98949106
Aan de Nederlandse politie?
Nooit gevonden voorwerpen afgeven :)
Bellen dat je het hebt en dat de eigenaar het mag komen afhalen :)

Maar de Nederlandse politie gaat hier niks mee doen zeggen ze, dus wat is de zin daar dan van?
pi_98949135
lekker door Ziggo vorige keer geholpen trouwens. jongen zei:
- prijs is excl. btw
- je krijgt 60 zenders maar dat valt na 2 weken terug in 25
- zenders staan niet online

- ik vond de zenders gewoon online
- bij bestelling zei een vrouw dat ik 60 zenders krijg en hou
- prijs is incl btw

o|O
pi_98949178
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:53 schreef freecell het volgende:
Aan de Nederlandse politie?
Nooit gevonden voorwerpen afgeven :)
Bellen dat je het hebt en dat de eigenaar het mag komen afhalen :)

Maar de Nederlandse politie gaat hier niks mee doen zeggen ze, dus wat is de zin daar dan van?
heb je informatie van de eigenaar?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:56:46 #256
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98949206
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja, zijn NAW gegevens staan in de ring gegraveerd 8)7
pi_98949210
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Natuurlijk niet!
Er lag een ring in de berm bij een parkeerplaats aan de autoroute du soleil.
Er lag geen briefje bij met 'deze ring is van.....' en er lag ook geen foto bij van de eigenaar.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:58:02 #258
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_98949239
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
- prijs is excl. btw

- prijs is incl btw

o|O
Prijzen op de site zijn echt wel inclusief btw.
pi_98949327
Oh en er wordt sowieso wat ongenuanceerd over het homo vs vrouw vs huwelijk gesproken, want what about bisexuele mannen >:O
Ik ken nogal wat homosexuele mannen en vergeet ook niet dat in die kringen het vreemdgaan geen vreemdgaan is. Daar is heel vaak buiten de deur eten toegestaan met beider instemming... dat werkt echt anders dan bij heterosexuele mensen.
pi_98949459
Biseksueel had ik het al over.

En ja, daar heb je wel gelijk aan Bluezz, maar waarom dan die trouwring afdoen?
Dat is echt het enige waar ik daar moeite mee had (ok, en het feit dat mijn kinderen daar zowat struikelden over de condooms en tissues, daarom zijn we ook verder gereden, ze zijn op de leeftijd dat ze dat gaan oppakken) Even dat gebaartje van: hop, ring in de broekzak.
En ik weet dat er dan nog wel verschillende redenen kunnen zijn, maar waarom aan een zebra denken als je iets hoort galopperen... Waarschijnlijk was het gewoon een getrouwde man die vreemdging zonder toestemming.

En ja, daar heb ik wel moeite mee. Met de lichtvaardigheid waarmee mensen soms omspringen met hun trouwbelofte.
pi_98949548
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Natuurlijk niet!
Er lag een ring in de berm bij een parkeerplaats aan de autoroute du soleil.
Er lag geen briefje bij met 'deze ring is van.....' en er lag ook geen foto bij van de eigenaar.
ja omdat je zei 'bellen en zeggen dat de eigenaar het mag afhalen' kreeg ik dat idee :+
pi_98949608
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh en er wordt sowieso wat ongenuanceerd over het homo vs vrouw vs huwelijk gesproken, want what about bisexuele mannen >:O
Ik ken nogal wat homosexuele mannen en vergeet ook niet dat in die kringen het vreemdgaan geen vreemdgaan is. Daar is heel vaak buiten de deur eten toegestaan met beider instemming... dat werkt echt anders dan bij heterosexuele mensen.
ik ken ook heterostellen die dat doen. zeggen juist dat ze daardoor nooit uit elkaar zullen gaan, van elkaar het meest houden etc. omdat ze wel open zijn met wie ze het doen. maar dat ze elkaar de ruimte geven om niet het altijd met dezelfde partner te moeten doen.

en idd.. bisexuele mannen zullen er zeker zijn. vrouwen zijn er ook.
pi_98949612
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:06 schreef freecell het volgende:

Dat is echt het enige waar ik daar moeite mee had (ok, en het feit dat mijn kinderen daar zowat struikelden over de condooms en tissues, daarom zijn we ook verder gereden, ze zijn op de leeftijd dat ze dat gaan oppakken) Even dat gebaartje van: hop, ring in de broekzak.
En ik weet dat er dan nog wel verschillende redenen kunnen zijn, maar waarom aan een zebra denken als je iets hoort galopperen... Waarschijnlijk was het gewoon een getrouwde man die vreemdging zonder toestemming.

En ja, daar heb ik wel moeite mee. Met de lichtvaardigheid waarmee mensen soms omspringen met hun trouwbelofte.
Je zag het bij 1 man toch? :D En we kennen hem niet :)
Maar het is leuk om er over te fantaseren misschien ;)
Ik heb dan meer fantasieën over het feit dat die ring misschien eerder ergens 'achterblijft' c_/
pi_98949668
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:06 schreef freecell het volgende:

vroeger bleven mensen idd veel meer bij elkaar, durfden ook niet uit elkaar te gaan. tegenwoordig hebben mensen meer 'eisen' denk ik en ze hebben ook niet echt iemand meer nodig dus tis geen verplichting om een goede partner te zoeken
pi_98949673
Ja, het was er gelukkig maar één op dat moment.
Ja, er liepen wel veel meer mannen rond, maar er was maar eén trouwringverstopper :P

Dat was ook de enige man waar ik een (misschien onterecht) oordeel over had eigenlijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:

O ja, vast wel :+
pi_98949683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:

Echt :o
pi_98949701
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Rofl _O-
pi_98949733
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

ik ken er nog geen een :D wel homo's die wel eens wat met vrouwen hebben gedaan maar toch voor mannen kiezen (geldt bij alle homo's denk :P)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:22:06 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98949946
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
- prijs is excl. btw

- prijs is incl btw

o|O
Even bellen naar de helpdesk en duidelijkheid vragen.
Maar ik meen me te herinneren dat al die pornokanalen na 2 weken inderdaad verdwijnen. :P
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98950026
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Even bellen naar de helpdesk en duidelijkheid vragen.
Maar ik meen me te herinneren dat al die pornokanalen na 2 weken inderdaad verdwijnen. :P
-O-
nou dan koop ik die wel bij :+
pi_98950077
mn vader probeert net zo hoog te kreunen als Sharapova _O-
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:27:50 #272
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98950100
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
mn vader probeert net zo hoog te kreunen als Sharapova _O-
Ik deed haar hier net ook even na. :D
Poef.....gone! ©golfer
pi_98950120
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik deed haar hier net ook even na. :D
het steekt aan he!
ik vind het wel erg hoog hoor..
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:33:39 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98950237
Klitova maakt gelukkig geen geluidjes. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98950345
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:33 schreef golfer het volgende:
Klitova maakt gelukkig geen geluidjes. ;)
nee zij compenseert gelukkig :)
ik ga ff boodschappen doen voor de chinese salade en de mihoen, zie de 2e set dan wel :)
:W
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juli 2011 @ 15:38:32 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98950364
Ben de hele dag al aan het denken wat ik zo zou gaan eten :P. _O-
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:44:36 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98950522
Heb zelf net tomatensalsa staan inkoken, die nu mag afkoelen.
Aardappeltjes met kruiden uit de oven en zelfgemaakte hamburgers van biefstuk erbij vanavond. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_98950546
En je hebt heerlijke tonijntapenade gemaakt! w/
  zaterdag 2 juli 2011 @ 15:45:52 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98950552
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:45 schreef Bluezz het volgende:
En je hebt heerlijke tonijntapenade gemaakt! w/
Oh ja. Dat ook dus.
Poef.....gone! ©golfer
pi_98950626
Ik maak een lekkere salade met veldsla, rucola, munt, basilicum, tomaat, lenteui, geitenkaas en gerookte amandelen. En dan natuurlijk een dressing met honing :9
pi_98950772
:9
pi_98950852
Nee, ik ga niet alles samenvatten en herhalen.

Alleen wél dat ik Sunny zag met een leuke taille ! dan komt een jurkje toch ook wel uit.

Het vreeemde van afvallen vond ik - dankzij fok geleerd en de tips van de buren bij Slank- dat je juist moet blijven eten ! met mate. En niet (te) weinig.

Vanavond alweer de zomerplaattaart
http://www.ah.nl/recepten(...)_sortProperty=rating
en de bezoeker is alweer retour Middelburg en eet niet mee.
Edit: en ik was nog wel van plan om een tuinbonen/rucola salade te maken als zijwaartse schotel. Gister zitten overschrijven uit een tijdschrift.
Morgen eens kijken hoe het met http://www.kayotic.nl/blog/roti-chicken gaat.
Ipv roti pancakes maak ik mij er vanaf met Naan brood.
pi_98951486
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:38 schreef borisz het volgende:
Ben de hele dag al aan het denken wat ik zo zou gaan eten :P. _O-
zijn je ouders er niet?
pi_98951516
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik maak een lekkere salade met veldsla, rucola, munt, basilicum, tomaat, lenteui, geitenkaas en gerookte amandelen. En dan natuurlijk een dressing met honing :9
iets erbij? Brood ofzo? Klinkt als een beetje weinig
pi_98951553
AnneZ; wat leuk dat je zo vreselijk aan het koken geslagen bent :D en B&G; klinkt lekker, vooral die hamburgers :9
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:22:27 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98951680
De eigen service houden is blijkbaar erg moeilijk in het vrouwentennis. :{
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juli 2011 @ 16:24:48 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98951765
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zijn je ouders er niet?
Jawohl. Maar we gaan uit eten vanavond :+.

Vooraf twijfel ik nog tussen de Vitello tonato en de Portugese viskroketjes
En hoofd ga ik of voor de zalm of dagvis of kogelbiefstuk of de kaasfondue :P
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:28:05 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98951875
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:24 schreef borisz het volgende:

Oh ja. Je gaat bij de buurman eten, toch?
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juli 2011 @ 16:28:44 #289
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98951905
:Y. Het is volle bak vanavond heb ik al gehoord :).
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:30:05 #290
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98951954
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Je hoeft uberhaupt niet op me te reageren als je niet wilt, maar alleen op de kleine lettertjes letten is een beetje flauw vind je niet?

Als die man het goed heeft afgesproken thuis lijkt het me dat hij ook wel anders contact kan leggen? Internet en dan thuis uitnodigen oid.
Wat doe je nou ongelooflijk moeilijk tegen me, ik snap je probleem niet vrees ik. :@

Ik wilde wel graag reageren, anders deed ik het niet.
Maar kennelijk als dat deel in kleine letters staat, moet ik op een hele post reageren en niet op dat aspect dat een reactie ontlokte bij me?

Ik zal het proberen te onthouden. :)

Oh en misschien deed die man zijn ring wel af omdat hij dat zo met zijn vrouw heeft afgesproken. Jenever can tell. :+

En schrikbarend dat ik elk jaar weer studenten heb die dus wel stiekem homo zijn. Met ouders die soms maar net wat ouder zijn dan ik.
En soms zit de vrees ook bij de homo zelf en niet bij zijn omgeving. Belt zo'n student me juichend op dat zijn ouders zich hadden afgevraagd waarom hij het in vredesnaam niet eerder had verteld, want het maakt hen helemaal niks uit!

Het kan verkeren. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:32:39 #291
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_98952053
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 15:56 schreef AnneX het volgende:
Nee, ik ga niet alles samenvatten en herhalen.

Alleen wél dat ik Sunny zag met een leuke taille ! dan komt een jurkje toch ook wel uit.

Het vreeemde van afvallen vond ik - dankzij fok geleerd en de tips van de buren bij Slank- dat je juist moet blijven eten ! met mate. En niet (te) weinig.

Vanavond alweer de zomerplaattaart
http://www.ah.nl/recepten(...)_sortProperty=rating
en de bezoeker is alweer retour Middelburg en eet niet mee.
Edit: en ik was nog wel van plan om een tuinbonen/rucola salade te maken als zijwaartse schotel. Gister zitten overschrijven uit een tijdschrift.
Morgen eens kijken hoe het met http://www.kayotic.nl/blog/roti-chicken gaat.
Ipv roti pancakes maak ik mij er vanaf met Naan brood.
AnneX wat kokkerel je weer lekker! Jij graast het ook altijd zo mooi overal vandaan hè?

Vraag aan dw hele goegemeente: is ooit al duidelijk geworden wat steers ronde circeltje was? Heb ik dat gemist? Moest er net onder de douche aan denken. :9
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_98952243
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

AnneX wat kokkerel je weer lekker! Jij graast het ook altijd zo mooi overal vandaan hè?

Vraag aan dw hele goegemeente: is ooit al duidelijk geworden wat steers ronde circeltje was? Heb ik dat gemist? Moest er net onder de douche aan denken. :9
Géen idee wat Steer's vierkante driehoekje is.

Kijk Dude http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php zo weten we dat je franse kidjes topic 25 stille lurkers heeft.
sorry kbedoelde deze.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:38:06 #293
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_98952249
Zo, ringen gekocht. Rib in lijf armer. Verder nog een jurkje voor Anna en nog wat kleine dingen. Ikea ook maar aangedaan. Tuinmeubilair is 40% korting maar degene die wij moesten hebben was er natuurlijk niet meer.

w/
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:39:49 #294
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98952307
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:38 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, ringen gekocht. Rib in lijf armer. Verder nog een jurkje voor Anna en nog wat kleine dingen. Ikea ook maar aangedaan. Tuinmeubilair is 40% korting maar degene die wij moesten hebben was er natuurlijk niet meer.

w/
Rib uit lijf @verhaspeling. :P
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:40:10 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98952321
Kvitova opvolgster van Navratilova. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_98952323
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:38 schreef Anthraxx het volgende:

w/
en gaan jullie de ringen ook al dragen ?
of blijven ze nog een half jaartje in het doosje?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:41:29 #297
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_98952365
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:40 schreef AnneX het volgende:

[..]

en gaan jullie de ringen ook al dragen ?
of blijven ze nog een half jaartje in het doosje?
Ze worden eerst op maat gemaakt. Half Augustus hebben wij ze pas. En we dragen ze niet tot 15 september :P.
pi_98952939
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

iets erbij? Brood ofzo? Klinkt als een beetje weinig
Nope, alleen salade. Genoeg vulling hoor met geitenkaas én amandelen :Y
pi_98954923
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:24 schreef borisz het volgende:

[..]

dit zou ik kiezen :9 (mits kaasfondue zonder wijn)
pi_98955020
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

oja idd! dat zou hij nog vertellen. Steer! kom je eens gauw melden! :D
pi_98955030
AnneSSmul :9

En Annie, leuk he *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')