abonnement Unibet Coolblue
pi_99152594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Jah..doei.. :W graag zelfgeschoten foto's van je nieuwe aanwinsten. :Y maak je maar met je mobiel als het moet.

Ej...gaan er nog mensen naar het North Sea Festival?gebeuren dat dit weekend in Rotjeknor van start gaat?(morgen=vrijdag 8 juli) :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:45:39 #177
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_99153507
Ik haat jazz dus nee. :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_99153727
Ik moet werken, dus ook een nee voor mij.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:52:28 #179
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_99153834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:09 schreef Isegrim het volgende:
Natuurlijk. :) Daar zit 'm nou juist de crux.
Daar is ook prima hulp voor te vinden natuurlijk :)
Het zou zonde zijn als je je leven daardoor liet vergallen. Ik zou het wel aanpakken als ik jou was...
Mu!
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:46:53 #180
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_99156334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:52 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Daar is ook prima hulp voor te vinden natuurlijk :)
Het zou zonde zijn als je je leven daardoor liet vergallen. Ik zou het wel aanpakken als ik jou was...
Ben ik al jaren mee bezig. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_99163585
quote:
15s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef rubje het volgende:

[..]

Jah..doei.. :W graag zelfgeschoten foto's van je nieuwe aanwinsten. :Y maak je maar met je mobiel als het moet.

Ej...gaan er nog mensen naar het North Sea Festival?gebeuren dat dit weekend in Rotjeknor van start gaat?(morgen=vrijdag 8 juli) :{
Nee, andere (leuke) dingen te doen :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:14:45 #182
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_99166766
quote:
15s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef rubje het volgende:

[..]

Jah..doei.. :W graag zelfgeschoten foto's van je nieuwe aanwinsten. :Y maak je maar met je mobiel als het moet.

Ej...gaan er nog mensen naar het North Sea Festival?gebeuren dat dit weekend in Rotjeknor van start gaat?(morgen=vrijdag 8 juli) :{
geen geld voor helaas...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:18:04 #183
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_99169907
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:46 schreef Isegrim het volgende:

Ben ik al jaren mee bezig. :')
Is het misschien niet een goed idee om rustig aan naar een baan te gaan zoeken waar niet op zo'n achterlijke manier misbruik wordt gemaakt van je "flexibiliteit"?
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:23:29 #184
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_99170245
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is het misschien niet een goed idee om rustig aan naar een baan te gaan zoeken waar niet op zo'n achterlijke manier misbruik wordt gemaakt van je "flexibiliteit"?
Heb na terugkomst een gesprek met mijn leidinggevende over 'hoe nu verder'. :Y En ik sluit niet uit dat ik om me heen ga kijken.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:25:37 #185
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_99170365
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:23 schreef Isegrim het volgende:

Heb na terugkomst een gesprek met mijn leidinggevende over 'hoe nu verder'. :Y En ik sluit niet uit dat ik om me heen ga kijken.
Hoe verwacht je dat je leidinggevende er mee omgaat?
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:27:20 #186
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_99170475
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hoe verwacht je dat je leidinggevende er mee omgaat?
Mijn leidinggevende is een fijne vent. Het zijn andere dingen waar ik tegen aan loop en ik denk niet dat hij bij machte is om die dingen te veranderen.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:32:40 #187
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_99170768
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:27 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Mijn leidinggevende is een fijne vent. Het zijn andere dingen waar ik tegen aan loop en ik denk niet dat hij bij machte is om die dingen te veranderen.
Hmm, da's wel jammer, want voor de rest had je het dacht ik toch wel naar je zin daar...
pi_99173186
Ik herken het wel hoor Ise, ik werk me soms de pleuris en heb niet veel vrij tijd doordeweeks.
Vooral omdat overuren niet betaald worden vraag ik me soms wel eens af waar ik mee bezig ben.

Aan de andere kant heb ik wel een fantastische kans gekregen om me te bewijzen.

Ik heb niet eens een middelbareschooldiploma maar ik ben nu vestiginsleider en in mijn eentje verantwoordelijk voor 2,2 miljoen euro.

Echt een tweestrijd soms :{
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:44:17 #189
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_99175156
Ik heb vooral problemen met de bureaucratie en het feit dat veel zaken zodanig slecht geregeld zijn dat ik mijn klanten niet datgene kan bieden waar zij voor betalen...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_99175358
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vooral problemen met de bureaucratie en het feit dat veel zaken zodanig slecht geregeld zijn dat ik mijn klanten niet datgene kan bieden waar zij voor betalen...
Dat is wel erg slecht idd.
Daar heb ik dan gelukkig geen last van.

Ik vraag me alleen soms wel af of mijn moeite het waard is.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 7 juli 2011 @ 22:50:32 #191
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_99175552
Dat ook. Ik ben echt geneigd tot workaholisme en eigenlijk is dat zonde van mijn tijd.

Ik wil de loterij winnen. O+
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_99175772
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Dat ook. Ik ben echt geneigd tot workaholisme en eigenlijk is dat zonde van mijn tijd.

Ik wil de loterij winnen. O+
Ik ook, maar vind vrije tijd ook belangrijk.
Maar ik ontwikkel hier wel heel goed wat ik ook kan gebruiken in mijn vrije tijd :Y
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:15:04 #193
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_99177023
Ik vind mijn vak geweldig, maar ik ben nog geen bedrijf tegengekomen waar ik mijn vak kan uitoefenen zoals ik vind dat het zou moeten. Misschien toch maar voor mezelf beginnen...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:53:05 #194
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_99187091
Gelukkig zit je niet in de stadion-tribune bouw :)

Bij veel bedrijven is het nu eenmaal zo dat je moet samenwerken met less-than-perfect collega's. En dan moet je accepteren dat het uiteindelijke resultaat less-than-perfect is. Dat is niet fijn, weet ik. Soms hebje het gevoeldat je alleen maar bezig bent om naast je eigen werk ook het werk van 3 collega's nog eens dunnetjes over te doen. We hebben het daar bij ons intern ook wel vaker over gehad, de eindconclusie is iedere keer weer dat we het graag wel beter zouden willen doen maar dat ons daarvoor de nodige kwaliteit - lees geld voor hogere salarissen en meer mensen - ontbreekt.
In de jaren heb ik wel gezien dat dat bij vrijwel iedere onderneming waar ik gewerkt heb zo was. En ook in bedrijven die ik zelf gestart ben ontkom je daar haast niet aan. Ik mezelf uiteindelijk maar aangeleerd dat ik 1) niet alles kan opknappen dat anderen laten liggen, en 2) ook niet volledig zelfstandig verantwoordelijk ben voorhet eindresultaat. Vanuit het perspectief van een einzelganger binnen de organisatie of een eenpitter als zelfstandige is dat erg lastig. Maar vanaf het moment dat ik me meer als teamplayer op bent gaan stellen ga je meer kijken naar wat je als team kunt realiseren, en dat geeft een heel ander beeld, en, belangrijker, een heel ander gevoel. Ik vraag me nu bij kwaliteitsissues eerder af: gegeven dit team, zouden we het beter kunnen doen? En zoja, is het realistisch om te denken dat we dat ook echt gaan realiseren?
Ik kom dan nog steeds vaak uit op "nee, dat lukt niet", maar voel me minder persoonlijk verantwoordelijk voor het effect daarvan, en kan dat ook gemakkelijker met klanten communiceren.
Wat mij dan opvalt is dat als ik dat vanuit een team-positie doe, ik dat kennlijk ook sterker vertel, want klanten blijken dan vaker begrip te hebben of zaken te acceptere, die ze - naar mijn gevoel - van mijzelf niet accepteren. Dus uiteindelijk heeft iedereen er wat aan.

Voor mij werkt dat, misschien heb jij er ook iets aan?
Mu!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:43:07 #195
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_99190093
Nee, dat werkt voor mij niet. Niet in deze situatie en niet in de bedrijfscultuur waarin ik ben beland. Ik licht het nog wel eens persoonlijk toe. :)
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:46:05 #196
66825 Reya
Fier Wallon
pi_99190191
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:53 schreef SingleCoil het volgende:
Bij veel bedrijven is het nu eenmaal zo dat je moet samenwerken met less-than-perfect collega's. En dan moet je accepteren dat het uiteindelijke resultaat less-than-perfect is. Dat is niet fijn, weet ik. Soms hebje het gevoeldat je alleen maar bezig bent om naast je eigen werk ook het werk van 3 collega's nog eens dunnetjes over te doen. We hebben het daar bij ons intern ook wel vaker over gehad, de eindconclusie is iedere keer weer dat we het graag wel beter zouden willen doen maar dat ons daarvoor de nodige kwaliteit - lees geld voor hogere salarissen en meer mensen - ontbreekt.
In de jaren heb ik wel gezien dat dat bij vrijwel iedere onderneming waar ik gewerkt heb zo was. En ook in bedrijven die ik zelf gestart ben ontkom je daar haast niet aan. Ik mezelf uiteindelijk maar aangeleerd dat ik 1) niet alles kan opknappen dat anderen laten liggen, en 2) ook niet volledig zelfstandig verantwoordelijk ben voorhet eindresultaat. Vanuit het perspectief van een einzelganger binnen de organisatie of een eenpitter als zelfstandige is dat erg lastig. Maar vanaf het moment dat ik me meer als teamplayer op bent gaan stellen ga je meer kijken naar wat je als team kunt realiseren, en dat geeft een heel ander beeld, en, belangrijker, een heel ander gevoel. Ik vraag me nu bij kwaliteitsissues eerder af: gegeven dit team, zouden we het beter kunnen doen? En zoja, is het realistisch om te denken dat we dat ook echt gaan realiseren?
Ik kom dan nog steeds vaak uit op "nee, dat lukt niet", maar voel me minder persoonlijk verantwoordelijk voor het effect daarvan, en kan dat ook gemakkelijker met klanten communiceren.
Wat mij dan opvalt is dat als ik dat vanuit een team-positie doe, ik dat kennlijk ook sterker vertel, want klanten blijken dan vaker begrip te hebben of zaken te acceptere, die ze - naar mijn gevoel - van mijzelf niet accepteren. Dus uiteindelijk heeft iedereen er wat aan.
Je hebt je roeping als managementgoeroe gemist.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:26:34 #197
100657 SingleCoil
Gezinshoofd
pi_99191906
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:46 schreef Reya het volgende:

[..]

Je hebt je roeping als managementgoeroe gemist.
Hoe kom je daar ni bij? Ik volg die roeping al jaren!
Mu!
pi_99213312
quote:
15s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef rubje het volgende:

[..]

Jah..doei.. :W graag zelfgeschoten foto's van je nieuwe aanwinsten. :Y maak je maar met je mobiel als het moet.

Ej...gaan er nog mensen naar het North Sea Festival?gebeuren dat dit weekend in Rotjeknor van start gaat?(morgen=vrijdag 8 juli) :{
Foto van mn telezoom lens (45-200mm - Equivalent van 400mm op een 35mm) met mn kitlens:

pi_99218087
Ik weet waar Prince vannacht zijn afterparty geeft.
Collega heeft vandaag de bus geregeld ! _O_
pi_99218153
Als ie zin heeft dan :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')