Nergensquote:
Of die kakkers kunnen vechtenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Het nadeel is dat jij in je eentje bent, verder wel puik plan.
Die corps verenigingen zijn vaak ongemengd en dan is er 1 avond per week gemengd. Zit je gewoon 2 avonden met alleen maar gasten. Leukste aan uitgaan is juist chicks hosselenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben zelf geen lid van een actieve of corporale vereniging, maar het lijkt me toch best vet. Niet dat ik het nog van plan ben te gaan doen (andere zaken aan m'n hoofd) maar de eensgezindheid, het 'ons gevoel' in combinatie met veel nieuwe vrienden (en chicks) kan toch niet verkeerd zijn? Beetje bier drinken enzo. Ik kom het niet tekort, maar zo vreselijk lijkt het me ook niet hoor.
De mensen die het hier zitten af te kraken komen nogal jaloers over
In Utrecht en Rotterdam alleen. En je hebt ook andere verenigingen dan de corpora.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die corps verenigingen zijn vaak ongemengd en dan is er 1 avond per week gemengd. Zit je gewoon 2 avonden met alleen maar gasten. Leukste aan uitgaan is juist chicks hosselen
En je moet op alle 3 de avonden nog in pak komen ook
Ik weet alleen van Rotterdam.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Skv het volgende:
[..]
In Utrecht en Rotterdam alleen. En je hebt ook andere verenigingen dan de corpora.
Is volgens mij maar tot een bepaalde tijd, tenminste in Utrecht dacht ik. Eerst bier drinken met mannen en daarna hertjes tackelenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik weet alleen van Rotterdam.
Ik snap echt niet waarom iemand daar bij zou willen gaan
Wat dacht je van "het corps"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:56 schreef BundyChen het volgende:
Bij welke studievereniging moet ik als ik in Amsterdam ga studeren en het zo corporaal mogelijk wil
Ik snap er geen zak van ik begin in september maar ben al de hele maand op vakantie dus weinig in verdieptquote:
Geeneen, studieverenigingen zijn per definitie niet corporaal.quote:
ASCquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:59 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van ik begin in september maar ben al de hele maand op vakantie dus weinig in verdieptWat is de naam van de corporale vereniging in amsterdam? toch niet 'het corps'
Ja? Wat is daarmee?quote:
No shit sherlock. Je bent dan ook lekker op tijd.quote:
Al voor de inschrijvingen andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
No shit sherlock. Je bent dan ook lekker op tijd.
Waarvoor hebben ze die site dichtgegooid? Ken geen studentenvereniging die dat doet.quote:
Doet men altijd. Als het morgen toevallig sneeuwt gaat hij weer open en anders jammer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:05 schreef themole het volgende:
[..]
Waarvoor hebben ze die site dichtgegooid? Ken geen studentenvereniging die dat doet.
Waarom reken er niet op?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Doet men altijd. Als het morgen toevallig sneeuwt gaat hij weer open en anders jammer.
Inschrijvingen zijn na vandaag al zo goed als klaar. Vol = vol om maar met Verdonk te spreken. Met wat geluk kan je het 16 augustus proberen, maar reken er niet op.
Klopt. Die beginnen pas volgende week. Moet je ook redelijk op tijd bij zijn. De UvA intreeweek is dan al te laat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:11 schreef themole het volgende:
Maar hij kan zijn geluk altijd nog proberen bij LANX, de AHC tegenhanger.
Ja maar het is altijd 50/50 tussen KMT en na-KMTquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:14 schreef themole het volgende:
[..]
Volgensmij zit de KMT van het ASC altijd vol.
Er wordt geloot. Altijd pittig en mensen die uitgeloot zijn voor de eerste KMT doen ook weer gewoon lekker mee. Als je echt lid had willen worden was je nu al ingeschreven geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |