abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:52:03 #101
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98544185
Als we kinderen laten meeroken nu ook al als kindermishandeling gaan beschouwen kunnen we de ouders van dikke kindertjes ook gelijk de voogdij afpakken vind ik.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98544203
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Prima. Jouw huis, jouw regels. :')

Maar ik vermoed dat die mensen dan ook niet naar jou komen als ze niet roken, want ja, wat hebben ze daar aan als de ze hele tijd buiten moeten blijven staan.

Ik vermoed dat jij die regel niet zo strak hanteert als je hier doet voorkomen.
Alleen als ik (of iemand anders aanwezig) wil roken moeten ze naar buiten, net zoals zij doen met rokers....gelijke monniken, gelijke kappen.

Kinderen mogen wel binnen blijven, want die worden daar sterk van en bovendien kunnen ze er niets aan doen dat hun ouders er voor kiezen om niet te roken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:54:42 #103
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_98544247
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als het echt persoonlijk voor me was geweest was ik wel iets harder tekeer gegaan tegen zijn opmerkingen, denk je niet?
Vrij moeilijk in te schatten op een forum zoals deze lijkt mij.
quote:
[..]

Wederom een reactie op een reactie op een reactie. Derhalve gaan we daar niet uitkomen.
Die illusie heb ik gelukkig ook niet.
quote:
[..]

Waarom leg je mij woorden in de mond? Die conclusie trek ik toch niet? Je kan namelijk best roken zonder dat je kinderen daar schade van ondervinden. Waarom probeer je alles in den extreme te trekken?
Ik leg jouw geen woorden in de mond, ik stelde slechts een vraag.
quote:
[..]

Ja hoor, behalve het feit dat ik lichamelijk hinder ondervind (lees; astmatische bronchitis) verder helemaal niet.
Bedankt voor je antwoord.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_98544250
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:52 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Als we kinderen laten meeroken nu ook al als kindermishandeling gaan beschouwen kunnen we de ouders van dikke kindertjes ook gelijk de voogdij afpakken vind ik.
Vooral omdat ze slecht gedrag laten zien en hun kinderen daar dagelijks aan bloot stellen en die kinderen kunnen niet kiezen wat ze eten.
Onverantwoord- en ongezond eetgedrag wat leidt tot kanker en andere gevaarlijke ziektes.
pi_98544251
Als dat 20 jaar geleden hier werd ingevoerd dan was ik vast Nederlands kampioen adem inhouden ;)
pi_98544277
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mensen die kinderen slecht gedrag laten zien en daarbij die kinderen ook nog eens blootstellen aan kankerverwekkende stoffen om hun eigen verslaving vol te kunnen houden vallen inderdaad onder hufters.
Alle autorijders?
quote:
Zeker omdat die kinderen geen keuze hebben om buiten te gaan staan volgens jouw bewoordingen.
Ook buiten hebben ze geen keuze om geen kankerverwekkende stoffen binnen te krijgen. Ik rook niet in het gezelschap van kinderen omdat kinderen daar niet voor kunnen kiezen, maar ouders maken nou eenmaal keuzes voor kinderen en dat komt de ouders toe, niet vadertje staat en zeker niet domineetje staat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:58:00 #107
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_98544321
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:52 schreef Kingstown het volgende:
Kinderen mogen wel binnen blijven, want die worden daar sterk van en bovendien kunnen ze er niets aan doen dat hun ouders er voor kiezen om niet te roken.
Ik denk dat je iets aan je voorlichting moet gaan doen. De tijden dat we zeiden dat je 'sterk' werd van roken zijn al 60 jaar voorbij.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:00:17 #108
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_98544361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat je iets aan je voorlichting moet gaan doen. De tijden dat we zeiden dat je 'sterk' werd van roken zijn al 60 jaar voorbij.
Sorry kon het niet laten :') Maar je hebt gelijk, die tijden zijn voorbij.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_98544381
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat je iets aan je voorlichting moet gaan doen. De tijden dat we zeiden dat je 'sterk' werd van roken zijn al 60 jaar voorbij.
Helaas is het aantal astma gevallen in die 60 jaar explosief gestegen....meer (mee)roken door kinderen zou dat op kunnen lossen. Weerbaarheid kweken.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:01:19 #110
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98544382
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat je iets aan je voorlichting moet gaan doen. De tijden dat we zeiden dat je 'sterk' werd van roken zijn al 60 jaar voorbij.
Meeroken =/= roken en meeroken zou je weerstand best goed kunnen doen hoor.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:03:10 #111
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98544413
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:54 schreef Kingstown het volgende:
Vooral omdat ze slecht gedrag laten zien en hun kinderen daar dagelijks aan bloot stellen en die kinderen kunnen niet kiezen wat ze eten.
Onverantwoord- en ongezond eetgedrag wat leidt tot kanker en andere gevaarlijke ziektes.
Helemaal mee eens. Je bent ook een hufter als je kinderen alles laat vreten wat ze willen. Zeker als ze duidelijk aantoonbaar dik zijn geworden van slecht vreten!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_98544419
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:09 schreef Ringo het volgende:
Roken in de auto. :9~.

Kinderen. :r.
^O^
pi_98544504
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:03 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Je bent ook een hufter als je kinderen alles laat vreten wat ze willen. Zeker als ze duidelijk aantoonbaar dik zijn geworden van slecht vreten!
Je komt dus heel snel aan een stuk of 14 miljoen hufters volgens jouw definitie, want het is bijna onmogelijk om geen slecht gedrag te tonen aan je kinderen, tenzij je zelf zo goed als perfect bent.

Leuk hoor die wetenschap, maar wat wil je er verder mee?
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:08:38 #114
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98544521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Je komt dus heel snel aan een stuk of 14 miljoen hufters volgens jouw definitie, want het is bijna onmogelijk om geen slecht gedrag te tonen aan je kinderen, tenzij je zelf zo goed als perfect bent.

Leuk hoor die wetenschap, maar wat wil je er verder mee?
Post-natale abortus in het belang van de kinderen. :D
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98544600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:08 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Post-natale abortus in het belang van de kinderen. :D
_O-
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:14:02 #116
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98544643
Misschien moeten we het verbieden vom nog dingen te verbieden!
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:16:18 #117
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98544697
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:07 schreef Kingstown het volgende:
Je komt dus heel snel aan een stuk of 14 miljoen hufters volgens jouw definitie, want het is bijna onmogelijk om geen slecht gedrag te tonen aan je kinderen, tenzij je zelf zo goed als perfect bent.

Leuk hoor die wetenschap, maar wat wil je er verder mee?
Je hoeft ook niet perfect te zijn. Kinderen hoeven ook niet in een 100% beschermde of perfecte omgeving op te groeien. Je kunt als ouder wel je best doen.

Je eigen genot of gemak boven de belangen van je kind stellen vind ik laakbaar.

Ik wil er verder niks mee, behalve tegen dit soort mensen zeggen dat het egoïstische hufters zijn in die gevallen. O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator donderdag 23 juni 2011 @ 10:22:08 #118
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98544835
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:16 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet perfect te zijn. Kinderen hoeven ook niet in een 100% beschermde of perfecte omgeving op te groeien. Je kunt als ouder wel je best doen.

Je eigen genot of gemak boven de belangen van je kind stellen vind ik laakbaar.

Ik wil er verder niks mee, behalve tegen dit soort mensen zeggen dat het egoïstische hufters zijn in die gevallen. O+
Eens. Als roken in zijn algemeenheid verboden kon worden had ik daar 0 moeite mee gehad. Van roken is nog nooit iemand beter geworden (behalve diegenen die er geld aan verdienen, maar de rokers zelf worden er alles behalve gezonder van).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98544848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:16 schreef SicSicSics het volgende:

Je eigen genot of gemak boven de belangen van je kind stellen vind ik laakbaar.

Je eigen genot/gemak boven het belang van het kind stellen zal altijd wel eens voor komen, zelfs bij de meest "perfecte" ouders en dan nog zijn "belang van het kind" en "eigen genot/gemak" begrippen die je niet universeel kunt hanteren. Ik kan zo 10 stellingen deponeren mbt kinderen waar de 1 het belang van het kind heel anders zal zien dan de ander.

quote:
Ik wil er verder niks mee, behalve tegen dit soort mensen zeggen dat het egoïstische hufters zijn in die gevallen. O+
Thnx! O+ Ik zal het doorgeven aan mijn dochter.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:24:03 #120
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_98544885
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Je eigen genot/gemak boven het belang van het kind stellen zal altijd wel eens voor komen, zelfs bij de meest "perfecte" ouders en dan nog zijn "belang van het kind" en "eigen genot/gemak" begrippen die je niet universeel kunt hanteren. Ik kan zo 10 stellingen deponeren mbt kinderen waar de 1 het belang van het kind heel anders zal zien dan de ander.
Please do, gewoon, voor de sake of argument.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:25:50 #121
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98544931
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Eens. Als roken in zijn algemeenheid verboden kon worden had ik daar 0 moeite mee gehad. Van roken is nog nooit iemand beter geworden (behalve diegenen die er geld aan verdienen, maar de rokers zelf worden er alles behalve gezonder van).
Van roken verbieden zal ook niemand beter worden, behalve zij die er geld aan verdienen. De gebruikers niet, de maatschappij niet :)

VB: alle andere drugs die verboden is
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:26:30 #122
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_98544950
Wie verdient er precies geld aan het verbieden van roken Beregd?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:28:23 #123
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98544997
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:
Je eigen genot/gemak boven het belang van het kind stellen zal altijd wel eens voor komen, zelfs bij de meest "perfecte" ouders en dan nog zijn "belang van het kind" en "eigen genot/gemak" begrippen die je niet universeel kunt hanteren. Ik kan zo 10 stellingen deponeren mbt kinderen waar de 1 het belang van het kind heel anders zal zien dan de ander.
Natuurlijk. Het zal heus wel eens voorkomen en natuurlijk ben je dan geen slechte ouder.

Maar als je 24 uur per dag in huis zit te roken met een kind naast je is het redelijk structureel!..
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:28:48 #124
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98545008
quote:
5s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:26 schreef Scorpie het volgende:
Wie verdient er precies geld aan het verbieden van roken Beregd?
De verkopers uiteraard, slimkous, en veel meer dan anders, want illegale drugs kost veel meer dan legale, en de taksen vallen weg.

Zie alle drugsbaronnen die tonnen geld verdienen, terwijl de cocaboeren gewoon een hongerloontje krijgen. Al het geld is puur risicodekking.
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:31:15 #125
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_98545060
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:28 schreef Beregd het volgende:

[..]

De verkopers uiteraard, slimkous, en veel meer dan anders, want illegale drugs kost veel meer dan legale, en de taksen vallen weg.

Zie alle drugsbaronnen die tonnen geld verdienen, terwijl de cocaboeren gewoon een hongerloontje krijgen. Al het geld is puur risicodekking.
Ah je bedoelt de opkomst van een illegale markt, op die manier.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')