quote:
Op vrijdag 24 juni 2011 12:08 schreef silliegirl het volgende:[..]
Ik heb ook echt 0,0 vertrouwen meer in die vogelopvang. Het begon al bij de eerste keer, dat was een jong eendje dat ineens vanonder het konijnenhok al kwakend achter me aan naar binnen rende, zich onder de keukentafel installeerde en vervolgens niet meer weg wilde.. Ik daarmee naar de vogelopvang, maar die vonden het maar apart dat 'ie zo op mensen reageerde "dus dan moest 'ie maar een spuitje". Dus die hebben we toen maar weer meengenomen om zelf op te voeden. De keer daarop kwamen er twee jonge eendjes uit hetzelfde nest aanwaaien (d'r was iets met een kat), waarvan er 1tje heel erg mank liep, hij gebruikte z'n zere pootje helemaal niet. Dus hup, weer naar de vogelopvang, "ja, hij is mank, dus hij moet een spuitje"...

. Dus beide eendjes weer mee naar huis en in huis gehouden. Het eendje met het zere pootje wilde niet lopen, maar we hebben hem gewoon rustig de tijd gegeven en toen we zagen dat hij z'n pootje meer ging gebruiken hebben we 'm laten zwemmen in de vijver. Tegen de tijd dat 'ie groot was was de poot volledig functioneel.
De 3 duiven waren "vindsels" van m'n zusje, maar die hebben we mara gewoon meteen thuis gehouden, want we hadden het wel gezien met de vogelopvang.
En dus nou die fazant weer.. dies te klein dus die willen ze niet (of hij mag een spuitje)...

.
Wel ja, geef alles maar een spuitje.
Moet wel zeggen dat ik de vogelopvang in Woudenberg wel erg competent vind.
Toen mijn oom overleden was, kon mijn moeder zijn lachduif er zo naar toe brengen.
Daar zou hij in een volière komen met andere duiven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.