abonnement Unibet Coolblue
pi_99802468
quote:
17s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:57 schreef Skaai het volgende:
Lachey en Minnillo:

[ afbeelding ]
Woh, wat een gesoepte laag over de foto... jammer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 25 juli 2011 @ 12:19:31 #77
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_99916807
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef Skaai het volgende:
Helaas met een vies vet logo van Smulders erdoorheen:

[ afbeelding ]
Ja, want het is inderdaad schandalig dat fotografen hun producten beschermen?!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_100305853
quote:
'Naomi Campbell is verloofd'

Naomi Campbell (41) en de Russische miljardair Vladislav Doronin lieten tijdens hun vakantie op Kreta voor 60.000 euro vuurwerk afschieten en volgens lokale bronnen liet het Britse model daarbij weten dat ze op dat moment hun verloving vierden.

Een gast in het Elounda Beach hotel, waar het koppel hun boot afmeerde, verklaarde: 'Naomi en haar vriend gaven een vuurwerk van wel twintig minuten. Ze was dolenthousiast en liet verstaan dat ze nu verloofd is. Ze vertelde de andere hotelgasten dat het tijd was om hun 'geheimpje' te delen, dat ze hun boodschap naar de sterren wilden sturen. Ze droeg ook een ongelooflijke ring'.

Naomi Campbell is al twee jaar met Doronin.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_100350546
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 10:20 schreef Felixa het volgende:

[..]

hoevaak heeft zij zich niet al verloofd?? ik zie haar nog niet trouwen komende 10 jaar
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:17:39 #80
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_100350825
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 12:19 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Ja, want het is inderdaad schandalig dat fotografen hun producten beschermen?!
Snapshots van voorbij lopende bruidsparen zijn echt producten die beschermd dienen te worden door de eigenaar ;(. Huilebalk.
Het blijft gewoon een vies vet logo :6
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_100451156
Nicolette van Dam (@NicoletteVanDam)
08-08-11 06:00
Ben verloofd! Zo happy! http://twitpic.com/62s019

En na het babynieuws ook een verloving!
pi_100451994
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 06:41 schreef Rimketje het volgende:
Nicolette van Dam (@NicoletteVanDam)
08-08-11 06:00
Ben verloofd! Zo happy! http://twitpic.com/62s019

En na het babynieuws ook een verloving!
had ik wel verwacht ja , wel leuk voor hun
pi_100452987
Leuk, ben benieuwd of ze tijdens de zwangerschap of na gaat trouwen :) Ik vermoed erna :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_100453095
quote:
Zwangere Nicolette van Dam gaat trouwen

door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Nicolette van Dam gaat met haar Bas trouwen. Ze heeft ’ja’ gezegd op een superromantisch aanzoek van haar teerbeminde op het privé-eiland Necker van zakentycoon Richard Branson. „Het is een reis vol verrassingen. Ik zit helemaal in een roes,” zegt de net zwangere Nicolette.

De sympatieke blondine dacht dat ze met haar vriend Bas op vakantie zou gaan naar de Dominicaanse Republiek. „Dat leek me al heerlijk. Maar toen werd duidelijk dat we met een bootje nog even doorgingen naar werkelijk een sprookje in de oceaan. Het bleek dat Richard, die we in mei in Frankrijk hebben ontmoet, Bas stiekem had uitgenodigd naar zijn Caraïbische eiland te komen. Ik weet niet wat ik meemaak. Het is zo fantastisch hier.”
"Richard had in Frankrijk letterlijk gezegd: de volgende keer dat ik je zie, ben je zwanger. En dat klopt dus ook. Dit is mijn gelukszomer. Ik voel me nog steeds goed. En de weken naar de magische drie maanden grens tikken weg.”
Branding
Om zijn aanzoek kracht bij te zetten, had Bas alles uit de kast gehaald. „Hij nam me mee naar een volledig gedekte tafel omringd door fakkels op een afgelegen strandje. Het was superromantisch en daar bij de branding ging hij echt op zijn knieeën. Ik heb natuurlijk ’ja’ gezegd. Nou ja, ik riep eigenlijk eerst van verbazing: nee, he! Maar dat heb ik toen natuurlijk meteen omgezet in ’ja’. We moesten alletwee huilen van geluk."
Het stel wil pas na de komst van de baby in februari trouwen. „Ik ga voorlopig heerlijk genieten van zwanger én verloofd zijn.”
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_100454756
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:05 schreef roos85 het volgende:

[..]

Necker O+ Richard Branson O+
pi_100454818
quote:
7s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:46 schreef hexje het volgende:
Renate en Winston Gerschtanowitz

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is echt mijn droomjurk.
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:51:14 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_100481038
Serieus? Ik vind het net zoals een paar anderen ook niks. Niet lelijk hoor (er zit gelukkig geen mouwen of een kraag aan), maar zij heeft echt het lichaam om de show te stelen in een flitsende jurk. In de plaats daarvan is het degelijk en een beetje saai.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_100750753
quote:
Tara Reid getrouwd tijdens vakantie

Laatste update: 15 augustus 2011 09:10 info

AMSTERDAM - Tara Reid is tijdens haar vakantie in Griekenland getrouwd.

De 35-jarige actrice gaf zaterdag haar jawoord aan de Deense zakenman Michael Lillelund, bevestigt haar manager aan het Amerikaanse blad People.
Reid twitterde er afgelopen weekend op los. Eerst kondigde ze haar verloving aan, om vervolgens bekend te maken dat ze haar vriend eeuwige trouw had beloofd. "Ik ben net getrouwd in Griekenland. Ik ben nu iemands vrouw."
De actrice, bekend van American Pie, was vorig jaar verloofd met de Duitse internetondernemer Michael Axtmann. Een maand voordat de twee zouden gaan trouwen, gingen ze uit elkaar.
Ladies and gentlemen, place your bets please. O-)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_100974437
waar blijven de pics van Kim K haar weddingdress?????????????????????
pi_100984182
Haha ik zit er ook op te wachten!
Dat zou jij wel willen weten.
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:45:14 #91
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_100984411
We hebben een tijdsverschil he, die gaat waarschijnlijk nu pas naar het altaar :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_100995030
Volgens mij gaan we voorlopig niet veel zien. De eerste foto die ik tegenkom


Mama K denkt ook dat ze gaat trouwen


Kim gaat verscholen onder de paraplus
pi_100995147
Las ergens (volgens mij TMZ) dat ze veel geld van People magazine krijgt voor de foto's dus denk dat er voor die tijd niets uit zal lekken....
pi_100995170
en opnames voor hun eigen show
pi_100998240
Ja dat is ook zo natuurlijk! Leuk dat mama Kris ook ging trouwen _O-
Dat zou jij wel willen weten.
pi_101014768
Ja, zag op E! al reclame voor de speciale aflevering er over!
pi_101040428
Bizar, volgens mij wordt er alleen maar snel getrouwd voor d'r show. Ze zal wel net als d;r zus een eigen soap nu krijgen ala khloe en lamar.
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:51:57 #98
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_101040699
Beetje suf dat die dresscode zwart/wit was... Dan lijkt elke vrouw in een witte jurk wel op een bruid! Dacht altijd dat het not done was om als gast (met name als vrouwelijke gast) op een bruiloft in iets wits te verschijnen.
pi_101053144
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 10:50 schreef Suusje79 het volgende:
Las ergens (volgens mij TMZ) dat ze veel geld van People magazine krijgt voor de foto's dus denk dat er voor die tijd niets uit zal lekken....
heeeeeeeeeeel veel geld, niet alleen van people, maar echt van vanalles (oa 15 miljoen van E!)

quote:
Damn, gurl! You know how to do it right!

Kim Kardashian is set to rake in $17.9 million for her wedding with Kris Humpries.

She's expected to pull in anywhere between $12 million to $15 million for her E! special Kim's Fairytale Wedding: A Kardashian Event, which will air in October.

And between selling her exclusive wedding pics to People magazine, bridal shower pics to OK! mag and her exclusive bachelorette party at Tao Las Vegas, Kim could literally retire for life!!

And not only that, her wedding was practically paid for so she and Kris will be able to pocket almost all of that money.

Here's a breakdown of what they got:

* $15 million plus profit for four-hour, two-part wedding special on E!

* $2.5 million for exclusive photos with People magazine

* $300,000 for exclusive engagement announcement with People

* $100,000 for exclusive rights to bridal shower with Britain’s OK! mag

* $50,000 to have bachelorette party at Tao in Las Vegas

* $15,000 to $20,000 Hansen’s Bakery wedding cake

* $20,000 Vera Wang wedding dress and fittings

* $40,000 for two more Vera Wang evening dresses

* $400,000 in Perrier Jouet Champagne

* $150,000 in hair and makeup for photo shoots and TV “home video”

* $10,000 in Lehr & Black wedding invitations

* $2 million 20.5-carat engagement ring and $1 million wedding bands by jeweler Lorraine Schwartz were deeply discounted for an undisclosed amount.

Holy shizzz!! Kim's mom and manager Kris Jenner is one smart (and rich) cookie!!!

If you can get it…
pi_101053261
oh, zijn er ook mensen die Scrubs kijken?

quote:
Such wonderful news!

Former Scrubs actor Donald Faison and his girlfriend, Cacee Cobb, have gotten engaged!

His co-star, Zach Braff, Tweeted:


"Congrats to @donald_faison and @caceecobb on their engagement. Just wish I was there to run around you both with sparklers."

Nice! So exciting!

We wonder if Cacee's going to beat her former employer, Jessica Simpson, down the aisle!
het stel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')