abonnement Unibet Coolblue
pi_98453336
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:

Dat ga je toch niet DOEN Isa, dat kán toch helemaal niet? :')
Nee, natuurlijk niet. Maar ik kan er wel weer achteraan }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98453562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Maar ik kan er wel weer achteraan }:|
Weet je, ik zou er denk ik niet eens achter aan gaan, maar je nachtdiensten draaien en tegen die tijd doen alsof je neus bloedt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:01:01 #28
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98453710
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:27 schreef Aure het volgende:
Shitttt ik heb echt het gevoel dat ze me hebben afgebrand.. En ik vond t zelf best een tof eindresultaat (voor de liefhebbers, staat op mn facebook, die foto van dat beeld op schouwburgplein). We moesten dus een beeld maken en die op een locatie in rdam plaatsen (met photoshop).

Ff een sigaretje roken..
Ik vond dat ART best goed gelukt :@ Misschien wat meer contrast zodat het wat eruit zou poppen in de foto, maar het zou ook een keuze geweest kunnen zijn om het wat meer te blenden in de omgeving maar wat weet ik ook van kunst :@ :@ :@

Heb je wel een voldoende?
Confidence through competence
pi_98453849
ik stel zeker weer een vraag die niet goed genoeg is om te beantwoorden :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:06:41 #30
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98453914
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik stel zeker weer een vraag die niet goed genoeg is om te beantwoorden :')
Zweet is niet 'goed' voor je poriën :')
Confidence through competence
pi_98454140
algemene bummer, wordt me soms ff teveel zoals nu. Tennis zit tegen maar vind t wel erg leuk, baas kondigt aan vanmiddag terug te zijn, ik krijg een grote mond van collega's die ik alleen wil helpen maar ach, we kunnen tegen FF alles zeggen. Collega die me altijd bekijkt had ik vriendelijk gevraagd erop te letten want ik voel me ongemakkelijk. Hij verontschuldigen, heel goed. Maar hij kijkt nog steeds en weer steeds meer. Iedere keer wegkijken als ik kijk. Nog een collega die iets te dichtbij komt en waar ik ook al van heb gezegd. Wil niks verpesten want mag ze en anders ontslaat baas ze als ik t zeg en dat wil ik absoluut niet maar ik voel me behoorlijk klote. Doe stomme dingen als hoofd voorover, haren ervoor zodat er niet naar bovenlichaam gekeken kan worden en kraag tot nek maar helpt niet. Wat kan ik nog doen ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_98454158
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zweet is niet 'goed' voor je poriÃĢn :')
dat was een grap joh haha
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:13:06 #33
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98454189
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat was een grap joh haha
Oh hahaha :D
Confidence through competence
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:14:01 #34
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98454212
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
algemene bummer, wordt me soms ff teveel zoals nu. Tennis zit tegen maar vind t wel erg leuk, baas kondigt aan vanmiddag terug te zijn, ik krijg een grote mond van collega's die ik alleen wil helpen maar ach, we kunnen tegen FF alles zeggen. Collega die me altijd bekijkt had ik vriendelijk gevraagd erop te letten want ik voel me ongemakkelijk. Hij verontschuldigen, heel goed. Maar hij kijkt nog steeds en weer steeds meer. Iedere keer wegkijken als ik kijk. Nog een collega die iets te dichtbij komt en waar ik ook al van heb gezegd. Wil niks verpesten want mag ze en anders ontslaat baas ze als ik t zeg en dat wil ik absoluut niet maar ik voel me behoorlijk klote. Doe stomme dingen als hoofd voorover, haren ervoor zodat er niet naar bovenlichaam gekeken kan worden en kraag tot nek maar helpt niet. Wat kan ik nog doen ;(
Kies voor jezelf. >:O
Confidence through competence
pi_98454229
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
algemene bummer, wordt me soms ff teveel zoals nu. Tennis zit tegen maar vind t wel erg leuk, baas kondigt aan vanmiddag terug te zijn, ik krijg een grote mond van collega's die ik alleen wil helpen maar ach, we kunnen tegen FF alles zeggen. Collega die me altijd bekijkt had ik vriendelijk gevraagd erop te letten want ik voel me ongemakkelijk. Hij verontschuldigen, heel goed. Maar hij kijkt nog steeds en weer steeds meer. Iedere keer wegkijken als ik kijk. Nog een collega die iets te dichtbij komt en waar ik ook al van heb gezegd. Wil niks verpesten want mag ze en anders ontslaat baas ze als ik t zeg en dat wil ik absoluut niet maar ik voel me behoorlijk klote. Doe stomme dingen als hoofd voorover, haren ervoor zodat er niet naar bovenlichaam gekeken kan worden en kraag tot nek maar helpt niet. Wat kan ik nog doen ;(
Ze een laatste waarschuwing geven. 'Als je nu niet kapt met dat gestaar, dan ga ik naar de baas en je weet zelf ook wel wat die dan zal doen.'
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:15:47 #36
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98454275
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ze een laatste waarschuwing geven. 'Als je nu niet kapt met dat gestaar, dan ga ik naar de baas en je weet zelf ook wel wat die dan zal doen.'
FF wil niet dat de baas iets gaat doen. w/
Confidence through competence
pi_98454284
oja en heb n brutale stagiair die ik wil helpen maar ook niet. Totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel, verslagjes vol fouten en dan zeggen dat t door zn toetsenbord komt. Zegt dat ik geen onvoldoendes mag geven (waar haal je het lef vandaan) en doodsbang voor de baas wat ik mij wel kan voorstellen maar ik ben er niet om alles op te lossen. Nu zegt hij dat als het niet af is hij 810 euro mag betalen en vlg maand gaat hij op vakantie. Zo krom allemaal. Halloooo
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:18:11 #38
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98454357
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel, verslagjes vol fouten en dan zeggen dat t door zn toetsenbord komt.
:D :@

Moet wel zeggen dat je geschreven tekst altijd wel heel netjes eruit ziet FF ^O^
Confidence through competence
pi_98454371
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:15 schreef Stereotomy het volgende:
FF wil niet dat de baas iets gaat doen. w/
Dan is het pech voor FFT :) Want ze zijn al meerdere malen gewaarschuwd, toch? Je kan ze wel waarschuwen, maar als ze hun gedrag niet veranderen moeten er consequenties op staan. Net als bij die brutale aap van een stagiair. Gewoon een lekkere dikke onvoldoende geven, en met een rode pen alle fouten in zijn verslagen aanstrepen. Als het in groep 3 werkt, werkt het ook bij pubers :s)
pi_98454461
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ze een laatste waarschuwing geven. 'Als je nu niet kapt met dat gestaar, dan ga ik naar de baas en je weet zelf ook wel wat die dan zal doen.'
kutte is; ik mag ze en vind ze stom genoeg kwetsbaar want zijn 68 en 69 en baas schreeuwt zonder een greintje respect tegen ze. Maar die van 69 probeert maar t lukt niet. Iedere keer staren, wegkijken, staren, wegkijken. Achter elkaar. Wachten tot ik opsta, kijken. Als hij staat en ik zit met een krant expres hoog voor mn neus, kijkt hij toch ff naar beneden. Ben bang dat ik straks een keer thuis blijf zitten hierdoor maar dat mag ook niet. Pff wat een gekut
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:21:55 #41
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98454507
Dit is sexuele intimidatie van hen, FF. Daar mag je wat tegen doen. :)
Confidence through competence
pi_98454539
ALTIJD BLIJVEN LACHEN :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:25:18 #43
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98454634
Mja, je kunt het maar op zekere hoogte negeren he FF. :) Soms wordt het gewoon niet leuk meer voor jezelf, zoals nu. Ik snap dat het moeilijk is om er wat aan te doen, maar ik denk dat je een stuk opgeluchter zult zijn als je er wat aan doet.

En moeten oude mannetjes van 68-69 niet met pensioen? :?
Confidence through competence
pi_98454637
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is sexuele intimidatie van hen, FF. Daar mag je wat tegen doen. :)
die van 68 die te dichtbij komt doet dat ook bij vrouwelijke productiecollega en bij een mannelijke collega zit hij vaak te knijpen. En zij kunnen er (nu) om lachen dus stom dat ik dat niet kan. Ik stap automatisch naar achteren.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:25:50 #45
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98454653
Bisexuele bejaarden ;(
Confidence through competence
pi_98454708
FFT, je heoft maar om een persoon te denken in de wereld, en dat ben jij. Uiteindelijk ben jij de enige die voor jezelf kan zorgen, en zul je voor jezelf op moeten komen, net zoals andere mensen voor zichzelf opkomen.

Een vrolijkere noot:

Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #2
pi_98454725
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:25 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, je kunt het maar op zekere hoogte negeren he FF. :) Soms wordt het gewoon niet leuk meer voor jezelf, zoals nu. Ik snap dat het moeilijk is om er wat aan te doen, maar ik denk dat je een stuk opgeluchter zult zijn als je er wat aan doet.

En moeten oude mannetjes van 68-69 niet met pensioen? :?
willen nog niet. Een wil niet stilzitten, ander is hervormd en mag van zijn geloof geen ziektekostenverzekering dus kan beter wat geld bij elkaar sprokkelen. Stom geloof, wie heeft zoiets oenigs verzonnen :(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:27:36 #48
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98454730
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:

Een vrolijkere noot:

^)
Confidence through competence
pi_98454753
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

^)
pun unintended... :s)
pi_98454797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
FFT, je heoft maar om een persoon te denken in de wereld, en dat ben jij. Uiteindelijk ben jij de enige die voor jezelf kan zorgen, en zul je voor jezelf op moeten komen, net zoals andere mensen voor zichzelf opkomen.

Een vrolijkere noot:

Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #2
aan mezelf denken, wat is dat :o je hebt gelijk, ik leer ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')