abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:32:24 #26
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97590178
quote:
3s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:31 schreef Schuimkraag het volgende:

[..]

In het begin was er een account via listen2myradio.com waarop men inlogte. Daarna is pas de echte server en alles gekomen, waar andere mensen mogelijk voor betaalden.
;)
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:32:45 #27
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_97590196
BUMA is ook een hypocriete artiesten tegenwerkende kut organisatie.
Wordt iets niet gedraaid hoort men het niet, dus koopt men het niet.
Moet je betalen om het te draaien, dan doet men het niet en dus hoor je het niet.
Zo blijft het dus beperkt tot de grote namen en muziek die door gerenomeerde DJ's leuk geacht wordt en die schijt hebben aan die fee.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_97590210
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:

[..]

;)
Ik weet toevallig dat niet iedereen hoeft te betalen :+
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:33:25 #29
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97590218
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:32 schreef ToT het volgende:

[..]

We beginnen gewoon met dat listen2radio wat mij betreft, om te kijken of de doorstart wel aanslaat. :)
Het hoeft geeneens aan te slaan. ONZ radio leeft nog steeds. Echter de crew wil er mee stoppen.
pi_97590227
quote:
3s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:31 schreef Schuimkraag het volgende:

[..]

In het begin was er een account via listen2myradio.com waarop men inlogte. Daarna is pas de echte server en alles gekomen, waar andere mensen mogelijk voor betaalden.
Ik luister al maanden en mij is nooit één euro gevraagd. Als mensen dik betalen voor ONZ Radio snap ik dat ze daar geen zin meer in hebben als er 10 mensen luisteren en er alleen gezeik is

Maar overleg dan ff . Zeg dat het teveel is en je niet meer wilt.
Nee dan een berichtje op de site en zoek het maar uit. Terwijl het gros van de mensen bereid is (op amateurlevel) gewoon door te gaan.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 1 juni 2011 @ 18:34:05 #31
74056 crew  ToT
pi_97590250
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik luister al maanden en mij is nooit één euro gevraagd. Als mensen dik betalen voor ONZ Radio snap ik dat ze daar geen zin meer in hebben als er 10 mensen luisteren en er alleen gezeik is

Maar overleg dan ff . Zeg dat het teveel is en je niet meer wilt.
Nee dan een berichtje op de site en zoek het maar uit. Terwijl het gros van de mensen bereid is (op amateurlevel) gewoon door te gaan.
Exactly!
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:34:36 #32
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97590268
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik luister al maanden en mij is nooit één euro gevraagd. Als mensen dik betalen voor ONZ Radio snap ik dat ze daar geen zin meer in hebben als er 10 mensen luisteren en er alleen gezeik is

Maar overleg dan ff . Zeg dat het teveel is en je niet meer wilt.
Nee dan een berichtje op de site en zoek het maar uit. Terwijl het gros van de mensen bereid is (op amateurlevel) gewoon door te gaan.
niet meer aan toevoegen ^O^
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:34:39 #33
306874 sharr
kat is dat
pi_97590270
Ik weet dat ik me er eigenlijk niet meer mee mag bemoeien omdat ik al een maandje of twee niet gepost meer heb in ONZ radio, maar vind niet dat jullie naar koelkast moeten wijzen. Hij heeft echt veel voor onzinradio betekend, maar werd op een gegeven moment alleen maar uitgekotst door zijn 'dictatoriale' regels. Regels zijn regels, een forum (en dan vooral een subforum als ONZ) kan niet zonder regels. Zijn pc draaide overuren voor Draakje en ONZ radio, heeft er veel geld ingestoken en vooral heel erg veel tijd (net zoals de andere leden van de crew, tevens huppelmuts en mijn allerliefste pizzalucht). Zij hebben opzich wel het recht om zulke beslissingen te nemen, al hadden ze misschien het eerder moeten aankondigen, maar hadden jullie dit voorbij laten gaan? Dan hadden er pas rellen ontstaan!

Ik ben niet Koelkast zijn advocaat, trouwens. Ik verkondig gewoon mijn mening graag.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:35:11 #34
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97590287
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Ik weet dat ik me er eigenlijk niet meer mee mag bemoeien omdat ik al een maandje of twee niet gepost meer heb in ONZ radio, maar vind niet dat jullie naar koelkast moeten wijzen. Hij heeft echt veel voor onzinradio betekend, maar werd op een gegeven moment alleen maar uitgekotst door zijn 'dictatoriale' regels. Regels zijn regels, een forum (en dan vooral een subforum als ONZ) kan niet zonder regels. Zijn pc draaide overuren voor Draakje en ONZ radio, heeft er veel geld ingestoken en vooral heel erg veel tijd (net zoals de andere leden van de crew, tevens huppelmuts en mijn allerliefste pizzalucht). Zij hebben opzich wel het recht om zulke beslissingen te nemen, al hadden ze misschien het eerder moeten aankondigen, maar hadden jullie dit voorbij laten gaan? Dan hadden er pas rellen ontstaan!

Ik ben niet Koelkast zijn advocaat, trouwens. Ik verkondig gewoon mijn mening graag.
waar wijst iemand naar Koelkast?
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:35:12 #35
306874 sharr
kat is dat
pi_97590289
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:

[..]

;)
Ja, daar betaalden mensen voor.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:35:32 #36
306874 sharr
kat is dat
pi_97590311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:35 schreef mr-green het volgende:

[..]

waar wijst iemand naar Koelkast?
Ik zag net een post welke 'crew' en 'koelkast' en ':')' bevatte.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:35:53 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97590317
De crew wil trouwens niet dat er een doorstart komt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:36:05 #38
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_97590325
Indie (muziek uitgebracht zonder label) is vaak veel beter dan de meeste mainstream, maar geen groot label (lees geld) dus geen airtime.

Ze moeten terug naar break even met de cd's en echt geld maken met optredens :Y
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_97590344
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:35 schreef sharr het volgende:

[..]

Ja, daar betaalden mensen voor.
Dan zamel je toch geld in in het topic?
Menig FOK!er heeft er heus wel een x een paar euro's voor over om de radio te behouden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:37:15 #40
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97590374
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:35 schreef sharr het volgende:

[..]

Ik zag net een post welke 'crew' en 'koelkast' en ':')' bevatte.
ok wel het lijkt mij duidelijk dat niemand Koelkast persoonlijk aanvalt. Mensen hebben juist diep respect voor hem wat hij voor ONZ radio heeft betekent :) (net als de rest van de crew)

Neemt niet weg dat wij willen dat ONZ radio blijft bestaan. En daar hebben wij dan wel de nodige informatie over nodig zoals hoe het zit met financiën :)
pi_97590387
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
De crew wil trouwens niet dat er een doorstart komt.
Ze willen alleen niet dat er een aantal jingles gebruikt worden.
pi_97590414
quote:
7s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik luister al maanden en mij is nooit één euro gevraagd. Als mensen dik betalen voor ONZ Radio snap ik dat ze daar geen zin meer in hebben als er 10 mensen luisteren en er alleen gezeik is
Omdat dit juist aangeboden werd door de betreffende personen. Die hebben er nooit een cent voor willen zien, en nog steeds niet. Kosten heeft ook 0,0 te maken met het stoppen van de radio.
quote:
Maar overleg dan ff . Zeg dat het teveel is en je niet meer wilt.
Nee dan een berichtje op de site en zoek het maar uit. Terwijl het gros van de mensen bereid is (op amateurlevel) gewoon door te gaan.
En dan. Koelkast weg = draakje weg. Ik weet niet wat er dan met de shoutcast server gebeurd, maar wellicht is die ook weg. Dan zit je in het zelfde schuitje als nu.
pi_97590428
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef Socios het volgende:

[..]

Ze willen alleen niet dat er een aantal jingles gebruikt worden.
En gebruik van ONZ Radio.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:38:52 #44
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97590439
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef Socios het volgende:

[..]

Ze willen alleen niet dat er een aantal jingles gebruikt worden.
Nee hoor Koelkast heeft mij gezegd dat hij geen doorstart wil en dat het klaar is.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:39:28 #45
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_97590466
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 1 juni 2011 @ 18:39:36 #46
74056 crew  ToT
pi_97590468
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Ik weet dat ik me er eigenlijk niet meer mee mag bemoeien omdat ik al een maandje of twee niet gepost meer heb in ONZ radio, maar vind niet dat jullie naar koelkast moeten wijzen. Hij heeft echt veel voor onzinradio betekend, maar werd op een gegeven moment alleen maar uitgekotst door zijn 'dictatoriale' regels. Regels zijn regels, een forum (en dan vooral een subforum als ONZ) kan niet zonder regels. Zijn pc draaide overuren voor Draakje en ONZ radio, heeft er veel geld ingestoken en vooral heel erg veel tijd (net zoals de andere leden van de crew, tevens huppelmuts en mijn allerliefste pizzalucht). Zij hebben opzich wel het recht om zulke beslissingen te nemen, al hadden ze misschien het eerder moeten aankondigen, maar hadden jullie dit voorbij laten gaan? Dan hadden er pas rellen ontstaan!

Ik ben niet Koelkast zijn advocaat, trouwens. Ik verkondig gewoon mijn mening graag.
Natuurlijk moeten er regels zijn, maar er waren gewoon vaak botsingen met Koelkast over hoe hij de boodschap vaak bracht. Ik zal verder niet in detail treden omdat ik hem niet wil afzeiken of zo; hij heeft prima werk geleverd en het is top dat hij er zoveel tijd en energie in heeft gestoken.

Ik denk niet dat er rellen waren gekomen als er gezegd was dat Onzin Radio er mee zou stoppen. Ik denk dat men dan juist naar mogelijke oplossingen was gaan zoeken. :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 18:39:51 #47
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_97590475
Als er een echte doorstart wil maken, zou je het ook zo kunnen doen:

begin met een paar een overkoepelde organisatie, die de servers enzo regelt. Deel de tijd in voor alle omroepen die willen gaan uitzenden. Anderen kunnen eigen omroepen beginnen, die dan door de luisteraars worden uitgekozen als omroep die mag uitzenden via de overkoepelende organisatie. Voordelen zijn dan dat elke omroep zijn eigen gezeik heeft, en dat niet al het gezeur bij dezelfde personen is. Het is net de NPO met de Nederland-zenders: één overkoepelende organisatie, en de luisteraars beslist wie er uitzendt.

Misschien een dom idee, maar dit was waar ik aan dacht :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_97590480
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:37 schreef mr-green het volgende:

[..]

ok wel het lijkt mij duidelijk dat niemand Koelkast persoonlijk aanvalt. Mensen hebben juist diep respect voor hem wat hij voor ONZ radio heeft betekent :)

Neemt niet weg dat wij willen dat ONZ radio blijft bestaan. En daar hebben wij dan wel de nodige informatie over nodig zoals hoe het zit met financiën :)
Mja Koelkast was ook niet de grondlegger van ONZ Radio in eerst instantie. Hij heeft wel getracht het te professionaliseren waardoor het (kennelijk) uiteindelijk onbetaalbaar werd.

Over zijn inzet zal je niemand horen bitchen. Alleen hij beslist natuurlijk niet alleen of met zijn "crew" of wij wel of geen radio meer willen maken.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 1 juni 2011 @ 18:40:27 #49
74056 crew  ToT
pi_97590496
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 18:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee hoor Koelkast heeft mij gezegd dat hij geen doorstart wil en dat het klaar is.
Dus Koelkast is toch de crew? :)
pi_97590501
Shar heeft gelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')