JC2 heeft idd echt een ziekelijk grote map.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef vosss het volgende:
[..]
JUIST in een echte sandbox heb je een grote map nodig!!
Als het meeste toch gewoon missies is en verder weinig freeroaming, dan heb je ook genoeg aan 4 of 6 square miles.
Overigens heeft JC2 pas een grote map. Volgens mij van de huidige generatie games om het zo maar even te noemen het grootst qua oppervlak toch?
Helaas morgen pas betaaldagquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef cerpintaxt het volgende:
Krijg net een mailtje van Foregames in Breda dat ie klaar ligt om af te halen, dikke kans dus dat ie bij andere winkels ook te krijgen is nu!
als je hem hebt, kun je dan foto van de game+kassabon maken? Kunnen anderen gebruiken om het spel ook te krijgen in andere winkelsquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef cerpintaxt het volgende:
Krijg net een mailtje van Foregames in Breda dat ie klaar ligt om af te halen, dikke kans dus dat ie bij andere winkels ook te krijgen is nu!
Mafia 2 is niet slecht, alleen veeeeeeeeeel te kortquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef Stuurver het volgende:
Mafia 2 vond ik wel zo'n slecht spel![]()
Ik wil ook Red Dead Redemption weer eens opnieuw uitspelen maar heb slechte herinneringen waar je vee moet begeleiden
Nou dat zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:57 schreef cerpintaxt het volgende:
Met plezier, ben alleen pas tegen 18u thuis waarschijnlijk..quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
als je hem hebt, kun je dan foto van de game+kassabon maken? Kunnen anderen gebruiken om het spel ook te krijgen in andere winkels
prima, ik kan toch pas vanavond naar saturn, waar ie 39euro is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:03 schreef cerpintaxt het volgende:
[..]
Met plezier, ben alleen pas tegen 18u thuis waarschijnlijk..
Het schijnt een vrij simpel spel te zijn, dus waarom een guidebook?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:12 schreef delano.888 het volgende:
Bij futurezone 55 euro inclusief guidebook
http://www.futurezone.nl/(...)e-voordeelbundel.htm
Waarom niet een guidebook voor dat beetje geld extraquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt een vrij simpel spel te zijn, dus waarom een guidebook?
Welke winkels?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ging net al naar 2 game winkels, maar ze wouden me L.A. Noire nog niet geven..
Proof? Op de site zelf staat ie voor 59 euro.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:27 schreef Hoo-doo het volgende:
Na het kijken van de Giantbomb Quicklook van L.A. Noire besefte ik ineens dat ik deze game moest hebben, de facial animations zijn echt belachelijk goed gedaan, echt een nieuwe standaard voor kwaliteit.
Ik heb gisteren dus even E-plaza gebeld, deze hadden de game voor 39 euro in de folder staan, en er stond naast: "Voor de eerste kopers! Slip of the tounge editie voor de prijs van de gewone game!".
5 minuten later stond mijn pre-order geregistreerd, 39 euro voor de PS3 versie inclusief de DLC.
Niet slecht! Laat maar komen deze vrijdag.
Hier trouwens nog de quicklook. Ze hebben extra hun best gedaan om helemaal niks te spoilen, en zoals altijd zijn de gasten van Giantbomb hilarisch.
http://www.giantbomb.com/quick-look-la-noire/17-4133/
Je kan er zeker niet nog 1tje meenemen voor een mede fokker?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
prima, ik kan toch pas vanavond naar saturn, waar ie 39euro is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |