abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 mei 2011 @ 22:22:34 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96913998
Hoe kan ik mezelf "taggen" in een foto? Heb nu al 2 keer gezocht maar kan het maar niet vinden ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_96916036
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kan ik mezelf "taggen" in een foto? Heb nu al 2 keer gezocht maar kan het maar niet vinden ;(
Rechts in beeld, bij: People in this photo (add a person)

Of 'Add a person' kiezen onder Actions.

quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:40 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Hoe komen die unknown sources er dan tussen?
Tja, ik weet ook niet waardoor niet altijd de referer bekend is... Maar ik weet wel dat als je incognito browst, je nog steeds wel gewoon een 'spoor' achterlaat op de sites zelf.
pi_96932286
Waar ik benieuwd naar ben: is er geen mogelijkheid om te zien dat je al gereageerd hebt bij een foto? Af en toe verveel ik me en ga ik de faves van adneren doorbladeren; kom je doorgaans schitterende foto's tegen. Alleen wil ik dan reageren bij een foto waar ik blijkbaar vorig jaar ook al een keer op gereageerd heb.

Aangezien ik 1x toch echt wel genoeg vind, ben ik benieuwd of dit kan :) Is zeker wel ahndig als de foto > 2 pagina's met comments heeft :')
Voor wat foto's, kijk hier
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:50:10 #29
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_96935519
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Omniej het volgende:

[..]

Rechts in beeld, bij: People in this photo (add a person)

Of 'Add a person' kiezen onder Actions.

[..]

Tja, ik weet ook niet waardoor niet altijd de referer bekend is... Maar ik weet wel dat als je incognito browst, je nog steeds wel gewoon een 'spoor' achterlaat op de sites zelf.
Het gekke is, is dat er alleen een cancel knop onder zit :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 19 mei 2011 @ 11:36:22 #30
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_97024939
Kan je ergens nakijken of je ooit een foto in de explore hebt gehad? Ik heb wel eens een tool gezien maar dacht dat dit alleen voor de huidige explore was. Ben benieuwd.
Life is what you make it.
pi_97025609
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:36 schreef Schanulleke het volgende:
Kan je ergens nakijken of je ooit een foto in de explore hebt gehad? Ik heb wel eens een tool gezien maar dacht dat dit alleen voor de huidige explore was. Ben benieuwd.
http://bighugelabs.com/scout.php
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:33:29 #32
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_97027178
Dank! Bleek dezelfde site te zijn als ik eerder al eens zag. Toen dacht ik dat hij alleen de huidige explore afliep.
Ik zat opeens te twijfelen omdat een van mijn foto's meer verkeer trekt dan de rest (nog steeds bijna niks) en die kwam ook voor op een site die FlickrHyvemind heet. Ik vroeg me af hoe die gasten hun collecties samenstellen
Life is what you make it.
pi_97035015
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:33 schreef Schanulleke het volgende:
Dank! Bleek dezelfde site te zijn als ik eerder al eens zag. Toen dacht ik dat hij alleen de huidige explore afliep.
Ik zat opeens te twijfelen omdat een van mijn foto's meer verkeer trekt dan de rest (nog steeds bijna niks) en die kwam ook voor op een site die FlickrHyvemind heet. Ik vroeg me af hoe die gasten hun collecties samenstellen
ik krijg ook verschillende hits van die site, ik denk iets met tags
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_97066446
Ben ik vrij zeker van dat het met tags te maken heeft :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_97218695
Wat is trouwens het voordeel van foto's posten in een groep? :?
pi_97222162
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:44 schreef een2drie het volgende:
Wat is trouwens het voordeel van foto's posten in een groep? :?
Meer mensen die hem kunnen zien! En die tevens ook interesse hebben in dezelfde soort fotografie. Dus ook leuk om van anderen hun foto's te bekijken en contacten op te doen.
pi_97230269
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:33 schreef Schanulleke het volgende:
Dank! Bleek dezelfde site te zijn als ik eerder al eens zag. Toen dacht ik dat hij alleen de huidige explore afliep.
Ik zat opeens te twijfelen omdat een van mijn foto's meer verkeer trekt dan de rest (nog steeds bijna niks) en die kwam ook voor op een site die FlickrHyvemind heet. Ik vroeg me af hoe die gasten hun collecties samenstellen
Niet. Ze hebben geen collectie. Het is een soort zoekmachine voor Flickr. Je kunt zoeken op tags, maar ook op andere manieren.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:35:23 #38
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97272071
}:|

firefox heeft ziczelf geupdate naar FF 5, maar nu doet greasemonkey het dus niet meer, en is meteen m'n Morestats weg :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:13:53 #39
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_97284818
Dat is wel minder inderdaad. Een reden om nog niet te updaten.
Ik had zelf gisteren wat foto's gepost op Flickr, normaal toch goed voor een flinke spike in traffic, ook door de koppeling met Facebook, maar om de een of andere reden werd het gisteren niet gedeeld op mijn profiel. Heb ik er meteen bijna geen extra verkeer van!
Life is what you make it.
  Redactie Frontpage woensdag 25 mei 2011 @ 15:30:03 #40
21273 JeMoeder
MijnMoeder
  zondag 29 mei 2011 @ 09:32:28 #41
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_97448829
Ik heb net mijn hele (alsof het al zoveel is) photostream doorgelopen en kwam allerlei foto's tegen die niet ingevuld waren in de kaart, terwijl ik me toch meende te herinneren dat ik die foto's wel al had ingevuld. Is dat een ebekend fenomeen bij Flickr of is het waarschijnlijker dat ik me gewoon vergis?
Life is what you make it.
pi_97451515
@Schanulleke: nee, heb ik nooit last van gehad dat ze blijkbaar van de kaart zijn. Bij mij staan alle foto'snog gewoon op de kaart :)

Even een andere vraag: worden jullie ook wel eens als contact toegevoegd door mensen, die nooit bij jou reageren en dat ook nooit meer doen? Ik snap daar eigenlijk het nut niet zo van :o

En als je dan in hun stream gaat kijken, hebben ze vaak de meest wazige foto's, die in stijl/onderwerp totaal niet op mijn foto's lijken.
Voor wat foto's, kijk hier
pi_97454736
quote:
2s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:32 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb net mijn hele (alsof het al zoveel is) photostream doorgelopen en kwam allerlei foto's tegen die niet ingevuld waren in de kaart, terwijl ik me toch meende te herinneren dat ik die foto's wel al had ingevuld. Is dat een ebekend fenomeen bij Flickr of is het waarschijnlijker dat ik me gewoon vergis?
Nooit last van gehad... Is voor zover ik weet ook geen bekend probleem, dus ik denk dat je je vergist.

quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:07 schreef polariteit het volgende:
worden jullie ook wel eens als contact toegevoegd door mensen, die nooit bij jou reageren en dat ook nooit meer doen? Ik snap daar eigenlijk het nut niet zo van :o

En als je dan in hun stream gaat kijken, hebben ze vaak de meest wazige foto's, die in stijl/onderwerp totaal niet op mijn foto's lijken.
Als je toegevoegd wordt door iemand die niet zoveel contacts heeft, vindt diegene jouw stream waarschijnlijk gewoon interessant om te volgen. Al vind ik het persoonlijk wel raar dat je dan niet de moeite neemt om op z'n minst even op een van de foto's te commenten ofzo, maar goed, die mensen heb je...

Word je toegevoegd door iemand met 20.000 contacts o.i.d., dan probeert diegene gewoon aandacht voor zijn eigen stream te vragen en boeit jouw stream hem geen fuck... Het feit dat jij de stream van diegene bekeken hebt, geeft al aan dat het werkt. Hij heeft weer wat extra views, en als ook maar 1-2% van de mensen wél reageert, levert dat hem ook nog een paarhonderd reacties op.

Het nut is dus dat ze bevredigd worden in hun commentsgeilheid. ;)
pi_97528542
hmm ja daar kon je nog wel eens gelijk in hebben. als ze het bij mij doen werkt het iig want ik ben iemand die toch altijd ff ga kijken naar hun stream (soms tot mijn afgrijzen :S)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_97528808
Ik kijk altijd eerst naar het profiel van iemand. :D Zie ik dat ik een van de tienduizenden ben, dan neem ik niet eens meer de moeite om z'n stream te bekijken...
pi_97528820
lol dat is wel een goede inderdaad... dat doe ik meestal pas achteraf haha.
Voor wat foto's, kijk hier
  FOK!fotograaf dinsdag 31 mei 2011 @ 09:48:11 #47
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_97530630
quote:
2s.gif Op zondag 29 mei 2011 09:32 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb net mijn hele (alsof het al zoveel is) photostream doorgelopen en kwam allerlei foto's tegen die niet ingevuld waren in de kaart, terwijl ik me toch meende te herinneren dat ik die foto's wel al had ingevuld. Is dat een ebekend fenomeen bij Flickr of is het waarschijnlijker dat ik me gewoon vergis?
Dit is zeer zeker geen onbekend fenomeen (voor mij althans).
Ook in mijn stream komt het geregeld voor dat er foto's van de kaart zijn verdwenen, waarvan ik zeker weet dat ze zijn toegevoegd. Het gaat dan om foto's die ik al enige tijd geleden ( >2 jaar) op de kaart had geplaatst.

Overigens: • You've been a member of Fok! since 25th April, 2008
Kan http://www.flickr.com/photos/compumess/ ook ff in het overzicht worden opgenomen? :)
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
pi_97535885
Ik ben ook een flickerende fokker http://www.flickr.com/photos/julietvanree/ mag ik erbij? Ik ben zojuist ook lid geworden van de fokgroup op flickr. :)
No one gets remembered
For the things they didn't do
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:59:00 #49
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_97563939
Over die unknown referrers heb ik eens een topic geopend in DIG.
Referrer unknown bij Flickr
Ben benieuwd wat er van gezegd wordt.
Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')