abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:37:20 #1
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96481208

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 40 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops en bomen hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 50.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost jou en hen niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij, een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaald aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm. De Dairy Farm is uit te breiden, zodat er plaats is voor 40 koeien.

De Chicken Coop - Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 100 kippen. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar. In de Nursery passen 20 dieren, maar het gebouw is uit te breiden tot 40 dieren.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van gewassen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestoven zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt hebt op bushels bij het oogsten van die crops.

De Pigpen - Het is mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens, maar ook de Pigpen is uit te breiden tot 40 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Eenmaal per 2 dagen kun je je varkens op jacht sturen naar truffels. Dit doe je door op de pigpen te klikken en dan per varken te klikken. Om truffels te kunnen jagen moet je je varkens 'voeren' met bushels (die je weer krijgt door het oogsten van gewassen).

De Duck Pond - Om al je eenden en zwanen een onderdak te geven, is er de Duck Pond. Deze vijver moet je zelf graven en vullen. Je hebt dus 20 shovels en 20 watering cans nodig. Eenmaal af is er plek voor 20 eenden en/of zwanen. Binnenkort krijgen deze dieren ook jongen, die dan weer op kunnen groeien tot nieuwe watervogels. Ganzen kunnen overigens niet in de vijver.

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grootte dat je je voertuig kan laten ploegen is 4x4. Vehicles zijn Tractor (ploegen), Harvester (oogsten), Seeder (zaaien) en Combine (ploegen, oogsten en zaaien in één klik).Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!

Orchards - Sinds kort zijn er de Orchards, de boomgaarden. Deze bouw je zelf. Je hebt hiervoor nodig:
- 10 bricks
- 10 wooden boards
- 10 nails
Eenmaal af kan je je orchard vullen met 20 bomen. Deze bomen kunnen na 2 dagen geoogst worden. Hierbij krijg je niet alleen masterypunten, maar af en toe ook mystery seedlings. Deze seedlings laat je groot worden door ze 8 keer water te geven. Ze groeien dan uit tot een level 2 boom.

NB: ook bomen die niet in de orchard staan, leveren masterypunten. Hierbij krijg je echter geen seedlings.


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
DjFrodo
Gateway
koei
Lienzz
Lorteti
Misan
NelisZ
Pindanoot
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak
zoejes

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:41:58 #2
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96481358
ik had nog oude collectibles in mn giftbox, daar kan ik niks meer mee begrijp ik?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:44:26 #3
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96481430
Nee daar heb je als het goed is ook al een vergoeding voor gekregen.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:45:12 #4
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96481451
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:44 schreef 1UP het volgende:
Nee daar heb je als het goed is ook al een vergoeding voor gekregen.
zoiets zag ik, maar ze zijn niet verdwenen, dus vroeg het me af
zal zo mn giftbox eens opschonen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 7 mei 2011 @ 19:46:55 #5
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96481503
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zoiets zag ik, maar ze zijn niet verdwenen, dus vroeg het me af
zal zo mn giftbox eens opschonen
Ik zat ze allemaal met mijn slaapdronken kop vanmorgen vroeg nog toe te voegen, totdat ik d'r na 25 collectibles of zo achter kwam "dat het nu toch wel eens vol moest wezen". :')

Pas daarna viel 't me op dat je ook die popups niet meer kreeg. _O- Dat werd dus tijd voor extra koffie.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96481548
Ow, dus je oude collecties zijn weg? Dan ga ik mijn giftbox ook maar eens uitruimen. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96481650
En waarrrrr is nu mijn quest gebleven? Heb ik braaf 40 plots gefertilised maar krijg ik niet meer dat icoontje, laat staan dat ik progress heb gemaakt. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96481936
Engels kalfje!

Grrr.... vind ik cow bells nieuwe stijl, komt de popup niet dus kan ik niks publiceren. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 7 mei 2011 @ 21:22:50 #9
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96485172
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
En waarrrrr is nu mijn quest gebleven? Heb ik braaf 40 plots gefertilised maar krijg ik niet meer dat icoontje, laat staan dat ik progress heb gemaakt. :(
Heb je hem niet ongemerkt voltooid, want dat was namelijk de laatste opdracht in de quest...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_96485565
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:22 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Heb je hem niet ongemerkt voltooid, want dat was namelijk de laatste opdracht in de quest...
Daar lijkt het wel op. Op het kaartje sta ik nu op de een na laatste plek voor het eind. Maar het was leuk geweest als ik een *O* *O* *O* berichtje van FV had gehad. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96485773
Wat ben je toch veeleisend!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_96485880
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:36 schreef sbientje het volgende:
Wat ben je toch veeleisend!
Ik heb er RECHT op, zeg ik je! :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96486155
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb er RECHT op, zeg ik je! :(
wat een slechte instelling :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zaterdag 7 mei 2011 @ 21:50:40 #14
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96486347
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb er RECHT op, zeg ik je! :(
Ik zou FV opzeggen :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 mei 2011 @ 21:54:36 #15
163650 Greys
pi_96486483
Ik kwam er bij die ene quest met de duke's stout achter dat ik nog helemaal geen horse stable had om te harvesten op de Engelse farm :@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:03:43 #16
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96486802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik kwam er bij die ene quest met de duke's stout achter dat ik nog helemaal geen horse stable had om te harvesten op de Engelse farm :@ _O-
ik vind die maar vcerwarrend, ik heb heul geen duke's stout, dus ben maar de health drink aan het craften die volgens mij stiekem duke'stout is -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_96488051
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:45 schreef sbientje het volgende:

[..]

wat een slechte instelling :P
De instellingen van FV zijn slecht. :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96488061
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik vind die maar vcerwarrend, ik heb heul geen duke's stout, dus ben maar de health drink aan het craften die volgens mij stiekem duke'stout is -O-
Dat is hem. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96488069
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 21:50 schreef just me het volgende:

[..]

Ik zou FV opzeggen :(
Kan niet... verslaafd. :@ :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 mei 2011 @ 22:43:21 #20
163650 Greys
pi_96488221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 22:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik vind die maar vcerwarrend, ik heb heul geen duke's stout, dus ben maar de health drink aan het craften die volgens mij stiekem duke'stout is -O-
Ja dat heet bij iedereen anders geloof ik :') _O-
Ik moest van level 11 naar 15, duurt nog wel ff :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96489343


boooomen! ben zelf even 2 dagen niet op de boerderij geweest, dus even bijlezen over de nieuwe collectibles enzo :P
pi_96489391
ik heb de perenboom :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_96489521
Mardi Grass :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96489819
^O^
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 08:12:03 #25
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96497096
Red Alder krijgt een vruchtbaar plekje, dank!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 8 mei 2011 @ 20:03:23 #26
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96516353
Alleen met de mardi gras boom kan ik wat ^O^
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 22:04:20 #28
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96524754
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 8 mei 2011 @ 22:14:57 #29
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96525523
Dank je :)
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 22:18:24 #30
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96525768
Nog een melkfles
http://apps.facebook.com/(...)3s2vCbBjfIsQ.&ref=nf

En ik heb het grote chocolade hart meegenomen, dank *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96531108
hopelijk heb ik morgen ook weer eens boompjes

voor nu heb ik hulp voor henry nodig:
help
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2011 @ 00:17:25 #32
163650 Greys
pi_96531925
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:55 schreef draculettetje het volgende:
hopelijk heb ik morgen ook weer eens boompjes

voor nu heb ik hulp voor henry nodig:
help
Done!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96537843
dank allemaal!

hey dus toch geen coop? ben nu weer even klaar zegt ie
pi_96538105
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:55 schreef draculettetje het volgende:
hopelijk heb ik morgen ook weer eens boompjes

voor nu heb ik hulp voor henry nodig:
help
Klik!
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 13:33:31 #35
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96543971
engels eitje
http://apps.facebook.com/(...)mFJmg7Y8OgxhD&ref=nf

vlindertje
http://apps.facebook.com/(...)0p1rzbBjfIsQ.&ref=nf

[ Bericht 35% gewijzigd door just me op 09-05-2011 16:52:51 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 9 mei 2011 @ 17:19:52 #36
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96554119
Hummingbird vogeltje :)

Vlindertje

en een Fruit Wedges Collectieding

[ Bericht 46% gewijzigd door 1UP op 09-05-2011 18:47:53 ]
  maandag 9 mei 2011 @ 19:03:49 #37
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96563508
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 9 mei 2011 @ 20:13:35 #39
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96563642
Red Adler :)
pi_96564171
Giant Mardi Grass
pi_96564315
dju, ik ben weer een mastery sign kwijtgeraakt vandaag.. moet ik weer gaan mailen.. vind het zonde om m niet te hebben, al slaat dat eigenlijk nergens op :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 9 mei 2011 @ 20:38:35 #42
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96565635
Nog mensen die willen helpen met een barnraise? :D
pi_96566419
ik heb geklikt :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2011 @ 21:17:35 #44
163650 Greys
pi_96568434
Wie helpt me aan wat testimonials? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2011 @ 21:21:23 #45
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96568675
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:49 schreef sbientje het volgende:
ik heb geklikt :)
Dank je!

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
Wie helpt me aan wat testimonials? :)
Is verstuurd :)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 mei 2011 @ 21:22:12 #46
163650 Greys
pi_96568740
Thanks, ik heb ook meegetimmerd bij jou :Y

Ik kan alleen geen buren bezoeken :{
Meer mensen daar last van? Dan slaat de hele boel vast.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 mei 2011 @ 21:25:48 #47
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96569039
Dank je wel :)

Ik kan mijn buren gewoon bezoeken
pi_96575394




You dream it, I live it.
pi_96575419
ik heb de bovenste!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_96575451
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:22 schreef sbientje het volgende:
dju, ik ben weer een mastery sign kwijtgeraakt vandaag.. moet ik weer gaan mailen.. vind het zonde om m niet te hebben, al slaat dat eigenlijk nergens op :D
had al antwoord van zynga, het bord is er nog wel (ergens) maar het is blijkbaar onzichtbaar :') dus alleen de schaduw staat ergens..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 22:54:52 #51
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96575750
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef 1UP het volgende:
Nog mensen die willen helpen met een barnraise? :D
natuurlijk :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96576070
geklikt voor barnraise

mystery seedling

mystery seedling

water

collectibel!
rare citrus peel
  dinsdag 10 mei 2011 @ 08:56:13 #53
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96584840
De Durian Tree en Arjuna Tree zitten in die blauwe boxen. :)

Geduld wordt beloond, kan deze na zo'n 2 jaar eindelijk volmaken. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96585736
wat is dat helping hands package eigenlij?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 09:50:23 #55
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96586301
Fertilizer + Plukpolen + melkjuffen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96586480
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 09:50 schreef Xebber het volgende:
Fertilizer + Plukpolen + melkjuffen.
okee... tnx :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:08:17 #57
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96591492
da's raar, ik kan op m'n homefarm met geen mogelijkheid in m'n giftbox komen -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:22:12 #58
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96592064
muh, ik kan helemaal nis meer op m'n farm :')
geen enkelws chermpje wil nog openen, van geen enkel gebouw, goftbox niet, enz. enz. -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_96594419
melk collectible

ik kan ook niet in mn giftbox, maar wel in mn gebouwen, ow nu wel

alma fig tree

golden plum

en graag een klikje voor mn chicken raise
chicken raise

[ Bericht 31% gewijzigd door draculettetje op 10-05-2011 13:56:46 ]
pi_96599604
ik was al te laat :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:55:18 #62
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96600987
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:22 schreef Mirjam het volgende:
muh, ik kan helemaal nis meer op m'n farm :')
geen enkelws chermpje wil nog openen, van geen enkel gebouw, goftbox niet, enz. enz. -O-
Komt door die blauwe boxen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96601811
welke blauwe boxen?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:17:27 #64
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_96602120
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:27:43 #65
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96602666
Bird Cherry. *O*
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96602759
ik heb de lucky cookies, mijn eerste pas :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_96606390
quote:
Ik heb de Royal Crystal tree!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:29:47 #69
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96611129
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:38 schreef 1UP het volgende:
Nog mensen die willen helpen met een barnraise? :D
Nog 1tje :@
pi_96611428
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:29 schreef 1UP het volgende:

[..]

Nog 1tje :@
Niet meer. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96611466
quote:
Mardi grass was er nog!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96612854
ik kan geen freegifts meer versturen
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:15:18 #73
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96614176
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Niet meer. :)
Dank je!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:22:48 #74
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96624283
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 15:55 schreef Xebber het volgende:

[..]

Komt door die blauwe boxen.
is dat zo? -O- mooi is dat.

ik kom nu helemaal niet meer op m'n farm geloof ik ;(

of iig met veel moeite
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:30:57 #75
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96625028
nou, da's raar :')
op m'n homefarm kan ik niks, gaat niks open, op de english farm kan ik wel gewoon m'n combine gebruiken :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:30:58 #76
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96635581
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96640262
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2011 @ 12:11:19 #78
163650 Greys
pi_96643373
Iew, die grease _O-
Is dat weer nodig voor een volgende quest?
Want ik heb helemaal geen quests op het moment :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96643919
Ik heb net een craftshop in Engeland gebouwd, kom ik erachter dat het een quest is bij de gewone farm ;<.
Ik denk dat die dingen nodig zijn voor de vervolgquest daar Greys.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2011 @ 12:42:21 #80
163650 Greys
pi_96644480
Oh ik kreeg net idd ook die craftshop!

Was even balen, want die onderdelen daarvoor krijg je dus niet uit special deliveries zolang je niet je sheep pen, pig pen en horse stable doorlopen hebt met alle upgrades :') Of krijg je ze daarna nog niet uit je special deliveries en ben ik nu voor niets alles aan het upgraden? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 mei 2011 @ 12:46:28 #81
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96644640
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:42 schreef Greys het volgende:
Oh ik kreeg net idd ook die craftshop!

Was even balen, want die onderdelen daarvoor krijg je dus niet uit special deliveries zolang je niet je sheep pen, pig pen en horse stable doorlopen hebt met alle upgrades :') Of krijg je ze daarna nog niet uit je special deliveries en ben ik nu voor niets alles aan het upgraden? :P
mja :')
mooi niks uit special deliveries dus ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_96644847
ik was er al bang voor, dat het neit uit SD zou komen dus ikw as met 5 begonnen.. Kreeg ik idd planken enzo.. Ik wou dat ze dat eens aanpasten, als ik geen gebouw heb wat nog geupgradet moet worden wil ik ook geen planken :r
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2011 @ 12:55:42 #83
163650 Greys
pi_96645056
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:46 schreef Mirjam het volgende:

[..]

mja :')
mooi niks uit special deliveries dus ;(
Ah fuck _O-
Bijna 160 special deliveries aan op gemaakt _O-
Nou ja, dan is dat ook maar gebeurd :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:04:16 #84
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96650407
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2011 @ 16:56:52 #85
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96655781
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96657007
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:37:20 #87
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96660637
quote:
Nou daar zitten we op te wachten :')
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:44:16 #88
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:48:22 #90
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96661159
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 18:46 schreef Sientje_ het volgende:
Giant Ribbon Flower Tree
Dank je!

Wych Elm tree als bedankje :P
pi_96664039
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 12:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah fuck _O-
Bijna 160 special deliveries aan op gemaakt _O-
Nou ja, dan is dat ook maar gebeurd :')
254 hier. :') Maar ik was de hoop dozen zat en heb nu mijn kelder en duck pond helemaal klaar. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 mei 2011 @ 20:24:49 #92
163650 Greys
pi_96666556
Kan ik wat ellebogenvet ( :') ) van jullie krijgen? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 mei 2011 @ 20:31:24 #93
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_96679255
gezever met die gifts.. nu staan ze weer wel allemaal ook bij toepassingen..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:01:54 #95
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96691820
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 12 mei 2011 @ 12:03:05 #96
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96691861
Ik las dat Greys Lanterns moet hebben, toch?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 12 mei 2011 @ 15:23:58 #97
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96699852
Ja, die pakte gisteren d'r allereerste bij me vandaan. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96701361
Ik ben nu 9 mystery seedlings aan het opgroeien (speciale bomen), waaronder één lantern... is Greys in de buurt? :D
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:29:24 #99
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:35:18 #101
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96760079
quote:
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96788829
You dream it, I live it.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 16:00:13 #104
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96796284
Heb inmiddels geklikt ;)

En geld voor mij ook :P
Elbow grease
pi_96798192
zo, ik ben weer bij, qua quests enzo :) zal bij jullie allebei nog even klikken!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_96799378


Zo, mooie verzameling he? :D
Ik laat hier niet zo veel meer van me horen, omdat ik komende twee weken examens heb, alleen wat boompjes dus af en toe ;)

o en laat ff weten welke je pakt ^O^
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:31:09 #107
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96799474
Ik heb de Sour Apple en de Crab Apple :)
Suuces met de examens ;)
pi_96799692
ik heb de spring eggs!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 17:37:37 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96799740
Ik heb dat wedding ding geloof ik.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96799812
@1UP
thanks :)

nog 2 boompjes:

  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2011 @ 20:39:57 #111
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96806826
Ik heb de giant mardi gras!!

en heel veel succes met je examen :Y :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 15 mei 2011 @ 09:43:10 #112
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  zondag 15 mei 2011 @ 10:12:32 #113
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96828769
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 09:43 schreef 1UP het volgende:
Red Pine tree
Dankjewel! ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96849010
Heeft iemand nog wat elbow grease voor me?
http://www.facebook.com/l(...)*InBUETzVBKG&h=88883
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 mei 2011 @ 18:26:29 #115
163650 Greys
pi_96849391
:Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 mei 2011 @ 18:42:28 #116
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96850044
Jazeker :)
pi_96850681
Thanks! :* Ik hoefde er nog maar drie, eens kijken of ik er nu voldoende heb.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96850811
Klaar! *O*

Alleen moet ik nu tot morgen wachten voor ik mijn wheat kan planten. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 16 mei 2011 @ 13:19:15 #120
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96883406
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:18 schreef Sientje_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ash Tree
ik heb ',, dank je O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 16:05:50 #121
163650 Greys
pi_96889883
Bij mijn meest recente quest staat 'complete one craftshop'.
Maar die is complete :{ Toch staat ie nog op 0/1.

Snap er geen kont van. Upgraden kan ook niet (toch?).

Of moet je op allebei je farms zo'n shop knutselen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96890591
Dat moet een bug zijn. Want ik maakte de mijne af en kreeg toen wel het groene vinkje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 16:24:52 #123
163650 Greys
pi_96890704
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef Cat22 het volgende:
Dat moet een bug zijn. Want ik maakte de mijne af en kreeg toen wel het groene vinkje.
Ik had de mijne al af voordat ik die quest kreeg, zou dat mis gaan? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 mei 2011 @ 16:26:16 #124
163650 Greys
pi_96890762
WHOEHOEEEEEEEE, na vier keer heen en weren naar oude farm en Engelse heb ik ineens wel een vinkje _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 mei 2011 @ 17:28:48 #125
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96894858
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef Greys het volgende:
WHOEHOEEEEEEEE, na vier keer heen en weren naar oude farm en Engelse heb ik ineens wel een vinkje _O-
*O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 17 mei 2011 @ 07:36:02 #127
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96926497
Op naar gagaville!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 17 mei 2011 @ 08:11:51 #128
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96926832
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 07:36 schreef just me het volgende:
Op naar gagaville!!
Meer dan 1 eenvoudige quest, wat rewards en dingen die je kan kopen is 't niet eigenlijk. :') Veel bombarie, weinig nuttigs.

Het enige leuke vind ik die Gem Trees, maar dat konden jullie ook wel raden. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96930948
volgens mij komen er nog wel meer quests denk ik? weet het ook niet

die nieuwe collecties zijn behoorlijk buggy trouwens, ik verzamel vanalles maar de volgende keer is alles weer weg :S
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:36:40 #130
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96948151
Krijg je nog wat interessante dingen voor die quest van gaga? Ik voel er weinig voor om er wat voor te doen
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:19:40 #131
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  † In Memoriam † dinsdag 17 mei 2011 @ 19:08:26 #132
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96952787
Klikje voor uitbreiding koeienstal alstublieft!

http://apps.facebook.com/(...)pt7LLq9KaLGGN&ref=nf

Ik heb de giant apple tree mee!!

Gaga ville is niets bijzonders!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:09:18 #133
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96952841
klikje gedaan :)
  † In Memoriam † dinsdag 17 mei 2011 @ 20:50:25 #134
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96959446
Mocht er iemand een keer een ash-tree overhebben dan hou ik me graag aanbevolen!

Ash-tree dus en dus geen ash-tray!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:50:19 #135
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96963401
Ik zal eraan denken ;) Intussen heb ik een Royal Crystal tree ter beschikking
pi_96964827
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:50 schreef 1UP het volgende:
Ik zal eraan denken ;) Intussen heb ik een Royal Crystal tree ter beschikking
hij was er nog *O*
You dream it, I live it.
pi_96965350


en 1 terug
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † dinsdag 17 mei 2011 @ 22:58:45 #138
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96968509
Die van meddo was al weg!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96970694
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2011 @ 06:53:47 #140
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96976476
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef just me het volgende:
Klikje voor uitbreiding koeienstal alstublieft!
http://apps.facebook.com/(...)pt7LLq9KaLGGN&ref=nf

nog 2 klikjes nodig!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_96977526
Ik doe even niet meer mee want sinds maandag in ziekenhuis! moet wel m'n craft ding afbouwen
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:50:25 #142
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_96980610
Gem Trees geven Giant Gem Trees en andersom. Je hoeft de Gem Tree dus niet te kopen met FarmCash. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_96982744
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:50 schreef draculettetje het volgende:
Ik doe even niet meer mee want sinds maandag in ziekenhuis! moet wel m'n craft ding afbouwen
Beterschap!!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_96991269


Vanavond weer een lading, deze seedlings stonden al een tijdje :P
pi_96991689
Purple magnolia tree
pi_96993299
alles was al weg :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2011 @ 16:12:45 #147
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_96993808
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:50 schreef draculettetje het volgende:
Ik doe even niet meer mee want sinds maandag in ziekenhuis! moet wel m'n craft ding afbouwen
jeetje! Beterschap

Nog één klikje voor mijn uitbreiding
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:07:31 #148
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96997303
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:17 schreef Peekies het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

Vanavond weer een lading, deze seedlings stonden al een tijdje :P
Ik had hier vanmiddag nog 2 appeltjes vandaan gesnoept ;)
pi_96997321
oh was jij dat :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:10:31 #150
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_96997427
Yaps, ik zat net toevallig op de telefoon te kijken hier toen ze voorbij kwamen :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:26:06 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96998135
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96999222


You dream it, I live it.
pi_96999408
You dream it, I live it.
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:08:01 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97000214
Ik heb wedding.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:45:14 #155
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97005520
Nog mensen die me wat rijst willen sturen? :P
pi_97006933
ik heb weer nix qua bomen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97007048
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef 1UP het volgende:
Nog mensen die me wat rijst willen sturen? :P
Jazeker. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:18:11 #158
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97007554
Dank je!
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2011 @ 07:23:51 #159
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97019743
voor mijn andere stal nog 3 klikjes nodig, dank *)

http://apps.facebook.com/(...)pJ77iLUsu7LLq9KaLGGN
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_97029627
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 07:23 schreef just me het volgende:
voor mijn andere stal nog 3 klikjes nodig, dank *)

http://apps.facebook.com/(...)pJ77iLUsu7LLq9KaLGGN
Klik ;)
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:36:18 #161
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_97033827
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:03:14 #162
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97034927
ik heb de purple magnolia O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_97036034
Downy Birch Tree :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 mei 2011 @ 16:42:42 #164
163650 Greys
pi_97036561
Crack willow, dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97036871
ik heb de european pear
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:12:12 #166
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:52:22 #167
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97047795
quote:
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97056947
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:24:59 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97056986
Ik heb de eerste. Is die speciaal, nooit eerder gezien.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97057053
quote:
6s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb de eerste. Is die speciaal, nooit eerder gezien.
ja denk het. Heb m uit een seedling van de feed. Had miljoen gieters over dus dan pluk ik altijd wat seedlings van de feed. Had deze boom zelf ook nog niet (nu wel *O*)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:28:02 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97057130
C'est très magnifique.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97057999
ik heb die red pine, m'n eerste :)
pi_97062828
wie stuurt er wat gaga tickets? gaat om 5 farmcash :9
http://apps.facebook.com/(...)ujCUqVBhGRtXE&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2011 @ 09:41:22 #175
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97064324
ik wil ook graag tickets
http://apps.facebook.com/(...)2AixbsFKJDz-T&ref=nf

Ik heb geklikt sbientje, kleine moeite, veel farmcash waard ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:14:58 #176
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_97067195
Done!
pi_97067699
Alle twee geklikt, bij een was ik al te laat.

Ook nog een klikje voor mij?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:31:39 #178
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_97067755
Geklikseld. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 mei 2011 @ 11:42:17 #179
163650 Greys
pi_97068118
Ook om klikjes komt zeuren :@

Klikkerdieklik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:09:36 #180
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_97069147
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_97071185
Mag ik een paar van deze? :)


In ruil daarvoor:

  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 mei 2011 @ 13:23:48 #182
163650 Greys
pi_97071928
NelisZ en Peekies hebben tickets :Y
En ik heb die eierenboom meegenomen, dank!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97072790
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:23 schreef Greys het volgende:
NelisZ en Peekies hebben tickets :Y
En ik heb die eierenboom meegenomen, dank!
Thanks! Heb het 'album' nu, heb alleen niet zoveel met GaGa maar i'll give it a shot :P
pi_97073122
VIP tickets please? http://www.facebook.com/l(...)oCUqVBhGRtXE&h=feff7
Al roept FV dat ik de tickets die ik al in mijn giftbox heb nog niet kan gebruiken. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:21:03 #185
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97084665
Ik kom weer wat rijst vragen hier O-)
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2011 @ 08:24:02 #186
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97109153
Rijst gestuurd, voor de rest was ik weer eens te laat :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_97120214
You dream it, I live it.
pi_97121602
tnx man!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97132582
We hebben er weer een: Bird Cherry Tree!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97132886
En alweer weg :{
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zondag 22 mei 2011 @ 10:42:09 #191
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  zondag 22 mei 2011 @ 11:12:16 #192
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_97147461
Royal Crystal. ^O^

Red Pine was al weg.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_97147583
Ik had de red pine :) tnx
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 14:02:45 #194
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97152818
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 22 mei 2011 @ 14:34:45 #195
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97153953
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97153981
Rainbow *O*
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2011 @ 14:53:00 #197
163650 Greys
pi_97154480
Ik heb steeds fuel tekort nu met twee farms tegelijk :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 20:36:20 #198
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97170439
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb steeds fuel tekort nu met twee farms tegelijk :o
Herkenbaar :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 mei 2011 @ 20:37:29 #199
163650 Greys
pi_97170518
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:36 schreef just me het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y
Ja he? :o Normaal kreeg ik het niet op, nu kreeg ik al een paar keer de melding dat ik niet genoeg had. WTF :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97173969






You dream it, I live it.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:38:16 #201
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97175034
Iedereen is te druk zie ik :D
Ik confisqueer die chromen appeltjesboom :P
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 22:27:45 #202
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97178765
Pech alle bomen zijn weer weg !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_97178948
ik denk niet dat wij buren zijn ;)
You dream it, I live it.
pi_97182948
de boel is hier zo traag, bij jullie ook?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 23 mei 2011 @ 20:43:30 #205
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  maandag 23 mei 2011 @ 20:44:59 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97218707
just gave you this Giant Jewel Tree as a thank you for your interest!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97232850
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97233105
die collections werken echt niet bij mij.. de berries onthoudt ie gewoon niet!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97233200
Red Pine. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 24-05-2011 00:54:10 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 mei 2011 @ 07:49:26 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97235582
Ik wilde mijn gewone collecties inwisselen, maar die kan ik niet meer vinden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 08:39:35 #211
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_97236207
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 07:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde mijn gewone collecties inwisselen, maar die kan ik niet meer vinden.
Bij de overgang naar de nieuwe collecties heb je die al ingeleverd.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_97240789
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 07:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde mijn gewone collecties inwisselen, maar die kan ik niet meer vinden.
Lampje. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:39:06 #214
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97317692
quote:
klikje gedaan ;)
pi_97320386
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97320933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:30 schreef sbientje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ziet er awesome uit, thanks ^O^
pi_97324851
Die was mooi! als het goed is nog 1 nachtje hier! kan ik vrijdag eens kijken hoe het ervoor staat
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:53:47 #218
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97346794
Gaint Sour Apple

Gaint Chrome Cherry

[ Bericht 21% gewijzigd door 1UP op 26-05-2011 19:21:14 ]
pi_97350393
Cherry mine, dankjewel!
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:23:45 #221
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97356574
Dank je!
pi_97371644
Wie heeft er speelgoed voor mijn varkens?
http://www.facebook.com/l(...)51q6IVhH_3_p&h=1564f
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97372776
<klik>

Waar is dat speelgoed eigenlijk voor? Nieuwe quest?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2011 @ 16:02:25 #224
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97386865
Wat een lelijke varkens zitten er tussen!

Ik vind het al niet leuk meer, die schapen dat ging nog net maar die varkens :N
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:32:39 #225
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97394955
ah, 't is weer double mastery
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:38:09 #226
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_97395168
En een nieuw ding om te bouwen. :')

Ik had trouwens liever nieuwe crops. Heb alles gemasterd, heb dus niks aan die Double Mastery. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:06:30 #227
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97396486
gaat lekker met die bedazzled cottage, ik heb al 6 out of syncs gehad
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:10:41 #228
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97396669
klopt het eigenlijk dat de mint candy tree en de ornament tree niet gemasterd kunnen worden?
ik ga orchards uitruimen, maar zie van die twee geen vooruitgang in de mastery, ik zkan er zelfs helemaal niks over vinden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_97396779
heb van beide een bordje :)
You dream it, I live it.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:19:15 #230
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_97397041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:13 schreef Meddo het volgende:
heb van beide een bordje :)
+1
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:19:47 #231
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97397062
hmm, strange, kan niks vinden bij de masteries
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_97406538
Relaxed, ik heb de quest van gisteren overgeslagen maar FV vond dat ik hem door technische issues niet af kon maken. Dus toch de rewards. :)

Is het weer dubble mastery? Zal ik mijn crops ook wel allemaal kunnen masteren. Tijd voor nieuwe!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97411455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:10 schreef Mirjam het volgende:
klopt het eigenlijk dat de mint candy tree en de ornament tree niet gemasterd kunnen worden?
ik ga orchards uitruimen, maar zie van die twee geen vooruitgang in de mastery, ik zkan er zelfs helemaal niks over vinden
kan je wel zien in de orchard zelf :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 28 mei 2011 @ 14:28:37 #234
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97419390
Regenboog eitje

Golden Apple tree

Gaint apple tree

Chrome Cherry tree

Royal crystal tree

[ Bericht 29% gewijzigd door 1UP op 28-05-2011 18:22:17 ]
pi_97437761
Eitje en Crystal tree waren er nog. :o
Je chrome cherry was een gieter. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97437848
het is hier rustig zeg lately
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 mei 2011 @ 00:02:55 #237
163650 Greys
pi_97442129
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:14 schreef Cat22 het volgende:
Wie heeft er speelgoed voor mijn varkens?
http://www.facebook.com/l(...)51q6IVhH_3_p&h=1564f
Ik zoek ook :P
Krijg je er zelf ook weer eentje. Of was je al compleet?
Klik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97450920
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97450936
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 00:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zoek ook :P
Krijg je er zelf ook weer eentje. Of was je al compleet?
Klik
ik heb je er een gestuurd :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97450968
heb de eerste boom ^O^
You dream it, I live it.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:24:50 #242
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_97453910
Eindelijk weer eens tijd om uitgebreid te farmen :'). 't Lukt echt niet overdag meer, veel te veel werk (gelukkig maar!)
Orchards nalopen, overbodige (mastered) boompjes verwijderen, 4 houden en rest verkopen, en feed in de gaten houden. Mochten jullie nog een lammetje willen (voor degene die al een tijd een buurtje van me zijn); onderstaande schaapjes heb ik momenteel:
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 mei 2011 @ 22:48:30 #243
163650 Greys
pi_97477251
Ik zou wel een lam willen van die gele stippelram en dat geel/paarse schaapje :)

En heeft iemand wat potions voor me?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 30 mei 2011 @ 11:02:00 #244
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_97488983
Wie wil mij helpen met piggy toys?
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 mei 2011 @ 11:09:56 #245
163650 Greys
pi_97489180
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:02 schreef NelisZ het volgende:
Wie wil mij helpen met piggy toys?
Done :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2011 @ 11:22:13 #246
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97489505
:Y ook geklikt!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 mei 2011 @ 16:10:38 #247
163650 Greys
pi_97499427
Nog wat potions please? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97500526
ik krijg steeds: sorry time to claim this is expired
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 19:16:56 #249
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97552258
Gaint Sour Apple

Golden Apple tree

Gaint Mac&Cheese

Ash tree

Giant Jewel tree

Gaint Pink Gem tree

En er staat nog een Chinese Strawberry tree op mijn feed - als die nog niet weg is-
En laat het even weten wat je gepakt hebt :)
pi_97552462
ik heb de ash tree :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 mei 2011 @ 19:21:50 #251
163650 Greys
pi_97552481
Giant jewel ^O^
Dankjewel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97552564
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
Giant jewel ^O^
Dankjewel.
Je was me voor. :D
Maar ik had de giant sour apple. ^O^

Geen idee wat ik nu met FV moet. Alles gemastered, ik ga 4 dagen weg dus kan ook niks zaaien wat dan niet verwelkt is. :') Het wordt tijd voor nieuwe en langere gewassen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 mei 2011 @ 19:27:22 #253
163650 Greys
pi_97552754
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je was me voor. :D
Maar ik had de giant sour apple. ^O^

Geen idee wat ik nu met FV moet. Alles gemastered, ik ga 4 dagen weg dus kan ook niks zaaien wat dan niet verwelkt is. :') Het wordt tijd voor nieuwe en langere gewassen.
Er zijn toch dingen die 4 dagen duren? :o
Niet in de Engelse, maar wel in de gewone.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97552842
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Er zijn toch dingen die 4 dagen duren? :o
Niet in de Engelse, maar wel in de gewone.
Die plant ik daar al telkens. :Y Maar ook gemastered en dan is de uitdaging wel een bietje weg. En ik heb ook geen zin elke dag tussen de farms op en neer te reizen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97554231
ik heb nu ook alles gemasterd idd.. nu weet ik ook niet meer wat ik moet doen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 mei 2011 @ 20:14:39 #256
163650 Greys
pi_97554804
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die plant ik daar al telkens. :Y Maar ook gemastered en dan is de uitdaging wel een bietje weg. En ik heb ook geen zin elke dag tussen de farms op en neer te reizen.
Dan laat je alles gewoon even braak liggend terrein tot je terug bent van je reisje en zie je dan of er nog leuke quests zijn ofzo :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97555022
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan laat je alles gewoon even braak liggend terrein tot je terug bent van je reisje en zie je dan of er nog leuke quests zijn ofzo :Y
Ga ik ook doen. :Y Maar als FV niet snel met iets nieuws komt denk ik dat ik afhaak. [/dreigement] :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 31 mei 2011 @ 20:29:31 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97555566
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:03:58 #259
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_97557553
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ga ik ook doen. :Y Maar als FV niet snel met iets nieuws komt denk ik dat ik afhaak. [/dreigement] :P
Same here...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2011 @ 22:02:37 #260
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97560740
Ik heb de Chinese Strawberry meegenomen, dank je wel *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 31 mei 2011 @ 22:05:45 #261
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97560927
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 22:02 schreef just me het volgende:
Ik heb de Chinese Strawberry meegenomen, dank je wel *)
Verbaasd me dat die er nog is, niemand die de moeite deed om op mijn feed te kijken ervoor dus :P
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2011 @ 22:16:14 #262
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97561569
Nou dan heb ik een keertje geluk gehad *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_97571930
Nieuw aanloopbeest: Irish moiled cow
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:19:19 #264
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_97572610
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_97574044
te laat voor wat ik wilde :(:
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:22:06 #266
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97575805
grrr, ik krijg enkel die stomme 'saving your farm' schermpjes als ik probeer te harvesten, het lukt me echt niet om m'n landje leeg te halen -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_97612788
FV laadt niet. En ik ben dadelijk een paar dagen weg. Dat wordt een slagveld op mijn akker. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97615147
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:27 schreef Cat22 het volgende:
FV laadt niet. En ik ben dadelijk een paar dagen weg. Dat wordt een slagveld op mijn akker. :')
wither stond toch uit? Bij mij ging het gister ook voor geen kant, ik heb t maar afgesloten en probeer het zo nog eens. En als het wel verlept maai ik alles weer om :D geen probleem ;)

edit - bij mij is een hoop vergaan nu _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97615986
Na m'n examens + vakantie is FV een beetje op een laag pitje komen te staan, maar heb niet bepaald behoefte om het weer op te pakken. Ga een beetje afbouwen denk ik :P

Ik accepteer geen requests, gifts of wallposts meer, dus jullie hoeven niks meer te verzenden :P

Ben nog een beetje bomen aan het masteren/groeien, maar aan crops doe ik ook niet meer, vind het wel genoeg zo na bijna 2 jaar? Anyway, jullie waren fijne buurtjes :D O+
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:06:10 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97616243
Als het nog niet was opgevallen :') Ik kijk ook alleen nog naar bomen, soms.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97616286
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
Als het nog niet was opgevallen :') Ik kijk ook alleen nog naar bomen, soms.
afhakerrr!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:08:08 #272
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97616303
Ik heb nog vijftig vrienden over, zitten nog wel een paar van jullie bij.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97616391
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
Als het nog niet was opgevallen :') Ik kijk ook alleen nog naar bomen, soms.
Bomen zijn relaxed.
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:11:28 #274
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97616417
Dat heb ik lang niet meer gehoord.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:03:50 #275
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97621160
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:04:53 #276
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97621190
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:08:04 #277
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97621294




'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:21:52 #278
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97650024
ik heb de chrome cherry, tnx. Zal zo ook eens even wat seedlings van de feed plukken
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:27:58 #280
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:30:52 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97669879
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_97693601


en ik heb 6 piggy toys nodig
pi_97710603
Blijven bij meer mensen de gifts staan nadat je ze hebt geaccepteerd?
You dream it, I live it.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:24:29 #284
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_97710876
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Meddo het volgende:
Blijven bij meer mensen de gifts staan nadat je ze hebt geaccepteerd?
ik heb vanmiddag 10 keer een help-rquest geweigerd, tot ik erachter kwam dat hij maar bleef staan, snapte er al niks van :')
(had hem eerst geaccepteerd)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 5 juni 2011 @ 08:59:49 #285
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97727149
Mijn fire pepper blijft op 87% staan :') ;(
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 juni 2011 @ 15:29:13 #286
163650 Greys
pi_97787761
Kan je nou maar één ding tegelijk craften? :o
En dat duurt dan 24 uur? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2011 @ 17:07:19 #287
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_97792612
mijn te accepteren gifts blijft op 100 staan..

ik accepteer me rot maar krijg ook niets meer binnen :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_97793666
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
Kan je nou maar één ding tegelijk craften? :o
En dat duurt dan 24 uur? :')
jep en jep :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97805092
weer een cheater gevonden, in een weekend van 112 naar 123 :') Dat zijnw el heel veel villa's haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 6 juni 2011 @ 21:16:55 #290
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97808423
de chrome cherry was al weg, ik heb fde giant jewel :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 juni 2011 @ 21:56:49 #292
163650 Greys
pi_97811103
Love potions limited free gift nu :o
Vlug allemaal sturen en vooral ook retourneren *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97814794
ik hoef ze neit hoor.. dat hele fokken komt me mijn neus uit :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 7 juni 2011 @ 19:01:38 #294
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_97850884
tnx :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_97906153
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002043460839

Nog iemand een actief buurtje nodig? Ik heb nog wat plekjes over :)
Wist niet dat hier ook een topic op fok van was!
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 juni 2011 @ 21:54:14 #297
163650 Greys
pi_97909756
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef LekkerApart het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002043460839

Nog iemand een actief buurtje nodig? Ik heb nog wat plekjes over :)
Wist niet dat hier ook een topic op fok van was!
Ik heb je toegevoegd :Y
Moet je me daarna ff als buur toevoegen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97910246
Gelukt, en bijna gelijk qua level zag ik!
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_97926024
Ik heb alles laten verleppen gisteren.. Ben er echt niet zo meer mee bezig ineens
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:54:09 #300
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97926056
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 08:52 schreef sbientje het volgende:
Ik heb alles laten verleppen gisteren.. Ben er echt niet zo meer mee bezig ineens
B-) Come join the dark side.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:54:39 #301
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97926065
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef LekkerApart het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002043460839

Nog iemand een actief buurtje nodig? Ik heb nog wat plekjes over :)
Wist niet dat hier ook een topic op fok van was!
En nu je er bent is het eigenlijk dood aan het gaan hier :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')