abonnement Unibet Coolblue
pi_96684063
O thanks :* , ik had het wel gelezen maar had niet begrepen dat het bezoek al beslist had.
Wat fijn dat de kittens al een huisje hebben *O* , maar Libby staat er nog op dus dan hebben de mensen van Kate jammer genoeg niet Libby erbij genomen.
Maar dat zal vast ook wel goed komen O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_96757894
Sawyer heeft weer bezoek gehad van tante Tombo. O+ (en tante Greys en tante GB) De knul bleef zowaar even zitten maar had het vooral druk met rondrennen en slapen bij zijn zusjes. _O-

En ik had het ze nog ZOOOO gezegd: als ik ze met z'n drietjes de trap mee afneem naar de woonkamer moeten ze NIET gaan springen. Anderhalve meter is echt te hoog... dus uiteraard dondert Sawyer uit mijn handen. :X (sorry Tombo :@ ) Hij heeft wel 10 minuten bij me gezeten, helemaal geschrokken en auwaaaa aan zijn rechter achterpootje. :o Maar inmiddels is de schrik gezakt en de ergste auwa weer weg en hij speelt weer rond. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96758210
Kate deed ook geheel vrijwillig O-) mee aan de ESF gekte. _O-
Songfestivalkittehhhh!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96759029
Oh wat 'n beeldig kopje heeft ze O+ En dat ze bleef zitten met al die veren :)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:13:48 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96761643
Cat heeft haar in de houdgreep :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96761695
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:13 schreef Harajuku. het volgende:
Cat heeft haar in de houdgreep :')
:N
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96765656
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef Cat22 het volgende:

[..]

:N
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YOU DROPPED MAH KITTEH :'( :'( :'( :'( :'(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_96775865
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

YOU DROPPED MAH KITTEH :'( :'( :'( :'( :'(
Hij sprong. :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:15:02 #84
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_96788772
Kate _O-

En arme Sawyer ;(
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_96790982
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Kate _O-

En arme Sawyer ;(
Die rent nu alweer de trap op en af alsof er niks is gebeurd. Van rubber, dat zijn ze. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96852905
Hallooooo! :W :W :W


Samen eten


En daarna slapen


Sawyer slaapt


Kate slaapt


Juliet slaapt


Sawyer slaapt nog even door O+


Weer wakker!


Het zijn echt grote poesjes en bijna klaar om te ver
quote:
74\6t045
(Kate)

Ahem... bijna klaar om te vertrekken dus.

Inmiddels lopen ze trappen alsof ze nooit anders hebben gedaan en de krabpaal wordt ook al dapper bedwongen. Morgen krijgen ze hun eerste enting en chip en op vrijdag gaat Kate als eerste verhuizen. Juliet en Sawyer verhuizen op zaterdag en dat is waarschijnlijk ook de dag waarop ik Libby naar het asiel breng, mocht het baasje van Kate besloten hebben Libby niet erbij te nemen (aangezien ik niks meer van hem gehoord heb verwacht ik dat hij alleen voor het kitten gaat).
Maar het asiel is nu niet druk, Libby is een lieve poes en die komt wel terecht. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 15 mei 2011 @ 19:52:32 #87
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_96853024
O+ O+ O+ O+ O+
Nog maar 6 nachtjes *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_96853249
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
O+ O+ O+ O+ O+
Nog maar 6 nachtjes *O*
Jaaaa! *O* Hij komt zo goed terecht bij jou. O+
En ik ga deze week helemaal melancholisch aftellen... volgende week om deze tijd zijn ze allemaal weg. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96853262
Ik dacht dat Redcat kittens twee entingen kregen?
♥ scars make us who we are ♥
pi_96853509
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 19:56 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik dacht dat Redcat kittens twee entingen kregen?
Klopt. Enting 2 is met 11 weken dus daar moeten hun nieuwe baasjes mee gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96853635
Vers van de pers!

Hoeveel katten zie je in dit plaatje? :+


Kate meets Satsu


Geen succes. _O-


Naartjie kijkt een bietje uit de hoogte :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96853877
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Klopt. Enting 2 is met 11 weken dus daar moeten hun nieuwe baasjes mee gaan.
Oh ja, dat was bij mij ook zo :@ was ik al weer helemaal vergeten _O-
♥ scars make us who we are ♥
pi_96854126
Kittenzzzzz... :z O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96862198
Ik vond trouwens gisteren bloed in de kittenkamer. :o Niet zo heel veel maar genoeg om alle kinders van top tot teen aan een inspectie te onderwerpen. Niks te zien. :?
Totdat Libby op haar zij ging liggen... had één van de kinders met een venijnig nageltje haar tepel een beetje opengehaald. :D :X
Inmiddels zit er een mooi korstje op en ik weet niet of ze ze nog eraan laat drinken dus maar goed dat we morgen naar de dokter gaan. Kan die er even naar kijken. Maja, als die fabriek uitvalt heeft ze nog een andere en ik heb het idee dat de kinders brokjes inmiddels veel meer op prijs stellen. Ik heb ze in geen week zien drinken als ik erbij ben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96880139
Ik blijf het topic maar vullen. :P

Ontwikkelingen! :o

Vanmorgen ben ik met de familie naar het asiel geweest. Daar gezegd dat Libby een wondje aan den tet had, de DA keek en het bleek in één nacht een flinke ontsteking te zijn geworden. :o Dus die zit nu aan de antibiotica. Ook gehad over wanneer ze naar het asiel mocht en toen samen besloten dat ze nu maar vast moest blijven. De kittens zijn 7,5 weken en eten prima zelf, vanuit opvoedkundig oogpunt was het fijn geweest als ze nog een paar extra dagen mamma hadden gehad maar de reis op en neer is voor Libby zo stressvol dat dit toch beter voor haar is en de kittens zullen er vast niet onder lijden. Dus nu tuimelen er 3 kittens door de woonkamer.

Over kittens gesproken: ik heb er een kater bij! :o
En hij heet Julius. :') :@

Ik was al aan het twijfelen over het geslacht van Juliet, maar omdat ze zo klein was meende ik toch dat het een poesje was. Maar nee hoor, het is een katertje. _O- Eerste keer dat ik het fout heb. Dus nu even afwachten of haar zijn toekomstige baasjes ook een katertje willen, ik denk van wel (want haar zijn karakter verandert er niet door) maar anders mag ze hij weer even op de site. En volgens mij had ik het nummer van z'n wachtlijstje ook nog.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 16 mei 2011 @ 11:57:07 #96
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_96880414
Dus je hebt nu geen Libby meer? :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 mei 2011 @ 12:00:00 #97
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96880547
Och, dat is wel onverwacht, Libby ineens weg -O-

En Juliet ook al :P Maar goed, daar heb je dan een Julius voor terug ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_96880745
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef Cat22 het volgende:

Daar gezegd dat Libby een wondje aan den tet had, de DA keek en het bleek in één nacht een flinke ontsteking te zijn geworden. :o Dus die zit nu aan de antibiotica.

Arme Libby -O-
Ik hoop dat ze snel een nieuw baasje krijgt en niet al te lang in het asiel zit.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef Ingetje79 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook ;( Ik duim heel hard dat er gauw iemand voor haar valt daar O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:16:19 #99
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96881188
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef Cat22 het volgende:
.

Over kittens gesproken: ik heb er een kater bij! :o
En hij heet Julius. :') :@

Ik was al aan het twijfelen over het geslacht van Juliet, maar omdat ze zo klein was meende ik toch dat het een poesje was. Maar nee hoor, het is een katertje. _O- Eerste keer dat ik het fout heb. Dus nu even afwachten of haar zijn toekomstige baasjes ook een katertje willen, ik denk van wel (want haar zijn karakter verandert er niet door) maar anders mag ze hij weer even op de site. En volgens mij had ik het nummer van z'n wachtlijstje ook nog.
Een kater Julius O+ is het toevallig een grote dikke kater? :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_96882569
Och wat sneu voor de tet van Libby ;( Ik hoop van harte dat ze niet te lang in het asiel moet blijven, maar dat zal wel niet want het is zo'n leuke poes O+
En julliette _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')