Als de gene met de hoogste spam records (volgens de reeksen) het doorbreekt\verpest. Zegt dat dan niet genoeg over t niveau van de posts ervoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Komt omdat er altijd iemand is die het moet verpesten![]()
Eeuw
15.000 euro geboden, hoop dat dat dit keer genoeg isquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:28 schreef MrMoon het volgende:
zeg PeeJie_ Pieter van Groningen staat er op hoor
Millennium
maar ik voel me jonger dan 31quote:Op zondag 24 april 2011 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij is al 31 jaar. vind dat wat oud.
dan heb ik liever een jongere wat mindere als reserve
boomschickawouwwouwquote:
behaalde resultaten in het verleden en heden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat gaat gezellig worden tijdens de meet.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:54 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
15.000 euro geboden, hoop dat dat dit keer genoeg is
Kan ik hem meteen volgende woensdag misbruiken, ik hoop dat je geen schoppers in je team hebt zitten![]()
Dus jij en Hives hadden vroeger watquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
behaalde resultaten in het verleden en heden bieden geen garantie voor de toekomst
Ik had het zelf niet beter kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus jij en Hives hadden vroeger wat
Een 'relatie' met hem is dus het behaalde resultaat in het verleden
Jij trekt spannende conclusiesquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo ben ik! Ik trek altijd spannende conclusiesquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij trekt spannende conclusies
We hadden het over een meet
Maar als antwoord op je vraag: nee.
De boksgeschiedenis van BX:quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo ben ik! Ik trek altijd spannende conclusies
Hoelang heb je getraind voordat je kampioen ZH werd (boksen). Hoe oud was je toen?
Tof. Dan ben je wel op een late leeftijd gaan boksenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
De boksgeschiedenis van BX:
Ik begon met boksen toen ik bijna 33 was. Toen ik 35 was ben ik gaan wedstrijdboksen. MIjn trainer dacht dat ik een paar jaar jonger was, en bij het aanvragen van mijn licentie bleek dus dat ik al 35 was. En dat was een probleem, want je mag maar wedstrijdboksen tot het jaar waarin je 35 wordt. Ik kreeg gelukkig een jaar dispensatie gelukkig. Ik trainde 3-4 keer per week, met 2x hardlopen.
In dat jaar werd ik met mijn tweede wedstrijd kampioen van Zuid-Holland, en twee wedstrijden later (en in totaal een bijna een jaar later) werd ik kampioen van Nederland. Beiden in de klasse midden-zwaar, bij vrouwen is dat tot 82kg.
Toen moest ik echt stoppen vanwege mijn leeftijd (bijna 36 dus).
Een klein jaar daarna kreeg ik blessure na blessure, waardoor ik de afgelopen 2-3 jaar erg weinig getraind heb en de nodige gewicht rijker.
Inmiddels weer redelijk op weg met trainen. Slechts 1 à 2 keer per week, maar het gaat goed. Ik heb als doel voor de zomervakantie weer in de ring te kunnen staan om te sparren en de wedstrijdmeiden te ondersteunen..
[/eindeboksgeschiedenisBX]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |