dat die 2,50 standaard is, weet ik; ik heb de hele opgang van 3D meegemaakt (lid sinds 1-3-2008)quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt, is eigen verantwoordelijkheid. Ik zeg meestal wel bij het uitdelen van de brillen dat ze die mogen houden en bij een volgende 3D film korting krijgen, maar bezoekers vragen ook vaak of ze het nog moeten inleveren.
[..]
Die 2,50 heffing is standaard. Dat van die bril vind ik heel raar. Echt heel raar. Ik verwacht dat het een foutje is van de medewerkster. Misschien had ze geen zin om kaartjes weer opnieuw aan te slaan en uit te draaien, om die anderen dan vervolgens terug te boeken.
Anders heeft het ook geen nut dat mensen die brillen mogen houden.
Maar je ziet toch de prijs die je afrekent? 1,50 is standaard zonder de bril.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat die 2,50 standaard is, weet ik; ik heb de hele opgang van 3D meegemaakt (lid sinds 1-3-2008)
maar er wordt dus nergens vermeld dat je een 3D film gaat kijken (deel 4)....
dus heb ik er ook niet bij stil gestaan totdat ik die 3D bril-bon kreeg...
10 euro reken je af, en dat is ook de enige prijs die je te zien krijgt (totdat je daadwerkelijk et ticket in handen hebt waar ¤9,00 op staat)quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar je ziet toch de prijs die je afrekent? 1,50 is standaard zonder de bril.
mwha, misschien dat ik dat nog doe, maar ja het is idd maar een euro...quote:Hoe dan ook, de volgende keer niet accepteren. Je kan zelfs nu nog om nieuwe tickets vragen zonder die brillen erbij, is helemaal geen issue. Als die marathon nog niet geweest is ten minste. Voor die ene euro zou ik dat alleen niet doen. Of je moet het als principekwestie zien. Je hebt dan wel de bon nodig.
Moet echt kunnen hoor. Anders hadden ze de brillen te leen moeten houden. Dan was die ene euro extra nergens nodig voor geweest, want dan hoeven ze geen nieuwe brillen in te kopen. Dat is nu wel het geval.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:30 schreef mschol het volgende:
mwha, misschien dat ik dat nog doe, maar ja het is idd maar een euro...
de bon heb ik volgens mij er gewoon nog bijliggen
Oh bij ons geeft de reguliere kassa wel normale tickets en zo ook het ticketautomaat (kan je daar niet halen?), maar op uitzonderlijk rustige dagen worden bij het buffet ook wel eens tickets verkocht en dat zijn van die bonnetjes inderdaad.quote:trouwens vind ik die kassatickets echt bagger, dat zijn niet die kartonnen kaartjes maar gewoon geprint op reguliere kassabonnen papier...
Oh, je zei het zelf dus al. Pure luiheid denk ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:06 schreef mschol het volgende:
[..]
hoofdzakelijk pathe spui en buitenhof, heel enkele keer scheveningen
aan de automaten is het ook geen probleem en meestal ook geen probleem bij de kassa (er wordt eigenlijk altijd wel gevraagd of ik er 1 heb)
ik vermoed dat het terug boeken van die euro teveel moeite kostte voor de medewerker (al was het vrij rustig)
Dit dus. Maar wel absurd eigenlijk .... en dan nog geen eens om die ene Euro, maar om het principe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, je zei het zelf dus al. Pure luiheid denk ik ook.
Tja, soms hebben ze zoiets van jammer maar helaas, dan had u het moeten aangeven. Niet bepaald klantvriendelijk. Ik zou zo nieuwe tickets uitdraaien...of de potc marathon moest al bijna uitverkocht zijn, dan is zoiets wat lastiger. Maar zelfs dan kan je een euro teruggeven en dan hetgeen uitleggen aan de manager later.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dit dus. Maar wel absurd eigenlijk .... en dan nog geen eens om die ene Euro, maar om het principe.
Eens. Maar er zitten er sowieso af en toe bij die nog wel wat kunnen leren op het gebied van klantvriendelijkheid hoor. Maar goed, da's weer een andere discussie. Welk "filiaal" werk jij eigenlijk Strawberry?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, soms hebben ze zoiets van jammer maar helaas, dan had u het moeten aangeven. Niet bepaald klantvriendelijk. Ik zou zo nieuwe tickets uitdraaien...of de potc marathon moest al bijna uitverkocht zijn, dan is zoiets wat lastiger. Maar zelfs dan kan je een euro teruggeven en dan hetgeen uitleggen aan de manager later.
ik leg het graag uit aan je manager,quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, soms hebben ze zoiets van jammer maar helaas, dan had u het moeten aangeven. Niet bepaald klantvriendelijk. Ik zou zo nieuwe tickets uitdraaien...of de potc marathon moest al bijna uitverkocht zijn, dan is zoiets wat lastiger. Maar zelfs dan kan je een euro teruggeven en dan hetgeen uitleggen aan de manager later.
Ik hou graag anoniem waar ik werk. Maar het is niet Groningen zoals in mijn profiel staat. Daar woon ik niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Eens. Maar er zitten er sowieso af en toe bij die nog wel wat kunnen leren op het gebied van klantvriendelijkheid hoor. Maar goed, da's weer een andere discussie. Welk "filiaal" werk jij eigenlijk Strawberry?
Oh ja, kan ik me voorstellen. Sorry.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou graag anoniem waar ik werk. Maar het is niet Groningen zoals in mijn profiel staat. Daar woon ik niet meer.
Ik moet ook wel een klein stukje reizen om bij de dichtstbijzijnde Pathe te komen (OV half uurtje, auto een kwartiertje), maar ik heb het er graag voor over.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef Driepink het volgende:
Snelle vraag: Wel of niet zo'n pathe pas halen?
Ik woon 5 minuten rijden van het dichtsbijzijnde bioscoopgebouw af, maar dat is geen pathe, voor pathe moet ik echt rotterdam in
Een vriend van me heeft er wel een, en hij zegt dat het ideaal is.. ik zit aardig in dubio, hopelijk kunnen jullie me overhalen/tegenhouden
Ja ikzelf heb de keuze uit de 2/3 pathés in Rotterdam, ik weet even niet hoe veel het er nou precies zijn, sowieso 2.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:25 schreef mschol het volgende:
ik zit op ~20 minuten afstand met OV van 3 pathe bioscopen, dan is de keus iig erg makkelijk
Doe maar stoerquote:Op donderdag 28 april 2011 12:37 schreef Juicyhil het volgende:
Nou ik heb er keuze uit 4, waarvan 1 op twee minuten afstand
Wanneer verdwijnen de extra kosten voor 3D nou eens zolang jullie geen 2D van dezelfde film aanbieden?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:17 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Hallo allemaal,
ik lees al een paar weken dit topic, en kwam vaak onderwerpen tegen waar ik iets over had te zeggen, maar niet kon zonder account. Ik ben net als -Strawberry- werkzaam bij een Pathé bioscoop, en heb hiervoor gewerkt in een ander Pathé bioscoop. Net als -Strawberry- zeg ik liever niet welke omdat ik het niet zo zie zitten als bijv. één van mijn managers hier rondwaalt oid.
Wel zeg ik dat het beide vrij grote bioscopen zijn met een hoog PUC-bezoekers gehalte. In totaal werk ik nu ongeveer 2,5 jaar bij Pathé.
Dus: Zijn er vragen over de PUC-pas, PUC-acties of Pathé in het algemeen, vraag maar raak!
Helaas is dit een onderwerp waar wij, als nietige Pathé Service medewerkers, ook niet veel kennis van hebben. Wel weet ik dat binnenkort de Gold card komt (ik weet dat ze dit al maanden roepen, maar het lijkt er op dat het toch echt dit jaar nog gaat gebeuren) waarbij die kosten niet meer betaald hoeven worden.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wanneer verdwijnen de extra kosten voor 3D nou eens zolang jullie geen 2D van dezelfde film aanbieden?
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
Helaas is dit een onderwerp waar wij, als nietige Pathé Service medewerkers, ook niet veel kennis van hebben. Wel weet ik dat binnenkort de Gold card komt (ik weet dat ze dit al maanden roepen, maar het lijkt er op dat het toch echt dit jaar nog gaat gebeuren) waarbij die kosten niet meer betaald hoeven worden.
Verder is niet altijd ruimte om een film in zowel 3D als 2D aan te bieden, hiervoor zijn dan 2 zalen nodig, en gaat dit ten koste van andere films. Ook weet ik dat bijvoorbeeld bij UP, heel veel mis is gegaan. Deze film draaide toen in OV 3D, OV 2D, NL 3D en NL 2D, veel mensen letten toen niet heel goed op (want ze wilde gewoon een kaartje voor UP) en kochten een kaartje voor de verkeerde versie. Wellicht dat dit ook meespeelt in de beslissing van Pathé om, als een film in 3D uit komt, deze ook alleen in 3D te vertonen. Dit weet ik natuurlijk niet zeker, maar ik weet wel dat het een stuk simpeler is.
Heel moeilijk blijkbaar. Het grootste probleem wat wij met bezoekers hebben is dat er gewoonweg niet gelezen wordt. Als mensen eerst gewoon lezen/kijken/denken voordat ze iets doen/vragen zou alles zo veel sneller en met een STUK minder irritatie gaan (voor zowel bezoekers als medewerkers)quote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit kan je niet menen. Hoe moeilijk is het om de juiste versie te kiezen van een film ?
Wat beodel je precies met plaatjes menu? In het buffet?quote:Op donderdag 28 april 2011 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
-no offence-
Dit kan je niet menen. Hoe moeilijk is het om de juiste versie te kiezen van een film ?
Denkt Pathé er ook over na om een plaatjes menu te introduceren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |