Hmmm en als ik 2x 3kg op elk pols en enkel zet, zou dat dan schadelijk zijn? of raad je toch gewoon lassen?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Olijfboom het volgende:
Koop een enkel/pols gewicht van 3 kg en las een stukje metaal van 2kg erbij op! Opgelost!
Licht eraan wat je gewent bent, en wat betreft dat lassen (ik was niet serieus)quote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Hmmm en als ik 2x 3kg op elk pols en enkel zet, zou dat dan schadelijk zijn? of raad je toch gewoon lassen?
Heb je gewichten gevonden die je redelijk normaal dagelijks kan dragen? Dat is namelijk mijn punt, je heb van van die "zakjes" dan aan je pols en dat ziet er echt niet uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Hmmm en als ik 2x 3kg op elk pols en enkel zet, zou dat dan schadelijk zijn? of raad je toch gewoon lassen?
http://www.fitnessmerken.(...)%2FPols+gewicht+3+kgquote:Op woensdag 20 april 2011 13:04 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Heb je gewichten gevonden die je redelijk normaal dagelijks kan dragen? Dat is namelijk mijn punt, je heb van van die "zakjes" dan aan je pols en dat ziet er echt niet uit.
Die dingen zijn groter dan je denkt. Je trui zal er sowieso strak omheen zitten, en bij die van 3kg vraag ik me af of dat uberhaupt wel past.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:17 schreef Bredemug het volgende:
[..]
http://www.fitnessmerken.(...)%2FPols+gewicht+3+kg
zoiets, ziet er best goed uit en ik denk dat je dat wel kan verbergen onder je trui. (maar dit is dan 2x 1,5kg)
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom zou je de gehele dag met gewichten om je pols/enkels willen lopen?
Om sneller resultaat te krijgen in spierbouw/spiertraining, het is toch wel een hulpmiddel om je workout explosiever uit te voeren.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom zou je de gehele dag met gewichten om je pols/enkels willen lopen?
Goed punt, mja of ik moet totaal schijt hebben wat mensen dan van me denkenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:31 schreef mstx het volgende:
5kg is wel erg veel.
[..]
Die dingen zijn groter dan je denkt. Je trui zal er sowieso strak omheen zitten, en bij die van 3kg vraag ik me af of dat uberhaupt wel past.
Je loopt in de zomer ook in een trui?
En natuurlijk:
[..]
Pak dan tijdens de workout een paar kilo'tjes extra.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Om sneller resultaat te krijgen in spierbouw/spiertraining, het is toch wel een hulpmiddel om je workout explosiever uit te voeren.
De hele dag ermee lopen helpt het wennen aan het gewicht waarbij ik dan nog mijn workouts wil doen.
ja dat kan, maar ik wil weten of deze manier effectiever werkt, is zeg maar een kleine experiment.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Pak dan tijdens de workout een paar kilo'tjes extra.
Gewenning heb je niks aan. Of ga je straks steeds een kilotje meer dragen totdat je met 100 kilo aan je enkel sleept?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |