abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95756773
Hoi allen,

Weet iemand misschien waar ik een enkel/pols gewicht van 5 kg kan kopen? ik wil namelijk iets nieuws proberen, namelijk 3 maanden lang met enkel en pols gewichten fitnessen en het gewoon aanhebben in mijn dagelijks leven.

Ik heb tot nu toe alleen enkel en polsgewichten van 3kg gevonden, maar geen 5.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 20 april 2011 @ 12:44:04 #2
337460 Olijfboom
ook wel: Olea europaea
pi_95756970
Koop een enkel/pols gewicht van 3 kg en las een stukje metaal van 2kg erbij op! Opgelost!
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
pi_95757011
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Olijfboom het volgende:
Koop een enkel/pols gewicht van 3 kg en las een stukje metaal van 2kg erbij op! Opgelost!
Hmmm en als ik 2x 3kg op elk pols en enkel zet, zou dat dan schadelijk zijn? of raad je toch gewoon lassen?
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 20 april 2011 @ 13:01:25 #4
337460 Olijfboom
ook wel: Olea europaea
pi_95757683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Hmmm en als ik 2x 3kg op elk pols en enkel zet, zou dat dan schadelijk zijn? of raad je toch gewoon lassen?
Licht eraan wat je gewent bent, en wat betreft dat lassen (ik was niet serieus)
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
  woensdag 20 april 2011 @ 13:04:39 #5
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95757807
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Heb je gewichten gevonden die je redelijk normaal dagelijks kan dragen? Dat is namelijk mijn punt, je heb van van die "zakjes" dan aan je pols en dat ziet er echt niet uit.
Domo Arigato!
pi_95758305
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:04 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Heb je gewichten gevonden die je redelijk normaal dagelijks kan dragen? Dat is namelijk mijn punt, je heb van van die "zakjes" dan aan je pols en dat ziet er echt niet uit.
http://www.fitnessmerken.(...)%2FPols+gewicht+3+kg

zoiets, ziet er best goed uit en ik denk dat je dat wel kan verbergen onder je trui. (maar dit is dan 2x 1,5kg)
pi_95758443
Waarom zou je de gehele dag met gewichten om je pols/enkels willen lopen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 20 april 2011 @ 13:31:13 #8
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_95758792
5kg is wel erg veel.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:17 schreef Bredemug het volgende:

[..]

http://www.fitnessmerken.(...)%2FPols+gewicht+3+kg

zoiets, ziet er best goed uit en ik denk dat je dat wel kan verbergen onder je trui. (maar dit is dan 2x 1,5kg)
Die dingen zijn groter dan je denkt. Je trui zal er sowieso strak omheen zitten, en bij die van 3kg vraag ik me af of dat uberhaupt wel past.
Je loopt in de zomer ook in een trui?

En natuurlijk:
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_95759670
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Om sneller resultaat te krijgen in spierbouw/spiertraining, het is toch wel een hulpmiddel om je workout explosiever uit te voeren.

De hele dag ermee lopen helpt het wennen aan het gewicht waarbij ik dan nog mijn workouts wil doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:31 schreef mstx het volgende:
5kg is wel erg veel.

[..]

Die dingen zijn groter dan je denkt. Je trui zal er sowieso strak omheen zitten, en bij die van 3kg vraag ik me af of dat uberhaupt wel past.
Je loopt in de zomer ook in een trui?

En natuurlijk:

[..]

Goed punt, mja of ik moet totaal schijt hebben wat mensen dan van me denken
pi_95759725
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Om sneller resultaat te krijgen in spierbouw/spiertraining, het is toch wel een hulpmiddel om je workout explosiever uit te voeren.

De hele dag ermee lopen helpt het wennen aan het gewicht waarbij ik dan nog mijn workouts wil doen.

Pak dan tijdens de workout een paar kilo'tjes extra.

Gewenning heb je niks aan. Of ga je straks steeds een kilotje meer dragen totdat je met 100 kilo aan je enkel sleept?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_95759872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Pak dan tijdens de workout een paar kilo'tjes extra.

Gewenning heb je niks aan. Of ga je straks steeds een kilotje meer dragen totdat je met 100 kilo aan je enkel sleept?
ja dat kan, maar ik wil weten of deze manier effectiever werkt, is zeg maar een kleine experiment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')