abonnement Unibet Coolblue
pi_95289986
Raar land dat Nederland.
Whats next. Mensen gaan straks nog twitteren : ik ga ook schreeuwen tijdens 4 mei dodenherdenking, net als vorig jaar.
Ik zie het nog gebeuren ook. April / mei gaan sowieso nog rare dingen gebeuren hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrVanBraun op 10-04-2011 04:54:37 ]
pi_95289989
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:38 schreef MrVanBraun het volgende:
Raar land dat Nederland.
Whats next. Mensen gaan straks nog twitteren : ik ga ook schreeuwen tijdens 6 mei dodenherdenking, net als vorig jaar.
Ik zie het nog gebeuren ook. April / mei gaan sowieso nog rare dingen gebeuren hier.
Woon jij in Alphen dan?
pi_95289995
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:35 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Omdat mensen standaard aan allochtonen denken door 9/11 etc. Ik snap het ergens wel.
Precies, ik ben er blij om als moslim zijnde dat ze het er neer zetten zodat ze zien dat niet moslims volgens hun allemaal slecht zijn maar ook Nederlanders.

Want anders had je reacties gekregen als "het komt allemaal door dat idiote geloof de islam" etc etc..
If not now, then when.
pi_95290009
sshurandy_ S
Haha eey ik pak omin Rt door die tweet van alphen politie komt me zegmaar halen qq

bedreef hij daar nou sarcasme in zn tweet? :')

sshurandy_ S
Ik heb die tweet inmiddels al verwijderd.. & toen hierbij mijn excuus aan voor mijn ongepaste gedrag

Niet genoeg dus :o
pi_95290015
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Precies, ik ben er blij om als moslim zijnde dat ze het er neer zetten zodat ze zien dat niet moslims volgens hun allemaal slecht zijn maar ook Nederlanders.

Want anders had je reacties gekregen als "het komt allemaal door dat idiote geloof de islam" etc etc..
Klopt en ditmaal zou de PVV echt heel Nederland winnen met de enorm opgewekte haat tegen Moslims :N
pi_95290016
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Precies, ik ben er blij om als moslim zijnde dat ze het er neer zetten zodat ze zien dat niet moslims volgens hun allemaal slecht zijn maar ook Nederlanders.

Want anders had je reacties gekregen als "het komt allemaal door dat idiote geloof de islam" etc etc..
Idd.
Mensen in dit land zijn jaren gek gemaakt met islam dit en dat. Er gebeurd nooit wat.
We zien wel weer op 4 mei, gaan de sheeps allemaal weer omvallen als vorig jaar.
Angstig land.
pi_95290027
4 mei...
-weg-
pi_95290038
Blij te lezen dat er nog wel helder en realistische denkende mensen zijn. :)

quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:53 schreef Auti het volgende:
4 mei...
Wat bedoel je hiermee? Denk je dat er wat gaat gebeuren dan?
If not now, then when.
pi_95290039
Ff wat dingen verwijdert in bovenstaande pic lijkt me beter
pi_95290041
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Blij te lezen dat er nog wel helder en realistische denkende mensen zijn. :)

[..]

Wat bedoel je hiermee? Denk je dat er wat gaat gebeuren dan?
Nee ik typte per ongeluk 6 mei in, zat met Pim Fortuyn : s
pi_95290045
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:57 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Nee ik typte per ongeluk 6 mei in, zat met Pim Fortuyn : s
Oowh.. :P
If not now, then when.
pi_95290047
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Blij te lezen dat er nog wel helder en realistische denkende mensen zijn. :)

[..]

Wat bedoel je hiermee? Denk je dat er wat gaat gebeuren dan?
Volgens mij had de persoon waarop hij gereageerd had 6 mei ingevoerd, en dat wou hij corrigeren ;)
  zondag 10 april 2011 @ 05:06:25 #88
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_95290066
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_95290073
die sshurandy_ is echt de lul :D
quote:
twitter.png Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef toferdisobey het volgende:
RT Ik wil deze tweet reporteren @politieHM @sshurandy_: Die man in #alphen heeft al 6 kills op ze naam.. Ik ga hem overtreffen=D #alphen
quote:
twitter.png Op zaterdag 9 april 2011 18:49 schreef PolitieHM het volgende:
@toferdisobey We hebben de tweet gezien, actie zal ondernomen worden. ^RE
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_95290076
hahaha lekker voor 'm.
En maandag zeker huilie doen bij dwwd.
pi_95290077
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:10 schreef MrVanBraun het volgende:
hahaha lekker voor 'm.
En maandag zeker huilie doen bij dwwd.
_O-
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_95290090
En nu?
pi_95290092
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:15 schreef Skillstorm het volgende:
En nu?
wat bedoel je
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_95290095
quote:
2s.gif Op zondag 10 april 2011 05:15 schreef hole1988 het volgende:

[..]

wat bedoel je
Topic is dood :P Ik ben ook alleen maar op vanwege een andere reden.
pi_95290099
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:15 schreef Skillstorm het volgende:
En nu?
pi_95290101
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:16 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Topic is dood :P Ik ben ook alleen maar op vanwege een andere reden.
's nachts komt er ook maar weinig nieuws binnen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_95290104
quote:
2s.gif Op zondag 10 april 2011 05:18 schreef hole1988 het volgende:

[..]

's nachts komt er ook maar weinig nieuws binnen.
Yep.

Ik heb nog wel wat details denk ik, maar ook omdat ik er bijstond en info opving over wat er gebeurd is. Ff kijken wat ik me nog kan herinerren :+
pi_95290109
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:19 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Yep.

Ik heb nog wel wat details denk ik, maar ook omdat ik er bijstond en info opving over wat er gebeurd is. Ff kijken wat ik me nog kan herinerren :+
Wat dan? :o
pi_95290110
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:19 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Yep.

Ik heb nog wel wat details denk ik, maar ook omdat ik er bijstond en info opving over wat er gebeurd is. Ff kijken wat ik me nog kan herinerren :+
was je daar aan het winkelen, als ramptoerist of iets anders.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_95290126
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:20 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Wat dan? :o
Niks interessants eigenlijk.

Om 1 uur s'middags wakker door sirenes. Kreeg te horen wat er gebeurd was, dus ik ging er even later met 2 vrienden naartoe ben gaan staan kijken, een beetje gefilmd en op Youtube gezet zelfs. (maar dat post ik niet wat er zit niks relevants in)

Een bejaarde man of vrouw was doodgegaan aan een hart-aanval van de schrik.
Toen het magazijn van de dader leeg was ging hij doodleuk staan herladen. De dader maakte 2 rondjes in het winkelcentrum, er is een kind geraakt, Er zijn 4 mensen in de koelcel van de bloemenwinkel geschuild toen het gebeurde. Uuuhm. Er kwam een ademhalings-hulp wagen (dit laatste zag ik zelf).

Waarschijnlijk heb ik nog wat info maar meh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')