abonnement Unibet Coolblue
pi_95173195
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
  donderdag 7 april 2011 @ 16:32:05 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95173280
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Sociaal gestoord en/of wereldvreemd staat gelukkig niet gelijk aan andere interesses hebben dan "de rest". Dat heeft niets met naïviteit (wel heel slecht argument uberhaubt) of sociale achterstand te maken. Ik ben echter niet zo van het doen-wat-iedereen-doet en heb waarschijnlijk iets andere sociale kringen dan de gemiddelde mens. Er zat vooral een erge ondertoon bij mensen in van "gast wtf je gaat nooit naar de kroeg wat ben je voor 'n kansloos mannetje :')" wat ik niet zo tof vind. Dus dan kots ik er even over, omdat het kan ^O^

Moet wel zeggen dat de adviezen nu zeker goedbedoeld en waarschijnlijk nuttig zijn. :Y Alleen is beoordelen gewoon niet nodig :)
waarom mag je niet vaststellen dat iemand abnormaal is? je zou het ook als compliment kunnen zien.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95173291
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:29 schreef Wicked-Game het volgende:
Erik81 hoe sta je tegenover strandfeestjes, en wat meer lounge/house achtige omgeving. Heel ongedwongen en juist hele relaxte sfeer. Meer lounge banken, chillen enzo...
Mwah, ik mag graag een dagje beachvolleyballen in de zomer, ik kan me bij zoiets ook niet echt een beeld vormen. Dat avondje met die vrienden was gewoon gezellig met z'n allen op het strand, kuiltje graven, hout d'r in en lekker kampvuurtje stoken, d'r had iemand een gitaar bij zich en verder gewoon lekker rustig. Ik heb daar vooral met het vuur zitten spelen :P
  donderdag 7 april 2011 @ 16:34:34 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95173380
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef Maanvis het volgende:
waarom mag je niet vaststellen dat iemand abnormaal is? je zou het ook als compliment kunnen zien.
Alleen al omdat 'abnormaal' zo'n subjectief begrip is dat je daar haast niks over kan zeggen. Dat ligt maar net aan je eigen achtergrond en karakter. Dus om daar gelijk dergelijke termen in te gooien is natuurlijk wat overdreven. Ben ik met dizorn eens.
pi_95173433
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef erik81 het volgende:

[..]

Mwah, ik mag graag een dagje beachvolleyballen in de zomer, ik kan me bij zoiets ook niet echt een beeld vormen. Dat avondje met die vrienden was gewoon gezellig met z'n allen op het strand, kuiltje graven, hout d'r in en lekker kampvuurtje stoken, d'r had iemand een gitaar bij zich en verder gewoon lekker rustig. Ik heb daar vooral met het vuur zitten spelen :P
Daar doelde ik met die feestjes niet echt op... de feestjes is nogal laidback publiek, vrouwen in overvloed en vaak single. Lekkere house deuntjes, snelle gesprekjes en hele ongedwongen sfeer. Okay de muziek moet je dan wel liggen...

Dat is wat anders dan op een gitaar hengsten bij een kampvuur. Voordeel is dat als je een meid daarmee heen neemt dat je juist een super relaxte ongedwongen sfeer terecht komt. Cafe's en restaurants is vaak op mij altijd wat zakelijk voorkomen. Terwijl juist dating lekker ongedwongen moet zijn. Tevens moet je wel goed je date inschatten... kijk als ze een bloedhekel heeft aan house doe het dan niet ;)
pi_95173521
mag ik er zelf ook een hekel aan hebben :P
  donderdag 7 april 2011 @ 16:38:09 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95173530
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:37 schreef erik81 het volgende:
mag ik er zelf ook een hekel aan hebben :P
Nee :(
pi_95173568
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:37 schreef erik81 het volgende:
mag ik er zelf ook een hekel aan hebben :P
Het is een kwestie van geven en nemen...

Maar vertel, wat is je aversie tegen uberhaupt een strandtent met lounge setting, leuk publiek, ongedwongen sfeer?
  donderdag 7 april 2011 @ 16:42:26 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95173703
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Alleen al omdat 'abnormaal' zo'n subjectief begrip is dat je daar haast niks over kan zeggen. Dat ligt maar net aan je eigen achtergrond en karakter. Dus om daar gelijk dergelijke termen in te gooien is natuurlijk wat overdreven. Ben ik met dizorn eens.
Ik gooide niet met die termen, dat maakte dizom ervan toen ik zei dat ie bijzonder is en ik een boek over hem wil schrijven :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95173758
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 15:47 schreef Silenus het volgende:
Of ga (doe ik ook wel eens) om 19u een paar uurtjes tukken op vrijdagavond. En dan sta je om 22u op, neem je een koffie, douchen, muziek aan, en LOHOHOSSSSSS!!!

aight! Probeer het gewoon eens een keer. Geen gelul van 'geen behoefte aan', het is maar één avond van je leven.
Voor dat soort avondjes heb ik zelfs een eigen playlist samengesteld om even goed wakker te worden tussen het opstaan, douchen en eten O+.

Keiharde adrenaline-muziek uit alle genres :9.
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 7 april 2011 @ 16:43:45 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95173773
OK, geen vakantie met Techno dus. Misschien krijg ik wel iemand op Parship zo gek. :P
Resistance is futile.
pi_95173792
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef Maanvis het volgende:
ik vind erik81 wel iets voor de zuipmeet van keep_walking :)
Daar komen posters die écht wereldvreemd en contactgestoord zijn, dus dat lijkt me niets voor Erik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2011 16:44:16 ]
  donderdag 7 april 2011 @ 16:44:06 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95173794
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:42 schreef Maanvis het volgende:

Ik gooide niet met die termen, dat maakte dizom ervan toen ik zei dat ie bijzonder is en ik een boek over hem wil schrijven :)
Zo bijzonder is Erik niet hoor. Er zijn meer dan genoeg mensen die een dergelijke houding hebben en voor ons normale zaken niks aan vindt of gewoon niet kent.
Ik ben wat dat ook pas laat begonnen en leuk gaan vinden. En zo zijn er nog heel wat met ons :)
  donderdag 7 april 2011 @ 16:45:19 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95173842
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo bijzonder is Erik niet hoor. Er zijn meer dan genoeg mensen die een dergelijke houding hebben en voor ons normale zaken niks aan vindt of gewoon niet kent.
Ik ben wat dat ook pas laat begonnen en leuk gaan vinden. En zo zijn er nog heel wat met ons :)
jamaar nooit een terrasje.. dat je nooit langs een stoel en een tafel liep waar je een ijsje kon eten en daar bent gaan zitten!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95173845
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:43 schreef Seven. het volgende:
OK, geen vakantie met Techno dus. Misschien krijg ik wel iemand op Parship zo gek. :P
Neem die knots nou mee, en zet je principes opzij! :)
pi_95173852
naja we zetten de muziek ff uit dan idd :)
wat versta je onder lounge setting? ik krijg daar altijd van die zweverige beelden bij met alleen maar van die ultra trendy ligbanken en anderhalve led lamp als verlichting.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah 't is lastig uit te leggen, maar ik denk niet dat ik me d'r op m'n gemak voel, wat moet ik met publiek, leuk natuurlijk als de sfeer ok is. Maar goed je neemt je date mee naar zoiets, drankje kopen (alcohol vrij want je zal ook weer terug moeten) en dan kun je wat babbelen met elkaar of op een bank gaan hangen, ik zie de toegevoegde waarde er nog niet zo in.
pi_95173903
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jamaar nooit een terrasje.. dat je nooit langs een stoel en een tafel liep waar je een ijsje kon eten en daar bent gaan zitten!
Ik woon ook niet in een stad eej, terrasjes zijn hier dun gezaaid hoor :)
pi_95173908
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:43 schreef Seven. het volgende:
OK, geen vakantie met Techno dus. Misschien krijg ik wel iemand op Parship zo gek. :P
Is het over met die "knots" dan?
  donderdag 7 april 2011 @ 16:47:32 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95173952
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef erik81 het volgende:

[..]

Ik woon ook niet in een stad eej, terrasjes zijn hier dun gezaaid hoor :)
kom dan een keer gewoon in de stad :) wat is de dichtstbijzijnde grote stad, dan weet iemand hier vast wel wat tentjes!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95173954
En trouwens, dat er mensen serieus dachten dat ik me het uitgaan zou laten verbieden door m'n vriendin... Wat kent men me toch slecht :+.
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 7 april 2011 @ 16:48:39 #21
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95174006
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef Techno het volgende:

[..]

Is het over met die "knots" dan?
Hij komt zo langs, gisteren telefonisch al wel meegedeeld dat het niks wordt zo. Hij heeft geen tijd om te investeren voor een relatie, de enige oplossing die hij kan bedenken is dat hij bij mij komt wonen, maar eerst sprak hij nog over een appartement niet te ver van hier. Maar hier slapen zonder dat hij hier woont, dat kan dan weer niet. Of zo. :+ .

Dus ja, dan trek ik wel mijn conclusies.
Resistance is futile.
pi_95174013
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:45 schreef erik81 het volgende:
naja we zetten de muziek ff uit dan idd :)
wat versta je onder lounge setting? ik krijg daar altijd van die zweverige beelden bij met alleen maar van die ultra trendy ligbanken en anderhalve led lamp als verlichting.
Mjah 't is lastig uit te leggen, maar ik denk niet dat ik me d'r op m'n gemak voel, wat moet ik met publiek, leuk natuurlijk als de sfeer ok is. Maar goed je neemt je date mee naar zoiets, drankje kopen (alcohol vrij want je zal ook weer terug moeten) en dan kun je wat babbelen met elkaar of op een bank gaan hangen, ik zie de toegevoegde waarde er nog niet zo in.
Nou zweverig is het zeer zeker niet, publiek is wel wat "hip" uiteraard. Sfeer is gewoon goed! En alcoholvrij drankje?? Euhm 2 drankjes op een tijdsbestek van zeg 17:00 tot 22:00 moet kunnen hoor. En dan nog zonder drank net zoveel lol als met.

Maar oordeel zelf, ik ben mogelijk morgen hier: http://www.woodstock69.nl/

Of iets meer stylish: http://www.beachclubvroeger.nl/

Oordeel het zelf eens, ga er eens heen met een date en weet zeker dat het wel punten scoort. Liefst een zonondergangetje erbij....
pi_95174026
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

kom dan een keer gewoon in de stad :) wat is de dichtstbijzijnde grote stad, dan weet iemand hier vast wel wat tentjes!
Pff, dat zal Rotterdam zijn, uurtje rijden ongeveer :) Ik kom wel regelmatig in Den Haag, af en toe in de binnenstad daar.
  donderdag 7 april 2011 @ 16:50:02 #24
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95174069
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef kastanova het volgende:
En trouwens, dat er mensen serieus dachten dat ik me het uitgaan zou laten verbieden door m'n vrienden... Wat kent men me toch slecht :+.
We weten allemaal hoe jij onder den plak zat bij Xennia. Dus in dat opzicht is dat met je nieuwe din niet verbazingwekkend :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 7 april 2011 @ 16:50:37 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95174098
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef erik81 het volgende:

[..]

Pff, dat zal Rotterdam zijn, uurtje rijden ongeveer :) Ik kom wel regelmatig in Den Haag, af en toe in de binnenstad daar.
Woon je in goes/zeeland dan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')