ex is exquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft nu iets met de ex van z'n beste vriend
Alles kan kaput
Mooi zoquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:11 schreef Den_Haag het volgende:
Ben al weer terug. Binnenkort afspraak voor 2e gesprek. Ging lekker en leuke functie met veel groei mogelijkheden![]()
quote:
Dat dus. Gewoon bellen en vragen waarom.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:52 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Ik zou ze willen bellen voor de redenen, dan weet je welke punten meer aandacht nodig hebben?
Nope. Daarom weinig info publiekquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
DH weten ze bij je werk dat je solliciteert?
Ik dacht direct: doe je een beetje voorzichtig? http://www.nu.nl/lifestyl(...)lijk-gezondheid.htmlquote:
Dat artikel heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht direct: doe je een beetje voorzichtig? http://www.nu.nl/lifestyl(...)lijk-gezondheid.html
Maar het is vast je notebook![]()
Ik weet van mensen op de SE in Nederlandse ziekenhuizen dat het hier niet veel anders is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
Dat artikel heb ik ook gelezenMaffe amerikanen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:27 schreef DarkElf het volgende:
arme mr moet zo naar de tandarts, t arme schaap heeft kiespijn.
nou dan moet t wel echt zeer doen dat hij niet eens roept: oh t gaat wel over'
Ja?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet van mensen op de SE in Nederlandse ziekenhuizen dat het hier niet veel anders is.
Nee, en als je denkt dat er dan nog een beroepsgeheim is heb je het misquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:28 schreef golfer het volgende:
Ik weet van mensen op de SE in Nederlandse ziekenhuizen dat het hier niet veel anders is.
ik heb ook wel eens zulke verhalen gehoord jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Van het trapje gevallen, er precies bovenop. Toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:29 schreef DarkElf het volgende:
ik heb ook wel eens zulke verhalen gehoord ja
Als sommigen mijn werkgever vermelden is dat niet zo handigquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je werkgever dat je fok!'t, dan?
echt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In utreg hadden we bij de SEH een echte trofeeën kast![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |