abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:37:17 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_94550808
Game on, boyfriend! :)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:39:14 #2
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_94550881
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:00:15 #3
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_94551585
Ik volg. Mijn WW-box heb ik al tijden uitgeleend, toch maar weer eens terugvragen voor een rerun. :7
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_94551599
mijn reactie uit het vorige topic dan ook maar hier neerzetten:

Ben inmiddels begonnen met the west wing en het bevalt me heel goed! Heb nu 7 afleveringen gezien en dit ga ik zeker erdoorheen jagen de komende maanden. Je moet wel heel erg je kop erbij houden want de dialogen gaan me toch op een tempo.... dat is wel even wennen na Sons of Anarchy en Breaking Bad :)

Dat tempo zorgt er ook voor dat ik na 2/3 afleveringen echt toe ben aan iets anders om even tot rust te komen. Ben ik hier alleen in of is dit een bekend verschijnsel? :P
pi_94551735
Ben ook net weer begonnen :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94551962
Een paar weken terug de hele serie aan de buurman uitgeleend, want die moest 6 weken rust houden.
Ja, goed hoor! en ik lees liever ! 8)7
Dat heb ik niet goed ingeschat.
pi_94552085
Hmmmm, ik mag toch niet werken voorlopig, misschien wel goed om eens te gaan kijken weer :)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_94553443
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:11 schreef AnneX het volgende:
Een paar weken terug de hele serie aan de buurman uitgeleend, want die moest 6 weken rust houden.
Ja, goed hoor! en ik lees liever ! 8)7
Dat heb ik niet goed ingeschat.
Anne :D Jij ook al :D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94553457
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, ik mag toch niet werken voorlopig, misschien wel goed om eens te gaan kijken weer :)
Met dit weer zou ik gewoon lekker relaxed in de tuin gaan zitten 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Admin donderdag 24 maart 2011 @ 14:15:42 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94554313
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:09 schreef planethugo het volgende:

[..]

in het begin is het wat moeilijk omdat er niet echt een introductie van de meeste karakters is, maar als je dat een beetje doorhebt kom je er niet meer vanaf.
Dat verwacht ik wel, ja. Misschien iets voor komende zomerstop. :)
quote:
Ben inmiddels begonnen met the west wing en het bevalt me heel goed! Heb nu 7 afleveringen gezien en dit ga ik zeker erdoorheen jagen de komende maanden. Je moet wel heel erg je kop erbij houden want de dialogen gaan me toch op een tempo.... dat is wel even wennen na Sons of Anarchy en Breaking Bad :)

Dat tempo zorgt er ook voor dat ik na 2/3 afleveringen echt toe ben aan iets anders om even tot rust te komen. Ben ik hier alleen in of is dit een bekend verschijnsel? :P
Hangt er vanaf hoe je het beleeft. Ik luister soms alleen naar de dialogen, en soms interesseert het onderwerp me minder dan de manier waarop de karakters met elkaar samenspelen. In het laatste geval kun je gewoon doorkijken zonder het echt te volgen. :P

De eerste keer dat ik The West Wing in z'n geheel keek duurde het vijf weken. Inmiddels kan ik het wel in drie. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_94563798
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:15 schreef Breuls het volgende:[..]

Hangt er vanaf hoe je het beleeft. Ik luister soms alleen naar de dialogen, en soms interesseert het onderwerp me minder dan de manier waarop de karakters met elkaar samenspelen. In het laatste geval kun je gewoon doorkijken zonder het echt te volgen. :P
Betrap me er soms op dat ik even ergens aan het denken ben en daarna gewoon mis waar het hele gesprek over gaat. Er wordt soms ook zóveel verteld over 10 verschillende onderwerpen in een paar minuten dat dat er dus blijkbaar bijhoort.

Net weer een aflevering gekeken. Martin Sheen is ook perfect gecast als president. Vraag me of dat leven ook echt zo hectisch is als hier voorgesteld wordt. Bush werd waarschijnlijk niets gevraagd terwijl clinton en obama me wel zo een type als President Bartlet
  Admin donderdag 24 maart 2011 @ 18:45:49 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94564411
Het is natuurlijk hevig gedramatiseerd, maar ik kan me voorstellen dat de sfeer vergelijkbaar is. De kern is wel dat het mensen zijn die het een eer vinden het werk te doen dat ze doen, en dat zal in de echte west wing ook wel zo zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_94565762
ik vraag me af of het allemaal van die sympathieke gasten zijn
denk dat het toch iets meer stijfjes is kwa sfeer etc :)
  Admin donderdag 24 maart 2011 @ 19:21:47 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94566096
Dat zal sowieso wel. En ze rennen ook niet de hele dag door de gang. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:53:44 #15
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_94571406
Ze rennen niet door de gang en de humor is niet zó scherp, maar verder is het zéér realistisch. Onderwerpen, type discussies, tis niet voor niets bij elkaar geadviseerd door oud-Witte Huis medewerkers.

Dat het 'lastig' kijken is naar TWW is waar (als in: je moet opletten). Dat maakt het des te beter. Elke zin die je met je gedachten afdwaalt, betekent een gemiste grap of gemiste les. :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Admin donderdag 24 maart 2011 @ 20:58:44 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94571684
Yup, en daarom is het ook leuk het nog een keer te kijken. Even afgezien van het feit dat het zo goed is, dat het zonde is als je de serie maar 1x kijkt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:24:18 #17
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_94587146
Aaron Sorkin is at it again... Hij blijft wel telkens hetzelfde soort programma maken: achterdeschermenbij...

http://www.tvguide.com/Ne(...)52.aspx?rss=keywords
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Admin vrijdag 25 maart 2011 @ 10:40:43 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94590422
Dat wisten we toch al? Ik vind het prima, zolang hij maar z'n ding doet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 26 maart 2011 @ 20:45:20 #19
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94652061
ABC is bezig met een pilot genaamd Georgetown, die gaat over jonge staffers op de Hill. Ben benieuwd hoe dat aansluit op het beeld dat in WW is geschapen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 27 maart 2011 @ 10:03:44 #20
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_94667043
Jonge staffers op de Hill? Ha... daar ken ik er veel van. Zijn allemaal 19-20-21 jaar oud, krijgen vaak niks betaald, werken vaak 7 dagen per week, extreme uren, totale uitbuiting. Allemaal onder het mom: ach, jullie kunnen hiermee een baan bij een advocatenkantoor of lobbyclub of een wel-betaalde baan krijgen bij een senator ofzo, dus klaag niet.

Ook zijn die mensen NIET leuk... allemaal ellebogenwerk, super carrieregericht, haat, nijd, afgunst.

Maar dat zal ABC wel niet laten zien allemaal...
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Admin zondag 27 maart 2011 @ 12:09:45 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94669150
Nee, dat verwacht ik ook niet. :P

Ik kwam er overigens net achter dat ons aller Sorkin een gastrol heeft gehad in 30 Rock. Normaal gesproken kijk ik die op vrijdag, maar ik had het nog niet gezien. Hier een artikel erover: http://www.hollywoodrepor(...)a-fey-compete-171537

Straks de aflevering maar eens kijken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 27 maart 2011 @ 13:23:58 #22
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94671204
En gezien. Het clipje bij THR is de hele gastrol. Leuk dat ze een walk&talk doen die nergens op slaat. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!fotograaf zondag 27 maart 2011 @ 17:33:21 #23
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_94678881
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef planethugo het volgende:

[..]

.....

Net weer een aflevering gekeken. Martin Sheen is ook perfect gecast als president. Vraag me of dat leven ook echt zo hectisch is als hier voorgesteld wordt. Bush werd waarschijnlijk niets gevraagd terwijl clinton en obama me wel zo een type als President Bartlet
Voor Sorkin begon aan WW schreef hij het script voor "The American President" (ook met Martin Sheen, alleen niet in de rol van president. Rob Reiner, de regisseur van die film heeft voor het filmen een paar dagen met (toen) president Clinton meegelopen, om precies te kijken hoe het leven van een president is.

Het is natuurlijk gedramatiseerd, maar ze hadden bij elke aflevering een of meer advisors, die zelf in de echte WW gewerkt hadden.
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_94939386
sorkin had ook vorig seizoen een gastrol in entourage en die was best geinig :)

inmiddels klaar met S1 en ep1 van s2 gezien. Briljante serie _O_
  Admin zaterdag 2 april 2011 @ 13:45:24 #25
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94939971
Jeff Daniels is overigens zeker voor de pilot van Sorkins nieuwe serie. Nu nog hopen dat HBO de serie bestelt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 3 april 2011 @ 22:33:00 #26
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_95002330
zo niet, dan is ie niet goed :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  vrijdag 8 april 2011 @ 18:59:54 #27
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_95228633
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 20:53 schreef darktower het volgende:
Ze rennen niet door de gang en de humor is niet zó scherp, maar verder is het zéér realistisch. Onderwerpen, type discussies, tis niet voor niets bij elkaar geadviseerd door oud-Witte Huis medewerkers.
Met de indeling van het West Wing gebouw uit de serie is wel flink wat meer artistieke vrijheid genomen toch?

Ik kan me herinneren uit 1 van de specials dat de gangen in de serie groter, breder en luxueuzer zijn, de lobby groter en statiger en dat de echte West Wing veel meer afgesloten kantoortjes kent in tegenstelling tot de grote open ruimtes in de serie.
De Roosevelt Room in de serie is praktisch een vissekom. :P
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:35:41 #28
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_95230415
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 18:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Met de indeling van het West Wing gebouw uit de serie is wel flink wat meer artistieke vrijheid genomen toch?

Ik kan me herinneren uit 1 van de specials dat de gangen in de serie groter, breder en luxueuzer zijn, de lobby groter en statiger en dat de echte West Wing veel meer afgesloten kantoortjes kent in tegenstelling tot de grote open ruimtes in de serie.
De Roosevelt Room in de serie is praktisch een vissekom. :P
Tja, dat is logisch. Er moeten natuurlijk ook belichting en camera's geplaatst kunnen worden.

Overigens schijnt het dat Warner overweegt de serie een Blu-ray release te geven, en aangezien ik de DVD's niet heb, en de serie van dermate hoge kwaliteit is, hoop ik echt dat dat gaat gebeuren.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  Admin vrijdag 8 april 2011 @ 19:35:47 #29
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_95230419
Je kunt op de site van het Witte Huis info vinden over de echte West Wing en je vergelijkingen maken. Volgens mij hebben ze zelfs een artikel aan de verschillen gewijd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_95231653
Net S2 afgesloten. Dat blijft toch een meesterlijke aflevering zo met Brothers in Arms als achtergrond muziek O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 28 april 2011 @ 23:22:04 #31
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_96117370
TOTALLY off-topic: vandaag mijn motorrijbewijs gehaald!!!!

(zit er érgens in TWW een motor? ;) )
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Admin donderdag 28 april 2011 @ 23:25:12 #32
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_96117557
Ja, in een motorcade. ;)

(Gefeliciteerd!)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_96117683
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef darktower het volgende:
TOTALLY off-topic: vandaag mijn motorrijbewijs gehaald!!!!

(zit er érgens in TWW een motor? ;) )
Gefeli :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:42:22 #34
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_97565904
Nou. Ik was dus weer in de VS afgelopen 2,5 week. Dit keer in het Pentagon geweest, op uitnodiging van een hoge official daar. Was toch wel weer erg West Wing allemaal. Liep ook minister van Defensie nog tegen het lijf. :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_97566304
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef darktower het volgende:
Nou. Ik was dus weer in de VS afgelopen 2,5 week. Dit keer in het Pentagon geweest, op uitnodiging van een hoge official daar. Was toch wel weer erg West Wing allemaal. Liep ook minister van Defensie nog tegen het lijf. :)
Tof :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Admin dinsdag 31 mei 2011 @ 23:57:53 #36
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97566552
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:45 schreef Breuls het volgende:
ABC is bezig met een pilot genaamd Georgetown, die gaat over jonge staffers op de Hill. Ben benieuwd hoe dat aansluit op het beeld dat in WW is geschapen. :)
Deze heeft het niet gehaald, btw.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:37:02 #37
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_97568250
Jammer... Georgetown was ik vorige week nog even trouwens. :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_97576773
ik ben inmiddels in een sneltreinvaart met het laatste seizoen bezig. Rond seizoen 4/5 kakte het imo een beetje in maar sinds die voorverkiezingen is er voor mij geen houden aan. Wat ontzettend goed gedaan. Gisteren een uur naar een fake-debat gekeken en ik heb genoten. Nu dus bij aflevering 8 van S7, nog 12 te gaan :'(
  maandag 6 juni 2011 @ 15:20:19 #39
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97787422
en helemaal klaar :'(
wat een fenomenale laatste 2 seizoenen. Je maakt de verkiezingen van zo dichtbij mee dat je het nog echt geloofd ook. Prachtige serie, jammer dat het over is. Had best nog wel een seizoen willen zien van de nieuwe president en wat hij anders zou doen. Maar de cirkel was mooi rond zo. What are you thinking about? Tomorrow _O_

Is de serie uit eigen beweging gestopt of omdat de kijkcijfers daalden? Denk het eerste :)

Uit topic welke film heb je laatst gezien:
The West Wing

De afgelopen maanden alle 7 seizoenen van deze uniek serie gekeken en met een fenomenale laatste seizoen was de cirkel mooi rond. Een geweldige cast met Martin Sheen als president Jed Bartlet als hoogtepunt. Hij speelt geen president, hij ís het gewoon. Niet alle afleveringen of politieke beslommeringen zijn even boeiend maar ik heb geen enkele aflevering verveeld. Niet alleen de vaste cast is goed, ook de gastoptredens zijn voorzien van een constant hoog niveau van zowel bekende sterren als onbekende acteurs.Interesseer politiek je, wil je een inkijkje in het reilen zeilen van het witte huis en kijk je graag de betere series? Dan stelt The West Wing zeker niet teleur. Soms is het wel een beetje erg romantisch voorgesteld en af en toe druipt het amerikaanse patriottisme ervan af maar na een tijdje ga je zelfs van de afschuwelijke intro (en deuntje) houden

9.0
seizoen 7 een 10
  Admin maandag 6 juni 2011 @ 16:55:48 #40
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97792035
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:20 schreef planethugo het volgende:
en helemaal klaar :'(
wat een fenomenale laatste 2 seizoenen. Je maakt de verkiezingen van zo dichtbij mee dat je het nog echt geloofd ook. Prachtige serie, jammer dat het over is. Had best nog wel een seizoen willen zien van de nieuwe president en wat hij anders zou doen. Maar de cirkel was mooi rond zo. What are you thinking about? Tomorrow _O_

Is de serie uit eigen beweging gestopt of omdat de kijkcijfers daalden? Denk het eerste :)
Ik denk het laatste. Volgens mij heb ik dat ergens gelezen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:25:28 #41
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97793493
je hebt gelijk :)
quote:
The series had been slipping in the ratings for some time so it came as little shock when NBC cancelled The West Wing in January 2006. Thankfully, the cancellation notice came early enough to give the show’s creative team time to properly wrap the drama. Had the series continued, it would have likely followed a new administration.
bron: http://tvseriesfinale.com/tv-show/the-west-wing/
zoals gezegd één seizoen met de nieuwe president had ik wel willen zien, daarna zou de koek toch wel op zijn. Maar zo is het ook prima

laatste seizoen op het puntje van de stoel gezeten, briljant
  Admin maandag 6 juni 2011 @ 17:30:13 #42
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_97793772
Op zich is het mooi afgerond; de serie begon met Bartlet 1 in full swing, en eindigde toen Santos 1 begon. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 12:22:50 #43
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_97834009
En weer een West Wing addict erbij op het forum dus. Welkom. :)

In X-Men nieuwe film zitten overigens wat WW-figuranten :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 7 juni 2011 @ 17:34:34 #44
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_97846113
dank ;)

ik las in een oud topic dat the wire hier niet zo gewaardeerd werd. Hoewel totaal verschillend is het sociale en politieke aspect daar nóg beter uitgewerkt. Daar wordt de tijd genomen om iets te vertellen, bij the west wing waren de politieke problemen toch vaak wat snel uitgelegd en de volgende aflevering was er weer iets anders
  woensdag 8 juni 2011 @ 09:46:57 #45
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_97876925
Par-don? NIET gewaardeerd?? Ik vind The Wire helemaal geweldig... TWW is beter, maar The Wire komt erg in de buurt... heb mijn Amerika reis van paar weken geleden expres afgesloten in Baltimore. :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_97878950
ow dan heb ik verkeerd (en waarschijnlijk iets te laat in de avond/nacht) dat topic doorgelezen :)

overigens is Treme ook wel aangrijpend
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:37:04 #48
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_100443901
Net voor de derde keer laatste afl seizoen 2 gezien. Blijft erg van Mrs. Landingham. En de speech van Bartlet in the National Cathedral blijft geweldig. Brothers in Arms. Ow ow ow..
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 15:16:24 #49
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_100553028
Heb vandaag een stuk in het NRC staan, waarin ik in de laatste alinea lekker een quote uit West Wing heb gebruikt. Voor de liefhebbers, zie http://www.locuta.nl (bovenste artikel)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_100555453
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef darktower het volgende:
Heb vandaag een stuk in het NRC staan, waarin ik in de laatste alinea lekker een quote uit West Wing heb gebruikt. Voor de liefhebbers, zie http://www.locuta.nl (bovenste artikel)
Goed artikel :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:37:06 #51
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_101737982
quote:
Aaron Sorkin's HBO cable news drama ordered to series

He’s back: HBO is giving Aaron Sorkin’s cable news project a green light: The Social Network and West Wing writer’s behind-the-scenes drama about a fictional cable news network just earned a series order at the network.

The series centers on a cable news anchor (Jeff Daniels), his new executive producer (Emily Mortimer), his newsroom staff (Alison Pill, John Gallagher, Jr., Olivia Munn, Dev Patel, Thomas Sadoski) and their boss (Sam Waterston).

The logline: “Together they set out on a patriotic and quixotic mission to do the news well in the face of corporate and commercial obstacles and their own personal entanglements.” Basically: The backstage cable network drama of Sorkin’s Sports Night combined with a probable dash of West Wing-style media politics.

The project is officially untitled but has been working under the name More as the Story Develops (that will, thankfully, change; Sorkin typically comes up with more punchy titles). Sorkin is executive producing along with Scott Rudin and Alan Poul.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Admin vrijdag 9 september 2011 @ 09:20:32 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101741489
Yes! *O* Ik dacht dat het al niets was geworden. :)

Over die titel: Sorkin noemt zijn shows naar waar ze over gaan, dus de meest logische titel zou iets van "Cable News" ofzo zijn. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101741511
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:37 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

*O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:56:52 #54
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_101743644
quote:
“Together they set out on a patriotic and quixotic mission to do the news well in the face of corporate and commercial obstacles and their own personal entanglements.”
:')!

Ik kan nu al niet wachten op de verwijzingen naar het Bartlet tijdperk. O+
_O_
pi_101745421
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:20 schreef Breuls het volgende:
Yes! *O* Ik dacht dat het al niets was geworden. :)

Over die titel: Sorkin noemt zijn shows naar waar ze over gaan, dus de meest logische titel zou iets van "Cable News" ofzo zijn. :P
The News Room ofzo :P

maar heb hier ook erg veel zin in. het had (heel) lang geduurd voordat ik me ertoe kon bewegen om The West Wing te kijken maar dat heb ik dan wel in sneltreinvaart erdoorheen gejaagd _O_
pi_102119723
Net Commander In Chief afgerond. Een WW kloon. Aantal bekenden uit West Wing tegen gekomen, oa de psych die Josh en Bartlet hielp. Deze serie is na 18 afleveringen gekilled en ik snap waarom. Het is leuk gedaan, maar vaak zo amateuristisch opgezet. En de scripts af en toe......
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:01:15 #57
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_102290621
Er zijn weinig goeie series he? :(

Ik heb trouwens net de roast van Charlie Sheen zitten kijken. Totally niet west wing related, maar wel grappig. :)

Was samen met mn vriendje heel West Wing opnieuw aan het kijken (hij had het nog nooit gezien), maar relatie is nu uit en we waren halverwege seizoen 3 en ik heb nu geen zin meer om verder te kijken. Liefde maakt meer kapot dan je lief is!!!!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_102291127
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:01 schreef darktower het volgende:
Was samen met mn vriendje heel West Wing opnieuw aan het kijken (hij had het nog nooit gezien), maar relatie is nu uit en we waren halverwege seizoen 3 en ik heb nu geen zin meer om verder te kijken. Liefde maakt meer kapot dan je lief is!!!!
:* Komt vast vanzelf wel weer :Y Geef het tijd

/insert cliche-uitspraken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_102295032
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:01 schreef darktower het volgende:
Er zijn weinig goeie series he? :(

Ik heb trouwens net de roast van Charlie Sheen zitten kijken. Totally niet west wing related, maar wel grappig. :)

Was samen met mn vriendje heel West Wing opnieuw aan het kijken (hij had het nog nooit gezien), maar relatie is nu uit en we waren halverwege seizoen 3 en ik heb nu geen zin meer om verder te kijken. Liefde maakt meer kapot dan je lief is!!!!
de promo van The Roast was overigens wél West Wing related :)
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:38:50 #60
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_102296846
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:01 schreef darktower het volgende:
Er zijn weinig goeie series he? :(
Hmm... goed punt, onder de huidige series zijn er weinig die ook maar enigszins vergelijkbaar zijn met WW.

Maar er zijn wel degelijk enkele goede nieuwe series ontstaan afgelopen twee jaar, al hebben ze niks van WW weg.
Series met WW-achtige scherpe dialogen kan ik altijd wel waarderen.
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:40:01 #61
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_102296887
The Wire is het enige wat in de buurt komt. Maar dat komt dan ook echt in de buurt. Briljante serie.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:55:43 #62
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_102297300
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:40 schreef darktower het volgende:
The Wire is het enige wat in de buurt komt. Maar dat komt dan ook echt in de buurt. Briljante serie.
Ik ben nu halverwege seizoen 4 van The Wire, inderdaad super. De producent en schrijver (David Simon) heeft ook een nieuwe serie gemaakt die speelt in New Orleans, vlak na Katrina, genaamd Treme. Er zijn nu twee seizoenen geweest, en het krijgt goede reviews. Van The Wire spelen o.a. Bunk en Lester Freamon mee (de acteurs, dan ;) ) Dus die ga ik maar eens checken als ik hier mee klaar ben.

Ik ben in april in New Orleans geweest, supervette stad, echt een mekka voor lekker eten, muziek en les bon temps. Overigens is When the Levees Broke van Spike Lee ook een aanrader, als je van docu-drama houdt, hij is wel te vinden op de bekende torrentkanalen :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_102298123
Treme is wel goed maar niet zo meeslepend als The Wire. Hoewel het er net als in The Wire rauw en realistisch weergeeft hoe het eraan toegaat in New Orleans, is het vooral gespitst op de muziekcultuur van de stad. Michiel Huisman behoort overigens tot de vaste cast van Treme, net als idd veel acteurs uit The Wire
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:32:14 #64
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_103407106
Ik heb gezondigd, ben weer opnieuw begonnen met The West Wing. :@
Merk dat ik moeite heb om me weer langs het karakter van Mandy te worstelen, zeker de eerste afleveringen is ze onhebbelijk en staat die actrice een partijtje te overacteren waar je bang van wordt.
Later in het seizoen is ze beter te weerstaan, waarschijnlijk omdat ze gematigder is en minder screentime krijgt.

Een ander karakter dat er voor mij bij deze keer kijken negatief uitspringt is Mallory.
Bitchy, bemoeierig, betweterig en weinig chemie met Rob Lowe.
Dat zal de ontwikkeling van Lowe z'n karakter ook niet geholpen hebben?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:30:02 #65
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_103408823
Mandy is ook kut, blij dat ze haar op de bus hebben gezet. :P.

Voor de tussentijdse fixes ben ik maar een zooi characters op twitter gaan volgen. Opgezet door fans en ze blijven vaak goed in character. Wil je wat van de sport volgen moet je Danny volgen en voor de politiek is Bartlett goed op de hoogte, zeker met de komende verkiezingen is het nog wel handig.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:30:48 #66
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_103513448
Mandy was vreselijk. Alleen al die stem... ben ook blij dat ze haar gedumpt hebben. In politieke termen heet dat overigens niet iemand op de bus zetten, maar eronder gooien. ;)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:39:31 #67
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_103518468
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef darktower het volgende:
Mandy was vreselijk. Alleen al die stem... ben ook blij dat ze haar gedumpt hebben. In politieke termen heet dat overigens niet iemand op de bus zetten, maar eronder gooien. ;)
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/PutOnABus

En zoals het op http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/TheWestWing staat: Put on a Bus: The trope could be renamed Mandyville.

:P
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:43:56 #68
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_103533408
Je begrijpt niet wat ik bedoel geloof ik... als je in de VS iemand een enorme ****streek flikt in de politiek, dan gooi je hem of haar 'under the bus'. Daar refereer ik aan..
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:46:29 #69
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_103533443
I know, maar mijn keuze voor op de bus zetten was bewust. :P.

Is ook verder niet zo interessant, WW is veel leuker. :+.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:47:48 #70
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_103533468
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 09:43 schreef darktower het volgende:
Je begrijpt niet wat ik bedoel geloof ik... als je in de VS iemand een enorme ****streek flikt in de politiek, dan gooi je hem of haar 'under the bus'. Daar refereer ik aan..
Maar het gaat hier over TV, niet over de politiek. :P
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:01:49 #71
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_103551761
quote:
Steve Jobs movie could be written by the Social Network’s Aaron Sorkin

Having secured the rights to Walter Isaacson’s biography of the late Apple co-founder Steve Jobs, Sony is reportedly working to secure Aaron Sorkin – screenwriter of Sony’s hit Facebook movie ‘Social Network’ – to pen the biopic of the former Apple CEO and Pixar executive, Slashfilm reports.

The popular film blog learned of the negotiations via a LA Times report, which said that the writer was considering the prospect but was yet to make a decision to sign up for the project. As it stands, both Sony and Sorkin’s representative have declined to comment on the matter.

Sorkin is seen to be the ideal person to undertake a project that would chronicle the former Apple leader’s life and roles with the company, having previously written for both the ‘Social Network’ and ‘Moneyball’ movies, which center around smart but notoriously difficult figures.

The Social Network writer may also feel a connection with the movie after it was revealed that he was personally asked by Steve Jobs to write a movie for the animated movie studio Pixar. Sorkin declined, stating that he couldn’t “make inanimate objects talk”, but may be more willing to look at helping bring out the of realities included in Isaacson’s biography, which went on sale on Monday and is already number one in Amazon’s bestseller chart.

Sorkin is said to be just “one of the writers being courted by producers” but is very high on the list of the studio’s wishlist according to a source that has been briefed on the project.

Jobs has previously been played by Noah Wylie in the TV movie Pirates of Silicon Valley. Jobs liked his portrayal so much that he invited him to reprise his role at Macworld New York in 1999.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Admin donderdag 8 december 2011 @ 07:46:26 #72
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105327529
http://entertainment.time(...)s-drama-gets-a-name/

De nieuwe serie gaat (inderdaad) Newsroom of The Newsroom heten. Klinkt passend, zowel qua wat ik in de pilot las (die overigens awesome is _O_ ) als gezien Sorkins gebruikelijke naamgevingsgebruiken. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 8 december 2011 @ 07:48:27 #73
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105327553
Kan niet wachten!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Admin donderdag 8 december 2011 @ 07:49:37 #74
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105327566
Ik ook niet. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 8 december 2011 @ 09:47:06 #75
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_105329199
Als The Newsroom zich in de wereld van The West Wing afspeelt zie mogelijkheden voor cameo's van former West Wing staffers. :P
pi_105332007
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 07:46 schreef Breuls het volgende:
http://entertainment.time(...)s-drama-gets-a-name/

De nieuwe serie gaat (inderdaad) Newsroom of The Newsroom heten. Klinkt passend, zowel qua wat ik in de pilot las (die overigens awesome is _O_ ) als gezien Sorkins gebruikelijke naamgevingsgebruiken. :)
hej ik wil een deel van de opbrengst! :P

heb hier veel zin in. HBO + sorkin + de prima cast. dat kan bijna niet anders dan een boeiend spektakel worden.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als The Newsroom zich in de wereld van The West Wing afspeelt zie mogelijkheden voor cameo's van former West Wing staffers. :P
zou wel grappig zijn als Santos net aangesteld is ja, maar denk dat dit niet gaat gebeuren. Ook al niet dat er dan weer allerlei partijen zijn die rechten van karakters etc gaan claimen
  Admin donderdag 8 december 2011 @ 19:50:36 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105349513
De pilot gaat over de BP oil spill. Er worden dus (blijkbaar) waargebeurde nieuwsfeiten gebruikt om als achtergrond te dienen. Weet niet wat dat zegt over de 'echtheid' van de rest. Ze kunnen gewoon naar Obama verwijzen als ze de president ergens in noemen, denk ik. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 8 december 2011 @ 22:52:02 #78
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105358788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 09:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als The Newsroom zich in de wereld van The West Wing afspeelt zie mogelijkheden voor cameo's van former West Wing staffers. :P
Ik ben sowieso benieuwd of Joshua Malina een rol krijgt. :+.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 9 december 2011 @ 19:33:16 #79
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_105388196
quote:
14s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:52 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik ben sowieso benieuwd of Joshua Malina een rol krijgt. :+.
Liever niet :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrDurden op 10-12-2011 20:16:48 ]
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:11:32 #80
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105400480
Niets mis met Will Bailey. :{w.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 10 december 2011 @ 12:54:54 #81
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_105411740
Kan er hier geen reeks van gemaakt worden, van dit topic? Ik kan de andere delen niet terugvinden
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:18:09 #82
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_105426340
quote:
18s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:11 schreef Dagonet het volgende:
Niets mis met Will Bailey. :{w.
Sorry, maar Malina heeft compleet geen uitstraling, en komt bij mij vrijwel altijd een beetje ongeloofwaardig over. Helemaal na Rob Lowe, natuurlijk, maar daar kon hij weinig aan doen.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
pi_105486480
Dit weekend nog maar eens alle afleveringen van Studio 60 gekeken. Blijft voor mij een heerlijke serie.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_105488772
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:10 schreef Headlong het volgende:
Dit weekend nog maar eens alle afleveringen van Studio 60 gekeken. Blijft voor mij een heerlijke serie.
Da's idd een toffe serie O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 15 december 2011 @ 04:38:34 #85
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_105605568
quote:
Jane Fonda joins Aaron Sorkin's HBO drama

Jane Fonda has joined the burgeoning cast of Aaron Sorkin’s news network drama at HBO.

The Oscar-winning actress is going to play a recurring character – the CEO of the show’s fictional cable network’s parent company. (Real life point of interest: Fonda was married to CNN founder Ted Turner).

Fonda joins Jeff Daniels, Sam Waterston, Thomas Sadowski and Olivia Munn on the show, which has the working title Newsroom and follows the behind-the-scenes (and probable walking-and-talking) action at a cable news network. The series, which is expected to bow next summer, follows a news anchor (Daniels), his new executive producer (Emily Mortimer), his newsroom staff (Alison Pill, John Gallagher, Jr., Dev Patel, Munn and Sadoski) and their boss (Waterston).

Here’s the logline: “Together they set out on a patriotic and quixotic mission to do the news well in the face of corporate and commercial obstacles and their own personal entanglements.” In other words, the backstage cable network drama of Sorkin’s Sports Night combined with a probable dash of West Wing-style media politics.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Admin donderdag 15 december 2011 @ 09:29:54 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105607302
Next summer. Okay. Duurt lang. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 15 december 2011 @ 09:39:50 #87
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105607469
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:29 schreef Breuls het volgende:
Next summer. Okay. Duurt lang. :{
Ah, dan kan je eerst rustig Game of Thrones en The Borgias seizoen 2 kijken. :+.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Admin donderdag 15 december 2011 @ 09:41:54 #88
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105607527
Oja, GoT moet ik S1 nog van zien. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 15 december 2011 @ 09:46:09 #89
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105607611
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:41 schreef Breuls het volgende:
Oja, GoT moet ik S1 nog van zien. :+
Go!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_105607903
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:39 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ah, dan kan je eerst rustig Game of Thrones en The Borgias seizoen 2 kijken. :+.
beide de moeite waard :Y
  donderdag 15 december 2011 @ 10:33:29 #91
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_105608710
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Go!
Ik kon niet wachten en ben al aan de boeken begonnen. :@
  donderdag 15 december 2011 @ 10:45:17 #92
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105609007
quote:
4s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik kon niet wachten en ben al aan de boeken begonnen. :@
En terecht.

Als Aaron Sorkin's series boeken zouden hebben zou ik ze ook lezen.

Nu moet ik het doen met het volgen van de characters op Twitter. :P (trouwens een heel goede manier om op de hoogte te blijven van wat er speelt in de VS politiek).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_105632528
Vorige week aan West Wing begonnen, inmiddels S1 afgerond.
Erg goed, nog 6 te gaan _O_
  vrijdag 16 december 2011 @ 00:12:16 #94
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_105641109
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:41 schreef Breuls het volgende:
Oja, GoT moet ik S1 nog van zien. :+
Serie is wel tof, als ridders en draken je ding zijn. Boeken ben ik na deel twee mee gestopt, te veel pulp.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zaterdag 17 december 2011 @ 23:08:23 #95
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105709283
Vanavond maar weer eens The American President gekeken. Leuk weer.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_105770403
misschien aanrader voor west wing en politieke filmliefhebbers:
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 13:49 schreef planethugo het volgende:
The Ides of March

Ryan Gosling is de persvoorlichter van presidentskandidaat George Clooney en geloofd heilig in zijn kandidaat, gaandeweg wordt hij gedwongen om mee te spelen met allerlei smerige spelletjes die o.a. Paul Giamatti en Philip Seymour Hoffman met hem spelen. Prima politieke thriller die vooral het eerste uur sterk is, het plot wat daarna overheerst vond ik wat minder maar desalniettemin een aardige film met een ijzersterke cast. Ook de regie van Clooney is niets op aan te merken.

7.6
Vooral het eerste uur heeft wat weg van de campagne van Santos, daarna wordt het wel erg hollywood, maar toch een aanrader
  vrijdag 20 januari 2012 @ 22:25:03 #97
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_107048522
Haha, geestige rant tegen Sorkin.

quote:
Aaron Sorkin Is Ready to Masturbate All Over Your HBO With The Newsroom
Entertainment Weekly printed a teleplay excerpt from Aaron Sorkin's new HBO show, The Newsroom, last week. And holy shit, it's the most Aaron Sorkin thing ever. If you were hoping that Aaron Sorkin would use his Social Network Oscar win to create another bullshit meta-drama where he uses his characters as empty speechifying vessels that tell you HOW AARON SORKIN THINKS THE WORLD SHOULD WORK, you're in luck! Because this excerpt is exactly that.
First, let's take a look at what Sorkin's goal is with this show:

"Reporters used to be the good guys in popular culture, and I wanted to write them that way," he told EW.

I can't think of a more Sisyphean mission than to try and restore America's faith in the media with a fucking TV show. Yes, reporters used to be depicted as good guys in pop culture, and that's because pop culture back then was naive and stupid. That was before everyone realized that the media is filled with incompetent, self-admiring dipshits who choose stories essentially at random. And that was before the Internet exposed the media as being almost comically unreliable.

Anyway, that's Sorkin's goal with this program. Now, let's get into this excerpt. The fact that this scene opens with one character forcing another character to listen to a passage from "Don Quixote" should give you an idea of the sermonizing bukkake you're in for.

MACKENZIE: You got yourself into the shouting match when you took your vertigo medicine. I'd have you winning it.

WILL: And what does winning look like to you?

MACKENZIE: Reclaiming the Fourth Estate. Reclaiming journalism as an honorable profession. A nightly newscast that informs a debate worthy of a great nation. Civility, respect, and a return to what's important. The death of bitchiness. The death of gossip and voyeurism. Speaking truth to stupid. No demographic sweet spot, a place where we all come together.

Aaaaannnnnnnd PUKE. You can practically hear Sorkin jerking off onto his keyboard when you read this shit. You can tell he's aching with regret that the media has become so vile and full of GOSSIPY SNARKSTERS. You can smell the paternalism, the idea that Sorkin is the last pure man on the fucking Earth. A terrible Aaron Sorkin show is exactly the same as a terrible David Kelley show, only with more walking. Both men may as well name every character after themselves. Every episode could be titled "Where Aaron Sorkin Thinks America Went Wrong." Every woman character represents the Devil's advocate position in either man's inner monologue. And then every episode could end with the main characters getting drunk and patting themselves on the back for agreeing to disagree.

This is trite, messagey bullshit, and he's not even making a good point. No one in their right mind wants to go back to a world where you had to watch a fucking nightly newscast to get all your information about the world. The media environment we live in now is light years better than what we used to have. We have an army of people online ready to call bullshit on the media, and we have a second army of people online ready to call bullshit on the people calling bullshit. It's a glorious, repulsive mess. You can find out anything you want about virtually any subject, and you can exorcise your demons by getting into pointless political flame wars with other retards safely and anonymously. I find it funny that Sorkin's stand in complains about bitchiness and then demands that we "speak truth to stupid," all one speech. What do you think the Internet does on a daily basis, fucktaster? That Sorkin would embrace this dipshit liberal fever dream of a world where THE NEWS MATTERS, and everyone holds hands while reasonably objecting with one another, is laughable. He's as stuck in the past as Rick Santorum.

I have an idea for an Aaron Sorkin show. It's gonna be called THE MAGAZINE, and it will give you an inside look at an industry you don't give a shit about, and magazine critics will swoon over it because it's about them. And it'll feature an idealistic reporter named Hippy Howstein, who learns at the feet of crusty old editor Flank Jankens. And together, they'll act out every annoying political diatribe that Aaron Sorkin should have relegated to 300 words on the Huffington Post. Reclaim THAT, bitch.
http://gawker.com/5877973(...)bo-with-the-newsroom
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zaterdag 21 januari 2012 @ 10:45:15 #98
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_107060743
Inderdaad erg grappig, en hij heeft misschien nog wel een punt ook...
Maar we gaan uiteraard gewoon kijken. :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 11:33:36 #99
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_107061519
Zeker. In die zin is de WW natuurlijk ook een geïdealiseerde versie van de werkelijkheid volgens Sorkin. En daarom is het voor mensen die dat wereldbeeld delen, zo fijn om naar te kijken. :)
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 8 februari 2012 @ 15:22:49 #100
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_107752308
Tipje voor de fans van Martin Sheen, hij heeft meegedaan met het programma "Who do you think you are?" om zijn stamboom uit te zoeken. Best een aardige aflevering geworden.
Over een paar weken de beurt aan Rob Lowe.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:17:39 #101
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_107794608
Ik had het al ter download aangemeld bij een vriend van me, zit er nog op te wachten :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Admin maandag 2 april 2012 @ 08:15:43 #102
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_109793133
Eerste trailer van The Newsroom:
En een datum: 24 juni. *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 2 april 2012 @ 10:47:19 #103
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_109796029
Dan wordt het ook tijd voor een eigen topic! ^O^

[Aaron Sorkin] [HBO] The Newsroom #1
  dinsdag 24 april 2012 @ 08:35:05 #104
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_110708600
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 1 mei 2012 @ 16:42:13 #106
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_111001122
quote:
William Duffy heeft in twee minuten meer lines dan in een heel seizoen WW.
  dinsdag 1 mei 2012 @ 23:10:38 #107
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_111020500
Slecht script en veel camerawisselingen waarna je mensen ineens in andere houdingen ziet. Geen Sorkin script, dat is wel duidelijk, helaas...
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  woensdag 2 mei 2012 @ 00:59:21 #108
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_111024734
Het is uiteindelijk ook 'maar' een commercial. ;)
De belichting klopt ook geen hout van en een steady cam zat er ook niet in, daarom de vele cuts
pi_111026883
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 23:10 schreef darktower het volgende:
Slecht script en veel camerawisselingen waarna je mensen ineens in andere houdingen ziet. Geen Sorkin script, dat is wel duidelijk, helaas...
Ik vind hem wel grappig gevonden eigenlijk :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 2 mei 2012 @ 10:46:20 #110
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_111030596
funny or die? Die...
niet grappig helaas
  maandag 14 mei 2012 @ 09:01:59 #111
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_111523222
OMG! Er zijn een seizoen 11 en 12 van West Wing... :)))

Seriously... wordt zelfs reclame voor gemaakt... in het alternatieve universum van de tv-serie Fringe..

http://2.bp.blogspot.com/(...)1600/Fringe_WW11.png

en

http://swedishgeek.files.(...)t-wing-season-12.jpg
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Admin maandag 14 mei 2012 @ 09:05:09 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_111523269
Da's al een tijdje geleden volgens mij. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_111523504
West Wing _O_

Nu met nieuwe verkiezingen en alles in de VS heb ik weer zin om te kijken, misschien neem ik de DVD-box weer ff mee van me moeder _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 14 mei 2012 @ 11:06:27 #114
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_111526021
Game Change is ook wel een aanrader trouwens
  maandag 14 mei 2012 @ 20:41:28 #115
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_111549724
game change is aardig
die nieuwe serie Veep is VERSCHRIKKELIJK slecht
en eind dit jaar komt nog film: The Campaign (trailer voorspelt vooral slappe humor)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:09:17 #116
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_112362907
Mrs. Landingham is overleden. Nou ja, de actrice die haar speelde bedoel ik dan.

http://www.tmz.com/2012/06/02/kathryn-joosten-dead/
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_112363443
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef darktower het volgende:
game change is aardig
die nieuwe serie Veep is VERSCHRIKKELIJK slecht
en eind dit jaar komt nog film: The Campaign (trailer voorspelt vooral slappe humor)
Ik heb VEEP na 10 minuten al afgezet. Tenenkrommend slecht :{

quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mrs. Landingham is overleden. Nou ja, de actrice die haar speelde bedoel ik dan.

http://www.tmz.com/2012/06/02/kathryn-joosten-dead/
:o -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:22:51 #118
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_112363595
Ik las dat in 2001 voor het eerst kanker bij Joosten werd geconstateerd.
Was dat de reden dat ze The West Wing verliet na seizoen 2?
pi_112363690
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik las dat in 2001 voor het eerst kanker bij Joosten werd geconstateerd.
Was dat de reden dat ze The West Wing verliet na seizoen 2?
Dat zat ik me ook net te bedenken :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 3 juni 2012 @ 00:21:23 #120
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_112368474
Nee, dat was niet de reden. Ik weet niet meer wat het wel was, maar dit was het niet.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 3 juni 2012 @ 02:55:51 #121
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_112371610
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mrs. Landingham is overleden. Nou ja, de actrice die haar speelde bedoel ik dan.

http://www.tmz.com/2012/06/02/kathryn-joosten-dead/

We weten allemaal wel wat daar voor zat, beste tv die tv ooit heeft voort gebracht.
  zondag 3 juni 2012 @ 05:34:04 #122
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_112372520
Ze blijft in je hoofd toch achter in die vrolijke bui als ze net haar nieuwe auto gekocht heeft :) gelukkig gaat haar rol nooit verloren.
Mooiste stukje blijft voor mij uit de seizoensfinale van seizoen 1:

President Josiah Bartlet: You're not going to spoil my good time for me.
Mrs. Landingham: Oh, sir, I think we both know from experience that's not true.

Die korte, scherpe stukjes blijven mooi om te zien.

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 00:21 schreef darktower het volgende:
Nee, dat was niet de reden. Ik weet niet meer wat het wel was, maar dit was het niet.
De reden dat ze uitgeschreven is was dat ze een rol kreeg in een andere serie. Die serie is uiteindelijk niet doorgegaan maar toen dat duidelijk werd was de verhaallijn van haar dood al opgezet. Toen konden ze dus niet meer terug
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Admin zondag 3 juni 2012 @ 10:59:47 #123
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_112374681
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mrs. Landingham is overleden. Nou ja, de actrice die haar speelde bedoel ik dan.

http://www.tmz.com/2012/06/02/kathryn-joosten-dead/
In haar laatste rol (in Desperate Housewives) had haar personage ook kanker. Indrukwekkend dat hetgeen je in beeld zag dus echt was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:00:47 #124
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_112775715
Martin Sheen gisteravond bij The Colbert Report. Heb het nog niet gezien. Maar dat komt. :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 20:01:25 #125
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_112802788
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 09:00 schreef darktower het volgende:
Martin Sheen gisteravond bij The Colbert Report. Heb het nog niet gezien. Maar dat komt. :)
De combinatie van de linkse Sheen en de rechtse Colbert werkte wel leuk, al ging het wel weer over de dingen die we al 100x over Martin gehoord hebben. Zijn naam, het jasje, TWW, arrestaties.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 12 juni 2012 @ 21:55:09 #126
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_112810008
nep-rechts he
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 22:32:38 #127
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_112812623
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 21:55 schreef darktower het volgende:
nep-rechts he
Weet ik, ik kijk vaker :) Bedoelde ook zijn rechtse personage.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:32:53 #128
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_112828551
Oef, suf interview :(
Heel kort en Martin komt amper aan het woord. Gemiste kans.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:28:00 #129
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_112850810
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:32 schreef darktower het volgende:
Oef, suf interview :(
Heel kort en Martin komt amper aan het woord. Gemiste kans.
Dat zijn die interviewtjes wel vaker, de opening van Colbert, is vaak toch het leukste aan de show. Martin zou eens bij Real time with Bill Maher aan moeten schuiven. Daar is veel meer ruimte voor een goed interview/discussie.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:39:17 #130
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_112874692
Mwah, de meeste interviews bij Colbert zijn echt wel leuk, maar Colbert zelf was ook niet echt denderend in vorm, of voorbereid. Ach ja. En Real Time heb ik tijden geleden al opgegeven, vaak te zeurderig of langdradig.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 14:39:47 #131
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_113097787
Fijn interview met Sorkin:

http://www.vulture.com/20(...)sroom-interview.html

En een niet-zo-enthousiaste New Yorker...

http://www.newyorker.com/(...)_television_nussbaum
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  zondag 24 juni 2012 @ 00:51:22 #132
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_113298337
Thew newsroom wordt OVERAL compleet de grond in geboord.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_113303356
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 00:51 schreef darktower het volgende:
Thew newsroom wordt OVERAL compleet de grond in geboord.
Linkjes?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 24 juni 2012 @ 11:56:13 #134
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_113306151
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_113308235
Score van 56 op dit moment op metacritic: http://www.metacritic.com/tv/the-newsroom/critic-reviews
pi_113315588
quote:
Zo dan!

Ik wacht de eerste uitzending wel ff af voor ik een mening formuleer :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 25 juni 2012 @ 22:25:02 #137
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_113388742
Net gekeken. Ik vind het vooral.. saai...
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 22:28:46 #138
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_113389015
Over The Newsroom hier verder: [Aaron Sorkin] [HBO] The Newsroom #1

Dan kunnen we dit topic voor de West Wing houden. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 28 juni 2012 @ 03:50:09 #139
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_113496998
Leuk filmpje van steeds terugkomende stukjes script van TWW en ander werk van Sorkin
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Admin donderdag 28 juni 2012 @ 09:55:16 #140
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_113499632
Gaaf om te zien. Ik herkende er eentje waarvan ik me zelf had gerealiseerd dat-ie die had hergebruikt, en dat is de "I go home when you go home".

Wel lullig dat Sorkin hier op het einde een quote gebruikt in een real life toespraak die hij dus gewoon al regelmatig heeft geschreven in zijn werk. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 28 juni 2012 @ 14:34:52 #141
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_113511058
Ik had er al wel meer herkend en er zijn ook nog wel wat voorbeelden vergeten. Maar ik heb het meeste werk van Sorkin al wel een paar keer bekeken.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 28 juni 2012 @ 16:11:02 #142
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_113515630
Zitten wel een paar tussen die vergezocht zijn zoals you think en you bet your ass. Dat lijken me meer gebruikelijke uitspraken dan een uitvinding van Sorkin. Sorkin gebruikt wel meer dingen opnieuw zoals een aflevering aan de hand van een brief die iemand schrijft, samenwerken met een ex-geliefde (volgens mij heeft hij dat in geen één serie nog niet gedaan), van die feelgood momentjes zoals in de west wing met de man wiens brief naar de president jaren later aankomt en de oude man die in de studio heeft gewerkt bij studio 60, eindige ook allebei hetzelfde eten halen en blijven om te praten.
Zolang het goed gebracht wordt maakt het me niet zoveel uit.
  Admin donderdag 28 juni 2012 @ 16:19:51 #143
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_113516046
Hij heeft in The West Wing ook veel hergebruikt uit Sports Night, maar daar is mij nauwelijks wat van opgevallen, dus inderdaad, da's helemaal niet erg. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 28 juni 2012 @ 18:23:20 #144
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_113521368
Er zitten in TWW ook teksten bijna compleet gelift uit A Few Good Men. :P.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:11:36 #145
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_113553991
Martin Sheen speelt in The Double (5,9 op IMDB, deze week in de bios in NL) en in de nieuwe Spiderman. Toch maar even kijken. En Aaron Sorkin was gister te gast bij The Daily Show.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  vrijdag 29 juni 2012 @ 13:17:27 #146
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_113554265
Sorry, Sorkin was bij Colbert, ik kijk verkeerd.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  maandag 9 juli 2012 @ 13:38:38 #147
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_113965691
Martin Sheen zit in afl 1x10 van Anger Management. Over 6 weken pas op tv ofzo geloof ik. Heb die serie na 1 afl al opgegeven, maar ga dan wel even kijken.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_117030117
Een groot deel van de cast verschijnt in een promotiefilmpje van Bridget Mary McCormack, die in het Supreme Court van Michigan wil komen. Leuk om ze weer eens terug te zien. :)

  donderdag 20 september 2012 @ 21:51:48 #149
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_117043931
Ja ik zag het vanmiddag al. Wat. Is. Josh. Oud. Geworden. En dik. En dat grijs in Toby's baard. En CJ die ook ouder is. Het lijkt wel of ALLE mensen ouder worden naarmate de jaren verstrijken!!!11een!!! ;)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 20 september 2012 @ 22:19:55 #150
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_117045651
Maar, vooral bij Josh valt het op. :o
CJ is ouder geworden, maar ziet er moderner uit dan dat ze er in de eerste seizoenen van WW ooit uitzag, met dat korte haar, gebrek aan make-up en de krulletjes van toen. :+
pi_117060793
Josh speelt trouwens in Cabin in the Woods, best een geinige rol :)
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:26:19 #152
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117061972
Goed idee, eens herkijken ^O^
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:28:27 #153
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117062053
Merken jullie trouwens verschil in de seizoenen door Sorkin en de seizoenen zonder Sorkin?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin vrijdag 21 september 2012 @ 13:32:29 #154
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_117062197
Nauwelijks. Het is wel anders, maar ik vind het weinig schelen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_117062300
welke seizoenen waren zonder Sorkin?

Vind er sowieso weinig verschil in kwaliteit in zitten. Al was dat met de ziekte van Bartlet in S2(?) erg sterk en de laatste 2 seizoenen met de campagnes en verkiezingen waren imo toch de kroon op het werk
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:35:35 #156
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117062303
Vind de vierde seizoen als ik me kan herinneren t slechtst, de laatste 2 vind ik erg goed.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:36:14 #157
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117062332
2 cathedrels aflevering is de beste van de hele serie
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:06:58 #158
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_117063632
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 13:35 schreef planethugo het volgende:
welke seizoenen waren zonder Sorkin?
Sorkin, en regiseur Thomas Schlamme waar Sorkin veel mee samen werkt, zijn na het 4e seizoen vertrokken.

Het 5e seizoen vind ik de mindere van de serie. Het hele Israel gebeuren gevolgd door de verkiezingsstrijd deed de serie weer mooi opleven.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:08:38 #159
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117063707
Ontslagen toch?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 21 september 2012 @ 14:10:59 #160
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_117063818
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:08 schreef Stefan het volgende:
Ontslagen toch?
Dit was zo'n gevalletje 'de eer aan jezelf houden'. Er waren wel problemen tussen hem en de studio ja maar officieel ontslagen is hij niet.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 22 september 2012 @ 04:21:32 #161
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117106233
Weer begonnen
Geen HD gevonden en tot overmaat van ramp zijn de eerste seizoenen slechts in 4:3 beschikbaar
Dat was ik alweer vergeten. Maar ja, tis niet anders
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 22 september 2012 @ 04:26:01 #162
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_117106260
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 04:21 schreef Stefan het volgende:
Weer begonnen
Geen HD gevonden en tot overmaat van ramp zijn de eerste seizoenen slechts in 4:3 beschikbaar
Dat was ik alweer vergeten. Maar ja, tis niet anders
Eerste twee seizoenen zijn er als het goed is, en in dat geval ook in 16:9.
pi_117107505
Ik wil het ook steeds herkijken maar het is zon grote serie...24 eps per seizoen ;( en dan vind ik dat zonde want er zijn ook series die ik nog niet ken :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 14 november 2012 @ 22:46:46 #164
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119220844
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2005 18:46 schreef Mike het volgende:

[..]

Het is ook voornamelijk interessant als je het Amerikaanse politieke systeem interessant vindt.
Ik ben niet zo into politiek maar wat mij fascineert zijn wat ze allemaal voor elkaar krijgen, de onderlinge verhoudingen,

Heerlijke serie
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 14 november 2012 @ 22:48:50 #165
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119220932
Ik ben overigens voor de 2e keer begonnen aan de serie, vijf jaar geleden voor t eerst gezien en nu weer. Het is net als zwemmen, je weet dat je wilt kijken, maar t is wel veel serie en informatie maar als je eenmaal kijkt kijk je door!
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 14 november 2012 @ 22:49:26 #166
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119220964
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:05 schreef Norrage het volgende:
Ik wil het ook steeds herkijken maar het is zon grote serie...24 eps per seizoen ;( en dan vind ik dat zonde want er zijn ook series die ik nog niet ken :o

Herkenbaar, 153 episodes is veel
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 14 november 2012 @ 22:50:46 #167
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119221026
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 14:10 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dit was zo'n gevalletje 'de eer aan jezelf houden'. Er waren wel problemen tussen hem en de studio ja maar officieel ontslagen is hij niet.
En Rob Lowe wilde meer geld. Lowe was bij aanvang ook de grootste ster trouwens maar uiteindelijk was t een bijrol. Wel een leuke rol
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 14 november 2012 @ 22:51:29 #168
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_119221057
oud oud oud nieuws ;)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_119221075
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:48 schreef Stefan het volgende:
Ik ben overigens voor de 2e keer begonnen aan de serie, vijf jaar geleden voor t eerst gezien en nu weer. Het is net als zwemmen, je weet dat je wilt kijken, maar t is wel veel serie en informatie maar als je eenmaal kijkt kijk je door!
Ik zeg het echt elke dag tegen (o.a. 2 posts hiervoor) mezelf dat ik weer moet kijken, maar die serie is gewoon te groot. Ik haat 24 aflevering seizoenen ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 14 november 2012 @ 22:53:33 #170
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119221160
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik zeg het echt elke dag tegen (o.a. 2 posts hiervoor) mezelf dat ik weer moet kijken, maar die serie is gewoon te groot. Ik haat 24 aflevering seizoenen ;(
Ik haatte dat ook en had wat koudwatervrees voor herkijken maar na 16 eps weer een warme jas
Ik herinner me dat ik S5 slecht vond maar 6 en 7 vonden ze zichzelf weer uit
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 14 november 2012 @ 23:14:25 #171
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119222109
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik zeg het echt elke dag tegen (o.a. 2 posts hiervoor) mezelf dat ik weer moet kijken, maar die serie is gewoon te groot. Ik haat 24 aflevering seizoenen ;(
Gewoon de pilot aan zetten. Zodra je Leo door de hele west wing ziet lopen word je zo weer door de serie gegrepen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 14 november 2012 @ 23:30:44 #172
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119222829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Gewoon de pilot aan zetten. Zodra je Leo door de hele west wing ziet lopen word je zo weer door de serie gegrepen.
De pilot vind ik zelf niet heel sterk maar daarna gaat t los

Vandaag weer hardop gelachen om het geheime plan tegen inflatie _O-
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119222872
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:14 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Gewoon de pilot aan zetten. Zodra je Leo door de hele west wing ziet lopen word je zo weer door de serie gegrepen.
O+
Goed idee O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 14 november 2012 @ 23:34:30 #174
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119223002
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Stefan het volgende:

[..]

De pilot vind ik zelf niet heel sterk maar daarna gaat t los

Vandaag weer hardop gelachen om het geheime plan tegen inflatie _O-
Een van mijn favoriete afleveringen van seizoen 1 :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:17:18 #175
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_119262248
WHAT? There is a secret plan against inflation?
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:50:10 #176
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119263170
"Let me tell you something, mi compadre. You guys have been coddled. I'm not your girlfriend, I'm not your camp counselor, and I'm not your sixth-grade teacher you had a crush on. I'm a graduate of Harvard and Yale and I believe that my powers of debate can rise to meet the Socratic wonder that is the White House press corps."




Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_119265877
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
"Let me tell you something, mi compadre. You guys have been coddled. I'm not your girlfriend, I'm not your camp counselor, and I'm not your sixth-grade teacher you had a crush on. I'm a graduate of Harvard and Yale and I believe that my powers of debate can rise to meet the Socratic wonder that is the White House press corps."

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_ _O- :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119562801
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 17:17 schreef lunapuella het volgende:
Een groot deel van de cast verschijnt in een promotiefilmpje van Bridget Mary McCormack, die in het Supreme Court van Michigan wil komen. Leuk om ze weer eens terug te zien. :)

Ik vond hem net. Leuk gevonden _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 24 november 2012 @ 06:49:46 #179
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_119565452
Toch leuk dat je steeds elementem uit TWW terug ziet in de echte politiek. Na zijn verlies stond Vinick in zn eentje koffie te halen, Romney moet weer gewoon zijn eigen benzine tanken.

Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:53:38 #180
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119569485
Wat heeft Josh een dikke plofkop trouwens.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 25 november 2012 @ 10:58:23 #181
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_119592544
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 04:21 schreef Stefan het volgende:
Weer begonnen
Geen HD gevonden en tot overmaat van ramp zijn de eerste seizoenen slechts in 4:3 beschikbaar
Dat was ik alweer vergeten. Maar ja, tis niet anders
Op play.com staat de hele serie voor 65 euro, da's nog prima te doen, 40 cent per aflevering. :P.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_119710988
Beste stukje tv ooit. Period.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 28 november 2012 @ 14:53:13 #183
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_119711190
Heb 2 Cathedrals afgelopen weekend gezien, mooiste stukje tv in een serie ooit

Ik vind de Fillibusteraflevering op de een of andere manier heel vervelend
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_119711428
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:53 schreef Stefan het volgende:
Heb 2 Cathedrals afgelopen weekend gezien, mooiste stukje tv in een serie ooit

Ik vind de Fillibusteraflevering op de een of andere manier heel vervelend
Bij mijn dvd zit ook nog een making of van die scene, echt te briljant voor woorden. Álles aan die afleveirng klopt en is over nagedacht, echt bizar. Die ep is zó goed _O_ ik krijg er al kippevel van als ik het opschrijf.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_119959204
Wellicht interessant, immers een nieuwe politieke serie, House of Cards, met niemand minder dan Kevin Spacey in de hoofdrol en de eerste 2 afleveringen zijn door David Fincher geregisseerd. Gemaakt door Netflix en komt dus in één keer OnDemand beschikbaar (voor netflix abonnees :P ) en wel op 1 februari



Meer info & foto's


Seizoen 2 is al besteld
  woensdag 5 december 2012 @ 21:14:06 #186
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_119972397
jajaja, staat al op het to watch lijstje.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 13 december 2012 @ 00:43:05 #187
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120254645
Waarom werd Christian Slater, toch een redelijke naam 10 jaar terug, na drie afleveringen er weer uitgeschreven.

Ik vond Slater overigens nul chemie hebben met Donna dus het maakte me niet meer uit, maar tis wel raar.

Verder nooit kunnen wennen aan Will Bailey
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 13 december 2012 @ 00:53:02 #188
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_120254912
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:43 schreef Stefan het volgende:
Waarom werd Christian Slater, toch een redelijke naam 10 jaar terug, na drie afleveringen er weer uitgeschreven.

Ik vond Slater overigens nul chemie hebben met Donna dus het maakte me niet meer uit, maar tis wel raar.

Verder nooit kunnen wennen aan Will Bailey
Misschien was het nooit de bedoeling dat zijn karakter lang zou blijven.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Admin donderdag 13 december 2012 @ 08:21:29 #189
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120257278
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 00:43 schreef Stefan het volgende:
Waarom werd Christian Slater, toch een redelijke naam 10 jaar terug, na drie afleveringen er weer uitgeschreven.

Ik vond Slater overigens nul chemie hebben met Donna
Beantwoord je hiermee niet je eigen vraag?

En 'uitgeschreven' kan van alles zijn he? Als hij een contract had voor drie afleveringen dan heeft hij die netjes volgemaakt. Dat er niet meer afleveringen met hem zijn kan liggen aan hemzelf, aan de serie, of aan andere omstandigheden. Zomaar er vanuit gaan dat hij "eruit geschreven" is, is te makkelijk denken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 13 december 2012 @ 08:38:28 #190
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120257452
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:21 schreef Breuls het volgende:

[..]

Beantwoord je hiermee niet je eigen vraag?

En 'uitgeschreven' kan van alles zijn he? Als hij een contract had voor drie afleveringen dan heeft hij die netjes volgemaakt. Dat er niet meer afleveringen met hem zijn kan liggen aan hemzelf, aan de serie, of aan andere omstandigheden. Zomaar er vanuit gaan dat hij "eruit geschreven" is, is te makkelijk denken.
Je introduceert niet een character met een acteur die een paar jaar eerder nog een ster was met eigen kantoor en alles. Kortom, Slater ging naar Mandyville
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin donderdag 13 december 2012 @ 08:53:56 #191
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_120257647
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je introduceert niet een character met een acteur die een paar jaar eerder nog een ster was met eigen kantoor en alles. Kortom, Slater ging naar Mandyville
Een acteur is slechts een acteur. Slater is bovendien zo groot niet; hij heeft in zat gefaalde series gezeten. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_120257678
zag hier een reactie en dacht dat het vast zou gaan over Fleur Agema die ms heeft, maar nee
  donderdag 13 december 2012 @ 09:21:34 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120258096
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:53 schreef Breuls het volgende:

[..]

Een acteur is slechts een acteur. Slater is bovendien zo groot niet; hij heeft in zat gefaalde series gezeten. :)
Ja, alleen Slaters character had geen enkele functie terwijl hij Nancy's rechterhand moest voorstellen. John Goodman had met zn korte rol een functie bv. Slaters bijdrage voelde raar en nutteloos aan.

Sowieso merk je rond deze tijd al dat de serie gaat veranderen. Geen Sam meer, Will die gratis in het witte huis komt werken
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 13 december 2012 @ 09:22:56 #194
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120258122
Zag gisteren bij DWDD dat Hillary's campagne voor 1016 al officieus is begonnen, dit komt ook sort of ter sprake in S4 met Hoynes
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_120258566
nu 3 afleveringen gezien van Borgen, ook zeer goede politieke (Deense) serie. Maar die zal hier wel al lang bekend zijn?
  donderdag 13 december 2012 @ 09:50:25 #196
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_120258745
Ja maar nog niet gezien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_120259331
heeft wat meer raakvlakken met onze politiek dus vind t wel verfrissend
  donderdag 13 december 2012 @ 14:57:35 #198
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_120268794
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 09:22 schreef Stefan het volgende:
Zag gisteren bij DWDD dat Hillary's campagne voor 1016 al officieus is begonnen, dit komt ook sort of ter sprake in S4 met Hoynes
Daar is ze dan wel een beetje laat mee :P

[ Bericht 0% gewijzigd door BrainOverfloW op 13-12-2012 17:01:06 ]
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 13 december 2012 @ 15:13:43 #199
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_120269365
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 08:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je introduceert niet een character met een acteur die een paar jaar eerder nog een ster was met eigen kantoor en alles. Kortom, Slater ging naar Mandyville
Van zijn wiki:
quote:
Arrests and convictions

In 1989, Slater was arrested for drunk driving and assault. He was sentenced to 10 days in jail.

In 1994, he was arrested when he tried to board a commercial plane with a gun in his luggage. He was sentenced to community service.

In 1997, Slater was convicted of assaulting his then-girlfriend, Michelle Jonas, and a police officer while under the influence of drugs and alcohol. He spent over 100 days in a rehabilitation facility while out on bail and then was sentenced to a three-month term in jail followed by three months in a residential rehab center.

On May 24, 2005, Slater was arrested in Manhattan, New York, after he allegedly sexually harassed a woman on the street. A video of Slater being arrested was recorded and shown on television. Slater was charged with third degree sexual abuse and was held at the 19th precinct in Manhattan. However, Slater denied the charge.

After his highly publicised brushes with the law, Slater's standing as a major movie star began to fade. Since 2000 Slater has mixed TV work with leading roles in mainly lower budget films along with supporting roles in a few mainstream productions, appearing in the successful The West Wing and Alias TV productions, but also being part of Hollywood films including Bobby and 3000 Miles to Graceland.
Zijn Hollywood faam had dus al aardig wat deuken opgelopen.

En even mierenneuken, Mandyville is alleen voor karakters die zonder uitleg ineens verdwijnen. Zoals Mandy zelf, Danny twee keer en vast meer karakters. Jack's vertrek werd uitgelegd met zijn transfer naar Italie.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 13 december 2012 @ 22:48:28 #200
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_120287668
Italyville dus!

Borgen is wel grappig, maar is net of je naar Den Haag zit te kijken, maar dan gedramatiseerd.

West Wing vind ik echt nog wel buitencategorie.

Gekke tip: Walking Dead.
Leek mij bagger, want zombieserie, maar omdat iedereen maar bleef zeuren dat het zo goed was toch maar gaan kijken. Beste serie die momenteel wordt uitgezonden (als in: zolang Breaking Bad nog niet terug is) :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  vrijdag 21 december 2012 @ 06:57:31 #201
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_120586258
quote:
Aaron Sorkin to cameo on 'The Simpsons'

This just in: Simpsons news anchor Kent Brockman will turn to Aaron Sorkin during a career dilemma. The Oscar-winning writer and creator of HBO’s The Newsroom will make a cameo appearance on the animated Fox comedy, EW has learned.

Sorkin, who has also played himself on 30 Rock and Entourage, lends his voice to an episode in which Brockman considers switching jobs. “Kent has decided that local news has been a real mistake and a terrible career move for him,” says Simpsons executive producer Al Jean. “He wants to interview with a big cable news channel and goes to Fox News.” In a moment of truth during Brockman’s meeting at the Fox News, Sorkin appears in a thought bubble above Brockman’s head and advises the anchor on whether or not he should work for the cable channel. (The Simpsons, of course, has a fondness for Fox News jokes.)

The episode — which is titled “Four Regrettings and a Funeral” and airs next fall as part of season 25 — also includes brief cameos from Joe Namath and Gordon Ramsay (who guested on a season 23 episode). Ramsay pops up in a joke about the Fox network. Notes Jean: “To give equal time, when we make fun of Fox News, we also make fun of the Fox network.”

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  maandag 31 december 2012 @ 00:28:49 #202
159761 Arn0
Abbey Road
pi_120990658
Op twee maanden tijd alle seizoenen bekeken. Wat een topserie, ben ook verslaafd. Nuja, was dan, nu is er het zwarte gat waarin ik beland :'(
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_120990861
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 00:28 schreef Arn0 het volgende:
Op twee maanden tijd alle seizoenen bekeken. Wat een topserie, ben ook verslaafd. Nuja, was dan, nu is er het zwarte gat waarin ik beland :'(
Ik vond je muzieksmaak al leuk, maar nu ben ik echt verliefd op je O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 1 januari 2013 @ 19:09:21 #204
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_121043157
Twee maanden? AMATEUR!!! :)
(de eerste keer dat ik TWW zag deed ik er twee weken over) ;)

Maarre... om uit het zwarte gat te komen: ga The Wire kijken!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 20:49:59 #205
159761 Arn0
Abbey Road
pi_121047000
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 19:09 schreef darktower het volgende:
Twee maanden? AMATEUR!!! :)
(de eerste keer dat ik TWW zag deed ik er twee weken over) ;)

Maarre... om uit het zwarte gat te komen: ga The Wire kijken!
Hehe, moest het combineren met mijn studies. Maar in de vakantie ging het snel ja. En heb The Wire helaas al volledig gezien ;( Nuja, alweer een tijdje geleden, misschien eens herbekijken. Of een andere Sorkin serie.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_121061996
Ik hik al een tijdje tegen een West Wing herkijksessie aan. Het is, naast alles wat jullie noemden, ook nog eens zo'n "gezellige" serie. Ik denk altijd aan dat gezellige, flame-belichte whitehouse. Buiten een motregentje. Binnen eten ze 's avonds laat chinees uit die kartonnen bakjes. Heimwee-achtig als ik er aan denk.
Dit is niet de enige typering die het verdient hoor, maar wel echt een gevoel dat ik alleen bij de WW heb.

The Wire absoluut herkijken ja. Ik kijk alle series 2x of meer en de 2e keer is bijna altijd leuker.
  woensdag 2 januari 2013 @ 09:22:51 #207
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_121063555
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 20:49 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Hehe, moest het combineren met mijn studies. Maar in de vakantie ging het snel ja. En heb The Wire helaas al volledig gezien ;( Nuja, alweer een tijdje geleden, misschien eens herbekijken. Of een andere Sorkin serie.
Ow.. ok... euhm... nou ja... het enige wat bij mij op gelijke hoogte staat met The West Wing is het laatste seizoen van Star Trek Deep Space 9. Dus moet je die serie maar helemaal gaan kijken, dat wordt steeds beter en beter en laatste seizoen is dus echt net zo goed als TWW. The Wire zit daar nét onder zeg maar. :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_121063610
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 02:44 schreef despreeuw het volgende:
Ik hik al een tijdje tegen een West Wing herkijksessie aan. Het is, naast alles wat jullie noemden, ook nog eens zo'n "gezellige" serie. Ik denk altijd aan dat gezellige, flame-belichte whitehouse. Buiten een motregentje. Binnen eten ze 's avonds laat chinees uit die kartonnen bakjes. Heimwee-achtig als ik er aan denk.
Dit is niet de enige typering die het verdient hoor, maar wel echt een gevoel dat ik alleen bij de WW heb.

The Wire absoluut herkijken ja. Ik kijk alle series 2x of meer en de 2e keer is bijna altijd leuker.
Haha, ja dat gevoel heb ik ook altijd. Het is een grote leuke real-life soap eigenlijk :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 2 januari 2013 @ 11:22:10 #209
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121065500
Nu ik voor de 2e keer kijk vind ik S5 best wel goed, vorige keer was de overgang van 4 me te groot maar nu wist ik het.

Eigenlijk vind ik het 2e gedeelte van S4 niet goed met rare bijrollen van Slater en Perry. Ik vond het jammer dat de rol van John Goodman al na twee eps was uitgespeeld
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 2 januari 2013 @ 11:24:16 #210
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121065536
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 15:13 schreef BrainOverfloW het volgende:


En even mierenneuken, Mandyville is alleen voor karakters die zonder uitleg ineens verdwijnen. Zoals Mandy zelf, Danny twee keer en vast meer karakters. Jack's vertrek werd uitgelegd met zijn transfer naar Italie.
Hoe dan ook, Donna had intussen een sort of relatie met hem en na 3 eps eruitgeschreven.

Maar dat Mathew Perry er na 2 eps uit was was ook raar. Verder vond ik t raar dat ze zo de nadruk legden dat hij zo knap was. Donna zei het 8 keer ofzo
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:06:43 #211
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_121071871
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

Hoe dan ook, Donna had intussen een sort of relatie met hem en na 3 eps eruitgeschreven.
De meeste relaties in TWW zijn van korte duur, waarschijnlijk om het niet en te grote soap gehalte te geven. Een beetje wat helaas wel bij The newsroom gebeurt.
Bij CJ ook, Danny was ineens een hele tijd weg, Donovan werd doodgeschoten, die boswachter hoorde je niks meer van, die middelbare school tijd jongen werd na 1 aflevering al nooit meer over gesproken.
Charlie en Zoey was ineens uit en aan het eind weer aan, Sam en Mallory was de hele tijd maar een halve relatie, die advocate van Leo hoorde je ineens niks meer van. Joey Lucas werd ineens aan een ander gekoppeld, zelfs Amy en Josh die als serieuze relatie neergezet werden gingen 2x uit elkaar.
Eigenlijk is de enige constante relatie die van Jed en Abbey
Overigens zijn de relaties niet de enige verhaallijnen die kort duren. Genoeg verhaallijnen worden half afgerond en verdwijnen weer naar de achtergrond om nieuwe plots naar voren te brengen.

In het geval van Jack denk ik ook dat de chemie tussen hem en Donna ontbrak, dus waarom er dan een lange relatie van maken. Nu kan Josh wat grappen maken over haar keuze in mannen en kan Donna weer op Josh terugvallen als Jack naar Italie moet want dat is het enige echte koppel wat iedereen wou zien en dus altijd mogelijk moest zijn maar tot het laatst uit elkaar gehouden werd.
quote:
Maar dat Mathew Perry er na 2 eps uit was was ook raar. Verder vond ik t raar dat ze zo de nadruk legden dat hij zo knap was. Donna zei het 8 keer ofzo
Bij sterren als Matthew Perry, en ook wel andere gastacteurs, is het ook maar de vraag hoeveel tijd die hebben om mee te doen. Vaak drukke schema's met films en zo. Hij kwam trouwens nog wel een keer weer terug voor de aflevering met die rechter die in het ziekenhuis lag.
En waarom mogen de vrouwen hem niet leuk vinden? Over Donna en Ainsley worden ook wel opmerkingen gemaakt dat ze er goed uit zien. Dat Donna daar zo overdreven over doet voor de deur van de Roosvelt room is haar poging tot grappig doen tegenover Josh, zoals Josh zelf ook al zegt: "Your sense of humor's a bit of a high wire act, isn't it."
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:35:03 #212
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_121106694
Zo. Hee. Goeie forumpost BrainOverFlow!
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:04:51 #213
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_121124781
Dat Donna zo reageert op Matt Perry als Joe Quincy is ook omdat ze hem op een feestje in Hollywood hem (off-screen) zag lopen en hem zo knap vond. Het is een beetje een incrowd grapje dus ook.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:09:26 #214
159761 Arn0
Abbey Road
pi_121124969
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef Dagonet het volgende:
Dat Donna zo reageert op Matt Perry als Joe Quincy is ook omdat ze hem op een feestje in Hollywood hem (off-screen) zag lopen en hem zo knap vond. Het is een beetje een incrowd grapje dus ook.
Ja, zo zijn er wel veel incrowd grapjes denk ik. Zo zei Josh ook eens "About as mindnumbing as a Radiohead concert", blijkt dat de acteur een grote Radiohead fan is.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:56:38 #215
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_121134894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:35 schreef darktower het volgende:
Zo. Hee. Goeie forumpost BrainOverFlow!
Dank je :) De serie al een aantal keer helemaal gezien door de afgelopen jaren heen dus dan blijven dat soort dingen vanzelf allemaal hangen. En 'Evidence of thinks not seen' is toevallig ook nog een van mijn favoriete afleveringen van seizoen 5 dus dan word het helemaal makkelijk te onthouden.

quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:04 schreef Dagonet het volgende:
Dat Donna zo reageert op Matt Perry als Joe Quincy is ook omdat ze hem op een feestje in Hollywood hem (off-screen) zag lopen en hem zo knap vond. Het is een beetje een incrowd grapje dus ook.
Die link had ik dan nog weer niet gelegd.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ja, zo zijn er wel veel incrowd grapjes denk ik. Zo zei Josh ook eens "About as mindnumbing as a Radiohead concert", blijkt dat de acteur een grote Radiohead fan is.
Nog een paar van die leuke inside jokes.
De grappen die Josh maakt over Wisconsin, waar Donna vandaan komt. Bradley komt namelijk zelf uit Wisconsin.
Het vergeten van namen, vooral door Bartlet, komt voort uit het feit dat Martin Sheen zelf belabberd is met het onthouden van namen.
Allison Janney deed eens een leuk dansje op 'The Jackal' voor de rest van de cast/crew, even later zat het in het script voor CJ :).
Nog een stuk of 60 anderen van IMDB
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_121364248
Ben eindelijk weer eens begonnen met herkijken O+ wat is het toch fantastisch _O_ en ik heb seizoen 5t/m 7 nooit gezien :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:30:41 #217
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_121364341
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:28 schreef Norrage het volgende:
Ben eindelijk weer eens begonnen met herkijken O+ wat is het toch fantastisch _O_ en ik heb seizoen 5t/m 7 nooit gezien :D
Waarom ben je ooit gestopt dan?
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_121364773
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:30 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Waarom ben je ooit gestopt dan?
Ik keek het met mijn moeder :@ en die had de dvd box :@

En destijds downloadde ik nog geen series :@
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:15:41 #219
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_121366494
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:40 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik keek het met mijn moeder :@ en die had de dvd box :@

En destijds downloadde ik nog geen series :@
Alvast veel plezier dan met de nieuwe afleveringen. Seizoen 5 vond ik zelf ietsje minder maar 6 & 7 zijn net als de rest erg goed :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_121386366
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Alvast veel plezier dan met de nieuwe afleveringen. Seizoen 5 vond ik zelf ietsje minder maar 6 & 7 zijn net als de rest erg goed :)
6 en 7 met de campagnes enzo interesseert me altijd wel, en dit was zo subliem gedaan dat het wat mij betreft misschien wel de beste 2 seizoenen waren

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 10-01-2013 11:20:32 ]
pi_121386421
Wat er volgens mij vooral aan de hand is in seizoen 4 en 5 (ik heb wel stukjes 5 gezien) is dat er nog steeds briljante eps zijn, maar dat de minder relevante filler-eps niet meer zo boeiend zijn als in het begin van de serie. In seizoen 1 en 2 zijn ook de "fillereps" geniaal. Ik herrinner me dat ik het in 4 en 5 af en toe wat saai begon te vinden. De snelheid is er daar een beetje uit.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:34:35 #222
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121387341
Wat vonden jullie van de Access aflevering. Vond t wel aardig alleen door te doen alsof het pas werd uitgezonden nadat Bartlett was afgetreden werd de aflevering uiteindelijk een plothole.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121391702
Moet hier gewoon een keer reageren voor mijn actieve lijst.
Bazentv, samen met de Sopranos de enige serie waar ik regelmatig afleveringen van terugkijk.
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:27:16 #224
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_121397417
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:34 schreef Stefan het volgende:
Wat vonden jullie van de Access aflevering. Vond t wel aardig alleen door te doen alsof het pas werd uitgezonden nadat Bartlett was afgetreden werd de aflevering uiteindelijk een plothole.
Die was inderdaad wel leuk gedaan. Waar zat volgens jou de plothole dan precies?
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:29:11 #225
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121397500
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Die was inderdaad wel leuk gedaan. Waar zat volgens jou de plothole dan precies?
De docu werd uitgezonden nadat Bartlet president af was.

Ze zeiden dat CJ 8 jaar lang de persdame was. Maar CJ werd op een gegeven moment natuurlijk de Chief of Staff en daar zeiden ze niks over + dat CJ dus geen 8 jaar perschef was
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121696630
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
"Let me tell you something, mi compadre. You guys have been coddled. I'm not your girlfriend, I'm not your camp counselor, and I'm not your sixth-grade teacher you had a crush on. I'm a graduate of Harvard and Yale and I believe that my powers of debate can rise to meet the Socratic wonder that is the White House press corps."

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze aflevering net weer gezien _O- grappiger dan welke comedyserie dan ook, realistischer dan welk drama dan ook en ook nog eens orgineler dan wat dan ook _O_ _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 17 januari 2013 @ 23:25:30 #227
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_121704360
en iedereen maar ouwehoeren over Borgen vandaag, gaaaaap
best leuk, borgen, maar echt...
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_121704534
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:25 schreef darktower het volgende:
en iedereen maar ouwehoeren over Borgen vandaag, gaaaaap
best leuk, borgen, maar echt...
Gelukkig werd WW ook genoemd ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_121713040
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:25 schreef darktower het volgende:
en iedereen maar ouwehoeren over Borgen vandaag, gaaaaap
best leuk, borgen, maar echt...
bij DWDD deden ze net alsof ze de beste serie ooit het beschouwen waren :')
verder idd wel ok, al vind ik het niet bepaald verslavend, nu bij aflevering 2 seizoen 2
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:10:45 #230
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_121720868
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef Stefan het volgende:

[..]

De docu werd uitgezonden nadat Bartlet president af was.

Ze zeiden dat CJ 8 jaar lang de persdame was. Maar CJ werd op een gegeven moment natuurlijk de Chief of Staff en daar zeiden ze niks over + dat CJ dus geen 8 jaar perschef was
Technisch gezien niet, er werd gezegd dat ze two terms press secretary was, niet two full terms. Ze zat daar al in haar tweede termijn dus het klopte, ook al had Alison Janey ontslag genomen (bijvoorbeeld). :P.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:20:42 #231
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121721283
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:10 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Technisch gezien niet, er werd gezegd dat ze two terms press secretary was, niet two full terms. Ze zat daar al in haar tweede termijn dus het klopte, ook al had Alison Janey ontslag genomen (bijvoorbeeld). :P.
Ja,maar voor een docu die pas drie jaar later werd uitgezonden zou je verwachten dat er een actuele voice over onder zou zitten :P

Ben nu begonnen aan S7
Nu ik het herkijk vond ik S5 een bijzonder sterk seizoen. Beter dan de tweede helft van 4
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:22:34 #232
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_121721352
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja,maar voor een docu die pas drie jaar later werd uitgezonden zou je verwachten dat er een actuele voice over onder zou zitten :P
Dan nog klopt het, want ze was two terms persofficier. FDR was ook een four term president ondanks dat hij in z'n 4e termijn overleed. Niet drie-en-een-beetje.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_122026011
Voor diegene die interactieve tv hebben van KPN, sinds gisteren is de zender TNT toegevoegd en hier zenden ze van Maandag t/m Vrijdag om half 11 de West Wing uit. Gisteren zijn ze begonnen met aflevering 1.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:56:37 #234
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122026309
Op Ziggo On Demand stond de hele serie gratis, elk seizoen stond er een week ofzo op
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:57:18 #235
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122026335
Nog 5 eps en dan weer klaar.

Dan weer kijken als Hillary president is
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122233226
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 30 januari 2013 @ 04:43:00 #237
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122244271
Klaar maar mis t nu al
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:28:55 #238
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122250762
Ik vraag me af met de flashforward aan het begin van S7, hadden ze nou geluk dat Leo er niet inzat of was het sowieso de bedoeling dat Leo zou doodgaan
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122250915
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:28 schreef Stefan het volgende:
Ik vraag me af met de flashforward aan het begin van S7, hadden ze nou geluk dat Leo er niet inzat of was het sowieso de bedoeling dat Leo zou doodgaan
Leo zou vice-president worden en dus is het logischer dat hij samen met de president aan zou komen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 30 januari 2013 @ 12:35:33 #240
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122250945
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Leo zou vice-president worden en dus is het logischer dat hij samen met de president aan zou komen.
Ik vraag het me af.
Ik zou even oude artikelen moeten googlen maar ik denk dat Leo toch al zou doodgaan op dat punt waar Leo nu doodging
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122253871
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik vraag het me af.
Ik zou even oude artikelen moeten googlen maar ik denk dat Leo toch al zou doodgaan op dat punt waar Leo nu doodging
Nee hoor....

quote:
McGarry appears in two of the five episodes which had been filmed, but not yet aired, at the time of Spencer's death on December 16, 2005. The show's producers decided to let those episodes air in his memory. The character's death was written in response to the death of the actor, and McGarry is discovered dead in his hotel room offscreen. According to executive producer Lawrence O'Donnell, Jr., the writers originally intended for Vinick to win the election. However, the death of Spencer forced him and his colleagues to consider the emotional strain that would result from having Santos lose both his running mate and the election. It was eventually decided that the last episodes would be rescripted by John Wells.[14] Other statements from John Wells, however, have contradicted O'Donnell's claims about a previously planned Vinick victory. The script showing Santos winning was written long before the death of John Spencer. In 2008 O'Donnell stated to camera "We actually planned at the outset for Jimmy Smits to win, that was our .. just .. plan of how this was all going to work, but the Vinick character came on so strong in the show, and was so effective, it became a real contest ... and it became a real contest in the West Wing writer's room."[15][broken citation]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Leo_McGarry
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:30:36 #242
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122254132
Wikipedia is niet altijd een correcte bron

Volgens mij is het statement dat Vinnick zou winnen als Spencer niet was doodgegaan ook niet waar

http://legendsrevealed.co(...)legends-revealed-11/
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122255278
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:30 schreef Stefan het volgende:
Wikipedia is niet altijd een correcte bron

Volgens mij is het statement dat Vinnick zou winnen als Spencer niet was doodgegaan ook niet waar

http://legendsrevealed.co(...)legends-revealed-11/
Dat staat toch ook in de onderste paar zinnen van dat stukje? Ik blijf er iig bij dat ze dit niet zo gepland hebben.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_122326565
Seizoen 2 weer afgekeken...
De laatste 10 minuten 5x opnieuw gekeken...
Weer geconcludeerd dat het het allerbeste stukje TV is dat is gemaakt, ooit...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_122808485
Omg

Josh is een Nerd :D _O_
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:58:27 #246
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_122818645
TIP: Kijkt allen House of Cards met Kevin Spacey. Briljante nieuwe serie. Worthy for WW viewers. :)
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_122819359
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:58 schreef darktower het volgende:
TIP: Kijkt allen House of Cards met Kevin Spacey. Briljante nieuwe serie. Worthy for WW viewers. :)
Klinkt inderdaad leuk! Ik ga het ook eens proberen :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 13 februari 2013 @ 13:10:53 #248
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_122826047
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:58 schreef darktower het volgende:
TIP: Kijkt allen House of Cards met Kevin Spacey. Briljante nieuwe serie. Worthy for WW viewers. :)
Ben al halverwege, inderdaad erg sterke serie. Een van de schrijvers, Rick Cleveland, heeft nog aan het eerste seizoen van TWW meegeschreven.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 14 februari 2013 @ 01:32:58 #249
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_122858514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:58 schreef darktower het volgende:
TIP: Kijkt allen House of Cards met Kevin Spacey. Briljante nieuwe serie. Worthy for WW viewers. :)
Qua intriges en spel is het zelfs beter als The West Wing, het mist de humor uiteraard, wat The West Wing zo toegankelijk maakte, maar het is zeker stukken beter als Political Animals. En zoals gezegd qua politiek spel wint het het waarschijnlijk van The West Wing.

Kate Mara en Rooney Mara kunnen doodvallen, uit jaloezie natuurlijk, nazaten van de oprichters van NY Giants en Pitsburgh Steelers, 2 miljarden franchises en nog kunnen acteren ook. Zal ze best geholpen hebben, maar ze bewijzen zich wel in hun rollen.
  donderdag 14 februari 2013 @ 08:41:55 #250
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_122860073
Political Animals is alweer gecanceld, wel jammer. :(
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:24:56 #251
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_122878084
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 08:41 schreef darktower het volgende:
Political Animals is alweer gecanceld, wel jammer. :(
Nooit verder gekomen dan de pilot. Was meer een soap in een politieke setting dan een echt politiek drama. Dan zijn TWW en HoC 10x beter.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_123654845
http://io9.com/5987778/th(...)ast-of-the-west-wing

Best wel een West Wing en Star Trek liefhebber, maar dit was me toch ontgaan.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:17:22 #253
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_123666374
inmiddels klaar met TV / [USA] House of Cards - Fincher/Spacey en kan het iedereen aanraden. Topserie, topcast en het verhaal steekt erg goed in elkaar
  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:28:24 #254
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_123666872
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:17 schreef planethugo het volgende:
inmiddels klaar met TV / [USA] House of Cards - Fincher/Spacey en kan het iedereen aanraden. Topserie, topcast en het verhaal steekt erg goed in elkaar
Helemaal mee eens, een aanrader voor TWW fans.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 6 maart 2013 @ 08:28:17 #255
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_123692222
Jup, ook al gekeken. Frank Underwood ... pfffff....
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:23:18 #256
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_123701616
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 08:28 schreef darktower het volgende:
Jup, ook al gekeken. Frank Underwood ... pfffff....
Het is Francis ja :P
pi_124107071
Sorry, verkeerde topic.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 23:39:30 #258
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_124115927
lol
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_124116175
Ben ondertussen al weer in seizoen 4 aangekomen. Bijna komen er afleveringen die ik nog niet kende! Al was ik het einde van seizoen 3 al helemaal vergeten! Simon ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 16 maart 2013 @ 10:59:17 #260
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_124124228
Jaaa.... Simon... CJ... sielig... :(
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 12 mei 2013 @ 09:52:31 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126376898
:o Net de laatste twee afleveringen van seizoen 4 gezien. En ik móét nu echt andere dingen doen, maar damn, ik wil door! :o
***
  zondag 12 mei 2013 @ 10:36:01 #262
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126377603
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:45 schreef Norrage het volgende:
Ben ondertussen al weer in seizoen 4 aangekomen. Bijna komen er afleveringen die ik nog niet kende! Al was ik het einde van seizoen 3 al helemaal vergeten! Simon ;(
Die deed deze rol daarna dunnetjes over in NCIS
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 12 mei 2013 @ 20:16:22 #263
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_126400848
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 10:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Die deed deze rol daarna dunnetjes over in NCIS
Zijn rol als Simon Donovan heeft ook de doorslag geven aan de makers van NCIS dat hij de goede persoon voor de rol was.

Nog een leuk filmpje wat TWW gemaakt heeft voor het White House correspondents dinner in 2000 (Dit jaar was het de beurt aan House of Cards). The west wing - CSPAN

Ik kwam ook nog een discussie tegen van een aantal echte west wing medewerkers over hun baan t.o.v. hoe het in de show neergezet word. Geen idee of het interessant is, heb het zelf nog niet gekeken. The real west wing - CSPAN
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zondag 12 mei 2013 @ 21:32:09 #264
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126405647
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:16 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Zijn rol als Simon Donovan heeft ook de doorslag geven aan de makers van NCIS dat hij de goede persoon voor de rol was.

Nog een leuk filmpje wat TWW gemaakt heeft voor het White House correspondents dinner in 2000 (Dit jaar was het de beurt aan House of Cards). The west wing - CSPAN

Ik kwam ook nog een discussie tegen van een aantal echte west wing medewerkers over hun baan t.o.v. hoe het in de show neergezet word. Geen idee of het interessant is, heb het zelf nog niet gekeken. The real west wing - CSPAN
Nooit ncis gezien maar overwoog t onlangs omdat ik harmon wel tf vond in de rol van simon, maar om nu 11 seizoenen te gaan kijken
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 12 mei 2013 @ 21:37:59 #265
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126406049
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:32 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nooit ncis gezien
Is gewoon een mix tussen CSI en JAG.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:39:48 #266
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126406193
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:37 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Is gewoon een mix tussen CSI en JAG.
Jag ken ik ook niet.
Maar ga er niet aan beginnen kijk al zoveel
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 12 mei 2013 @ 21:41:06 #267
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126406295
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Jag ken ik ook niet.
Maar ga er niet aan beginnen kijk al zoveel
Jag was een slechte A Few Good Men als tv-serie.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:41:41 #268
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_126406332
quote:
6s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:41 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Jag was een slechte A Few Good Men als tv-serie.
Maar wel met Catherine Bell :9
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 12 mei 2013 @ 21:43:47 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126406523
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:37 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Is gewoon een mix tussen CSI en JAG.
tx voor de WW tip nog! Of het was misstique, maar iig tx! :Y
***
  zondag 12 mei 2013 @ 21:44:30 #270
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126406588
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

tx voor de WW tip nog! Of het was misstique, maar iig tx! :Y
Ik moet hem ook weer gaan kijken, laatste keer was in 2011. :P.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:45:51 #271
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126406690
Ik kom er trouwens niet aan toe om Borgen te kijken, één aflevering gezien, was heel interessant maar het Deens is gewoon net te... veeleisend. Bij Engelstalige series kan je rustig nog even wegkijken, de kat de kamer uitgooien of een stroopwafel op je thee omdraaien. Bij Deens ben je meteen de helft van een gesprek kwijt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:48:15 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126406855
Dat hadden wij her dus ook. Ik zat iets te prutsen, maar dat gaat dus niet, je moet wel kijken.
We zijn tot een aflevering of 5-6 gekomen, maar zo sterk als de eerste is het niet gebleven, dus nu hikken we er eigenlijk tegenaan.
***
  zondag 12 mei 2013 @ 22:02:20 #273
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126407934
Wij hikken niet meer, als een serie ons niet trekt dan kappen we gewoon rücksichtlos. De laatste serie waar we tegen wil en dank te lang zijn blijven doorkijken was Jericho een jaar of anderhalf geleden.

Breaking Bad en Dexter zijn we bijvoorbeeld ook na één of een half seizoen gestopt, we vonden niemand sympathiek en hebben wel meer te doen met onze tijd dan series kijken die we niet leuk vinden. :P.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 12 mei 2013 @ 22:08:35 #274
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126408485
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom er trouwens niet aan toe om Borgen te kijken, één aflevering gezien, was heel interessant maar het Deens is gewoon net te... veeleisend. Bij Engelstalige series kan je rustig nog even wegkijken, de kat de kamer uitgooien of een stroopwafel op je thee omdraaien. Bij Deens ben je meteen de helft van een gesprek kwijt.
Idd, na t spannende amerikanse girl with dragon tattoo wou ik vervolg kijken maar dan de deense versie, niet naar te kijken met die taal
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 12 mei 2013 @ 22:12:22 #275
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126408777
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Wij hikken niet meer, als een serie ons niet trekt dan kappen we gewoon rücksichtlos. De laatste serie waar we tegen wil en dank te lang zijn blijven doorkijken was Jericho een jaar of anderhalf geleden.

Breaking Bad en Dexter zijn we bijvoorbeeld ook na één of een half seizoen gestopt, we vonden niemand sympathiek en hebben wel meer te doen met onze tijd dan series kijken die we niet leuk vinden. :P.
Doe ik ook, dexter laatste seizoen halverwege gestopt, fringe 8 afleveringen van de finale afgehaakt, homeland 2e seizoen halverwege s2, revolution na 7 afleveringen gestopt.

West wing heb ik 2e keer kijken alleen die twin towers ep niet gezien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 12 mei 2013 @ 22:18:30 #276
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126409182
Oh, Lost, dat is de laatste serie die we tegen heug en meug hebben afgekeken, seizoen 6 was een opgave.

Homeland wacht ik seizoen 3 af maar ik ben bang dat het gaat crashen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 13 mei 2013 @ 10:04:26 #277
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_126420505
The Walking Dead is verslavend, gek genoeg.
Borgen is echt wel ok... seizoen 3 laatst in een paar dagen uitgekeken. Maar haalt het niet bij TWW.
Ik kwam gisteren Danny tegen in een aflevering van Revolution! Matige serie overigens, maar je moet toch wat.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  maandag 13 mei 2013 @ 10:20:25 #278
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_126420885
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:04 schreef darktower het volgende:
The Walking Dead is verslavend, gek genoeg.
^Seizoen 2 vond ik toch wel erg hard bergafwaarts gaan, helaas.
Hij is hier al eerder genoemd, maar House of Cards is ook erg tof. :Y
  maandag 13 mei 2013 @ 10:20:58 #279
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126420902
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:04 schreef darktower het volgende:
The Walking Dead is verslavend, gek genoeg.
Borgen is echt wel ok... seizoen 3 laatst in een paar dagen uitgekeken. Maar haalt het niet bij TWW.
Ik kwam gisteren Danny tegen in een aflevering van Revolution! Matige serie overigens, maar je moet toch wat.
Walking dead wordt steeds slechter, S3 helemaal
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 13 mei 2013 @ 12:14:48 #280
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_126424414
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:04 schreef darktower het volgende:
The Walking Dead is verslavend, gek genoeg.
Borgen is echt wel ok... seizoen 3 laatst in een paar dagen uitgekeken. Maar haalt het niet bij TWW.
Ik kwam gisteren Danny tegen in een aflevering van Revolution! Matige serie overigens, maar je moet toch wat.
ik heb anderhalf seizoen Borgen gezien maar niet echt de behoefte om verder te kijken. Dat 'steedsminister' kon ik niet meer horen :P
  maandag 13 mei 2013 @ 12:16:22 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126424463
Ik ben afgehaakt bij Game of Thrones... Het doet me gewoon helemaal niets... :N
***
  maandag 13 mei 2013 @ 12:17:39 #282
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126424496
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben afgehaakt bij Game of Thrones... Het doet me gewoon helemaal niets... :N
Ik weet niet of ik de serie zo goed zou hebben gevonden als ik de boeken niet al had gelezen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:19:02 #283
159761 Arn0
Abbey Road
pi_126424541
Sowieso zijn er maar heel weinig series die 7 seizoenen lang een hoog niveau kunnen aanhouden. Of zelfs de helft daarvan :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:19:39 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126424564
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:17 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik de serie zo goed zou hebben gevonden als ik de boeken niet al had gelezen.
Stinkie had ze idd ook al gelezen en die kijkt idd nog wel. Nu is het sws al niet echt mijn favoriete genre, maar nee... Niet voor mij.
***
  maandag 13 mei 2013 @ 12:44:08 #285
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126425388
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Arn0 het volgende:
Sowieso zijn er maar heel weinig series die 7 seizoenen lang een hoog niveau kunnen aanhouden. Of zelfs de helft daarvan :P
Idd, CSI Vegas heeft 80 procent van de cast vervangen en gaat er mee door, House werd echt minder op een gegeven moment
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 13 mei 2013 @ 13:14:15 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126426373
House zijn we idd ook mee gestopt. Het bleef op zich wel charmant, maar toch ook wel steeds hetzelfde trucje.

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Arn0 het volgende:
Sowieso zijn er maar heel weinig series die 7 seizoenen lang een hoog niveau kunnen aanhouden. Of zelfs de helft daarvan :P
Het zijn er idd niet veel. :N
5 seizoenen lang maar wel goed tot het eind: Six feet under :Y
***
  maandag 13 mei 2013 @ 13:26:20 #287
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126426831
Six feet under was zo taai dat ik nooit verder ben gekomen dan tot seizoen2

Eps duren ook een uur, vind ik toch te lang, 40 is prima
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_126428373
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Idd, na t spannende amerikanse girl with dragon tattoo wou ik vervolg kijken maar dan de deense versie, niet naar te kijken met die taal
Raar verhaal, bijna alle niet engelstalige films vallen dan af. (En de Deense versie is natuurlijk superieur.) Ik kruip in een film of serie, erger me ook aan mensen die tussendoor andere dingen doen, zoals met de mobiel spelen.
  maandag 13 mei 2013 @ 14:19:14 #289
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126428440
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:17 schreef fliert het volgende:

[..]

Raar verhaal, bijna alle niet engelstalige films vallen dan af. (En de Deense versie is natuurlijk superieur.) Ik kruip in een film of serie, erger me ook aan mensen die tussendoor andere dingen doen, zoals met de mobiel spelen.
Frans heb ik geen moeite mee, vind ik wel mooi. Duits mits goede film ook geen probleem, Italiaans vind ik al weer minder, Spaans gaat. Deens irriteert al snel vind ik

De Deense Milllenium is en oogt gewoon als een tv film
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_126428663
Jammer voor je, bazenfilms als Fanny& Alexander of recenter Jagten zijn toch echt de moeite waard, het boeit me niet of er Japans of Noors gesproken wordt.

Maar goed, dit is het West Wing topic, prachtserie.
  maandag 13 mei 2013 @ 14:41:01 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126429171
Jagten! O+ Tranen met tuiten in het vliegtuig toen ik hem keek. :@ Zegt de mevrouw naast me met een zwaar Rotterdams accent: 'Zit je nou zo verkouden te worden wijffie?'
*snif* Nee... *snik* de film is zo zielig. :')
***
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 14:43:57 #292
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_126429270
Mensen, kunnen we wel weer terug naar The West Wing? Het is nu wel erg offtopic geworden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 13 mei 2013 @ 14:44:35 #293
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126429287
Laatst wel Call Girl gezien, ook Deens, die was wel weer enorm goed
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 13 mei 2013 @ 14:57:14 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126429678
:@ Sorry Mike!

Inmiddels al weer 4 afleveringen van seizoen 5 erop zitten. :Y
Wel jammer trws dat er niet wat verder uitgeweid wordt over hoe Zoey gevonden is. En ik hoop dat ze dat Abbye blames Jed niet al te lang gaan uitmelken. Beetje voor de hand liggend allemaal zeg maar...
***
pi_126433860
Sorry, ik moet toch nog even zeggen dat Millenium natuurlijk helemaal niet Deens is, maar Zweeds. :P

Verder alweer even geleden dat ik The West Wing gekeken heb. Ik wil wel weer eens aan de rewatch, maar heb ook nog zoveel andere series liggen die ik amper bij kan houden...
pi_126435797
Ik ben even afgehaakt halverwege seizoen 4. Seizoen 4 vind ik wel zo boring dat ik er even niet doorheen kwam. Maar ga denk ik wel weer ff door deze week :) Heb in de tussentijd GoT gezien...Je gaat er wel steeds beter inzitten, maar er gebeurt echt ontzettend weinig en het is ongelooflijk onduidelijk allemaal...Veels teveel verhaallijnen en personages. Serie die zeker de hype niet waard is mij betreft, dat is echt zo'n fanboy serie mijns inziens. Wel goed hoor, daar niet van, maar bij vlagen eigenlijk ook super cliche.

Dexter ben ik ook mee gestopt. Dat werd het meest tenenkrommend van alle series die ik ooit gezien heb de laatste 2 seizoenen. Maar nog net niet zo tenenkrommend als Walking Dead seizoen 2. Maar ik ben het met Stefan verder oneens, dat werd wel echt weer beter in het 3e seizoen. In ieder geval wel weer je tijd waard...maar zeker geen beste serie van het moment ofzo.

Nu weer even serieloos dus, behalve GoT het seizoen afkijken. Dus weer lekker door met WW en wachten op BB ^O^ (en wellicht BB opnieuw kijken, dat is toch wel de enige serie die in buurt komt bij WW, en wellicht beter). Twijfel nog of ik nog eens Mad Men wil gaan kijken...die heb ik nog klaar liggen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 13 mei 2013 @ 17:44:26 #297
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_126437788
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Arn0 het volgende:
Sowieso zijn er maar heel weinig series die 7 seizoenen lang een hoog niveau kunnen aanhouden. Of zelfs de helft daarvan :P
The WW had toch ook wel een dipje in seizoen 4 / 5
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 13 mei 2013 @ 17:49:00 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126437979
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef Norrage het volgende:
Ik ben even afgehaakt halverwege seizoen 4. Seizoen 4 vind ik wel zo boring dat ik er even niet doorheen kwam. Maar ga denk ik wel weer ff door deze week :) Heb in de tussentijd GoT gezien...Je gaat er wel steeds beter inzitten, maar er gebeurt echt ontzettend weinig en het is ongelooflijk onduidelijk allemaal...Veels teveel verhaallijnen en personages. Serie die zeker de hype niet waard is mij betreft, dat is echt zo'n fanboy serie mijns inziens. Wel goed hoor, daar niet van, maar bij vlagen eigenlijk ook super cliche.

Dexter ben ik ook mee gestopt. Dat werd het meest tenenkrommend van alle series die ik ooit gezien heb de laatste 2 seizoenen. Maar nog net niet zo tenenkrommend als Walking Dead seizoen 2. Maar ik ben het met Stefan verder oneens, dat werd wel echt weer beter in het 3e seizoen. In ieder geval wel weer je tijd waard...maar zeker geen beste serie van het moment ofzo.

Nu weer even serieloos dus, behalve GoT het seizoen afkijken. Dus weer lekker door met WW en wachten op BB ^O^ (en wellicht BB opnieuw kijken, dat is toch wel de enige serie die in buurt komt bij WW, en wellicht beter). Twijfel nog of ik nog eens Mad Men wil gaan kijken...die heb ik nog klaar liggen.
Doen! Echt, zeker de laatste twee afleveringen van seizoen maken weer heel veel goed. :Y Sindsien zit ik er ook weer helemaal in. Sinds vorige week woensdag iets van 6-7 episodes gezien. En da's best knap als je twee kleine kinderen hebt. :Y
***
  maandag 13 mei 2013 @ 22:01:29 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126453600
Wat ik trws ook zo boeiend vind aan de serie is om idd te zien hoe het er aan toe gaat in zo'n organisatie, de hierachie, maar ook de interactie, het vertrouwen dat je kan krijgen als je jezelf op een bepaalde manier inzet het toepassen van de grondwet, overwegingen die gemaakt worden etc. etc.

Zo zit ik nu bijv. ook een intro te schrijven voor de president van onze organisatie. Deed ik al voor ik WW keek omdat het nou eenmaal bij mijn taken hoor, maar het is leuk om te zien hoe dezelfde trucjes toegepast worden zoals bijv. het bijeenrapen van recente speaking texts om dmv daarvan een nieuwe text samen te stellen. ;)
***
  maandag 13 mei 2013 @ 22:30:15 #300
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126455737
Mad Man afgehaakt na t eerste seizoen, BB vond ik ook niks
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 13 mei 2013 @ 22:30:25 #301
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_126455752
Game of
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')