abonnement Unibet Coolblue
pi_94786118
De geruchten gingen al een paar dagen, maar de ex van Britney, Kevin, wordt voor de 5de keer papa...dus wel een man die bij 3 vrouwen kinderen heeft/gaat krijgen...
Het bericht van een paar dagen geleden en de update:
quote:
Update: PEOPLE confirms that Kevin Federline and his girlfriend Victoria Prince are expecting a baby together. This will be K-Fed's fifth child!

Continue reading original post...

Is that a baby bump we see? Kevin Federline's girlfriend Victoria Prince was spotted with 5-year-old Sean Preston at his baseball game in West Hills, Calif. on Friday (March 25). K-Fed and 4-year-old Jayden James were also at the game.

It looks like the pregnancy rumors might be true! The normally super-slim Victoria looks to be sporting a baby bump.

If true, this would make Federline a father of five! He is also dad to daughter Kori, 8, and son Kaleb, 6.

Kori and Kaleb's mother is Kevin's ex-girlfriend, actress Shar Jackson while he and ex-wife Britney Spears are parents to Sean and Jayden.


Im really fortunate to have [Shar and Britney] in my life and as mothers of my children," Kevin said. "I love both of them very much. I still do to this day.

Federline, 33, and Prince, 28, a former professional volleyball player, have been together for over two years.

Do you think Victoria is expecting the fifth Federline?
De mama in spe met haar beginnende buikje

pi_94796538
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:04 schreef kvd het volgende:
Is het een trend om heel lang te wachten voordat je verteld dat je zwanger bent?
Dat wordt denk ik nog steeds gedaan om niet ook te hoeven aankondigen dat je een miskraam hebt gehad of zo, lijkt me niet heel fijn om dat met de hele wereld te moeten delen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_94796554
Eva Herzigova is bevallen.
quote:
Its a second son for Eva Herzigová.

The Czech-born model gave birth to a baby boy, Philip, on Sunday, March 13 at Londons Portland Hospital, her rep at Storm Management confirms to PEOPLE.

Philip joins big brother George, 3, Herzigovás elder son with Gregorio Marsiaj.

One of the worlds most in-demand runway and photography models best known for her Wonderbra ads Herzigová, 38, is currently the face of Chopard after appearing in a campaign for Dolce & Gabbana fragrance alongside Claudia Schiffer and Naomi Campbell last year.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_94810393
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2011 08:19 schreef rena het volgende:

[..]

Dat wordt denk ik nog steeds gedaan om niet ook te hoeven aankondigen dat je een miskraam hebt gehad of zo, lijkt me niet heel fijn om dat met de hele wereld te moeten delen.
Het staat er bij mij zo niet, maar ik bedoel dat ze naar mijn idee liegen over het aantal maanden dat ze al zwanger zijn/uitgerekend zijn. Kijk naar Nathalie Portman, had al snel een knoeperd van een buik, maar moest nog wel 6 maanden voordat haar kindje zou komen. En nu Mel B weer, als ik die foto zie is ze volgens mij never-nooit-niet net 3 maanden zwanger, maar is ze al veel verder in haar zwangerschap
pi_94810753
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:17 schreef kvd het volgende:

[..]

Het staat er bij mij zo niet, maar ik bedoel dat ze naar mijn idee liegen over het aantal maanden dat ze al zwanger zijn/uitgerekend zijn. Kijk naar Nathalie Portman, had al snel een knoeperd van een buik, maar moest nog wel 6 maanden voordat haar kindje zou komen. En nu Mel B weer, als ik die foto zie is ze volgens mij never-nooit-niet net 3 maanden zwanger, maar is ze al veel verder in haar zwangerschap
Zodat ze in rust kunnen bevallen en niet de pers in de nek hebben die elke dag bezig is om te kijken of er al een baby is :)
Ik geef ze geen ongelijk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_94817430
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zodat ze in rust kunnen bevallen en niet de pers in de nek hebben die elke dag bezig is om te kijken of er al een baby is :)
Ik geef ze geen ongelijk.
Ik ook niet maar ik vraag me wel af of het helpt. Die pers kan toch ook aan zo'n buik zien dat ze verder zijn dan gezegd?
Don't you love her madly?
pi_94817506
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:04 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik ook niet maar ik vraag me wel af of het helpt. Die pers kan toch ook aan zo'n buik zien dat ze verder zijn dan gezegd?
Ja, maar ze hebben nog steeds geen datum :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 maart 2011 @ 18:17:27 #108
22592 crew  Ole
pi_94817796
Weet iemand uit dit topic het antwoord op de laatste vraag?
De Nieuwe Grote SHO Kwis
als je er een paar weet is het ook goed :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_94817947
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef Ole het volgende:
Weet iemand uit dit topic het antwoord op de laatste vraag?
De Nieuwe Grote SHO Kwis
als je er een paar weet is het ook goed :')
3, verder kom ik niet :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 30 maart 2011 @ 18:29:06 #110
22592 crew  Ole
pi_94818244
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 18:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

3, verder kom ik niet :D
goed genoeg! Je mag een volgende SHO vraag stellen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_94820587
Net op Twitter: Jaap Kwakman is vader geworden van een meisje: Fee

Om half 6 heeft mijn prachtige vriendin een wolk van een dochter op de wereld gezet. Ze heet Fee en weegt 7 pond. Met moeder en dochter gaat het goed. De vader kijkt nog wat beduusd maar is bijzonder trots op z'n 2 meiden. Wauw! JK
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:45:35 #112
208890 June.
Seriously?
pi_94826359
Fee :{
Shine bright like a diamond.
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:46:27 #113
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_94826407
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef June. het volgende:
Fee :{
Ik vind Fee echt schattig! In tegenstelling tot Fay/Faye/Faynaynay
pi_94842984
Zoon van Donald Trump wordt weer vader
quote:
The Trump family continues to expand!

Donald Trump Jr. and wife Vanessa are expecting their third child, the Celebrity Apprentice advisor Tweeted Wednesday.

Ok guys BIG NEWS (at least for me) my awesome wife Vanessa has another bun in the oven, Trump Jr., 33, wrote. Baby #3 on the way. Wish us luck!!!

The couple, who married in May 2005 in Florida, are already parents to son Donnie John III, 2, and daughter Kai Madison, 3.

Sharing in the good news was pregnant little sister Ivanka Trump, who Tweeted back, Auntie Ivanka is so excited!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_94843001
Elizabeth Banks is moeder geworden via een draagmoeder
quote:
Her 30 Rock character Avery Jessup is a new mom and it turns out Elizabeth Banks is as well.

The actress and husband Max Handelman have welcomed son Felix via gestational surrogate, Banks Tweeted Wednesday.

I have been very fortunate in life both professionally and personally, Banks, 37, wrote on her Web site in a blog post announcing the birth.

The one true hurdle Ive faced in life is that I have a broken belly. After years of trying to get pregnant, exploring the range of fertility treatments, all unsuccessful, our journey led us to gestational surrogacy.

From that came two miracles, she continues. The first was meeting our carrier and her husband who were truly humbling in their decency and generosity. And the second miracle was the birth of our baby boy, Felix Handelman. Felix means happy and lucky in Latin. And true to his name, Felix is a very happy baby and a blessing on our life.

Banks and Handelman whom she met on her first day of college in 1992 wed in July 2003.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_94843049
Eerste foto van het zoontje van Rachel Zoe:
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_94849542
quote:
Sharon den Adel maand te vroeg bevallen
AMSTERDAM - Sharon den Adel heeft woensdag een zoon op de wereld gezet. De Within Temptation-zangeres had pas over ruim een maand moeten bevallen. Het kereltje luistert naar de naam Logan Arwin Westerholt.

Moeder en zoon maken het erg goed, schrijft Den Adel op de website van de band. "De bevalling ging goed en ik en Logan voelen ons geweldig."

Logan, die al na een zwangerschap van ruim zeven maanden geboren werd, weegt 2515 gram en is 47 centimeter lang.

De 36-jarige zangeres was in de eerste week van mei uitgerekend.

Aiden

Het kereltje is de tweede zoon voor Den Adel en Within Temptation-gitarist Robert Westerholt. In juni 2009 zette Den Adel zoon Aiden op de wereld, vier jaar daarvoor zag dochter Luna het levenslicht.

Vanwege Den Adels ongeplande derde zwangerschap stelde Within Temptation zijn tournee uit. De Nederlandse band zou dit voorjaar gaan toeren, maar staat nu pas vanaf augustus weer op de planken.

Den Adel wilde niet hoogzwanger optreden, onder meer omdat ze tijdens haar eerdere zwangerschappen te maken kreeg met complicaties.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 31 maart 2011 @ 12:30:58 #118
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_94849612
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik vind Fee echt schattig! In tegenstelling tot Fay/Faye/Faynaynay
Ik niet, ik vind het geen naam maar een ding. Fay vind ik dan een stuk leuker.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:17:44 #119
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_94858938
Ruben Nicolai (35) wordt opnieuw vader. Laurien, de vriendin van de BNN-presentator, is in verwachting van hun tweede kindje samen. Het management van Ruben bevestigde dit goede nieuws donderdagmiddag aan Starlounge. "Ze zijn ontzettend gelukkig met de komst van hun tweede." De baby wordt deze zomer verwacht.
pi_94865156
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 31 maart 2011 @ 18:51:31 #121
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_94865389
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Vicky het volgende:
Foto van Fee: http://yfrog.com/gzp8sggj
Linkje doet het niet, foto voldoet niet aan hun voorwaarden.
pi_94869643
Hmm vaag.. ff anders proberen..

Foto´s: Dit is Fee Kwakman: Foto's van het dochtertje van 3JS-gitarist Jaap Kwakman http://bit.ly/fOcKvP #shownieuws

Doet dit het wel?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94876261
quote:
Emily Deschanel Expecting First Child

Mar 31, 2011 by JENNY SCHAFER

Congratulations to Bones star Emily Deschanel and husband David Hornsby!

The couple are expecting their first child later this year, PEOPLE reports.

The 34-year-old actress and Hornsby, a writer-actor best known for his role as Rickety Cricket on It's Always Sunny in Philadelphia, were wed in Los Angeles last September.
pi_94907275
Over Emily Deschanel in het NL omdat er een héél klein beetje meer info in staat ;)

quote:
AMSTERDAM - Actrice Emily Deschanel (34) is zwanger van haar eerste kindje.

Dit heeft een woordvoerder van de actrice bevestigd aan People.com. Vader van de baby is Emily's echtgenoot David Hornsby.

Het tweetal leerde elkaar in 2007 kennen via 2007 en is sinds september getrouwd.

Het jongere zusje van Emily is Zooey Deschanel.
Zooey, want 1 o was niet origineel genoeg :?
Don't you love her madly?
  vrijdag 1 april 2011 @ 17:14:00 #125
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_94908611
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Lovechild het volgende:
Over Emily Deschanel in het NL omdat er een héél klein beetje meer info in staat ;)

[..]

Zooey, want 1 o was niet origineel genoeg :?
Misschien is de uitspraak anders ofzo? Zoo-wie (Zoey) of Zoe-wie (Zooey)? Daarnaast, geen van tweeën vind ik wat...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')