Welke dag komt er na 30 juni bij jou? Of nee wacht. Welke dag komt er VOOR 1 juli bij jou?quote:
Helemaal in de stijl van de makers, the mentally challengedquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef Duvel het volgende:
Die schaar op een afscheurrand is ook leuk.
Volgens mij was het sowieso een bende: de IC naar Rotterdam van 16:32u viel uit, de volgende IC was een VIRM-IV en dat paste niet. Gelukkig kan ik ook de trein naar Den Haag nemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:03 schreef greavy het volgende:
Jeroen, Plaatje dood. Ow, kut. Waren nog 2 pagina's.
Vandaag was de HC van de IC Rotterdam-Leeuwarden (vertrek 14:35) overactief. Meneer mocht helemaal mee naar Leeuwarden. Heb 5(!!) keer controle gehad. Eerste net na vertrek Rotterdam, tweede na Gouda, derde na Utrecht, 4e na Amersfoort, 5e na Steenwijk
Aldus Jablan op OpeensHadIkHet.quote:Op verzoek van NS HiSpeed besteden wij even geen aandacht aan de HSL-Zuid op deze site. Een en ander houdt verband met ontwikkelingen die de webmasters wel kennen maar niet bekend mogen maken.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aldus Jablan op OpeensHadIkHet.
What the fuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Verklaart misschien wel waarom ze zo met die dingen lopen te slepen de laatste tijd.quote:
Oh krijgen we dat gebelangrijkdoe weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aldus Jablan op OpeensHadIkHet.
What the fuck.
Opgejaagd door de curatoren? Ik lach me doodquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Verklaart misschien wel waarom ze zo met die dingen lopen te slepen de laatste tijd.
Nee, er zitten gewoon wederzijds wat ellebogen in wat aarzen, dat is allesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef V2 het volgende:
Hm, is OHIH officieel onderdeel van NS/NS HiSpeed ofzo, dat NS HiSpeed verzoeken kan indienen bij ze?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, er zitten gewoon wederzijds wat ellebogen in wat aarzen, dat is alles
Daarom ook die 70 heipalen. En een betonnen ondergrond et cetera. Zie ook deze Bewonersbrief voor meer informatie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
130-150 meter lijkt me vrij extreem voor een kraan
Mooi, kunnen ze treinen bij Siemens bestellenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aldus Jablan op OpeensHadIkHet.
What the fuck.
Geil. Laten we de meest bizarre doemscenario's gaan bedenkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef ckikilwai het volgende:
Het lijkt mij nogal vroeg voor het ter zielen gaan van HSA, ik dacht dat Schultz pas voor de zomer een oplossing ging presenteren en het is nog niet eens lente!
Een faillissement wacht echt niet op een beter weertje hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef ckikilwai het volgende:
Het lijkt mij nogal vroeg voor het ter zielen gaan van HSA, ik dacht dat Schultz pas voor de zomer een oplossing ging presenteren en het is nog niet eens lente!
There, FYP.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Temlin het volgende:
[..]
Mooi, kunnen ze treinen bij Siemens Alstom bestellen
Omdat de overheid de inkomsten dan misloopt? Klopt, maar de overheid had voorzichtiger moeten zijn met het inboeken van die inkomsten tot er meer zekerheid over is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef Duvel het volgende:
Een faillissement van HSA kost vooral de belastingbetalers geld.
Een topic openen om opheldering te vragen mag helaas nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aldus Jablan op OpeensHadIkHet.
What the fuck.
Vestzak broekzak.. een onderdeel van een bedrijf eigendom van de staat betaalt aan de staat..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat dan inderdaad om geld wat de belastingbetaler toch al kwijt is, en waar vooralsnog niks voor geleverd wordt. Van de regen in de drup dus. Het is niet alsof de belastingbetaler heel veel te winnen heeft bij het coûte que coûte overeind houden van HSA
Belachelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een topic openen om opheldering te vragen mag helaas niet
Een brief vol spelfouten.. nee dat komt betrouwbaar overquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef greavy het volgende:
[..]
Daarom ook die 70 heipalen. En een betonnen ondergrond et cetera. Zie ook deze Bewonersbrief voor meer informatie.
Dat zullen we nog weleens zienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een topic openen om opheldering te vragen mag helaas niet
Ja, gebelangrijkdoe, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
Kom net wel een tweede bericht in het topic op OHIH tegen
Dit soort gedrag wakkert speculatie ook HEUL niet aan inderdaadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef James1988 het volgende:
Waarschijnlijk is de speculatie slecht voor HSA ofzo?
Bedenk dat het contract met Infraspeed gewoon doorloopt, dus de HSL kost gewoon elke maand geld. Als de exploitant failliet gaat, valt de inkomstenkant weg. En mag de staat dan 30 jaar geen inkomsten inboeken van de exploitant? Er is een aanbesteding geweest, HSA heeft gewonnen met een reusachtige aanbieding die bijna niet terug te verdienen is. Het was dit staatsbedrijf of een buitenlands staatsbedrijf, hoe dan ook geen echte marktpartij die zijn vingers er aan wilde branden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef James1988 het volgende:
[..]
Omdat de overheid de inkomsten dan misloopt? Klopt, maar de overheid had voorzichtiger moeten zijn met het inboeken van die inkomsten tot er meer zekerheid over is.
Halen ze die Benelux-stuurstanden toch nog terug.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef James1988 het volgende:
En nu gaat HSA alsnog bankroet en mag de overheid op zoek gaa naar een nieuwe exploitant. En niemand die zoveel wil bieden als HSA heeft geboden... Reken maar dat de Beneluxtrein blijft rijden als bijv. SNCF een nieuwe aanbesteding wint.
SPECULEER NIET ZO IK MOET JE WAARSCHUWEN, ER ZAL MODERATIE VOLGENquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Halen ze die Benelux-stuurstanden toch nog terug.
Maar dit gaat echt mis zo, dit moeten we niet hebben... En als het wel mis gaat, kan het niet zonder gevolgen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |