abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 februari 2011 @ 12:01:47 #176
132191 -jos-
Money=Power
pi_93383849
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:58 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Oké. Dat vind ik fijn om te horen. :)
Ik ben die opmerkingen niet van je gewend. Mijn referentie aan de Mubarak van FOK!, hoe mensen je noemden in de Egypte-reeks, was niet kwetsend bedoeld. Als het toch kwetste wil ik graag dat je dat zegt, dan kan ik het nuanceren.
Ja, op dat moment vond ik het wel redelijk kwetsend ja. Maar nu niet meer omdat ik dus sinds vrijdag door heb wat er met mij persoonlijk aan de hand is. Want nu begrijp ik ook waarom jullie dat allemaal zeiden. Ik ben de mensen die dat zeiden zelfs dankbaar omdat ik nu juist begrijp hoe andere mensen op mij reageren. Dit kom omdat ik altijd weinig inlevingsvermogen toonde en mijn gevoelens niet goed kon uiten. Doordat ik niet kon vertellen wat ik voel was het voor andere mensen vaak onduidelijk waarom ik iets zei, en daardoor ontstaan er verkeerde opvattingen over mij persoonlijk.
quote:
Inderdaad, ik ben bijdehand, scherpzinnig is een goede omschrijving, dit komt echter ook vaak over als 'weinig respect hebben voor iemand'.
Inderdaad, ik ben arrogant, ik ben veel met mezelf ingenomen de laatste tijd, dit komt echter ook vaak over als 'verwaand', of 'laatdunken'.
Inderdaad, ik denk alles te weten, dit komt omdat ik al wekenlang constant elke dag de Egypte en Libie reeksen volg.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:02:49 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93383878
quote:
14s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:00 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Mooi zo. :) Ik vind je een goede FOK!journalist. :P ;)
En hij is ook nog eens voor de goeie club O-)
pi_93383936
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:02 schreef Dekatria het volgende:

[..]

En hij is ook nog eens voor de goeie club O-)
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. o|O
Zoon van Tolmai.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:04:30 #179
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_93383944
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:04 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Daar ben ik het dan weer niet mee eens. o|O
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_93383959
http://nos.nl/tekst/22190(...)dhafi-neemt-toe.html

Politieke druk op Kadhafi neemt toe
Update: zondag 27 feb 2011, 11:57

Bondskanselier Merkel staat vierkant achter de sancties van de V-raad tegen Libië. Het unanieme besluit is een duidelijk signaal aan Kadhafi en andere dictators dat mensenrechtenschendingen niet ongestraft blijven. Het is hoog tijd dat Kadhafi opstapt, aldus Merkel.

De Britse regering heeft vandaag de diplomatieke onschendbaarheid van Kadhafi en zijn familieleden opgeheven. Minister Hague van Buitenlandse Zaken riep Kadhafi op om snel te vertrekken.

Volgens de Britse krant The Independent heeft oud-premier Blair vrijdag twee keer persoonlijke gebeld met Kadhafi om hem ertoe te bewegen op te stappen.
Zoon van Tolmai.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:06:09 #181
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_93383988
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:01 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ja, op dat moment vond ik het wel redelijk kwetsend ja. Maar nu niet meer omdat ik dus sinds vrijdag door heb wat er met mij persoonlijk aan de hand is. Want nu begrijp ik ook waarom jullie dat allemaal zeiden. Ik ben de mensen die dat zeiden zelfs dankbaar omdat ik nu juist begrijp hoe andere mensen op mij reageren. Dit kom omdat ik altijd weinig inlevingsvermogen toon en mijn gevoelens niet goed kon uiten. Doordat ik niet kon vertellen wat ik voel was het voor andere mensen vaak onduidelijk waarom ik iets zei, en daardoor ontstaan er verkeerde opvattingen over mij persoonlijk.

[..]

Oké, ik wist niet of je sarcastisch was of het inderdaad meende. Nu duidelijker. Maar je moet het ook niet overdrijven hoor. Het is een FOK! maar, en ook al bedoelen mensen het goed, nuanceren gebeurt pas als daarom wordt gevraagd. Dat geldt ook voor mij. Dus ik ben blij dat je er zelf blij mee bent, maar ik denk wel dat je het nu weer iets té groot interpreteert. :) Maar dat is verder aan jou wat je daarmee wilt doen natuurlijk. :)
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_93384030
Geheime Britse reddingsactie in Libië
Uitgegeven: 27 februari 2011 09:00
Laatst gewijzigd: 27 februari 2011 11:35
AMSTERDAM - Bij een gewaagde geheime missie in Libië hebben Britse militaire vliegtuigen zaterdag honderdvijftig medewerkers van oliebedrijven geëvacueerd. Onder hen zijn zeven Nederlanders.

© NU.nl/Michael-Dennis Biemans
De medewerkers van verschillende nationaliteiten zaten op afgelegen locaties en konden het escalerende geweld daardoor niet zelf ontvluchten.
Bij de missie werden C130-Hercules vliegtuigen ingezet. Die kunnen zo nodig ook in een woestijnvlakte landen en opstijgen en hebben een laadklep, waardoor geen trap nodig is om passagiers in te laden.
De vliegtuigen haalden de medewerkers op ten zuiden van een oostelijke Libische havenstad Benghazi. Daarna zijn de vliegtuigen veilig geland op Malta, zei de Britse staatssecretaris van defensie Liam Fox zaterdag.
Nederlanders
Ook zeven Nederlanders zijn bij de Britse missie geëvacueerd. Zij bevonden zich in de plaats Jakira in de Libische woestijn ten zuiden van de stad Benghazi. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse zaken zondag bevestigd naar aanleiding van berichtgeving door de NOS.
Ook zijn volgens Buitenlandse Zaken zo goed als zeker drie Nederlanders met twee Duitse vluchten naar Kreta gebracht.
In Libië verblijven nu nog tien Nederlanders van wie Buitenlandse Zaken zeker weet dat ze weg willen. Ze zitten verspreid over het land. Buitenlandse Zaken bekijkt samen met andere Europese landen hoe de Nederlanders en andere Europeanen kunnen worden geëvacueerd.
Ook verblijven nog Nederlanders in Libië die niet weg willen. Hoeveel dat er zijn, kon een woordvoerder van Buitenlandse Zaken niet zeggen.
Geheim
Het wordt steeds moeilijker om door het Libische luchtruim te vliegen. Tegen de BBC zei oliewerker Peter Dingle dat hij en zijn collega's was verteld hierover van te voren niets naar buiten te brengen.
"We wisten dat het leger ons op kwam halen, maar mochten dit niet aan het thuisfront melden. Dat kon sowieso niet omdat de telefoonlijnen niet meer werken."
De vrees bestond dat de aanstaande missie via familieleden naar de media zou uitlekken. "Het Britse leger wilde dit zo geheim mogelijk houden."
Sancties
De VN-veiligheidsraad heeft zaterdag na lang vergaderen sancties aan Libië opgelegd. De vrees bestaat dat Libië door de sancties minder gewillig is mee te werken met het evacueren van buitenlanders.
Een andere geëvacueerde, Patrick Eyles, vertelde dat het vliegtuig waar hij in zat 65 mensen had moeten meenemen. Het werden er echter ruim twee keer zoveel. "Het was behoorlijk krap, maar we waren toch blij dat we weg waren gekomen."
De Britse overheid is er de afgelopen dagen meerdere keren van beschuldigd dat het niet genoeg doet om de Britten in Libië te evacueren. Nadat Britten op de televisie vertelden over hun wanhopige pogingen om de ongeregeldheden in Libië te ontvluchten, bood premier David Cameron zijn excuses aan.
Coördinatie
Over de missie van zaterdag zijn ook al klachten te horen. Bedrijven die druk bezig zijn hun medewerkers weg te krijgen klagen over een gebrek aan coördinatie.
"Het was handig geweest als ik had geweten dat er vliegtuigen worden gestuurd", zegt Gavin De Salis, voorzitter van het Britse bedrijf OPS International, dat diensten verleent voor olievelden.
De Salis heeft bussen ingeschakeld om zijn 450 werknemers te evacueren. Toen hij hoorde van de reddingsmissie, was het te laat de werknemers naar de locaties te sturen waar ze konden worden opgepikt. Nu staat hen een busreis van zes dagen te wachten.
http://www.nu.nl/onrust-m(...)sactie-in-libie.html
pi_93384034
Er zit olie in de grond, de Amerikaanse ambassade is gesloten en alle buitenlanders worden min-of-meer verplicht geevacueerd.

Ik zie een militaire interventie aankomen.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:08:14 #184
132191 -jos-
Money=Power
pi_93384053
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:06 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Oké, ik wist niet of je sarcastisch was of het inderdaad meende. Nu duidelijker. Maar je moet het ook niet overdrijven hoor. Het is een FOK! maar, en ook al bedoelen mensen het goed, nuanceren gebeurt pas als daarom wordt gevraagd. Dat geldt ook voor mij. Dus ik ben blij dat je er zelf blij mee bent, maar ik denk wel dat je het nu weer iets té groot interpreteert. :) Maar dat is verder aan jou wat je daarmee wilt doen natuurlijk. :)
Ja. Mijn hele verhaal vanaf vrijdag gaat over meer van dit soort dingen, over mijzelf en over mijn wereldbeeld. Gisteren kostte het meer dan 1 uur om het mijn moeder uit te leggen en te laten begrijpen.
maar goed, ontopic!!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_93384064
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://nos.nl/tekst/22190(...)dhafi-neemt-toe.html

Politieke druk op Kadhafi neemt toe
Update: zondag 27 feb 2011, 11:57
Volgens de Britse krant The Independent heeft oud-premier Blair vrijdag twee keer persoonlijke gebeld met Kadhafi om hem ertoe te bewegen op te stappen.
:D

Wat geloofwaardig. Notabene Blair die het gore lef heeft om op te bellen.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:09:40 #186
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93384092
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://nos.nl/tekst/22190(...)dhafi-neemt-toe.html

Politieke druk op Kadhafi neemt toe
Update: zondag 27 feb 2011, 11:57

Bondskanselier Merkel staat vierkant achter de sancties van de V-raad tegen Libië. Het unanieme besluit is een duidelijk signaal aan Kadhafi en andere dictators dat mensenrechtenschendingen niet ongestraft blijven. Het is hoog tijd dat Kadhafi opstapt, aldus Merkel.

De Britse regering heeft vandaag de diplomatieke onschendbaarheid van Kadhafi en zijn familieleden opgeheven. Minister Hague van Buitenlandse Zaken riep Kadhafi op om snel te vertrekken.

Volgens de Britse krant The Independent heeft oud-premier Blair vrijdag twee keer persoonlijke gebeld met Kadhafi om hem ertoe te bewegen op te stappen.
Blair met al z'n charisma :')
  zondag 27 februari 2011 @ 12:10:20 #187
132191 -jos-
Money=Power
pi_93384111
Trouwens, ik heb gisteren en vandaag eigenlijk vrijwel geen geverifieerde meldingen van doden gezien, ook niet van gevechten. Zou nu niet gewoon het normale leven weer op gang zijn gekomen in Libie?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:11:17 #188
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93384137
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:10 schreef -jos- het volgende:
Trouwens, ik heb gisteren en vandaag eigenlijk vrijwel geen geverifieerde meldingen van doden gezien, ook niet van gevechten. Zou nu niet gewoon het normale leven weer op gang zijn gekomen in Libie?
Geen doden meer betekent niet meteen dat alles bij het oude is he ;)
  zondag 27 februari 2011 @ 12:11:49 #189
132191 -jos-
Money=Power
pi_93384149
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:11 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Geen doden meer betekent niet meteen dat alles bij het oude is he ;)
Klopt. Het is ook vooral bedoeld om er over na te denken. Wat gebeurd er nu?
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:13:09 #190
132191 -jos-
Money=Power
pi_93384193
martinchulov Martin Chulov
Visited mil bases on road to central Libya. amount of weapons stolen staggering. These revolutionaries v well armed. #libya

The Ghaddafi stronghold of Sirte is preventing people traveling west to Tripoli. Could be last place in #Libya to fall.

My dispatch from on road to Tripoli: Libya celebrates as Gaddafi's remote strongholds rise against him http://t.co/YZkefct via @guardian
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_93384225
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:11 schreef -jos- het volgende:

[..]

Klopt. Het is ook vooral bedoeld om er over na te denken. Wat gebeurd er nu?
Ik ben bang stilte voor de storm.
Het lijkt me echt zo een man van ik niks jullie ook niks.
  zondag 27 februari 2011 @ 12:15:16 #192
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93384256
Ff de boel schoonmaken hier in huis. AJE hou ik op de achtergrond.

:W
  zondag 27 februari 2011 @ 12:15:41 #193
132191 -jos-
Money=Power
pi_93384267
http://www.guardian.co.uk(...)i-remote-strongholds

quote:
Back up the highway in Ajdabiya, men with Kalashnikovs who now keep order about town wanted to show us the spoils. At a former headquarters for Gaddafi's praetorian guard, a fleet of 4x4s had been torched and overturned. "Four men died here," said one of the town's new custodians, pointing at a spot on the road. "They were killed by Gaddafi's men and his mercenaries."
Toegevoegd aan de dodenlijst :)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_93384295
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:04 schreef Bartholomaeus het volgende:
http://nos.nl/tekst/22190(...)dhafi-neemt-toe.html

Politieke druk op Kadhafi neemt toe
Update: zondag 27 feb 2011, 11:57

Bondskanselier Merkel staat vierkant achter de sancties van de V-raad tegen Libië. Het unanieme besluit is een duidelijk signaal aan Kadhafi en andere dictators dat mensenrechtenschendingen niet ongestraft blijven. Het is hoog tijd dat Kadhafi opstapt, aldus Merkel.

De Britse regering heeft vandaag de diplomatieke onschendbaarheid van Kadhafi en zijn familieleden opgeheven. Minister Hague van Buitenlandse Zaken riep Kadhafi op om snel te vertrekken.

Volgens de Britse krant The Independent heeft oud-premier Blair vrijdag twee keer persoonlijke gebeld met Kadhafi om hem ertoe te bewegen op te stappen.
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:59 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
blair heeft G gebeld ;
http://www.independent.co(...)gaddafi-2226887.html

[..]

hoezo adhd ?
pi_93384389
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:15 schreef Dekatria het volgende:
Ff de boel schoonmaken hier in huis. AJE hou ik op de achtergrond.

:W
kom hier ook ff meteen poetsen :+
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:14 schreef shomila het volgende:

[..]

Ik ben bang stilte voor de storm.
Het lijkt me echt zo een man van ik niks jullie ook niks.
indd. weet iemand iets over de vele tanks die gisteren om tripoli stonden
hoezo adhd ?
  zondag 27 februari 2011 @ 12:22:29 #196
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93384470
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
kom hier ook ff meteen poetsen :+
Wat schuift 't ;)
  zondag 27 februari 2011 @ 12:23:34 #197
132191 -jos-
Money=Power
pi_93384507
Het mooie is, het aantal doden wat ik in de dodenlijst had staan komt ongeveer overeen met wat de journalisten nu melden.

Bijvoorbeeld: de officiele lijst van ziekenhuizen in Benghazi(128, ik had 230, dat verschil zou verklaarbaar zijn doordat niet alle doden in het ziekenhuis zijn geweest), en nu dus de 4 doden in Ajdabiya (ik had 3 staan)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_93384572
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:22 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Wat schuift 't ;)
mag je mee eten :+
maar goed, word beetje slowchat hier ( i'm quiltly 2 )
niemand nieuws over de tanks ?
gaat indd. ook maar beginnen aan huishoudelijke shitsleur taken
hoezo adhd ?
pi_93384655
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:23 schreef -jos- het volgende:
Het mooie is, het aantal doden wat ik in de dodenlijst had staan komt ongeveer overeen met wat de journalisten nu melden.

Bijvoorbeeld: de officiele lijst van ziekenhuizen in Benghazi(128, ik had 230, dat verschil zou verklaarbaar zijn doordat niet alle doden in het ziekenhuis zijn geweest), en nu dus de 4 doden in Ajdabiya (ik had 3 staan)
had jij dat linkje nog gezien wat ik ook had gepost ,.. foto's van lijst ziekenhuis ...( klik ik net dicht, dus ik hoop dat je em heb gezien )
hoezo adhd ?
  zondag 27 februari 2011 @ 12:28:46 #200
132191 -jos-
Money=Power
pi_93384703
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

had jij dat linkje nog gezien wat ik ook had gepost ,.. foto's van lijst ziekenhuis ...( klik ik net dicht, dus ik hoop dat je em heb gezien )
ja, dat heb ik al een keer eerder tegen je gezegd volgens mij.

kijk in de dodenlijst bij Benghazi, aantal 128, datum 25-feb, dan de source. dat zijn dezelfde docs(of niet, dan moet je het zeggen)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')