Om op een oudere post terug te komen:
quote:
Op maandag 21 februari 2011 11:57 schreef kidkash19 het volgende:Nou ja ik denk dat het geld in de toekomst zit in DLC content, daarom dus 2 jaar investeren in een compleet nieuwe game, nieuwe engine, nieuwe graphics etc. Zet het neer en bied om de zoveel tijd wat DLC aan die aan het spel echt iets toevoegen
SD vs Raw kan zeker verbetert worden, maar dan moet het ook geen game worden met 50+ characters er in, ookal ben ik niet onder de indruk van de All-Stars demo, lost men al een stuk meer op door verschillende worstelstijlen te gebruiken waardoor er een duidelijk verschil blijkt tussen een brawler en een acrobat.
Daarbij moet SD vs Raw veel meer als een simulatie aandoen, wat thq opzich goed gelukt is dmv de character en story creator, het is jammer dat Del Rio niet in het roster zat, maar anders kun je de komende WM behoorlijk goed na bootsen, grootste probleem is dat de engine van deze game een jaar of vier te 'oud' is.
Afgezien van portretrechten is het voornaamste probleem van teveel characters in je game stoppen, dat ze teveel op elkaar gaan lijken, nou hoeft dat niet perse een probleem te zijn als je andere factoren in het spel brengt, zoals publiek bijvoorbeeld of enviromental KO's(zie bijvoorbeeld Def Jam:Fight for NY), maar als je het terug wilt brengen tot een simulatie van wat er zich binnen de WWE op dit moment afspeelt, kun je er op verbeterde physics na bar weinig aan doen eilk.
[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 24-03-2011 21:17:18 ]