Een paar dagen geleden is er per ongeluk wat water over mijn computer heen gegaan. Niet enorm veel, maar toch wat druppels aan de boven kant voor (bij de DVD speler) en wat druppels achter bij de draden, maar dat viel wel mee geloof ik.
Had alles gelijk opgedroogdt en toen even later deed mijn keyboard raar, typte 3 letters als ik er op 1 drukte, dag erna deed hij het helemaal niet meer dus gelijk nieuwe besteld. Dezelfde (trust classic) maar dan USB versie.
Deed het prima, maar nu gaat hij vanzelf aan/uit wanneer hij daar zijn in heeft, moet hem dan 20 keer in een andere USB port doen om hem aan te krijgen soms, het is compleet random en de laatste 10 minuten gaat hij vanzelf aan en uit iedere paar minuten.
Nu doet hij het weer goed, maar dat zal wel niet langer dan een uur duren denk ik. Wat zou dit kunnen veroorzaken? Ik heb de USB porten bovenin en achterin geprobeert maar het probleem blijft steeds weer komen.
Water wat bovenin was gekomen is ook een beetje in de USB poorten daar gekomen gok ik, moederbord kapot?
Vreemde is voor de rest werkt alles verder wel (zoals USB muis). Iemand?