abonnement Unibet Coolblue
pi_94995217
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen dat als iemand mij aanspreekt ik niks te zien krijg en als ik dan mijn telefoon opnieuw start dan komen de berichten pas door ;( iemand ook deze ervaring en evt een oplossing?
Wat voor telefoon?
pi_94995544
BB9300
pi_94998328
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen dat als iemand mij aanspreekt ik niks te zien krijg en als ik dan mijn telefoon opnieuw start dan komen de berichten pas door ;( iemand ook deze ervaring en evt een oplossing?
Zelf een bericht sturen? Ik heb het ook af en toe, dat pas wanneer ik zelf een bericht stuur ik inkomende berichten binnenkrijg.
Of toch du vader?
pi_95068973
Iemand die weet hoe ik handmatig foto's kan opslaan die ik via whatsapp ontvang? Sowieso vraag ik me af waar de foto's opgeslagen worden want kan ze nergens vinden op de BB
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:13:17 #105
104871 remlof
Europees federalist
pi_95079699
Volgens mij worden foto's en video's op een Whatsapp server opgeslagen want ik kan ze ook nergens vinden en na een week ofzo zijn ze ook verdwenen uit je conversatie.
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:18:03 #106
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_95079898
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef remlof het volgende:
Volgens mij worden foto's en video's op een Whatsapp server opgeslagen want ik kan ze ook nergens vinden en na een week ofzo zijn ze ook verdwenen uit je conversatie.
Ze worden niet verwijderd uit je conversatie hoor. Je kunt in elk geval wel je hele conversatie wel op laten sturen per e-mail, daar zitten de foto's ook bij.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_95080034
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef remlof het volgende:
Volgens mij worden foto's en video's op een Whatsapp server opgeslagen want ik kan ze ook nergens vinden en na een week ofzo zijn ze ook verdwenen uit je conversatie.
Hoe het bij BB gedaan wordt weet ik niet maar ik betwijfel dat de images en videos op een server worden opgeslagen. Bij mijn toestel (een android) zit het in een mapje genaamd whatsapp ( :o ) en daar zitten alle fotos en videos en nog wel meer spul in dat tijdens de whatsappsessies verstuurd en ontvangen zijn.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_95093694
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet hoe ik handmatig foto's kan opslaan die ik via whatsapp ontvang? Sowieso vraag ik me af waar de foto's opgeslagen worden want kan ze nergens vinden op de BB
Als je kiest voor Foto opslaan, komt ie gewoon in je standaard images map (Multimedia > Afbeeldingen > Alle Afbeeldingen, dan bij al die thumbs).
Of toch du vader?
pi_95094320
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Als je kiest voor Foto opslaan, komt ie gewoon in je standaard images map (Multimedia > Afbeeldingen > Alle Afbeeldingen, dan bij al die thumbs).
Maar die optie foto opslaan krijg ik juist niet ;(
pi_95094800
Je kan alleen bekijken? Kan je dan niet als je de afbeelding bekijkt vanuit het menu kiezen "Afbeelding downloaden"/"Afbeelding opslaan" oid?
Of toch du vader?
pi_95096056
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 22:18 schreef Luchtkoker het volgende:
Je kan alleen bekijken? Kan je dan niet als je de afbeelding bekijkt vanuit het menu kiezen "Afbeelding downloaden"/"Afbeelding opslaan" oid?
Nee, das het vreemde dus. Kan hem wel bekijken en ook optie om op ware grote te bekijken maar in geen enkel menu de optie om op te slaan of downloaden. Heb hem ook verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat hielp ook niet ;(
Heb de nieuwste versie erop staan
  dinsdag 5 april 2011 @ 23:27:18 #112
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_95099415
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de server vandaag? Telkens maar één groene vinkje bij verstuurde berichten.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_95099622
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee, das het vreemde dus. Kan hem wel bekijken en ook optie om op ware grote te bekijken maar in geen enkel menu de optie om op te slaan of downloaden. Heb hem ook verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat hielp ook niet ;(
Heb de nieuwste versie erop staan
Hoe ziet het er op BB uit dan? Op Android zo:

Er staat Download picture als je hem nog niet eerder hebt aangeklikt. Wanneer je dat doet gaat ie hem downloaden (duurt paar sec) en zet ie hem in je afbeeldingen map in een mapje Whatsapp, en dan verandert de knop Download in View zodat je hem altijd weer kunt openen (vanaf je sdkaart/mobiele geheugen dus)
pi_95100239
Zodra iemand mij een foto stuurt krijg ik enkel het balkje "bekijken" te zien en is er geen optie om te downloaden. Foto's kan ik dus wel in whatsapp bekijken maar nergens worden ze opgeslagen.
pi_95100598
Ik ben nu iets verder gekomen door een tip via google. Als ik door mijn bestandsmappen blader en kies voor optie " verborgen mappen" weergeven dan zie ik die map met foto's alleen kan ik bij eigenschappen niet kiezen om die "verborgen mappen" vinkje weg te halen. Die blijft aangevinkt ;(
  maandag 9 mei 2011 @ 11:06:19 #116
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_96538639
HELLUP!!

Mijn WA faalt opeens. Ik kan geen foto's versturen want dan geeft ie aan dat de foto die ik net heb gemaakt geen image file is.

Ik kan wel een foto sturen als ik in het gesprek zelf ervoor kies om een foto te maken, vanuit de galerie lukt het dus niet ;(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:28:16 #117
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_96539334
quote:
5s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP!!

Mijn WA faalt opeens. Ik kan geen foto's versturen want dan geeft ie aan dat de foto die ik net heb gemaakt geen image file is.

Ik kan wel een foto sturen als ik in het gesprek zelf ervoor kies om een foto te maken, vanuit de galerie lukt het dus niet ;(
'k Neem aan dat je de app al een keer opnieuw hebt geïnstalleerd,...
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:04:56 #118
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_96545314
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:28 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

'k Neem aan dat je de app al een keer opnieuw hebt geïnstalleerd,...
Ik ben blond en vrouw, niet van die rare dingen aannemen hoor :@
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:08:56 #119
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_96545499
quote:
15s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik ben blond en vrouw, niet van die rare dingen aannemen hoor :@
Dan zal ik maar helemaal niet vragen of je de telefoon al een keer opnieuw hebt opgestart,..
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:09:20 #120
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_96545512
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:08 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Dan zal ik maar helemaal niet vragen of je de telefoon al een keer opnieuw hebt opgestart,..
Dat ga ik nu meteen even doen O-)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:01:15 #121
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_96609694
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat ga ik nu meteen even doen O-)
En? Al opgelost?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_96629864
Het was vandaag dan (eindelijk?) ook op het 8 uur journaal dat die lutsers van KPN extra doekoe gaan vragen voor het gebruik van WhatsApp en zulks.

Iemand al last van berichtjes die niet meer doorkomen? Ik heb bij Vodafone met oldschool Zorgeloos Mobiel Internet BloX nog geen problemen gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 10-05-2011 23:43:25 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_96630064
Dat doet KPN niet bij de al afgesloten abbonementen maar alleen bij de nieuwste abbos.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_96630266
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 23:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Dat doet KPN niet bij de al afgesloten abbonementen maar alleen bij de nieuwste abbos.
Volgens mij is dat incorrect
pi_96630422
Oh, het blijkt dus dat die "chatheffing" er alleen voor Skype komt: http://tweakers.net/nieuw(...)theffing-update.html
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')