je mag best trots zijn op je stad...ik juich tegenwoordig voor Cambuur......kan dat uberhaupt??quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje juichen omdat FC Groningen heeft verloren van Utrecht
je hebt ook niets voor me overquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ik wou niet zoveel cheerleaders aanklikken. Lui
Haha, bestaan die nog?! Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je mag best trots zijn op je stad...ik juich tegenwoordig voor Cambuur......kan dat uberhaupt??
[..]
je hebt ook niets voor me over
Kan jij, van de Muzikanten kop, hier: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43085508 snel een twitterlist maken?quote:
ik kan alles, maar het gaat wel even duren dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan jij, van de Muzikanten kop, hier: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43085508 snel een twitterlist maken?
Zeg Hans, wat vind jij eigenlijk van Lola kite??quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch Krach... de nieuwe Silent Express.
dus dat betekent dat je het handmatig moet gaan doen? Want dan doe ik het zelf wel...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kan alles, maar het gaat wel even duren dan.
Ah, je hebt het onderschritf gevondenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi minthy,
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Eerste single klinkt echt veelbelovendquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg Hans, wat vind jij eigenlijk van Lola kite??
Ja hè? Word er ook erg vrolijk van! Ben benieuwd naar de restquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste single klinkt echt veelbelovend. Opreden tijdens NS helaas niet gezien, maar de recensie erg positief. Die komen er wel
meer niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste single klinkt echt veelbelovend. Opreden tijdens NS helaas niet gezien, maar de recensie erg positief. Die komen er wel
oh nee dat nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus dat betekent dat je het handmatig moet gaan doen? Want dan doe ik het zelf wel...
Everythings Better is de tweede single mensen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerste single klinkt echt veelbelovend. Opreden tijdens NS helaas niet gezien, maar de recensie is erg positief. Die komen er wel
SPOILER: VOETBALOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |