abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 27 februari 2011 @ 21:21:55 #251
155227 crew  Guppy
dus
pi_93411919
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Melochan het volgende:

[..]

Welke stad? :9
Arnhem :Y

Ooh en dat konijnenkaartje!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_93429274
Ik heb ook weer een aantal kaartjes ontvangen.

Uit amerika, 7 dagen.


Uit Nederland, 1 dag


Uit New zealand, 8 dagen
pi_93437640
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook weer een aantal kaartjes ontvangen.

Uit amerika, 7 dagen.
[ afbeelding ]

Uit Nederland, 1 dag
[ afbeelding ]

Uit New zealand, 8 dagen
[ afbeelding ]
leuke kaartjes :D
En dat kan zomaar.....?
pi_93440971
Leuk die Donaldkaart :) En Arnhem is een beetje ver weg voor mij, Guppy, maar heb vandaag 20 kaarten voor een tientje gekocht. Ik ook weer blij. Volgens mij zei ik nog geen maand geleden dat ik zou stoppen :')
  Moderator maandag 28 februari 2011 @ 20:19:00 #255
155227 crew  Guppy
dus
pi_93457807
Kan ik me voorstellen Melochan ;) Maar nu heb je toch weer leuke kaartjes!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_93467160
Verzendtijd ''international letter'' ?

Iemand enig idee ?

Alvast dank :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_93468696
Met het vliegtuig vanuit de VS doet een kaart er bij mij gemiddeld 13 dagen over. En dat is met een gewone simpele postzegel, niks geen expressgedoe :)

Edit: gemiddelde is genomen over 33 kaartjes ;)

[ Bericht 23% gewijzigd door Melochan op 28-02-2011 23:16:50 ]
pi_93497269
Ik heb vandaag mijn eerste postcrossing kaartje ooit verstuurd.. naar Rusland.
Dat adres was zo lang, dat paste bijna niet op het kaartje dat ik had gekocht xD
En waar kopen jullie je kaartjes? Op die sites in de OP vind ik niet zoveel mooie kaarten en bij de action, big bazar, bruna en stumpel hadden ze ook niet zulke mooie.

[ Bericht 19% gewijzigd door Nezhi op 01-03-2011 22:51:07 ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:38:29 #259
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_93520291
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:19 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste postcrossing kaartje ooit verstuurd.. naar Rusland.
Dat adres was zo lang, dat paste bijna niet op het kaartje dat ik had gekocht xD
En waar kopen jullie je kaartjes? Op die sites in de OP vind ik niet zoveel mooie kaarten en bij de action, big bazar, bruna en stumpel hadden ze ook niet zulke mooie.
hema of bij de souvenirshops bij jouw in de buurt?
En dat kan zomaar.....?
pi_93520679
Ik koop m'n kaartjes bij souvenirswinkels.:)
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:03:27 #261
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_93531076
Wat een leuke kaarten hebben jullie weer ontvangen.
Als tegenwicht kreeg ik nu een paar hele lelijke :'( ;)



Aan de zijkant zit ook zomaar een strip geplakt.


Uit Polen, wel aardig dat ze op de kaart vermeldde dat "een Toucan" toch echt niet in Polen voorkwam ;) :9

En een hele grappige vond ikzelf, uit Nederland

Rayen 2½ jaar!
pi_93557652
Ah.. ik zie net dat ik een kaart heb gestuurd naar een italiaan die die al 4x had gehad. Naja.. kon geen andere kaart vinden. Hema en primera vielen tegen.. volgende keer maar het station proberen.
Ik heb nu een kaart met spekjes gestuurd naar iemand die dingen wilde die bij het land hoorde.. een schaapje in het gras (was eerder gepost) naar een nieuwe Chinees, bloem naar iemand die van alles wilde en zo een kaart met een autootje erop van de Hema. :D
pi_93558099
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef StefanieV het volgende:

[..]

Dat is idd standaard, die extra kaartjes en de pen :-) En ze schrijven goed hoor!

Deze 2 kaarten deze week ontvangen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vooral de eerste vind k super :-)
Ik vind die met het konijn zo lief O+ Maar goed, ik heb een ontzettend zwak voor die beesten :P

Vandaag vijf kaartjes op de bus gedaan.
Zelf vind ik deze wel erg leuk:

(Besteld via moo)
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:12:44 #264
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_93560384
Ik heb een expired-kaart minder *O* Niet omdat ie is aangekomen, maar omdat de ontvanger ermee gestopt is en zijn account heeft verwijderd. Postcrossing heeft daarom mijn kaart op ontvangen gezet.
Ik vind expired-kaarten echt niet leuk. Ik dit geval heb ik ook 2e een kaart gestuurd. Jammer dat ie niet echt is aangekomen, het was een kaart naar Ierland en dat land had ik nog niet!

Net even mijn kaartjes ingescand, ze gaan morgen de deur uit.
klerkje
pi_93597511
Ik doe inmiddels ook al anderhalf jaar mee aan Postcrossing, maar ik ga er (voorlopig?) even mee stoppen. De tijd om alle kaarten te schrijven, naar de supermarkt te gaan voor nieuwe postzegels werd steeds minder, dus voorlopig (?) stop ik er eventjes mee.

Of het even af te maken heb ik alle mensen waarvan mijn kaart aan hun expired was opnieuw verzonden, mits ze nog vrij actief zijn (niet langer dan 2 maanden geleden ingelogd) en dat heeft geholpen. 2 Expired kaarten heb ik inmiddels kunnen wegwerken. *O*
Verder zijn er nog twee onderweg...

Misschien dat ik het later weer op ga pakken, maar voor nu vind ik het eventjes mooi. Dan kan ik alle kaarten even rustig op mijn gemak nalezen of even vertalen :P. Misschien ga ik wel een boek uitbrengen ofzo :).
pi_93607152
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 16:59 schreef GSMboy het volgende:
Ik doe inmiddels ook al anderhalf jaar mee aan Postcrossing, maar ik ga er (voorlopig?) even mee stoppen. De tijd om alle kaarten te schrijven, naar de supermarkt te gaan voor nieuwe postzegels werd steeds minder, dus voorlopig (?) stop ik er eventjes mee.

Of het even af te maken heb ik alle mensen waarvan mijn kaart aan hun expired was opnieuw verzonden, mits ze nog vrij actief zijn (niet langer dan 2 maanden geleden ingelogd) en dat heeft geholpen. 2 Expired kaarten heb ik inmiddels kunnen wegwerken. *O*
Verder zijn er nog twee onderweg...

Misschien dat ik het later weer op ga pakken, maar voor nu vind ik het eventjes mooi. Dan kan ik alle kaarten even rustig op mijn gemak nalezen of even vertalen :P. Misschien ga ik wel een boek uitbrengen ofzo :).
Au revoir! Dat we je snel weer terug mogen zien :)

Ik kwam dit net tegen in een PC-profiel van een NL user:

quote:
I like to eat sandwiches with chocolate and 'kaas'. And patat met mayonaisse, mjammie and boerekool with worst.
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 20:57:41 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_93609240
:')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_93609300
Oh zie nu dat ik idd die emoticon was vergeten:

:').
pi_93668797
Omg ik mag/moet een kaartje sturen naar iemand die echt in hartje Manhattan woont :o Effe adres gegooglemapped, en 't is echt een sjiek appartementencomplex :D
  Moderator zaterdag 5 maart 2011 @ 10:17:14 #270
155227 crew  Guppy
dus
pi_93677799
Wauw, wat gaaf is dat! Ik ga in mei voor het eerst naar New York, ben er zo benieuwd naar!

Ik heb net vier kaartjes geschreven, ze gaan naar de USA, Finland, Duitsland en Zwitserland. Zwitserland is een nieuw land voor mij :)

Overigens heb ik zelf al sinds 22 februari geen kaartje meer gehad
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_93679927
Ik ben in augustus geweest en heb echt een heel leuke tijd gehad :)

Gisteravond nog wat kaartjes geschreven: US, Rusland en Spanje :) net 2 kaartjes ontvangen uit Belarus en Finland.
pi_93684807
Afgelopen week weer een kaartje verzonden naar Frankrijk.
Ze had hem al na 3 dagen ontvangen.

Mijn kaart naar Rusland is nog onderweg.

Vandaag kreeg ik een kaartje in de bus:



Bleek van een postcrosser te zijn die ik een kaart had gestuurd en een tijdje geleden mijn adres had gegeven. Heel erg tof om ook spontaan eens een keer een kaartje te krijgen *O*
  zaterdag 5 maart 2011 @ 22:43:28 #273
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_93706547
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:17 schreef pgrferrari het volgende:
Afgelopen week weer een kaartje verzonden naar Frankrijk.
Ze had hem al na 3 dagen ontvangen.

Mijn kaart naar Rusland is nog onderweg.

Vandaag kreeg ik een kaartje in de bus:

[ afbeelding ]

Bleek van een postcrosser te zijn die ik een kaart had gestuurd en een tijdje geleden mijn adres had gegeven. Heel erg tof om ook spontaan eens een keer een kaartje te krijgen *O*
Leuk is dat he! Ik heb een keer een postcrosser gehad die mij een kaartje moest sturen, maar niet kon kiezen en er dus 2 stuurde!. Gisteren kreeg ik nog een kaartje van iemand die mij al 'gewoon' een kaart had gestuurd. Nu was ze een kaart tegengekomen die ze bij mij vodn passen, dus heeft ze die ook maar gestuurd, haha.

Zelf heb ik wel eens 2 grote (niet zulke boeiende) ansichtkaarten helemaal beschreven met de beschreven kanten naar binnen aan elkaar geplakt erin nog een klein leuk ansichtkaartje en met een paar plakbandjes dichtgeplakt en met een labeltje met het adres erop en zo verzonden. Gewoon omdat het profiel me aansprak en ik veel te vertellen had. Is wel eens leuk om zo te doen. Ik had nu ook een adres met iemand die ook muntjes spaart. Dus een kaart in envelop gedaan met een ¤0,05 en ¤ 0,20 (had ik in mijn portemonnee zitten), gewoon omdat het kan.
klerkje
  zaterdag 5 maart 2011 @ 22:51:40 #274
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_93706969
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Leuk is dat he! Ik heb een keer een postcrosser gehad die mij een kaartje moest sturen, maar niet kon kiezen en er dus 2 stuurde!. Gisteren kreeg ik nog een kaartje van iemand die mij al 'gewoon' een kaart had gestuurd. Nu was ze een kaart tegengekomen die ze bij mij vodn passen, dus heeft ze die ook maar gestuurd, haha.

Zelf heb ik wel eens 2 grote (niet zulke boeiende) ansichtkaarten helemaal beschreven met de beschreven kanten naar binnen aan elkaar geplakt erin nog een klein leuk ansichtkaartje en met een paar plakbandjes dichtgeplakt en met een labeltje met het adres erop en zo verzonden. Gewoon omdat het profiel me aansprak en ik veel te vertellen had. Is wel eens leuk om zo te doen. Ik had nu ook een adres met iemand die ook muntjes spaart. Dus een kaart in envelop gedaan met een ¤0,05 en ¤ 0,20 (had ik in mijn portemonnee zitten), gewoon omdat het kan.
leuk zeg!

Ik heb gister dit kaartje gekregen uit Minnesota.



deze gaat morgen naar China

@Guppy heel veel plezier gewenst in New york....je zult je daar wel vermaken hoor. Ik ben er vorig jaar geweest. Daar hebben ze heeeel veeeel leuke postkaartjes (alleen had ik toen nog nooit gehoord van Postcrossing)
Dit jaar ga ik naar Texas, En heb dan ook al iemand gewoon een kaartje gestuurd uit NL met de vraag of hij me alsjeblieft een kaartje wil terug sturen met een map op het kaartje.
Ben nog in afwachting.
En dat kan zomaar.....?
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:28:35 #275
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_93867116

dit kaartje gaat naar Denemarken
En dat kan zomaar.....?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')