abonnement Unibet Coolblue
pi_91080649
Das wel lief, toch?
  zondag 9 januari 2011 @ 19:55:59 #77
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91080713
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef Gray het volgende:
Das wel lief, toch?
Lief, en ergens wel zielig ja. Zo bekrompen, en zo arrogant.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_91081499
Yes, maar ik ken BF niet anders. Zo houd ik 'm het liefst, want bij het gros van de mensen creeert dit een gezonde afkeer tegen religieus gebrabbel. :7
pi_91081985
Oh, shit!

M'n Endgame verklapt! :o
pi_91084490
MRI, dat over een MRI-scan? Ik ben een aantal maanden geleden in zo'n ding geweest en het leek wel alsof ik er uren in lag, er kwamen heel veel vreemde gedachtespinsels voorbij en het leek echt alsof ik gek werd. Het uur daarna leefde ik echt in een waas en daar weet ik weinig van. Het personeel vertelde me dat dat wel vaker voor kwam en dat het kwam door de zenuwen.

Persoonlijk denk ik dat het meer kwam door techniek van MRI of dat ik gewoon niet zo goed tegen zulke kleine ruimtes en stil liggen kan. (Geen last van claustrofobie, althans nog nooit eerder gehad)
pi_91084849
Misschien A-Tuinhek daar is zinnigs over vertellen?
pi_91084937
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Typisch het volgende:
MRI, dat over een MRI-scan? Ik ben een aantal maanden geleden in zo'n ding geweest en het leek wel alsof ik er uren in lag, er kwamen heel veel vreemde gedachtespinsels voorbij en het leek echt alsof ik gek werd. Het uur daarna leefde ik echt in een waas en daar weet ik weinig van. Het personeel vertelde me dat dat wel vaker voor kwam en dat het kwam door de zenuwen.

Persoonlijk denk ik dat het meer kwam door techniek van MRI of dat ik gewoon niet zo goed tegen zulke kleine ruimtes en stil liggen kan. (Geen last van claustrofobie, althans nog nooit eerder gehad)
Waarom ben je er dan onder of er in gaan liggen ?

Ik had de mensen hier nog zo gewaarschuwd voor die MRI scanners. Ik zou als ik jou was rustig aan doen en veel zeezoutbaden nemen, zodat je energiestructuur weer hersteld kan worden.
  zondag 9 januari 2011 @ 20:56:49 #83
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91085002
Hebben mijn eigen proefpersonen nooit echt zo over geklaagd. Sommige waren wel wat duf, maar dat had meer te maken met 45 minuten in het donker liggen en niet in slaap mogen vallen, en meer dan een uur door elkaar gerammeld te worden en wel mogen slapen. Misschien een stuk of twee die last hadden van zenuwactievaties in de schouders.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_91085363
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Waarom ben je er dan onder of er in gaan liggen ?

Ik had de mensen hier nog zo gewaarschuwd voor die MRI scanners. Ik zou als ik jou was rustig aan doen en veel zeezoutbaden nemen, zodat je energiestructuur weer hersteld kan worden.
wat stel jij dan voor als alternatief?

Als ik ziek ben en er een grote kans is dat het een aflopende zaak is als ik er niets aan (laat) doen, zal men toch eerst de oorzaak en locatie vast moeten stellen.

Ik kies er dan liever voor lange termijn mógelijke schade dan voor dood zijn binnen 2 maanden.
Wat later komt knok ik dan wel weer tegen.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:02:42 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91085563
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Waarom ben je er dan onder of er in gaan liggen ?

Ik had de mensen hier nog zo gewaarschuwd voor die MRI scanners. Ik zou als ik jou was rustig aan doen en veel zeezoutbaden nemen, zodat je energiestructuur weer hersteld kan worden.
Dat bedoel ik dus met zinnige antwoorden geven als je wil dat mensen je geloven. Anders werkt dat niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_91085696
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

wat stel jij dan voor als alternatief?

Als ik ziek ben en er een grote kans is dat het een aflopende zaak is als ik er niets aan (laat) doen, zal men toch eerst de oorzaak en locatie vast moeten stellen.

Ik kies er dan liever voor lange termijn mógelijke schade dan voor dood zijn binnen 2 maanden.
Wat later komt knok ik dan wel weer tegen.
De beste aktie bij ziekte is eerst iedere commerciele of betaalde medicus of farmaceut te ontwijken; zij hebben er belang bij dat je ziek bent en ziek blijft.
pi_91085745
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Waarom ben je er dan onder of er in gaan liggen ?

Ik had de mensen hier nog zo gewaarschuwd voor die MRI scanners. Ik zou als ik jou was rustig aan doen en veel zeezoutbaden nemen, zodat je energiestructuur weer hersteld kan worden.
Ik kom sowieso nooit graag bij een dokter laat staan in een ziekenhuis, maar nu kon ik niet anders, laten we het daar maar op houden. Voor de rest heb ik alleen die dag last gehad, nu voel ik me gewoon meer normaal hoor. Alhoewel jij hier ook wel weer een verklaring voor zult hebben dat ik het niet meer voel, maar het er nog wel is. En over een zoutbad, is de Middellandse Zee ook goed? Daar ben ik de afgelopen tijd behoorlijk wat te vinden geweest, haha. :D
pi_91085840
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met zinnige antwoorden geven als je wil dat mensen je geloven. Anders werkt dat niet.
User Typisch gaf hier zijn ervaring, en jij weet er geen raad mee.
pi_91086021
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik kom sowieso nooit graag bij een dokter laat staan in een ziekenhuis, maar nu kon ik niet anders, laten we het daar maar op houden. Voor de rest heb ik alleen die dag last gehad, nu voel ik me gewoon meer normaal hoor. Alhoewel jij hier ook wel weer een verklaring voor zult hebben dat ik het niet meer voel, maar het er nog wel is.

[quote]En over een zoutbad, is de Middellandse Zee ook goed? Daar ben ik de afgelopen tijd behoorlijk wat te vinden geweest, haha. :D
Hangt er van af waar; die Zee is behoorlijk vervuild; Bij zeebaden: de Franse Atlantische kust is vaak wel goed.
pi_91086024
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De beste aktie bij ziekte is eerst iedere commerciele of betaalde medicus of farmaceut te ontwijken; zij hebben er belang bij dat je ziek bent en ziek blijft.
Er zal een heleboel op geld gestaaft zijn en ik vertrouw veel artsen voor geen meter. (ik heb al heel wat medische fouten gezien), maar als jijzelf meedenkt dan kom je een heel eind.

Het is echt niet zo dat alle artsen je doelbewust ziek houden :D
Er wordt hoogstens druk uit geoefend om voor bepaalde medicijnen te kiezen. En dan is het zaak jezelf te informeren en gewoon op je strepen te staan als het je niets lijkt (vanuit die goed ingewonnen informatie!)

Ik vind het ernstig om mensen ertoe te bewegen níet naar artsen te gaan als zij ziek zijn.

Een goed alternatief bied je overigens ook niet.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:10:17 #91
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91086257
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:05 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

User Typisch gaf hier zijn ervaring, en jij weet er geen raad mee.
Wat voorn waanbeelden heb je nou weer? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_91086296
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Hebben mijn eigen proefpersonen nooit echt zo over geklaagd. Sommige waren wel wat duf, maar dat had meer te maken met 45 minuten in het donker liggen en niet in slaap mogen vallen, en meer dan een uur door elkaar gerammeld te worden en wel mogen slapen. Misschien een stuk of twee die last hadden van zenuwactievaties in de schouders.
Ik weet niet wat jouw relatie is met je proefpersonen, maar de artsen heb ik verder ook niks uitgelegd daar had ik geen behoeften aan, zeker niet op dat moment. Verder kan het ook prima zijn dat het gewoon kwam door de donkerte en steeds het zelfde geluid.

Ook kreeg ik een koptelefoon (helemaal van plastic en deze was om mijn oren te beschermen tegen de herrie werd me verteld) en er werd wat muziek doorheen gespeeld die heel erg stoorde en ik hoorde afentoe maar flarden goed. Dit zou ook wel eens een oorzaak kunnen zijn.
pi_91086357
oops foutje.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2011 21:11:44 ]
pi_91086507
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

Er zal een heleboel op geld gestaaft zijn en ik vertrouw veel artsen voor geen meter. (ik heb al heel wat medische fouten gezien), maar als jijzelf meedenkt dan kom je een heel eind.

Het is echt niet zo dat alle artsen je doelbewust ziek houden :D
Er wordt hoogstens druk uit geoefend om voor bepaalde medicijnen te kiezen. En dan is het zaak jezelf te informeren en gewoon op je strepen te staan als het je niets lijkt (vanuit die goed ingewonnen informatie!)

Ik vind het ernstig om mensen ertoe te bewegen níet naar artsen te gaan als zij ziek zijn.

Een goed alternatief bied je overigens ook niet.
Jawel. Gebruik je verstand.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:15:20 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91086671
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw relatie is met je proefpersonen, maar de artsen heb ik verder ook niks uitgelegd daar had ik geen behoeften aan, zeker niet op dat moment. Verder kan het ook prima zijn dat het gewoon kwam door de donkerte en steeds het zelfde geluid.

Ook kreeg ik een koptelefoon (helemaal van plastic en deze was om mijn oren te beschermen tegen de herrie werd me verteld) en er werd wat muziek doorheen gespeeld die heel erg stoorde en ik hoorde afentoe maar flarden goed. Dit zou ook wel eens een oorzaak kunnen zijn.
Dat kan prima inderdaad.De koptelefoon is idd voor gehoorbescherming. Wij gebruiken van die oorschuimpjes, dus ik zou niet weten hoe goed de radio door zo'n ding werkt.
En tsja, wat voorn relatie met m'n proefpersonen. Veel onbekenden natuurlijk, maar ik heb ook veel vrienden en collega's in de scanner gehad. Ik denk dat die wel wat verteld zouden hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_91086807
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef PersonalAssistant het volgende:

[..]

Er zal een heleboel op geld gestaaft zijn en ik vertrouw veel artsen voor geen meter. (ik heb al heel wat medische fouten gezien), maar als jijzelf meedenkt dan kom je een heel eind.

Het is echt niet zo dat alle artsen je doelbewust ziek houden :D
Er wordt hoogstens druk uit geoefend om voor bepaalde medicijnen te kiezen. En dan is het zaak jezelf te informeren en gewoon op je strepen te staan als het je niets lijkt (vanuit die goed ingewonnen informatie!)

Ik vind het ernstig om mensen ertoe te bewegen níet naar artsen te gaan als zij ziek zijn.

Een goed alternatief bied je overigens ook niet.
Ik denk ook zeker dat er ''goede'' artsen zijn, voorlopig heb ik nog geen bewijs kunnen vinden voor mezelf dat er niet zo is. Maar ook dat er ''slechte'' artsen zijn. Ik neem als voorbeeld sigaretten, deze werden aangeprezen door heel veel artsen een tijd terug. Tegenwoordig bieden artsen dingen aan tegen deze sigaretten, you get my point?
pi_91086988
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw relatie is met je proefpersonen, maar de artsen heb ik verder ook niks uitgelegd daar had ik geen behoeften aan, zeker niet op dat moment. Verder kan het ook prima zijn dat het gewoon kwam door de donkerte en steeds het zelfde geluid.

Ook kreeg ik een koptelefoon (helemaal van plastic en deze was om mijn oren te beschermen tegen de herrie werd me verteld) en er werd wat muziek doorheen gespeeld die heel erg stoorde en ik hoorde afentoe maar flarden goed. Dit zou ook wel eens een oorzaak kunnen zijn.
Koptelefoon + muziek = mind-control; en dit alles in een MRI scanner, oei, oei.
jouw etherische ichaam heeft een behoorlijke klap gekregen. Even bijkomen dus.

Bedankt voor je toelichting over jouw MRI-ervaringen.
pi_91087127
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Jawel. Gebruik je verstand.
Beste Bankfurt, met dat stel hersenen dat ik heb is het niet mogelijk ze niet te gebruiken.

Persoonlijk denk ik dat JIJ je verstand niet meer gebruikt. Je bent de balans een beetje kwijt lijkt het. Natuurlijk is er een heleboel niet goed, maar je hebt ook een heleboel nodig van dat wat niet goed is. Neem daar dus toch maar wat je nodig hebt terwíjl je je verstand gebruikt.

Ik heb geen buurman met Xray ogen die de tumor, de botbreuk, inwendige bloeding of verzin het maar opspoort.
Af en toe een antibioticakuurtje kan overigens ook handig zijn.

Uiteraard is het beste preventieve medicijn goede voeding, beweging, een opgewekte geest en ontspanning.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_91087228
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk ook zeker dat er ''goede'' artsen zijn, voorlopig heb ik nog geen bewijs kunnen vinden voor mezelf dat er niet zo is. Maar ook dat er ''slechte'' artsen zijn. Ik neem als voorbeeld sigaretten, deze werden aangeprezen door heel veel artsen een tijd terug. Tegenwoordig bieden artsen dingen aan tegen deze sigaretten, you get my point?
en heb je de motivatie ook kunnen vinden voor het aanprijzen ervan?
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_91087241
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Koptelefoon + muziek = mind-control; en dit alles in een MRI scanner, oei, oei.
jouw etherische ichaam heeft een behoorlijke klap gekregen. Even bijkomen dus.

Bedankt voor je toelichting over jouw MRI-ervaringen.
Ach, ik doe gewoon me ding. Ik ga echt niet rustiger aan doen omdat ik zo'n ding gelegen heb, daar ben ik te eigenwijs voor. Dat zou beteken dat ik dingen als bijeenkomsten, onderzoek en 'socializen' op een lager pitje moet zetten voor zoiets, dat gaat me te ver. Of bedoelde je wat anders met bijkomen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')