abonnement Unibet Coolblue
pi_90688485
quote:
99s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:54 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

dat zijn geen goede rappers en hebben nog veel nodig om iets goed te doen. Souljaboy wilt zelf niet zulke subrap maken, hij kan het wel, heb aantal freestyles van he mgehoord voordat hij beroemd werd, geweldig gewoon. Maar hij kiest er voor om geld te maken dmv dingen als cranck dat. In Amerika is rap op een heel ander niveau, daar ben je niet speciaal als je je teksten niet een uurtje of 2 van te voren schrijft en dat dan meteen opneemt ipv dagen/maanden over je teksten te doen. begrijp me niet verkeerd, in nl zijn het zeer goede rappers maar om souljaboy met hun te vergelijken bewijst jou onwetendheid over rap.
Wat een bullshit zeg. :') Dr. Dre, een van de meest gerespecteerde en invloedrijkste rappers aller tijden doet 10 jaar over zijn album. Je argument is dus in 1 zin onderuit gehaald. Er zijn fucked up veel rappers in Nederland die veel beter zijn dan Soulja Boy alleen rappen zij in het Nederlands en komen zij uit Nederland, als bepaalde rappers uit Nederland in Amerika woonden en in het Engels rapten waren zij veel beroemder geweest dan Soulja Boy. Dit was het dames en heren, ik dank u voor uw aandacht. ^O^
pi_90688520
Via een ander topic heb ik vernomen dat PizzaMizza moeite heeft met denken. Fijne avond
pi_90688544
Rap :'). Derhalve niet gelezen.
pi_90688557
Soulja Boy :?
You dream it, I live it.
  vrijdag 31 december 2010 @ 19:33:55 #5
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_90688558
Dude.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_90688585
Soulja Boy een rapper noemen. :')
pi_90688605
Dude jij weet niks. Als je Dr. Dre beschouwt als een gerespecteerde rapper, weet je er niks van af. Dre staat er juist om bekend dat hij zijn teksten door andere rappers laat schrijven. De reden dat hij zo lang doet over een album is omdat zijn productiewerk voorrang heeft. Faalhaas. :')
pi_90688619
NAAMTOPIC DEZE
team is eng ready for whatever als het moet
pi_90689438
Soulja boy off in this hoe
watch me crank it
watch me roll
watch me crank that soulja boy
then superman that hoe

Veelzeggende woorden.
My dials are pupillated.
pi_90689455
dr dre wordt kenserhard door vinnie paz en z'n bois geownd
  Eindredactie Games vrijdag 31 december 2010 @ 20:05:16 #11
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_90689485
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 20:04 schreef Jahr00n het volgende:
dr dre wordt kenserhard door vinnie paz en z'n bois geownd
Cor rekt
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_90689516


kijk de baas zitten
pi_90689650

SOULYA BOY OFF IN THIS OOOOOOOH
pi_90689672
Tregten klagt.
pi_90691970
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 19:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dude jij weet niks. Als je Dr. Dre beschouwt als een gerespecteerde rapper, weet je er niks van af. Dre staat er juist om bekend dat hij zijn teksten door andere rappers laat schrijven. De reden dat hij zo lang doet over een album is omdat zijn productiewerk voorrang heeft. Faalhaas. :')
Flikker op als Dre er niet was geweest was Eminem (de bestverkopende rapper aller tijden), 50 Cent, Snoop Dogg, The Game, World Class Wreckin' Cru etc. nooit beroemd geworden. En het boeit geen fuck of je hen goede muziek vind maken, ze zijn ongetwijfeld zeer succesvol.
  vrijdag 31 december 2010 @ 21:30:49 #16
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_90692008
Eazy-E _O_

2pac _O_

Ice Cube _O_
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_90692169
Ik ben geen rapfanaat, maar soulja boy blabla is zo commercieel als wat.... al zijn er geen rappers als big l en big pun in Nederland
  vrijdag 31 december 2010 @ 21:38:40 #18
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90692210
Soulja boy is juist tof.

Rappers die zichzelf serieus nemen :')
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90692480
De dre is uberbaas

Souljaboy is niks, dat is een tarrel voor doktertje dre
pi_90692583
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 21:29 schreef Dude. het volgende:

[..]

Flikker op als Dre er niet was geweest was Eminem (de bestverkopende rapper aller tijden), 50 Cent, Snoop Dogg, The Game, World Class Wreckin' Cru etc. nooit beroemd geworden. En het boeit geen fuck of je hen goede muziek vind maken, ze zijn ongetwijfeld zeer succesvol.
Vergeet 2pac niet
pi_90693164
Souljaboy kan er inderdaad niet veel van, maar hij neemt zichzelf ook niet serieus. Wisten jullie dat hij 18 is?
pi_90693200
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 22:18 schreef Santello het volgende:
Souljaboy kan er inderdaad niet veel van, maar hij neemt zichzelf ook niet serieus. Wisten jullie dat hij 18 is?
Ook My swag 18 gezien zeker? :P
pi_90702276
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 19:31 schreef Dude. het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg. :') Dr. Dre, een van de meest gerespecteerde en invloedrijkste rappers aller tijden doet 10 jaar over zijn album. Je argument is dus in 1 zin onderuit gehaald. Er zijn fucked up veel rappers in Nederland die veel beter zijn dan Soulja Boy alleen rappen zij in het Nederlands en komen zij uit Nederland, als bepaalde rappers uit Nederland in Amerika woonden en in het Engels rapten waren zij veel beroemder geweest dan Soulja Boy. Dit was het dames en heren, ik dank u voor uw aandacht. ^O^
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O- _O- _O-

2e naamtopic :@ En gast, kon je mij niet even mailen(zoals je hebt gedaan!! :') ) ipv een topic over mij te openen?

Oke, ik ben net terug van centrum roffaaaaa maar ik wil je even bewijzen dat je onzin lult.
Dr.Dre zijn teksten worden vooral geschreven door andere rappers dus je praat bullshit.

En nogmaals, check souljaboy voordat hij zo werd. Je weet neit waaar je over praat, ik ben geen fan van Soulja maar je weet niet waar je over praat. En er zijn idd betere rappers dan souljaboy, maar in de VS zijn er talloze betere rappers dan eminem,jay-z, etc. die niet bekend zijn. Het draait niet alleen om je talent, maar ook of je er iets mee doet. Kijk naar mr. probz, da's een echte rapper. Hij maakt het! Ipv jiggy dje, die praat alsof ie een profeet is :') Aub... praat niet als je van niks weet. Rap is ontstaan om je gevoelens te uiten, niet om te doen alsof je een filosoof bent en een platenmaatschappij opstarten die 3 kansloze rappers aantrekt :') .
NH, :')

[ Bericht 4% gewijzigd door PizzaMizza op 01-01-2011 06:18:57 ]
#freefrederike
pi_90702280
EN WAAR HEB IK OOIT GEZEGD DAT DR. DRE SLECHT IS :') IK HEB HET NOOIT OVER DR. DRE GEHAD DUS JE LULT BULLSHIT BITCH :D
:W
#freefrederike
pi_90702288
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 21:29 schreef Dude. het volgende:

[..]

Flikker op als Dre er niet was geweest was Eminem (de bestverkopende rapper aller tijden), 50 Cent, Snoop Dogg, The Game, World Class Wreckin' Cru etc. nooit beroemd geworden. En het boeit geen fuck of je hen goede muziek vind maken, ze zijn ongetwijfeld zeer succesvol.
ja want andere mensen beroemd maken is idd zelf een goede rapper zijn :') Dat heet marketing oen

ps: zie nu pas dat je een kloon bent, waarom post je niet met je main account? bang om uitgelachen te worden?

[ Bericht 3% gewijzigd door PizzaMizza op 01-01-2011 06:20:01 ]
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')