Non the less, UFO, bronnnnnn : CNNquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef drumstickNL het volgende:
UFO in de vorm van een Palestijns vliegtuig of zoiets.
Non the less, UFO, bronnnnnn : CNNquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef fokthesystem het volgende:
Israël schiet ufo uit de lucht Hmmmm, google alerts kreeg deze wel erg laat door... hij is de 16 jl. al op fok geplaatst, submit ik hem net een paar minuten terug...
Gelijk ff op zoekmachine-en ( ixquick ) wat er inmiddels meer bekend van is...
En hier wordt het inderdaad ook letterlijk bedoeld als 'Unidentified Flying Object', er wordt nergens over aliens of andere buitenaardse dingen gepraat. En dat ze UFO noemen is natuurlijk ook om het bericht wat smeuigerquote:
quote:
quote:
Als het echt om iets bijzonders gaat is het wereldnieuws, en wordt het getoond in alle kranten/websites/tv-zenders. En iedereen zal erover praten. Daar heb je dan echt geen zoekmachine voor nodig hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef fokthesystem het volgende:
Israël schiet ufo uit de lucht Hmmmm, google alerts kreeg deze wel erg laat door... hij is de 16e jl. al op fok geplaatst, submit ik hem net een paar minuten terug...
Gelijk ff op zoekmachine-en ( ixquick ) wat er inmiddels meer bekend van is...
Natuurlijk niet. Als het echt om buitenaardsen gaat, wil iedere journalist/tv-zender/website de scoop hebben. Met zulk groot wereldnieuws ben je namelijk als journalist in 1 klap binnen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef Bastard het volgende:
Nee dat gaat natuurlijk eerst de doofpot in voor 30 jaar dan
Blijf jij dat maar geloven inderdaad. "nothing to see here people, move on"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Natuurlijk niet. Als het echt om buitenaardsen gaat, wil iedere journalist/tv-zender/website de scoop hebben. Met zulk groot wereldnieuws ben je namelijk als journalist in 1 klap binnen.
En als het niks bijzonders betreft, dan komt er hooguit een klein berichtje over, omdat het dan verder totaal niet belangrijk is.
Raar beeld van de realiteit heb je als je denkt dat alles sect de waarheid is wat journalisten brengen.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Raar beeld hebben sommige mensen van journalisten zeg! Maar goed, dat is me vaker opgevallen in BNW.
Noem eens wat 'betrouwbare bronnen' althans degenen die jij alszodanig ziet.quote:
Ik heb ook nooit beweerd dat alles 100% klopt wat er op tv/radio/websites/kranten getoond wordt (en dat kan meerdere oorzaken hebben, niet alleen door eventuele censuur gebeurt dat).quote:Op zondag 2 januari 2011 11:43 schreef Bastard het volgende:
Raar beeld van de realiteit heb je als je denkt dat alles sect de waarheid is wat journalisten brengen.
http://www.kennislink.nl/publicaties/gekleurde-journalistiek
http://wiki.autouniv.nl/d(...)oekomst_van_de_media
En zo is er nog veel te bedenken van onderwerpen waar meer kritische vragen gesteld hadden moeten worden maar niet werd gedaan. (9/11 bijvoorbeeld)
Er word censuur opgelegd door overheden, of door de omroepen zelf omdat bepaalde onderwerpen een impact hebben op de samenleving, of omdat de omroep niet in een rare hoek gedrukt wil worden.
Dus je theorie is eigenlijk dat we hier te maken hebben met een samenzwering?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat alles 100% klopt wat er op tv/radio/websites/kranten getoond wordt (en dat kan meerdere oorzaken hebben, niet alleen door eventuele censuur gebeurt dat).
Maar er is een groot verschil tussen niet 100% kloppende berichtgeving en de scoop van wereldnieuws hebben, waardoor je als tv-zender/journalist/website in 1 klap wereldberoemd en financieel binnen bent.
Nee, da's jouw conclusiequote:Op zondag 2 januari 2011 12:29 schreef Ticker het volgende:
Dus je theorie is eigenlijk dat we hier te maken hebben met een samenzwering?
Inderdaad. Zo vraag ik me weleens af waarom de diverse journaals vrijwel altijd de zelfde onderwerpen aansnijden. Volgens mij is er veel meer nieuws te halen, maar op de een of andere manier verslaan ze vrijwel altijd het zelfde.quote:Op zondag 2 januari 2011 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Raar beeld van de realiteit heb je als je denkt dat alles sect de waarheid is wat journalisten brengen.
http://www.kennislink.nl/publicaties/gekleurde-journalistiek
http://wiki.autouniv.nl/d(...)oekomst_van_de_media
En zo is er nog veel te bedenken van onderwerpen waar meer kritische vragen gesteld hadden moeten worden maar niet werd gedaan. (9/11 bijvoorbeeld)
Er word censuur opgelegd door overheden, of door de omroepen zelf omdat bepaalde onderwerpen een impact hebben op de samenleving, of omdat de omroep niet in een rare hoek gedrukt wil worden.
Op een bepaald level is dat al samenzwering inderdaadquote:Op zondag 2 januari 2011 12:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus je theorie is eigenlijk dat we hier te maken hebben met een samenzwering?
Ja dat soieso.. er word altijd geskipped in nieuwsberichten als ze niet "nieuwswaardig" genoeg zijn. Of als er al 3x een onderwerp is behandeld in een week word dat niet meer naar voren gezet maar krijg je er op het eind van het journaal er nog eens wat van te horen en verder niet meer, wil niet zeggen dat er dan geen nieuws meer over is maar omdat het niet meer intressant bevonden word voor de kijkers.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo vraag ik me weleens af waarom de diverse journaals vrijwel altijd de zelfde onderwerpen aansnijden. Volgens mij is er veel meer nieuws te halen, maar op de een of andere manier verslaan ze vrijwel altijd het zelfde.
Deze variant kende ik nog niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat soieso.. er word altijd geskipped in nieuwsberichten als ze niet "nieuwswaardig" genoeg zijn. Of als er al 3x een onderwerp is behandeld in een week word dat niet meer naar voren gezet maar krijg je er op het eind van het journaal er nog eens wat van te horen en verder niet meer, wil niet zeggen dat er dan geen nieuws meer over is maar omdat het niet meer intressant bevonden word voor de kijkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |