abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90670665
Ufo neergeschoten, bron CNN . . . :-)

http://tinyurl.com/2wh7yh3

'T is nie woar! :-)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_90670688
UFO in de vorm van een Palestijns vliegtuig of zoiets. ;)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_90670730
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef drumstickNL het volgende:
UFO in de vorm van een Palestijns vliegtuig of zoiets. ;)
Non the less, UFO, bronnnnnn : CNN :)
Toch wel apart als Israel het een UFO noemt nie woar, zijn toch geen domme mensen doorgaans...
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_90670800
Je weet waar UFO voor staat he? :')
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_90670826
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef drumstickNL het volgende:
Non the less, UFO, bronnnnnn : CNN :)
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:13:21 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90670856
UFO CNN UFO CNN UFO CNN :-)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_90670922
Israël schiet ufo uit de lucht Hmmmm, google alerts kreeg deze wel erg laat door... hij is de 16e jl. al op fok geplaatst, submit ik hem net een paar minuten terug...
Gelijk ff op zoekmachine-en ( ixquick ) wat er inmiddels meer bekend van is...

[ Bericht 0% gewijzigd door fokthesystem op 31-12-2010 12:47:29 ]
pi_90670975
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef fokthesystem het volgende:
Israël schiet ufo uit de lucht Hmmmm, google alerts kreeg deze wel erg laat door... hij is de 16 jl. al op fok geplaatst, submit ik hem net een paar minuten terug...
_O-

Wen er maar aan, wij hebben het nieuws altijd als eerste..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_90671068
http://www.f-16.net/news_article4266.html vertelt het zelfs een dag eerder.
En net als met rosswell is het weer een ballon, 'waarschijnlijk' :) Kolonel aan het woord daarover, vanaf 4 minuut 10
pi_90671150
UFO shot down over Israeli nuclear power plant

by Donna Anderson

On Thursday night's Coast to Coast program, Linda Moulton Howe, of EarthFiles.com, reported on the UFO that was spotted and shot down by the Israeli Army on Thursday, December 16, 2010. Unconfirmed reports state the the object could have been some type of party balloon and other reports state that it was motor-driven.

CNN reports that the Israeli Army shot down a UFO on Thursday, December 16 that was spotted hovering above the top secret Dimona nuclear power plant in the southern Negev desert.

The airspace over the reactor is designated as a no-fly zone and, as reported on the official IDF website, the Israeli Air Force first determined that the object was unmanned, flying in closed air space and hovering in a no-fly zone, before they shot it down.

CNN's report, posted at 3:16 pm EST, stated that no debris had been recovered. The IDF report, posted at 20:51, unknown time zone, states that the debris has been recovered and is still being studied.

Howe says it seems very strange that Israeli officials would claim the object looked like a 'party balloon' yet they found it necessary to shoot it down. She also thinks it's very interesting that the UFO would be seen hovering directly over a nuclear power plant.

When a caller stated he thought we'd never hear the real story, Howe stated that there are many reporters and media outlets interested in this story and they'll all be pushing for more details.
pi_90681829
Ook nog een betrouwbare nieuwsbron?
  vrijdag 31 december 2010 @ 21:19:00 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90691648
Nee dat gaat natuurlijk eerst de doofpot in voor 30 jaar dan ;)
The truth was in here.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 20:07:11 #13
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90719298
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:11 schreef drumstickNL het volgende:
En hier wordt het inderdaad ook letterlijk bedoeld als 'Unidentified Flying Object', er wordt nergens over aliens of andere buitenaardse dingen gepraat. En dat ze UFO noemen is natuurlijk ook om het bericht wat smeuiger :9 te maken! Journalisten zijn niet gek, die weten heus wel hoe hun publiek nog even extra in te pakken, omdat ze weten dat veel mensen het woord UFO inderdaad direct aan buitenaardsen linken.

En ga niet beweren dat jij UFO niet linkt aan iets buitenaards of iets anders bijzonders. Anders zou je er niet met veel bombarie een topic in BNW over openen en het daarbij ook nog eens zo bijzonder vinden dat het filmpje van CNN komt ;).

En dat het filmpje van CNN komt... Tja, ik weet niet wat daar nou bijzonder aan is :? En als het (een andere keer) echt om buitenaardse wezens gaat, dan zal CNN ook wel de scoop willen hebben hoor!

quote:
14s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef fokthesystem het volgende:
'T is nie woar! :-)
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef fokthesystem het volgende:
nie woar
:') Ben je een boer ofzo?

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef fokthesystem het volgende:
Israël schiet ufo uit de lucht Hmmmm, google alerts kreeg deze wel erg laat door... hij is de 16e jl. al op fok geplaatst, submit ik hem net een paar minuten terug...
Als het echt om iets bijzonders gaat is het wereldnieuws, en wordt het getoond in alle kranten/websites/tv-zenders. En iedereen zal erover praten. Daar heb je dan echt geen zoekmachine voor nodig hoor!

quote:
14s.gif Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef Bastard het volgende:
Nee dat gaat natuurlijk eerst de doofpot in voor 30 jaar dan ;)
Natuurlijk niet. Als het echt om buitenaardsen gaat, wil iedere journalist/tv-zender/website de scoop hebben. Met zulk groot wereldnieuws ben je namelijk als journalist in 1 klap binnen.

En als het niks bijzonders betreft, dan komt er hooguit een klein berichtje over, omdat het dan verder totaal niet belangrijk is.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zondag 2 januari 2011 @ 06:51:56 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90736431
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

Natuurlijk niet. Als het echt om buitenaardsen gaat, wil iedere journalist/tv-zender/website de scoop hebben. Met zulk groot wereldnieuws ben je namelijk als journalist in 1 klap binnen.

En als het niks bijzonders betreft, dan komt er hooguit een klein berichtje over, omdat het dan verder totaal niet belangrijk is.
Blijf jij dat maar geloven inderdaad. "nothing to see here people, move on"
The truth was in here.
  zondag 2 januari 2011 @ 11:08:50 #15
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90737859
Raar beeld hebben sommige mensen van journalisten zeg :D! Maar goed, dat is me vaker opgevallen in BNW.

Maar je hebt er blijkbaar veel verstand van Bastard, anders zou je er niet zo over oordelen :). Jij hebt dus blijkbaar ook weleens iets gedaan bij bijvoorbeeld tv en/of radio. Leuk is dat he :)!

En nou wil ik Djeez geen journalist noemen ( :') ), maar denk je nou werkelijk dat als bijvoorbeeld hij zo'n scoop zou hebben, dat hij zou zeggen:

" :{w Nee sorry, ik bedank voor de eer. Ik heb al dat geld en die media-aandacht niet nodig."

:')
  zondag 2 januari 2011 @ 11:27:26 #16
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_90738228
Meer smilys om je punt te maken aub.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zondag 2 januari 2011 @ 11:43:56 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90738668
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Raar beeld hebben sommige mensen van journalisten zeg :D! Maar goed, dat is me vaker opgevallen in BNW.

Raar beeld van de realiteit heb je als je denkt dat alles sect de waarheid is wat journalisten brengen.

http://www.kennislink.nl/publicaties/gekleurde-journalistiek
http://wiki.autouniv.nl/d(...)oekomst_van_de_media

En zo is er nog veel te bedenken van onderwerpen waar meer kritische vragen gesteld hadden moeten worden maar niet werd gedaan. (9/11 bijvoorbeeld)

Er word censuur opgelegd door overheden, of door de omroepen zelf omdat bepaalde onderwerpen een impact hebben op de samenleving, of omdat de omroep niet in een rare hoek gedrukt wil worden.
The truth was in here.
  zondag 2 januari 2011 @ 11:46:20 #18
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90738723
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:41 schreef thedude0 het volgende:
Ook nog een betrouwbare nieuwsbron?
Noem eens wat 'betrouwbare bronnen' althans degenen die jij alszodanig ziet.
  zondag 2 januari 2011 @ 11:52:58 #19
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90738878
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:43 schreef Bastard het volgende:
Raar beeld van de realiteit heb je als je denkt dat alles sect de waarheid is wat journalisten brengen.

En zo is er nog veel te bedenken van onderwerpen waar meer kritische vragen gesteld hadden moeten worden maar niet werd gedaan. (9/11 bijvoorbeeld)

Er word censuur opgelegd door overheden, of door de omroepen zelf omdat bepaalde onderwerpen een impact hebben op de samenleving, of omdat de omroep niet in een rare hoek gedrukt wil worden.
Ik heb ook nooit beweerd dat alles 100% klopt wat er op tv/radio/websites/kranten getoond wordt (en dat kan meerdere oorzaken hebben, niet alleen door eventuele censuur gebeurt dat).

Maar er is een groot verschil tussen niet 100% kloppende berichtgeving en de scoop van wereldnieuws hebben, waardoor je als tv-zender/journalist/website in 1 klap wereldberoemd en financieel binnen bent :).
  zondag 2 januari 2011 @ 12:29:57 #20
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_90740182
quote:
3s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:52 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit beweerd dat alles 100% klopt wat er op tv/radio/websites/kranten getoond wordt (en dat kan meerdere oorzaken hebben, niet alleen door eventuele censuur gebeurt dat).

Maar er is een groot verschil tussen niet 100% kloppende berichtgeving en de scoop van wereldnieuws hebben, waardoor je als tv-zender/journalist/website in 1 klap wereldberoemd en financieel binnen bent :).
Dus je theorie is eigenlijk dat we hier te maken hebben met een samenzwering?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zondag 2 januari 2011 @ 15:48:46 #21
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_90747265
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:29 schreef Ticker het volgende:
Nee, da's jouw conclusie :*!

Er kunnen talloze redenen zijn voor 'niet altijd 100% kloppende berichtgeving', dat hoeft niet per se op een samenzwering te duiden, lieve Tickertje O+!
pi_90747505
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo vraag ik me weleens af waarom de diverse journaals vrijwel altijd de zelfde onderwerpen aansnijden. Volgens mij is er veel meer nieuws te halen, maar op de een of andere manier verslaan ze vrijwel altijd het zelfde.

[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2011 15:55:26 ]
  zondag 2 januari 2011 @ 16:51:10 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90750321
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:29 schreef Ticker het volgende:

[..]

Op een bepaald level is dat al samenzwering inderdaad :D Ik weet niet of je meteen de NWO er op moet loslaten echter.
The truth was in here.
  zondag 2 januari 2011 @ 16:53:44 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90750458
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo vraag ik me weleens af waarom de diverse journaals vrijwel altijd de zelfde onderwerpen aansnijden. Volgens mij is er veel meer nieuws te halen, maar op de een of andere manier verslaan ze vrijwel altijd het zelfde.
Ja dat soieso.. er word altijd geskipped in nieuwsberichten als ze niet "nieuwswaardig" genoeg zijn. Of als er al 3x een onderwerp is behandeld in een week word dat niet meer naar voren gezet maar krijg je er op het eind van het journaal er nog eens wat van te horen en verder niet meer, wil niet zeggen dat er dan geen nieuws meer over is maar omdat het niet meer intressant bevonden word voor de kijkers.
The truth was in here.
  zondag 2 januari 2011 @ 18:57:56 #25
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90756247
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 16:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja dat soieso.. er word altijd geskipped in nieuwsberichten als ze niet "nieuwswaardig" genoeg zijn. Of als er al 3x een onderwerp is behandeld in een week word dat niet meer naar voren gezet maar krijg je er op het eind van het journaal er nog eens wat van te horen en verder niet meer, wil niet zeggen dat er dan geen nieuws meer over is maar omdat het niet meer intressant bevonden word voor de kijkers.
Deze variant kende ik nog niet.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')