abonnement Unibet Coolblue
pi_90457780
Ik ben het nog even een keer aan het kijken :D Die zenuwen bij iedereen hihi, te grappig! Ik krijg nog steeds plaatsvervangende schaamte bij dat voorstellen van de boeren aan al hun schrijvers, ik vind dat echt genant :')

'Heeyyy stralende blik...' 'Als je de liefste man van de wereld zoekt dan moet je bij mij zijn'.... Brrr ik blijf die Richard een vage vinden :')

Al die gesprekken van Annemarie komen ook op hetzelfde neer, niet te serieus, lekker naar schuurfeesten en je leeft maar 1 keer :')

Die engelse, met haar dolphins en turtles... :')

Berber en Frank hebben wel echt een klik volgens mij :D

Ooooh ik hoor het nu ook dat die gozer van Annemarie praat terwijl hij inademt hahaa :D!!!

En voor Gijsje steekt Femke er met kop en schouders bovenuit, een grijs van oor tot oor als het over haar ging.

Die Merel van Gijsbert vind ik maar stom, ook al in het begin dat ze met die kerels van Annemarie ging aanpappen. Ze heeft van die ogen waarvan je denkt dat ze elk moment uit hun kassen kunnen vallen, brrrr.

En nu kan ik niet wachten tot vanavond *O* :') Waarom is dit zo leuk?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_90457835
quote:
Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef Succinyl het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bij het logeren alvast een wiegje in de kamer heeft gezet, om die eierstokken lekker te stimuleren :') En het menu bestaat uit mosselen, eieren, asperges, perziken, honing, truffels en chocola. :P
HAHAHAA :D
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 26 december 2010 @ 14:07:22 #53
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90457902
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef alors het volgende:

En nu kan ik niet wachten tot vanavond *O* :') Waarom is dit zo leuk?
*O* Because it is!!!! *O*
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_90458015
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef alors het volgende:

Die Merel van Gijsbert vind ik maar stom, ook al in het begin dat ze met die kerels van Annemarie ging aanpappen. Ze heeft van die ogen waarvan je denkt dat ze elk moment uit hun kassen kunnen vallen, brrrr.

Dat heb ik dus bij Berber, dat is net een chihuahua met die bolle ogen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_90458037
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt, anders zaten we om 14.30 uur naar "Gospel in de polder" te kijken. Anders zetten we allemaal tegelijk uitzending gemist aan!
Zeggeh, je begint niet terug te krabbelen dat je alleen de herhaling gaat kijken hè.

Worst, vanavond, half 9 :{w
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 26 december 2010 @ 14:14:10 #56
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90458107
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef alors het volgende:
Die Merel van Gijsbert vind ik maar stom, ook al in het begin dat ze met die kerels van Annemarie ging aanpappen. Ze heeft van die ogen waarvan je denkt dat ze elk moment uit hun kassen kunnen vallen, brrrr.
Dat was echt niet aanpappen, dat was echt zo'n vrouw die heel subtiel een"He Gijsbert kijk mij eens goed met mannen om kunnen gaan zo doe ik dat later zelf ook bij jouw vrienden leuk he zo'n vriendin die je lekker alleen kunt laten op een feest!!"etje deed.

Zo gewiekst als de neten, waarom zou een vrouw wel elke pluk haar (links, rechts, hoek van 40 graden, beetje lak erin, goede kleurspoeling) uitgebreid analyseren/stylen maar intussen wel 'oh woops stond ik daar boer Johannes te playen!' Onwaarschijnlijk.

Ik lees overigens in de KRO-gids een interview met Jos en Dycke. Godsamme wat kan die Jos toch af en toe een natte tosti zijn. Ik typ even wat over.
Dycke: 'Vorig jaar rond deze tijd logeerde ik hier nog. Nu woon ik er echt. daar hadden we het gisteren nog over. We kwamen aanrijden en toen zei ik: "Zo, lekker weer thuis."
Toen vroeg Jos: "Is dit jouw thuis, voelt dat echt zo?" Hij weet het antwoord wel, maar hij wilde het toch even horen.' Jos: 'Ik vind het fijn dat Dycke zich hier thuis voelt. Doordat we samen hebben verbouwd, zit haar invloed nu ook in het huis. En iedereen heeft nu zijn eigen plekje. Dat voelt goed.'

Pffff. :') Moet weer denken aan dat tenenkrommende 'bedankt. bedankt dat je bent wie je bent'.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 26 december 2010 @ 14:16:14 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90458162
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus bij Berber, dat is net een chihuahua met die bolle ogen :D
_O- Hoe kan dat eigenlijk, dat sommige mensen zulke bolle ogen hebben. Zitten hun ogen dan te ver vooruit of staan hun oogleden te ver naar achter? Stel je voor dat als Frank 'm er een keer bij Berber indouwt, dat haar ogen er allebei uitploepen. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_90458168
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Pffff. :') Moet weer denken aan dat tenenkrommende 'bedankt. bedankt dat je bent wie je bent'.
Dat was wel echt heel erg ja :') _O-
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 26 december 2010 @ 14:28:30 #59
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_90458482
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

_O- Hoe kan dat eigenlijk, dat sommige mensen zulke bolle ogen hebben. Zitten hun ogen dan te ver vooruit of staan hun oogleden te ver naar achter? Stel je voor dat als Frank 'm er een keer bij Berber indouwt, dat haar ogen er allebei uitploepen. :')
Ik kreeg een beeld voor me van zo'n knijpbeestje _O- _O- _O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_90458733
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

_O- Hoe kan dat eigenlijk, dat sommige mensen zulke bolle ogen hebben. Zitten hun ogen dan te ver vooruit of staan hun oogleden te ver naar achter? Stel je voor dat als Frank 'm er een keer bij Berber indouwt, dat haar ogen er allebei uitploepen. :')
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_90458786
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat was echt niet aanpappen, dat was echt zo'n vrouw die heel subtiel een"He Gijsbert kijk mij eens goed met mannen om kunnen gaan zo doe ik dat later zelf ook bij jouw vrienden leuk he zo'n vriendin die je lekker alleen kunt laten op een feest!!"etje deed.

Zo gewiekst als de neten, waarom zou een vrouw wel elke pluk haar (links, rechts, hoek van 40 graden, beetje lak erin, goede kleurspoeling) uitgebreid analyseren/stylen maar intussen wel 'oh woops stond ik daar boer Johannes te playen!' Onwaarschijnlijk.

Ik lees overigens in de KRO-gids een interview met Jos en Dycke. Godsamme wat kan die Jos toch af en toe een natte tosti zijn. Ik typ even wat over.
Dycke: 'Vorig jaar rond deze tijd logeerde ik hier nog. Nu woon ik er echt. daar hadden we het gisteren nog over. We kwamen aanrijden en toen zei ik: "Zo, lekker weer thuis."
Toen vroeg Jos: "Is dit jouw thuis, voelt dat echt zo?" Hij weet het antwoord wel, maar hij wilde het toch even horen.' Jos: 'Ik vind het fijn dat Dycke zich hier thuis voelt. Doordat we samen hebben verbouwd, zit haar invloed nu ook in het huis. En iedereen heeft nu zijn eigen plekje. Dat voelt goed.'

Pffff. :') Moet weer denken aan dat tenenkrommende 'bedankt. bedankt dat je bent wie je bent'.
Jos is een natte tostie, maar Dycke (die naam blijft een parel :')) is nog veel erger. _O-

Met dat quasi geile toontje in d'r stem.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 26 december 2010 @ 14:46:59 #62
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90458950
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jos is een natte tostie, maar Dycke (die naam blijft een parel :')) is nog veel erger. _O-

Met dat quasi geile toontje in d'r stem.
Je kan van Dycke zeggen wat je wil, maar ze ziet er nog verdomd goed uit voor haar 46 levensjaren. Als je dat vergelijkt met Cynthia, die was 36 toch? Dycke trekt af en toe nog wel eens een sexy setje aan, Cynthia loopt vanaf haar 14e al in witte hema-onderbroeken waar je in kunt kamperen.

Ik denk dat elke man dan liever voor een Dycke-achtige vrouw kiest. Na een tijdje luister je toch niet meer naar dat gewauwel over 'houden van' en 'het voelt zo goed, zo puur'.
(Wilde eigenlijk ook even de kleding van Jos in het interview afzeiken, ware het niet dat ik er nu achterkom dat ik precies hetzelfde vest aanheb. :'))
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 26 december 2010 @ 14:47:29 #63
497 Maja
Ja denk!?!
pi_90458971
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:19 schreef Succinyl het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bij het logeren alvast een wiegje in de kamer heeft gezet, om die eierstokken lekker te stimuleren :') En het menu bestaat uit mosselen, eieren, asperges, perziken, honing, truffels en chocola. :P
Dan hadden ze bij de dagdate beter naar het consultatiebureau kunnen gaan in plaats van naar de toneelschool :')
pi_90459142
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:16 schreef Silenus het volgende:

_O- Hoe kan dat eigenlijk, dat sommige mensen zulke bolle ogen hebben. Zitten hun ogen dan te ver vooruit of staan hun oogleden te ver naar achter? Stel je voor dat als Frank 'm er een keer bij Berber indouwt, dat haar ogen er allebei uitploepen. :')
:D _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_90459825
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Cynthia loopt vanaf haar 14e al in witte hema-onderbroeken waar je in kunt kamperen.


lijkt het je dan niet geweldig om die tentstokken even buiten te zetten? :)
what you see, is what you get!
pi_90459964
Ik moest trouwens weer heel hard lachen om de opmerking van Frank dat hij ze toch 5 minuten mocht geven :D!!!

:')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_90461061
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 14:46 schreef Silenus het volgende:

[..]


(Wilde eigenlijk ook even de kleding van Jos in het interview afzeiken, ware het niet dat ik er nu achterkom dat ik precies hetzelfde vest aanheb. :'))
_O- hihi :D

Ik post niet zoveel mee hier want mijn laptop kan dat niet aan, raakt telkens overhit!
Maar ik lach me toch altijd kapot als ik hier alles weer terug lees :)

Ik ben ook erg benieuwd hoe het vanavond weer gaat en of ze al laten weten wie er mag blijven logeren! Morgen zal ik dan weer gaan lezen hier :Y
  zondag 26 december 2010 @ 19:41:53 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90466231
Nog even! *O*.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 26 december 2010 @ 19:47:59 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90466377
Het begint om 20.15u al he! Dus niet 5 minuten te laat inschakelen!
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 26 december 2010 @ 19:50:10 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_90466437
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:47 schreef Silenus het volgende:
Het begint om 20.15u al he! Dus niet 5 minuten te laat inschakelen!
:o goed dat je het zegt! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_90466518
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:47 schreef Silenus het volgende:
Het begint om 20.15u al he! Dus niet 5 minuten te laat inschakelen!
Held! :*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_90466528
ooh fijn dat je het opmerkt, vriendin komt mee kijken en die zou anders te laat hier zijn!

Heb er zin in!!!!!

*O*
  zondag 26 december 2010 @ 20:19:16 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90467247
Ja hoor, 20.19u en het is nog steeds niet begonnen! :(
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 26 december 2010 @ 20:20:41 #74
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90467307
We zijn overigens met onze gedachten even bij Cee en NouMooiNiet, die bij ONS PAP EN MAM OP DN KERSTBORREL HEUL NIE ALLENIG ZEN, maar wel met hun vingers op tafel tikken en denken 'zucht, was ik maar bij m'n fokmatties om BZV te kijken!'

Opdat we niet verg...hoooo het begint!
Gourmetten of steengrillen?
pi_90467312
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef Silenus het volgende:
We zijn overigens met onze gedachten even bij Cee en NouMooiNiet, die bij ONS PAP EN MAM OP DN KERSTBORREL HEUL NIE ALLENIG ZEN, maar wel met hun vingers op tafel tikken en denken 'zucht, was ik maar bij m'n fokmatties om BZV te kijken!'

Opdat we niet verg...hoooo het begint!
_O_ Amen _O_
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')