Jup. Ik vertik het om in het topic van die Duck verder te gaan. Afspraak is duidelijk. Hij heeft maar te wachtenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup. Ik vertik het om in het topic van die Duck verder te gaan. Afspraak is duidelijk. Hij heeft maar te wachten.
Oké Hansie!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup. Ik vertik het om in het topic van die Duck verder te gaan. Afspraak is duidelijk. Hij heeft maar te wachten.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maar de vraag is blijft het ook zo. En ze kunnen vanuit de regie ook logo's in beeld brengen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee losse systemen. Heeft niets daarmee te maken.
Ja, dat blijft zo. Spreek me nou niet tegen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar de vraag is blijft het ook zo. En ze kunnen vanuit de regie ook logo's in beeld brengen.
Vooruit maar weerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry Hans, ik dacht dat je na 3 minuten echt niet meer een nieuw topic ging maken, ook omdat je vanavond niet zo heel veel post, sorry Hans sorry..
na 5 minuten mag je dat denken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry Hans, ik dacht dat je na 3 minuten echt niet meer een nieuw topic ging maken, ook omdat je vanavond niet zo heel veel post, sorry Hans sorry..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |