abonnement Unibet Coolblue
pi_89700185
Hier verder :) Vorige OP kopieëren heeft niet veel zin gezien deze smaken niet meer leverbaar zijn.

Nespresso, what else... Deel 8
  Boks-Chick woensdag 8 december 2010 @ 22:52:13 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89700507
*Meld!

Ik heb sinds 2 maanden een nespresso en ik ben helemaal verslaafd nu ;(
lolwut
pi_89700793
Pff mijn huisgenoot heeft er één en ik wil er eigenlijk ook wel één, maar ik heb al een espresso apparaat :P
  woensdag 8 december 2010 @ 22:59:15 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_89700880
Ik wil zo'n DeLonghi apparaat met capuccino functie, iemand ervaring? :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Boks-Chick woensdag 8 december 2010 @ 23:01:04 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89700972


Dit is de mijnes bij de weg, ik heb hem ook in het rood. Wat een geweldig ding O+
lolwut
pi_89701557
quote:
Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is de mijnes bij de weg, ik heb hem ook in het rood. Wat een geweldig ding O+
Precies dezelfde hier.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:23:01 #7
62913 Blik
The one and Only!
pi_89701941
Ik heb de Magimix variant, topding. Enige wat ik jammer vind is dat je eigenlijk niet voor 2 mensen melk kan opschuimen in het kannetje. Is net te weinig
pi_89702023
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is de mijnes bij de weg, ik heb hem ook in het rood. Wat een geweldig ding O+
Citiz :P

En ook dezelfde kleur hier
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89703488
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Adelante het volgende:
Ik wil zo'n DeLonghi apparaat met capuccino functie, iemand ervaring? :P
Die heb ik twee weken geleden bij bcc gehaald :) Tot nu toe erg tevreden, cappuccino en latte macchiato is erg makkelijk te maken :) Hoeft alleen maar een knopje in te drukken :P

Vandaag 250 capsules besteld met dat club tegoed, voorlopig genoeg koffie :D
  donderdag 9 december 2010 @ 00:01:53 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89703779
Ik heb zo crups instap ding. Maar wil ook zo 1 die latte macchiato kan maken.
Welke moet ik dan nemen :o

En me cups zijn nog niet binnen, begin te trillen :P
Zondag al besteld :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 9 december 2010 @ 00:07:12 #11
62913 Blik
The one and Only!
pi_89704031
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb zo crups instap ding. Maar wil ook zo 1 die latte macchiato kan maken.
Welke moet ik dan nemen :o

En me cups zijn nog niet binnen, begin te trillen :P
Zondag al besteld :o
Je kunt ook latte macchiato's maken als je een losse melkopschuimer erbij koopt. Dan hoef je geen aparte machine voor te kopen.

En dat je je cups nog niet binnen hebt is wel vreemd. Kun je online niet de status inzien?
  donderdag 9 december 2010 @ 00:28:15 #12
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_89704727
quote:
19s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef BrandX het volgende:
*Meld!

Ik heb sinds 2 maanden een nespresso en ik ben helemaal verslaafd nu ;(
Tijd voor een bakkie :P
lekker he,. maar idd verslavend.
En ook die rode :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 9 december 2010 @ 07:45:00 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89707599
quote:
Op donderdag 9 december 2010 00:07 schreef Blik het volgende:

[..]

Je kunt ook latte macchiato's maken als je een losse melkopschuimer erbij koopt. Dan hoef je geen aparte machine voor te kopen.

En dat je je cups nog niet binnen hebt is wel vreemd. Kun je online niet de status inzien?
Ja zit te twijfelen, melkopschuimer kopen op niet :P alles in 1 is wel leuker. En nee status kijken kan niet. Wacht het nog wel even af. Anders bel ik vrijdag welbeven :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Boks-Chick donderdag 9 december 2010 @ 07:55:23 #14
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89707665
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Precies dezelfde hier.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:24 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Citiz :P

En ook dezelfde kleur hier
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:28 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Tijd voor een bakkie :P
lekker he,. maar idd verslavend.
En ook die rode :')
Toen ik hem ging kopen zag ik drie - in mijn ogen - dezelfde staan met deze prijskaartjes:
de gebroken witte: 269,-
de rode 179
de metallic grijs 229

Samenvatting van het verkoopgesprek:
Ik vroeg: wat is het verschil?
De verkoopster zei: niets.
Ik vroeg: waarom dan die prijsverschillen?
ze zei: die witte is net uit, nieuwe mode kleur, de metalen is nu in en die rode wordt weinig verkocht maar willen wij er uit hebben.
ik: huh, maar je betaald dus puur voor de kleur voor die witte bijna 100 euro meer? :o :?
Ze zei:..... Jah.....

Dus ik: doemijdiema (wijzend naar de rode).

omg :')
lolwut
pi_89708105
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 07:55 schreef BrandX het volgende:

[..]



[..]



[..]

Toen ik hem ging kopen zag ik drie - in mijn ogen - dezelfde staan met deze prijskaartjes:
de gebroken witte: 269,-
de rode 179
de metallic grijs 229

Samenvatting van het verkoopgesprek:
Ik vroeg: wat is het verschil?
De verkoopster zei: niets.
Ik vroeg: waarom dan die prijsverschillen?
ze zei: die witte is net uit, nieuwe mode kleur, de metalen is nu in en die rode wordt weinig verkocht maar willen wij er uit hebben.
ik: huh, maar je betaald dus puur voor de kleur voor die witte bijna 100 euro meer? :o :?
Ze zei:..... Jah.....

Dus ik: doemijdiema (wijzend naar de rode).

omg :')
:D _O- En die rooie is niet eens zo lelijk vind ik :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2010 @ 08:46:52 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89708173
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 07:45 schreef ook_gek het volgende:
Ja zit te twijfelen, melkopschuimer kopen op niet :P alles in 1 is wel leuker. En nee status kijken kan niet. Wacht het nog wel even af. Anders bel ik vrijdag welbeven :)
De melkopschuimer van Kruidvat voldoet hier prima. En die is ook nog eens leuk geprijsd in vergelijking tot die van Nespresso zelf.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Boks-Chick donderdag 9 december 2010 @ 08:47:44 #17
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89708181
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 08:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D _O- En die rooie is niet eens zo lelijk vind ik :D
Die paste het beste bij de rest van mijn keuken iig :Y
Ik heb een zwarte leistenen vloer en witte kasten. dus breekt juist goed O+
lolwut
  donderdag 9 december 2010 @ 09:18:47 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89708711
Ik schenk mezelf ook weer even een bakkie in.
Cappuccino met karamel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89709468
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 07:55 schreef BrandX het volgende:

[..]



[..]



[..]

Toen ik hem ging kopen zag ik drie - in mijn ogen - dezelfde staan met deze prijskaartjes:
de gebroken witte: 269,-
de rode 179
de metallic grijs 229

Samenvatting van het verkoopgesprek:
Ik vroeg: wat is het verschil?
De verkoopster zei: niets.
Ik vroeg: waarom dan die prijsverschillen?
ze zei: die witte is net uit, nieuwe mode kleur, de metalen is nu in en die rode wordt weinig verkocht maar willen wij er uit hebben.
ik: huh, maar je betaald dus puur voor de kleur voor die witte bijna 100 euro meer? :o :?
Ze zei:..... Jah.....

Dus ik: doemijdiema (wijzend naar de rode).

omg :')
Lol :P Dat zal hetzelfde verhaal zijn met de lattissima. Voor een 660 betaal je ¤249 en voor een 270/280 al gauw ¤349 terwijl er volgens mij bijna geen verschil in zit? Ik heb er zelfs maar ¤175 voor betaald :P

Ook een rode btw.
  donderdag 9 december 2010 @ 17:20:20 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89726597
Pffff de stress is over! Net even gebeld. Direct aan de lijn aardige man! En die wist te vertellen dat de zending 1 dag vertraging heeft en dus zeker morgen gedropt gaat worden bij ons *O*

Komt goed uit want heb nog maar 2 cups!!!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_89727163
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:20 schreef ook_gek het volgende:
Pffff de stress is over! Net even gebeld. Direct aan de lijn aardige man! En die wist te vertellen dat de zending 1 dag vertraging heeft en dus zeker morgen gedropt gaat worden bij ons *O*

Komt goed uit want heb nog maar 2 cups!!!
Ze staken toch bij de post ? :o
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 9 december 2010 @ 17:37:39 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89727185
quote:
Op donderdag 9 december 2010 17:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ze staken toch bij de post ? :o
Briefpost wel paketten niet :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_89729542
Wanneer heb je besteld? Ik gister middag en heb nog geen mailtje ontvangen dat het de deur uit is.
  donderdag 9 december 2010 @ 20:18:55 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89734271
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:43 schreef Kremers het volgende:
Wanneer heb je besteld? Ik gister middag en heb nog geen mailtje ontvangen dat het de deur uit is.
ik heb nooit een mailtje gehad dat het verzonden is :D

Maar ik heb het zondag avond besteld. Dus zeg maar op maandag besteld.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_89738613
Ah oké, dan zal ik het wel morgen/zaterdag krijgen.
pi_89742712
Antwoord op mijn e-mail wanneer ik het geld op mijn Club account krijg na aankoop van een Nespresso apparaat:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht over de Nespresso Club Promo actie.
Helaas is er enige vertraging ontstaan.
Uw aanvraag is nog in behandeling. U krijgt binnenkort bericht omtrent de status van uw aanvraag.
Onze excuses voor eventueel ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Lucy
Nespresso Club Promo
pi_89752694
Ik heb afgelopen woensdag het tegoed gekregen, precies binnen de 5 werkdagen. Ze zullen wel meer aanvragen binnenkrijgen dan gedacht, wellicht dat daardoor ook verzendingen vertraging oplopen.
pi_89772109
Bestelling is binnen, alleen hebben ze er een factuur bij gedaan terwijl het van het tegoed af zou moeten gaan.. Ik bel ze maandag wel even op.
pi_89773835
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 08:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

De melkopschuimer van Kruidvat voldoet hier prima. En die is ook nog eens leuk geprijsd in vergelijking tot die van Nespresso zelf.
Nou die van het Kruidvat kon ik na 3 maanden al weggooien.
Werd niet meer warm, en hij maakte heel veel lawaai en absoluut geen schuim
pi_89773857
zijn de cupjes eigenlijk gezoet??
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2010 @ 19:04:20 #31
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89773943
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef monic27 het volgende:
zijn de cupjes eigenlijk gezoet??
Nee :)

En wat die melkopschuimer betreft, hier doet ie het goed. Stuk gaan kan altijd natuurlijk :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:32:47 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89775407
JAJAJAAJAJAJAJAJ ik heb het binnen! Me cups zijn vandaag netjes binnen gekomen.
Heb nu een heerlijk bakje caramel staan. En die is zeer lekker _O_
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:33:39 #33
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89775448
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:16 schreef Kremers het volgende:
Bestelling is binnen, alleen hebben ze er een factuur bij gedaan terwijl het van het tegoed af zou moeten gaan.. Ik bel ze maandag wel even op.
heb jij alleen maar cups binnen gehad? Want ik heb net mijn bestelling van me cups binnen gekregen, maar geen factuur. En ik heb aangegeven dat ik binnen 30dagen wil betalen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_89777204
Ik heb gebeld en het blijkt niet mogelijk te zijn om het tegoed te verrekenen in het factuursysteem.. Maar hij kon wel in het systeem zien dat ik ¤100 tegoed heb en de rekening hoef ik dan ook niet te betalen.

250 cups en een ontkalkset.
  zaterdag 11 december 2010 @ 01:34:42 #35
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_89792069
Ik heb deze
Maar je kan net zo goed een nemen die melk niet schuimt en alles. Tenminste ik doe er nooit wat mee. Wel een top service van nespresso trouwens, toen het ding kapot was werd hij de volgende dag opgehaald, apparaat ter vervanging gebracht en weer omgewisseld toen die gemaakt was.

Iemand al de nieuwe cups van Douwe Egberts geprobeerd? Scheelt toch een paar cent per cupje.
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:22:13 #36
62913 Blik
The one and Only!
pi_89798097
De vervangservice kan nog wel beter vind ik, mijn Citiz apparaat incl. aeroccino was kapot, en het vervangapparaat was een Citiz zonder melkopschuimer... Aangezien mijn vriendin alleen maar cappuccino drinkt kon ze dus 3 weken lang geen koffie drinken uit de Nespresso. Toch een minpuntje
pi_89798151
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:01 schreef monic27 het volgende:

[..]

Nou die van het Kruidvat kon ik na 3 maanden al weggooien.
Werd niet meer warm, en hij maakte heel veel lawaai en absoluut geen schuim
O zonde..
pi_89937665
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:16 schreef Kremers het volgende:
Bestelling is binnen, alleen hebben ze er een factuur bij gedaan terwijl het van het tegoed af zou moeten gaan.. Ik bel ze maandag wel even op.
Mijn 50 euro is vandaag op mijn account gestort maar ik zie niks staan als ik erop inlog. Wat moet ik nu doen als ik iets wil bestellen? Wil de Discovery box met die 250 cups (welkomstaanbieding) maar dan met 50 euro eraf.

En als je geen credit card hebt moet je toch Nespresso bellen voor je eerste bestelling?
pi_89945584
leuke aanbieding bij de mediamarkt, een magimix m100a voor 88 euro, geen verzendkosten, 50 euro clubtegoed
pi_89947852
ik heb vrienden die helemaal lyrisch zijn over de nespresso, maar ik heb een paar keer verschillende smaken gehad en ik vind het werkelijk waar niet te zuipen.

komt misschien omdat ik verder alleen maar goede bonenkoffie (niet uit een automaat) op de zaak drink en in de sportkantine ook alleen maar bonenkoffie drink, maar ik kon mijn ongenoegen over dit slappe excuus voor koffie maar moeilijk onderdrukken toen gisteren een goede vriendin vol trots zei dat zij en haar vriend een Nespresso hadden gekocht.

en inderdaad thuis drink ik het amper. M'n Senseo staat stof te happen, m'n gewone koffiezetapparaat is al in tijden niet aangeraakt en het espressoapparaat uit Italie wordt heel soms gebruikt, maar dan heb je wel goede espresso.

[ Bericht 18% gewijzigd door cleany op 15-12-2010 09:18:03 ]
  woensdag 15 december 2010 @ 09:31:05 #41
62913 Blik
The one and Only!
pi_89948248
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:10 schreef cleany het volgende:
ik heb vrienden die helemaal lyrisch zijn over de nespresso, maar ik heb een paar keer verschillende smaken gehad en ik vind het werkelijk waar niet te zuipen.

komt misschien omdat ik verder alleen maar goede bonenkoffie (niet uit een automaat) op de zaak drink en in de sportkantine ook alleen maar bonenkoffie drink, maar ik kon mijn ongenoegen over dit slappe excuus voor koffie maar moeilijk onderdrukken toen gisteren een goede vriendin vol trots zei dat zij en haar vriend een Nespresso hadden gekocht.

en inderdaad thuis drink ik het amper. M'n Senseo staat stof te happen, m'n gewone koffiezetapparaat is al in tijden niet aangeraakt en het espressoapparaat uit Italie wordt heel soms gebruikt, maar dan heb je wel goede espresso.
Allereerst moet je Nespresso ook niet vergelijken met koffie van versgemalen bonen. Het is een "kant-en-klaar product" en niet een versgemaakte bak.

Misschien moet je de zwaardere smaken proberen, ik vind de lichtere smaken ook te waterig (lijkt teveel op Senseo).
pi_89948509
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:10 schreef cleany het volgende:
ik heb vrienden die helemaal lyrisch zijn over de nespresso, maar ik heb een paar keer verschillende smaken gehad en ik vind het werkelijk waar niet te zuipen.

komt misschien omdat ik verder alleen maar goede bonenkoffie (niet uit een automaat) op de zaak drink en in de sportkantine ook alleen maar bonenkoffie drink, maar ik kon mijn ongenoegen over dit slappe excuus voor koffie maar moeilijk onderdrukken toen gisteren een goede vriendin vol trots zei dat zij en haar vriend een Nespresso hadden gekocht.

en inderdaad thuis drink ik het amper. M'n Senseo staat stof te happen, m'n gewone koffiezetapparaat is al in tijden niet aangeraakt en het espressoapparaat uit Italie wordt heel soms gebruikt, maar dan heb je wel goede espresso.
je bent gewoon verwend :P

iedereen die van koffie houdt zal beamen dat koffie van versgemalen (liefst ook niet te oude) bonen het lekkerste is. daarna komt bij mij een bakkie espresso van goede voorgemalen bonen, en daarna de nespresso. dus inderdaad, het is niet de lekkerste koffie die er is, maar voor op mn werk is ie super (alternatief is automatenkoffie), en voor wanneer ik thuis te lui ben om echte espresso te maken ook.
pi_89949701
Maar dan heb je een duur espresso apparaat voor nodig :)

Persoonlijk vind ik nespresso juist wel lekker, terwijl ik hiervoor een volautomatische bonenmachine had. Ieder zijn eigen smaak :)

Waar je wel voor moet oppassen bij Nespresso is dat je niet teveel water door een espresso capsule laat lopen, want dan smaakt het op een gegeven moment nergens meer naar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 09:28:26 #44
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89989312
Net m'n een na laatste Kazaar opgedronken... -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90010172
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:33 schreef Kremers het volgende:
Maar dan heb je een duur espresso apparaat voor nodig :)

Persoonlijk vind ik nespresso juist wel lekker, terwijl ik hiervoor een volautomatische bonenmachine had. Ieder zijn eigen smaak :)

Waar je wel voor moet oppassen bij Nespresso is dat je niet teveel water door een espresso capsule laat lopen, want dan smaakt het op een gegeven moment nergens meer naar.
Kun je m'n vorige vraag aub beantwoorden? Dan ga ik die welkomstaanbieding bestellen :)

Over dat "niet teveel water door laten lopen", ik druk altijd 2 x op de kleine knop, volgens mij dus 80 ml in 1 kop. Goed te doen!
pi_90010622
Het klopt dat je het niet ziet, je zult ook een factuur voor het hele bedrag krijgen. Op dat bedrag kun je gewoon de ¤50 in mindering brengen.

Schijnbaar kunnen de medewerkers wel zien dat je tegoed hebt, maar jij verder niet en ook kunnen ze het niet op de factuur in mindering brengen. Je kunt ook nadat je bestelling binnen is gekomen bellen met ze en dan kunnen ze bevestigen dat je ¤50 tegoed hebt.
pi_90014078
Oké bedankt, dan ga ik hem bestellen. En wat moet ik eraan doen om een andere betaalmethode dan Credit Card te kiezen? Ik weet dat ik ervoor naar Nespresso moet bellen, zal ik dan ook doen, maar ik ben benieuwd hoe ik een andere methode kies, moeten hun dat per account aanpassen ofzo?
pi_90015479
Ik kon meteen al binnen 30 dagen betalen kiezen. Had je al een account of is dat voor je aangemaakt door Nespresso?
pi_90015862
Ik heb er één zelf aangemaakt en één aangemaakt door Nespresso, maar beide op hetzelfde e-mailadres, aparte situatie :P. Kreeg van die retour actie een clubnummer doorgestuurd, dus die heb ik wel.
pi_90041672
heb mn nespresso apparaat van mediamarkt binnen. houdbaarheidsdatum meegeleverde koffie: 31-12-2010 :')
het is een kerstkado, dus dan hebben we 5 dagen om de koffie op te maken. (ik weet ook wel dat die koffie best langer dan dat drinkbaar is, maar toch is het een slechte zaak om oude capsules mee te leveren)
pi_90041874
Lol :D Das wel eel oud :P Die van mij waren 6mnd. over datum maar nog best te drinken, koffie bederft niet snel en al helemaal niet als het vacuüm verpakt wordt.

Als de zilveren alluminium voorkant nog bol staat dan zijn ze nog goed.
pi_90086827
Na lang wachten heb ik de 100a gekregen van m'n vriendin, met 50¤ tegoed. Heel erg fijn, de koffie zelf was ik al wat langer mee bekend maar het is wel fijn het nu ook lekker thuis te kunnen maken! Afwachten tot m'n tegoed gestort wordt..
pi_90199593
Ik wil binnenkort een nespresso apparaat gaan kopen..

Ik heb een beetje gebladerd door het topic en de vorige delen hiervan maar 1 ding is mij niet helemaal duidelijk..
Zit er qua smaak verschil in de apparaten?
Ik zie bij de koffiediscounter een mooi apparaat staan voor 175 euro, bij de mediamarkt heb je echter apparaten die rond de 100 euro zijn en ook nespresso-compatible zijn..
Waar zit het verschil in? Proef je dat?

Iemand nog een goede tip waar te kopen trouwens?
pi_90206967
Karamel is op via de Club :P

@Hierboven: Denk dat je niet veel verschil zal proeven, de cups blijven hetzelfde en de toevoer lijkt me ook, zal vooral om de degelijkheid van het apparaat gaan.
pi_90216529
Mmmm, de karamel is heerlijk.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 december 2010 @ 07:00:03 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90220468
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:18 schreef kevin85 het volgende:
Ik wil binnenkort een nespresso apparaat gaan kopen..

Ik heb een beetje gebladerd door het topic en de vorige delen hiervan maar 1 ding is mij niet helemaal duidelijk..
Zit er qua smaak verschil in de apparaten?
Ik zie bij de koffiediscounter een mooi apparaat staan voor 175 euro, bij de mediamarkt heb je echter apparaten die rond de 100 euro zijn en ook nespresso-compatible zijn..
Waar zit het verschil in? Proef je dat?

Iemand nog een goede tip waar te kopen trouwens?
Qua smaak is er geen verschil, de koffie en de manier van zetten zijn hetzelfde. Er zit wel verschil in de bediening van de machines, handmatig of automatisch. En sommige modellen kunnen ook melk opschuimen/opwarmen. Dus wat je kiest hangt af van je eigen voorkeur.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90226690
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 07:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Qua smaak is er geen verschil, de koffie en de manier van zetten zijn hetzelfde. Er zit wel verschil in de bediening van de machines, handmatig of automatisch. En sommige modellen kunnen ook melk opschuimen/opwarmen. Dus wat je kiest hangt af van je eigen voorkeur.
Mij werd toen ook verteld dat sommige modellen er wel net iets anders uit zien qua kleur of details (en dat scheelt soms zo'n 10 tot 40 euro), maar dat ze in principe precies hetzelfde zijn. Een kwestie van design en competitie tussen Krups en Magimix dus :)
Moet jij nog kerstpakketten bestellen ?
pi_90232386
Wij hebben sinds gisteren ook een Nespresso.
De Silver Chrome M190 van Magimix. Gisteren direct maar aangemeld voor de club. Hoe lang moet je wachten tot het goedkeuren van je tegoed is verwerkt?

Wij bestellen het Kennismakingspakket in elk geval. Kunnen we eventjes mee vooruit.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_90298813
Even gebeld met de servicedienst over het eventueel zonder koffie zitten tijdens de kerstdagen. Ze geven aan het pakket direct te sturen. Het tegoed zal nog niet verwerkt zijn, maar zal blijven staan op het account.
Donderdag/vrijdag zou het zeker binnen zijn, volgens de medewerker.

Nette service hoor, gratis nummer en geen wachttijden. Waar heb je dat tegenwoordig nog? _O_
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_90299374
Ergens waar je standaard veel teveel betaalt ;)
pi_90299505
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:24 schreef DoDie het volgende:
Ergens waar je standaard veel teveel betaalt ;)
Hmmm, ik betaal voor mijn gevoel bij heel veel zaken teveel, maar daar is de service niet zoals hier.
Tegenwoordig heb ik graag wat extra geld over voor goede service. Spijtig dat het inmiddels zover gekomen is, maar het is niet anders.

[update]

Gisteren werd het pakket bezorgd. Toch goede koffie tijdens de kerstdagen.

[ Bericht 8% gewijzigd door PeeJay1980 op 24-12-2010 14:04:07 ]
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_90395684
Gister eentje van de vriendin gekregen. *O* Heb alleen nog geen cups, waar kan ik die het beste kopen? :)
pi_90395910
In de winkel zijn ze alleen te krijgen via de speciale shops, veelal te vinden in de Bijenkorf. Anders online bestellen via nespresso.nl
pi_90400931
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:50 schreef Rejected het volgende:
Gister eentje van de vriendin gekregen. *O* Heb alleen nog geen cups, waar kan ik die het beste kopen? :)
Van harte.

Tenzij je bij een Bijenkorf in de buurt woont, ben je aangewezen op het internet.
Lid worden van de Nespresso club en bestellen maar. Ze bezorgen zeer snel :)
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:07:25 #65
57434 Marloes
Digital Love
pi_90407328
Iemand die l'or DE cupjes al gespot in de supermarkt? Bij mijn albert heijn hebben ze ze (nog) niet en ik ben wel benieuwd :+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_90425438
Mijn tegoed was er binnen 5 werkdagen.. Daarna gelijk 200 cups besteld, volgende dag waren ze bezorgd. Ook maar zo'n recycle zak erbij genomen, voor 'n stukje gemoedsrust :P
pi_90426794
Die recycle bag was ik dus vergeten te bestellen... Kan je ze ook in de winkel in een gewone plastic tas inleveren?

Ik hou niet van dingen weggooien die ook gerecycled kunnen worden :P
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:29:34 #68
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_90427809
Ik was dat kleine zwarte dingetje kwijt van m'n Aeroccino; gebeld met de 'hulplijn' (zitten daar alleen Belgen??).

Volgende dag werd het nieuwe kloppertje afgeleverd met een acceptgiro van ¤ 0,89!
pi_90430715
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:29 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ik was dat kleine zwarte dingetje kwijt van m'n Aeroccino; gebeld met de 'hulplijn' (zitten daar alleen Belgen??).
Heb ze deze week ook aan de lijn gehad, 2 medewerkers en allebei Belgen :P
pi_90476962
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 11:49 schreef Kremers het volgende:
Die recycle bag was ik dus vergeten te bestellen... Kan je ze ook in de winkel in een gewone plastic tas inleveren?

Ik hou niet van dingen weggooien die ook gerecycled kunnen worden :P
Nee moet 'verplicht' in die speciale zak..

Voor de liefhebbers, staat vandaag op dailyoffers.nl een aanbieding voor zo'n melkschuimding voor 35¤ :) Geen idee of het een betrouwbare site is of wat dan ook.
pi_90498237
Kreeg net de welkomstaanbieding binnen, de doos meteen gevuld met alle smaken + Kazaar + de Variations 2010! :D

pi_90498687
Heb de box er niet bij besteld wegens krap bij kas. :P
  maandag 27 december 2010 @ 16:36:45 #73
62913 Blik
The one and Only!
pi_90498957
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:17 schreef Simsfan88 het volgende:
Kreeg net de welkomstaanbieding binnen, de doos meteen gevuld met alle smaken + Kazaar + de Variations 2010! :D

[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit, alleen kun je wel blijven aanvullen op deze manier :) (met maar 2 capsules per smaak)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 december 2010 @ 17:27:39 #74
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90501212
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 16:36 schreef Blik het volgende:

Ziet er leuk uit, alleen kun je wel blijven aanvullen op deze manier :) (met maar 2 capsules per smaak)
Ja, maar je vult toch alleen maar aan wat je lekker vindt. Ik heb die doos ook (overigens leeg gekocht ;) ) en er zitten meestal maar 3 of 4 soorten in. Ik vind de sterkere smaken het lekkerst dus die met lage sterkte heb ik niet meer besteld.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90539124
Bij de welkomstaanbieding zat trouwens een acceptgiro met 0 euro erop. In de factuur staat ook 0 euro. Heb ik hem gratis gekregen?
pi_90545816
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:30 schreef Simsfan88 het volgende:
Bij de welkomstaanbieding zat trouwens een acceptgiro met 0 euro erop. In de factuur staat ook 0 euro. Heb ik hem gratis gekregen?
Heb je een ander factuuradres opgegeven? Bij mij was dit ook, maar ik heb de factuur naar een ander adres laten sturen.
pi_90549025
Nee, ik heb de bestelling telefonisch doorgegeven en het bezorg- en factuuradres zijn hetzelfde. Op de factuur staat de betalingswijze "binnen 30 dagen" maar er wordt overal gesproken over 0 euro. Denk dat ik het gewoon ga negeren tot ik wat hoor. :)
  donderdag 30 december 2010 @ 13:32:58 #78
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_90625390
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:07 schreef Marloes het volgende:
Iemand die l'or DE cupjes al gespot in de supermarkt? Bij mijn albert heijn hebben ze ze (nog) niet en ik ben wel benieuwd :+
Ik heb ze dinsdag bij de DE-winkel in Breda gekocht, de sterkste versie. Blijf er maar lekker vandaan. Het blijft gewoon Senseo. :r
I follow you......but not on Twitter
pi_90625929
Ze zullen wel de bonen gebruiken die je ook los kunt kopen voor in een volautomaat, die vond ik ook al niet te zuipen.
pi_90627648
quote:
13s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Ik heb ze dinsdag bij de DE-winkel in Breda gekocht, de sterkste versie. Blijf er maar lekker vandaan. Het blijft gewoon Senseo. :r
Bedankt voor het testen. ^O^
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:21:57 #81
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_90668840
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef Adelante het volgende:
Ik wil zo'n DeLonghi apparaat met capuccino functie, iemand ervaring? :P
Onder de kerstboom stond een DeLongi EN660


Het is een heerlijk apparaat, alleen wel opletten dat je de melk niet te lang uit de koelkast houdt.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_90670286
Ik heb dezelfde, maar dan rood :) Zeer handig apparaat, maar zorg inderdaad wel voor onderhoud aan het melkreservoir.

Gewoon na elke kop weer loshalen en in de koelkast zetten, en 1x per week in de vaatwasser. Vergeet ook die twee pijpjes die uit het apparaat steken niet schoon te vegen na het zetten, anders zit je met opgedroogde melkresten.

Macchiato met Indrya uit dit apparaat is wel erg lekker hoor :D
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:14:37 #83
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_90670899
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef Kremers het volgende:
Ik heb dezelfde, maar dan rood :) Zeer handig apparaat, maar zorg inderdaad wel voor onderhoud aan het melkreservoir.

Gewoon na elke kop weer loshalen en in de koelkast zetten, en 1x per week in de vaatwasser. Vergeet ook die twee pijpjes die uit het apparaat steken niet schoon te vegen na het zetten, anders zit je met opgedroogde melkresten.

Macchiato met Indrya uit dit apparaat is wel erg lekker hoor :D
Hoe lang doe je dit al? De rubbertjes aan het water/melkkopje van het apparaat zien er niet uit alsof ze gemaakt zijn voor meerdere keren per dag wisselen ..

Ik maak het melkvakje voor plaatsing in de koelkast (nu nog) schoon door even te stomen, is meteen de melk weg in het hele systeem, incluis pijpjes! ^O^
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:22:39 #84
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_90671209
quote:
13s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:32 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Ik heb ze dinsdag bij de DE-winkel in Breda gekocht, de sterkste versie. Blijf er maar lekker vandaan. Het blijft gewoon Senseo. :r
Bedankt voor de test! Komen die er hier niet in :)

Weet er iemand trouwens een locatie (behalve clubsite/boutique) voor cups? Op ebay/marktplaats kom ik wel wat tegen, maar dat is _NOG_ duurder dan club :o

Ik heb een Makro-pas, en een KvK dus zakelijk is ook goed! ^O^
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_90673268
Die kun je gewoon blijven wisselen hoor :) Op mijn stage hadden ze ook zo'n ding staan en daar dronken 6 mensen de hele dag van. Melkkan ook de hele tijd heen en weer :P

Ik gebruik steeds een stukje keukenpapier om de melk weg te halen rond die pijpjes. Stomen doe ik ook elke keer maar er blijven toch wel melkresten achter. Daarom ook 1x per week in de vaatwasser of zelf alles goed doorspoelen.

Friese vlag lang houdbaar vol geeft een mooie dikke schuimkraag :)
pi_90703749
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 19:22 schreef Simsfan88 het volgende:
Nee, ik heb de bestelling telefonisch doorgegeven en het bezorg- en factuuradres zijn hetzelfde. Op de factuur staat de betalingswijze "binnen 30 dagen" maar er wordt overal gesproken over 0 euro. Denk dat ik het gewoon ga negeren tot ik wat hoor. :)
Ik ben nu op het adres waar de factuur heen zou moeten, maar ik heb hier ook niets liggen... Voorlopig dus ook alleen maar een acceptgiro / factuur met ¤0, ik doe er ook niets mee tot ik er wat van hoor denk ik...

Wel frappant, heb ook dat boek nog niet gekregen wat je gestuurd zou krijgen na de eerste bestelling, misschien komt dat met de rekening mee..
pi_90707678
Nee boek komt wat later, hadden ze mij verteld toen ik de bestelling plaatste ;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 januari 2011 @ 14:43:48 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90708760
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef webspider het volgende:
Ik heb een Makro-pas, en een KvK dus zakelijk is ook goed! ^O^
Makro verkoopt wel de apparaten maar helaas niet de cups -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90709078
Nadat woensdagochtend mijn volautomaat espressomachine besloot ermee te kappen en ik geen zin had om duizend euro neer te tellen voor een nieuwe volautomaat tot ik weet of de oude total loss is donderdag een Nespresso gehaald, simpel Citiez dingetje met melkopschuimer.

Koffie is prima maar het kost wel een godsvermogen als je een beetje veel drinkt zeg......
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 januari 2011 @ 14:57:39 #90
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90709115
Anderzijds duurt het ook wel weer even voor je aan de 1000 euro zit ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90709789
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:57 schreef Rewimo het volgende:
Anderzijds duurt het ook wel weer even voor je aan de 1000 euro zit ;)
Jeps, dat is zeker waar, maar er gaan er hier zo'n 10 kopjes per dag door, dus zeg maar 3500 per jaar. Bij Nespresso zit ik dan op ongeveer 1100 euro per jaar aan cups. Met zo'n 8 gram per kopje zou ik 28 kilo koffie moeten kopen daarvoor, neem ik de duurste koffie die ik standaard drink (24 euro de kilo) zou ik een 650 euro kwijt zijn. Heb ik dus in 2 jaar de aanschaf van een volautomaat eruit, en dan heb ik het er niet eens over dat ik ook goedkopere espressobonen kan kopen die ook prima zijn.

Maar als je niet zo veel koffie drinkt kan ik me goed voorstellen dat Nespresso een prima oplossing is....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:34:57 #92
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_90716147
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Makro verkoopt wel de apparaten maar helaas niet de cups -O-
Hmm -O-
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:36:55 #93
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_90716200
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:22 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Jeps, dat is zeker waar, maar er gaan er hier zo'n 10 kopjes per dag door, dus zeg maar 3500 per jaar. Bij Nespresso zit ik dan op ongeveer 1100 euro per jaar aan cups. Met zo'n 8 gram per kopje zou ik 28 kilo koffie moeten kopen daarvoor, neem ik de duurste koffie die ik standaard drink (24 euro de kilo) zou ik een 650 euro kwijt zijn. Heb ik dus in 2 jaar de aanschaf van een volautomaat eruit, en dan heb ik het er niet eens over dat ik ook goedkopere espressobonen kan kopen die ook prima zijn.

Maar als je niet zo veel koffie drinkt kan ik me goed voorstellen dat Nespresso een prima oplossing is....
10 kopjes per dag, ik zou de toko uitstuiteren en nooit meer slapen :D
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:41:38 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90716344
quote:
1s.gif[b] Op zaterdag 1 januari 2011 15:22 schreef LordLynx het volgende:[/b

Maar als je niet zo veel koffie drinkt kan ik me goed voorstellen dat Nespresso een prima oplossing is....
Waarom heb je hem dan toch gekocht?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 19:18:32 #95
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_90717629
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom heb je hem dan toch gekocht?
Omdat ie geen zin had om 1000 euro neer te tellen. Dus hij stopt over een jaar met drinken van koffie :?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 19:20:05 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90717691
Ja, zo krom kwam de redenatie ook op mij over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_90720789
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:36 schreef webspider het volgende:

[..]

10 kopjes per dag, ik zou de toko uitstuiteren en nooit meer slapen :D
Misschien woont hij/zij samen met meerdere? ;)
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:28:43 #98
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_90722278
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Misschien woont hij/zij samen met meerdere? ;)
Ik hoop het voor hem/haar ;)
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zondag 2 januari 2011 @ 09:19:38 #99
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_90736759
Hmm mijn koffie smaakt wateriger dan normaal.. ik ga vanmiddag maar weer eens ontkalken..
Volgens mij is dat het teken wel :D merken jullie dat hetzelfde zo?
Heb nl niets veranderd aan de hoeveelheid water bv. doe het het altijd een beetje op de gok eigenlijk. Moet ook wel zeggen dat er met de feestdagen en een eerder feest aardig wat doorheen is gegaan. Houden jullie het stipt bij of ook een beetje op de gok en uitgaan van de smaak.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Boks-Chick zondag 2 januari 2011 @ 09:24:12 #100
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90736787
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:56 schreef LordLynx het volgende:
Nadat woensdagochtend mijn volautomaat espressomachine besloot ermee te kappen en ik geen zin had om duizend euro neer te tellen voor een nieuwe volautomaat tot ik weet of de oude total loss is donderdag een Nespresso gehaald, simpel Citiez dingetje met melkopschuimer.

Koffie is prima maar het kost wel een godsvermogen als je een beetje veel drinkt zeg......
over een paar jaar verloopt het alleenrecht (patent?) van Nespresso op de cups en dan zal de prijs vanzelf gaan zakken :).

Ik drink per dag een bakkie of 5-6, maar heb het er voor over. Gebruikersgemak icm goede smaak van de koffie, vrijheid tussen espresso, gewone koffie en cappuccino, is mij het geld (als alleenstaande) zeker waard.
lolwut
pi_90739708
afgelopen week een Nespresso aangeschaft en konden we op de site een welkomstbox bestellen ik geloof 250 cups e.d. Wil ik die box nu gaan bestellen, staat deze er niet meer op :{

bummer.
pi_90739889
quote:
19s.gif Op zondag 2 januari 2011 09:24 schreef BrandX het volgende:

[..]

over een paar jaar verloopt het alleenrecht (patent?) van Nespresso op de cups en dan zal de prijs vanzelf gaan zakken :).

Ik drink per dag een bakkie of 5-6, maar heb het er voor over. Gebruikersgemak icm goede smaak van de koffie, vrijheid tussen espresso, gewone koffie en cappuccino, is mij het geld (als alleenstaande) zeker waard.
Ik drink er zo'n 4~5 per dag :) Dure "hobby" maar wat je zegt, de keuzevrijheid van bij elk kopje een ander cupje gebruiken is toch wel een heel groot voordeel t.o.v. een bonenmachine.

Voor cappuccino of lattè macchiato gebruik ik graag de sterkste, en voor een espresso of lungo één van gemiddelde sterkte.
pi_90742829
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:17 schreef Usert het volgende:
afgelopen week een Nespresso aangeschaft en konden we op de site een welkomstbox bestellen ik geloof 250 cups e.d. Wil ik die box nu gaan bestellen, staat deze er niet meer op :{

bummer.
Kan je bij de bijenkorf nog wel kopen :)

Ik merk dat ik eigenlijk bijna alleen maar lungo's aan het maken ben, maar wel met de espresso cups, de lungo's zelf zijn een beetje te slap.. Roma is op het moment favoriet :)
pi_90744241
Dat pakket heb ik overgeslagen omdat er 5 smaken zijn die ik echt lekker vind, de rest of niet of gaat net. Zonde van het geld als je allemaal smaken in dat pakket krijgt die je helemaal niet lekker vind.

Bij de machine krijg je een proefpakket, ik zou gewoon alle smaken proberen en dan alleen degene die je lekker vind bestellen.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:10:58 #105
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_90788658
quote:
19s.gif Op zondag 2 januari 2011 09:24 schreef BrandX het volgende:

[..]

over een paar jaar verloopt het alleenrecht (patent?) van Nespresso op de cups en dan zal de prijs vanzelf gaan zakken :).
Dat is 2012 :-)
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  maandag 3 januari 2011 @ 13:13:04 #106
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_90788722
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:53 schreef laszlol het volgende:

[..]

Ik merk dat ik eigenlijk bijna alleen maar lungo's aan het maken ben, maar wel met de espresso cups, de lungo's zelf zijn een beetje te slap.. Roma is op het moment favoriet :)
Zonet van een collega gehoord dat je een espresso met kracht > 6 eigenlijk niet voor lungo moet gebruiken, omdat je dan op termijn je compressor sloopt. Geen idee wat er van waar is, maar het klinkt logisch: > 6 is er teveel druk nodig om het water door de cup te persen ivm de fijne maling van de koffie.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 januari 2011 @ 13:17:11 #107
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90788874
Tja, ik heb geen voorgeprogrammeerde versie en hier loopt dus net zoveel water door alle cups als ik zelf wil. Gaat ie ook niet van stuk hoor.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Boks-Chick maandag 3 januari 2011 @ 13:20:12 #108
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90789005
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef webspider het volgende:

[..]

Zonet van een collega gehoord dat je een espresso met kracht > 6 eigenlijk niet voor lungo moet gebruiken, omdat je dan op termijn je compressor sloopt. Geen idee wat er van waar is, maar het klinkt logisch: > 6 is er teveel druk nodig om het water door de cup te persen ivm de fijne maling van de koffie.
Volgens mij wordt de smaaksterkte toch vooral bepaald door het type koffie(boon) dat gebruikt is (icm brandingsmethode enz) en in deze niet van de hoeveelheid die in de cups zit? Ik was in de veronderstelling dat in beide cups nagenoeg dezelfde hoeveelheid koffie zit?

Ik kan dat vanavond wel eens uitproberen. Ik heb 3 en 12 liggen. Ik zal ze vanavond eens proberen te openen. Ik zal ook foto's maken :P
lolwut
  maandag 3 januari 2011 @ 13:21:45 #109
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_90789067
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:20 schreef BrandX het volgende:

[..]

Volgens mij wordt de smaaksterkte toch vooral bepaald door het type koffie(boon) dat gebruikt is (icm brandingsmethode enz) en in deze niet van de hoeveelheid die in de cups zit? Ik was in de veronderstelling dat in beide cups nagenoeg dezelfde hoeveelheid koffie zit?
De maling is ook van invloed op de smaak :)
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 januari 2011 @ 13:24:37 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90789191
Ik merk wel dat cups met een hoger getal minder snel "doorlopen" dan die met een lagere sterkte. Dat zal wel iets te maken hebben met de hoeveelheid koffie die erin zit lijkt me.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90791080
Ik vraag ij af of dat verhaal van de compressor klopt... Dan zoud Nespresso toch wel een waarschuwing in de handleiding van het apparaat plaatsen?

Overigens gebruik ik de hoge sterktes alleen voor met cappuccino en macchiato, en die maak ik met een espresso hoeveelheid koffie.

Overigens is het mij ook opgevallen dat de doorlooptijd soms lager/hoger is, alleen heeft mijn brein dat niet gekoppeld aan de sterkte ;) Ik zal er eens op gaan letten.
  maandag 3 januari 2011 @ 16:21:52 #112
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_90798022
Net via marktplaats voor een prikkie cups gescoord! *O*
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_90807731
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:21 schreef webspider het volgende:
Net via marktplaats voor een prikkie cups gescoord! *O*
Datum nagevraagd? :P
pi_90847950
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 11:15 schreef laszlol het volgende:

[..]

Ik ben nu op het adres waar de factuur heen zou moeten, maar ik heb hier ook niets liggen... Voorlopig dus ook alleen maar een acceptgiro / factuur met ¤0, ik doe er ook niets mee tot ik er wat van hoor denk ik...
Ik heb vandaag de juiste factuur ontvangen, geen idee waarom die wat later komt :)
pi_90914913
ik heb hier een latissimma staan waar ik na drie maanden nog steeds erg blij mee ben. ik ben een groot liefhebber van de macchiato en dan is het een ideaal ding. maar wat ik me afvraag nu het apparaat aangeeft dat ik moet ontkalken: wat zijn de ervaringen met de ontkalker van delonghi (levensduur eerlijk gezegd, twee kleine flesjes voor 10 euro) en de HG ontkalker (fles van ik denk een kleine liter of zo voor 4 euro bij de Jumbo). Lijkt me toch dat ik net zo goed de HG kan gebruiken of sloop ik dan mn mooie machine?
pi_90923428
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef webspider het volgende:

[..]

Zonet van een collega gehoord dat je een espresso met kracht > 6 eigenlijk niet voor lungo moet gebruiken, omdat je dan op termijn je compressor sloopt. Geen idee wat er van waar is, maar het klinkt logisch: > 6 is er teveel druk nodig om het water door de cup te persen ivm de fijne maling van de koffie.
Ja dit verhaal hoor ik ook wel vaker, maar er staat niets over in de garantiebepalingen of de gebruiksaanwijzing... Het klopt inderdaad dat hij wat langer nodig heeft om een ristretto lang door te laten lopen, maar de compressor is er toch juist voor gemaakt om druk te leveren? :P Zou het dan ook slecht zijn om bijvoorbeeld met dezelfde cup 2 keer achter elkaar op de espresso knop te drukken? Misschien dat dat minder erg is aangezien de compressor dan even stopt en weer opnieuw druk kan leveren..
pi_90923614
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef webspider het volgende:

[..]

Zonet van een collega gehoord dat je een espresso met kracht > 6 eigenlijk niet voor lungo moet gebruiken, omdat je dan op termijn je compressor sloopt. Geen idee wat er van waar is, maar het klinkt logisch: > 6 is er teveel druk nodig om het water door de cup te persen ivm de fijne maling van de koffie.
Dat vertelde de mevrouw in de Nespresso boutique me ook met bijvoorbeeld de Kazaar (sterkte 12). Verhaal klinkt wel aannemelijk :).
pi_90928543
dat apparaat levert toch altijd dezelfde druk? de mijne in ieder geval wel, dat is een oudje en die heeft maar 2 knoppen: 1 om het apparaat aan en uit te zetten, en 1 om de pomp aan en uit te zetten. dus het apparaat heeft geen idee of het een espresso of een lungo wordt, dat regel ik zelf.
pi_91406603
Binnenkort ga ik ook aan de nespresso. Ben de senseo nu toch echt zat :+ Wou eerst eigenlijk voor een volautomaat gaan, maar met hooguit 4 a 5 kopjes die ik in een week thuis drink vind ik dat toch echt teveel van het goede.
Too much is never enough!
pi_91467525
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:14 schreef The6thgate het volgende:
Binnenkort ga ik ook aan de nespresso. Ben de senseo nu toch echt zat :+ Wou eerst eigenlijk voor een volautomaat gaan, maar met hooguit 4 a 5 kopjes die ik in een week thuis drink vind ik dat toch echt teveel van het goede.
Zelfs bij 5 kopjes per week kan een volautomaat de moeite zijn volgens mij. Er zijn net een paar nieuwe Philips Saeco volautomaten op de markt gekomen en die kosten ongeveer 220 euro. (De hd8743 bijvoorbeeld) wat qua prijs behoorlijk meevalt.

52 weken a 5 kopjes per week is 260 kopjes per jaar a minstens 33 cent per cupje. Dat is iets van 86 euro per jaar een cupjes, er vanuitgaande dat je die van 33 cent neemt en niet de iets duurdere specials van iets van 37 cent.
pi_91468084
Maakt niet uit, kom net met een Magimix thuis :+

Net als eerste even een kopje espresso gezet met de ristretto. I like :9 Denk dat de zwakkere smaken me minder zullen boeien, maar ik ga het eens allemaal uitproberen aangezien ik gelijk de discovery box maar heb meegenomen

[ Bericht 53% gewijzigd door The6thgate op 17-01-2011 17:15:47 ]
Too much is never enough!
pi_91691724
Ik had nog wat Senseo's staan, gister eens een kop Senseo en Nespresso tegelijk gezet, om het verschil nou echt eens te proeven... WOW! Senseo valt dan echt heel heel heel erg tegen. Slap bakje lauwe pis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 januari 2011 @ 09:32:35 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91696989
Ja, Senseo (of andere pads) hoef ik echt niet meer. De koffie op mijn werk smaakt ook nergens meer naar, zelfs de extra sterke espresso is een slap bakkie :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91697524
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 01:07 schreef laszlol het volgende:
Ik had nog wat Senseo's staan, gister eens een kop Senseo en Nespresso tegelijk gezet, om het verschil nou echt eens te proeven... WOW! Senseo valt dan echt heel heel heel erg tegen. Slap bakje lauwe pis.
Had je net zo goed niet hoeven te proberen :P

Waar ik me ook wel over verbaas...op m'n werk staat een Jura, maar ik vind die koffie gewoon minder lekker dan wat ik uit m'n nespresso krijg. Hangt er vast vanaf welke bonen je gebruikt ofzo, maar was toch nooit echt onder de indruk van die koffie terwijl er toch een hoog prijskaartje aan hangt.

Wat ik me verder nog afvroeg over de Citiz Magimix. Om de hoeveel tijd moet je dat ding ontkalken? Aangezien er geen display in zit die het zelf aangeeft.
Too much is never enough!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 januari 2011 @ 10:17:01 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91697545
Ik heb mijn apparaat vorige week ontkalkt, dat was de eerste keer in 2 jaar :@ Hij deed en doet het nog steeds prima, ik merk geen verschil met voor en na ontkalken. Maar het zal ongetwijfeld beter zijn om het ietsje vaker te doen :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91697924
Vind Nespresso ook beter dan Jura die we op het werk hebben. Verder is dat wel een prima apparaat hoor.
Senseo drink ik ook nog weleens omdat de Pads opmoeten. De espresso pads van Lavazza zijn wel goed te doen als je een dubbele zet.
pi_91748834
Volgens de site van de Nespresso club moet je om de 600 cups ontkalken.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_91751739
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:37 schreef Rejected het volgende:
Vind Nespresso ook beter dan Jura die we op het werk hebben. Verder is dat wel een prima apparaat hoor.
Senseo drink ik ook nog weleens omdat de Pads opmoeten. De espresso pads van Lavazza zijn wel goed te doen als je een dubbele zet.
Ik vind weinig mis met de koffie van Nespresso, alleen als je bedenkt wat je per cupje betaalt dan valt het me iets tegen. Voor 33 - 37 cent per cupje liggen je verwachtingen gewoon erg hoog. Het is niet dat ik Nespresso niet lekker vind, alleen voor deze hoge prijs per kopje had ik iets specialers verwacht gewoon...een beetje een wow factor verwachtte ik voor deze prijs, maar die blijft voor mij helaas uit.

Dat is mijn grootste 'bezwaar' tegen nespresso. Hadden de cupjes de helft gekost, had ik weinig te klagen gehad.

Verder vind ik de Lungo's erg slap.
  zondag 23 januari 2011 @ 17:53:59 #129
62913 Blik
The one and Only!
pi_91758357
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 10:37 schreef Rejected het volgende:
Vind Nespresso ook beter dan Jura die we op het werk hebben. Verder is dat wel een prima apparaat hoor.

Dat heeft enkel en alleen te maken met de bonen die je werk in de machine gooit. In principe staat Jura toch wel bekend als de toppers onder de espresso-apparaten
pi_91768495
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:53 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat heeft enkel en alleen te maken met de bonen die je werk in de machine gooit. In principe staat Jura toch wel bekend als de toppers onder de espresso-apparaten
Ja dacht al dat het aan de bonen lag. Volgens mij staat Jura ook op de verpakking van de bonen, maar kan me vergissen. Is wel hele lekkere koffie verder. :)
pi_94124451
» Er is al 39 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren
..nou ik hoop maar dat mijn vraag zinvol genoeg is:
Kruidvat heeft een Krups Nespresso Type XN 2003 in de aanbieding voor 75 euro. (link)
Is dit een goed apparaat of kan ik beter de Nespresso Citiz kopen? Die is wel kleiner en ik vind hem ook wat mooier om te zien maar hij is wel weer stukken duurder.
Wat adviseren de kenners mij?
  maandag 14 maart 2011 @ 23:49:41 #132
62913 Blik
The one and Only!
pi_94125628
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Bladergroen het volgende:
» Er is al 39 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren
..nou ik hoop maar dat mijn vraag zinvol genoeg is:
Kruidvat heeft een Krups Nespresso Type XN 2003 in de aanbieding voor 75 euro. (link)
Is dit een goed apparaat of kan ik beter de Nespresso Citiz kopen? Die is wel kleiner en ik vind hem ook wat mooier om te zien maar hij is wel weer stukken duurder.
Wat adviseren de kenners mij?
Komt dezelfde koffie uit als de duurdere Citiz. Als je cappuccino zou willen maken kun je het beste wel een andere apparaat kopen.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:54:39 #133
57434 Marloes
Digital Love
pi_94125893
quote:
Magimix heeft een nieuw apparaat voor Nespresso capsules ontwikkeld, de Magimix Nespresso Pixie. De Magimix Nespresso Pixie is een stuk kleiner dan de populaire Magimix CiTiZ nespresso machines en daarmee dus een heel compact apparaat.

Hiermee is de Magimix Nespresso Pixie ideaal voor kleine keukens.

De zijkanten van de Magimix Nespresso Pixie zijn gemaakt van aluminium met een opvallende kleur.

Net als de Magimix CiTiZ apparaten heeft de Pixie een automatische, door de gebruiker in te stellen stop en schakelt het apparaat na een periode van inactiviteit automatisch uit.

De Magimix Nespresso Pixie is er in 3 opvallende kleuren. Lime green metal, silver metal en blue metal.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:58:20 #134
57434 Marloes
Digital Love
pi_94126051
Ik vind 'm leuk! O+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  maandag 14 maart 2011 @ 23:59:22 #135
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94126090
Onze "oude" Nespresso begon kuren te vertonen, dus uiteindelijk een nieuwe gekocht. De CitZ met melkopschuimer in Limousine Black. Erg blij mee. *O*
Smell the flowers while you can....
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:00:33 #136
62913 Blik
The one and Only!
pi_94126142
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Marloes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Komt er ook één met Aeroccino-ruimte ernaast voor de cappuccino?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:04:01 #137
57434 Marloes
Digital Love
pi_94126313
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef Blik het volgende:

[..]

Komt er ook één met Aeroccino-ruimte ernaast voor de cappuccino?
Geen idee :P Ik hoop/denk het wel!! Ze zullen eerst wel kijken of deze een beetje verkoopt en dan later uitbreiden.. Ik vind de citiz vrij groot (vooral met de aeroccino ernaast op een plateautje) dus het lijkt mij wel ideaal.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:07:53 #138
62913 Blik
The one and Only!
pi_94126502
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:04 schreef Marloes het volgende:

[..]

Geen idee :P Ik hoop/denk het wel!! Ze zullen eerst wel kijken of deze een beetje verkoopt en dan later uitbreiden.. Ik vind de citiz vrij groot (vooral met de aeroccino ernaast op een plateautje) dus het lijkt mij wel ideaal.
Tja, als je ook cappuccino wilt drinken zul je wel moeten (mijn vriendin kan niet zonder). Zo'n los apparaatje is kwalitatief gezien echt een stuk minder
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:08:50 #139
57434 Marloes
Digital Love
pi_94126547
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef Blik het volgende:

[..]

Tja, als je ook cappuccino wilt drinken zul je wel moeten (mijn vriendin kan niet zonder). Zo'n los apparaatje is kwalitatief gezien echt een stuk minder
Je kan ook gewoon los een aeroccino erbij kopen danwel een goedkopere melkopschuimer natuurlijk :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:11:39 #140
62913 Blik
The one and Only!
pi_94126685
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef Marloes het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon los een aeroccino erbij kopen danwel een goedkopere melkopschuimer natuurlijk :P
Dat zeg ik, die zijn kwalitatief echt een héél stuk minder als bij de aeroccino die er vast opzit
  dinsdag 15 maart 2011 @ 02:02:34 #141
57434 Marloes
Digital Love
pi_94129492
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat zeg ik, die zijn kwalitatief echt een héél stuk minder als bij de aeroccino die er vast opzit
Ah oke sorry, dat had ik even gemist :@
Maar de aeroccino van nespresso zelf los is dus ook niet zo goed als de vaste?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 maart 2011 @ 08:40:38 #142
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94131272
Die Pixie vind ik ook héél erg leuk. Hij is er ook in O+ blauw O+

Maar ja, mijn apparaat doet het nog prima.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94131318
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:40 schreef Rewimo het volgende:
Maar ja, mijn apparaat doet het nog prima.
Daar heb je hamers voor he O-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 maart 2011 @ 08:48:07 #144
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94131387
Dat valt te veel op bij mijn echtgenoot vrees ik, als ik er met een hamer op ga tikken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94131444
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:48 schreef Rewimo het volgende:
Dat valt te veel op bij mijn echtgenoot vrees ik, als ik er met een hamer op ga tikken.
*kleng*

"oeps......ik wilde hem schoonmaken maar hij viel geheel per ongeluk uit mijn handen O-)"
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 maart 2011 @ 08:53:32 #146
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94131475
Ik maak nooit schoon, dus dat lukt vast ook niet :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94131486
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik maak nooit schoon, dus dat lukt vast ook niet :P
In dat geval zou ik gebruik maken van de vrouwelijke dictatoriale rechten en gewoon zo'n ding kopen! Wedden dat-ie het niet eens merkt O-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 maart 2011 @ 08:55:03 #148
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94131497
Hm, dat is een idee, hij drinkt zelf toch geen koffie })
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94131939
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 08:55 schreef Rewimo het volgende:
Hm, dat is een idee, hij drinkt zelf toch geen koffie })
8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94135707
Ik zag gisteren voor het eerst op tv reclame voor die D.E. zooi voor in nespresso apparaten, zou nu beschikbaar moeten zijn in de supermarkt.
pi_94138475
Die groene Lungo blijven lekker. Precies sterk genoeg hier O+
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:56:00 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94138600
Die Pixie is leuk! Lekker industrieel, daar hou ik van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_94141347
Zag hem gisteren op de site staan toen ik koffie bijbestelde, ziet er leuk uit inderdaad :)

Was net bij de lokale AH en zag daar L'or in de schappen liggen. Maar niet gekocht, heb gisteren al koffie besteld en de reacties hier zijn niet echt positief...
pi_94148743
Die DE L'Or net geprobeerd (een na sterkste, sterkste was uitverkocht)...

Eindoordeel: meh.. Het mist 'volheid', zeg maar.
Volgens m'n vriend smaakt het 'zoals senseo eigenlijk zou moeten smaken'.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_94155048
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef Stokstaart het volgende:
Die groene Lungo blijven lekker. Precies sterk genoeg hier O+
Hoe krijg jij een lekkere lungo? Ik vind de espresso's van Nespresso prima te drinken, maar de Lungo's doen me hier denken aan een Senseo....en dan is de Senseo lekkerder.
pi_94155476
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:28 schreef bear87 het volgende:

[..]

Hoe krijg jij een lekkere lungo? Ik vind de espresso's van Nespresso prima te drinken, maar de Lungo's doen me hier denken aan een Senseo....en dan is de Senseo lekkerder.
Sterkste Lungo en dan gewoon handmatig een kopje vullen iets groter dan de Senseo. Qua sterkte ook nog eens beter te doen dan die mini-kopjes espresso. :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94158047
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Blik het volgende:

[..]

Komt dezelfde koffie uit als de duurdere Citiz. Als je cappuccino zou willen maken kun je het beste wel een andere apparaat kopen.
OK dank je. Cappuccino is voor mij niet interessant.
Het magimix-apparaat dat hier werd gepost ziet er trouwens wel heel aantrekkelijk uit.
Weet iemand of Krups en Magimix kwalitatief gelijk zijn aan elkaar?
  woensdag 16 maart 2011 @ 01:52:06 #158
334993 AMAR420
waar is amar?
pi_94178195
nespresso indrya
lekker pittig
zzzzz
pi_94188134
Waarschijnlijk heb ik vanaf vanavond een Magimix M100 in mijn bezit. Nu nog cups zien te vinden :P Weet iemand of er ergens probeerverpakkingen oid worden verkocht, met meerdere smaken erin?
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:04:28 #160
57434 Marloes
Digital Love
pi_94188206
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:02 schreef DirtyHarry het volgende:
Waarschijnlijk heb ik vanaf vanavond een Magimix M100 in mijn bezit. Nu nog cups zien te vinden :P Weet iemand of er ergens probeerverpakkingen oid worden verkocht, met meerdere smaken erin?
Die zitten erbij!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_94188797
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:04 schreef Marloes het volgende:

[..]

Die zitten erbij!
Niet als het een tweedehandsje van marktplaats is :+

Net op nespresso.nl zo'n account aangemaakt. Ik zie wel een 'discovery box' maar die kost meteen 86,-.. :') Kan ik netzogoed van elke smaak 10 bestellen, dan ben je 54 euro kwijt :')
pi_94188827
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:20 schreef DirtyHarry het volgende:

[..]

Niet als het een tweedehandsje van marktplaats is :+

Net op nespresso.nl zo'n account aangemaakt. Ik zie wel een 'discovery box' maar die kost meteen 86,-.. :') Kan ik netzogoed van elke smaak 10 bestellen, dan ben je 54 euro kwijt :')
Ja. Die discoverybox heeft ook van sommige smaken meer dan 1 ding :P Maar als je wil proeven, moet je ff wat komen lenen bij mij :D Ik heb er nog genoeg ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94189580
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Die discoverybox heeft ook van sommige smaken meer dan 1 ding :P Maar als je wil proeven, moet je ff wat komen lenen bij mij :D Ik heb er nog genoeg ;)
Geen nespresso maar nespeter :P Maar dat klinkt wel goed ;) Krijg je ze niet op? :P
pi_94190038
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:41 schreef DirtyHarry het volgende:

[..]

Geen nespresso maar nespeter :P Maar dat klinkt wel goed ;) Krijg je ze niet op? :P
Niet in mijn tempo :D _O- Ik pm je ff :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 16 maart 2011 @ 14:33:47 #165
62913 Blik
The one and Only!
pi_94191555
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:20 schreef DirtyHarry het volgende:

[..]

Niet als het een tweedehandsje van marktplaats is :+

Net op nespresso.nl zo'n account aangemaakt. Ik zie wel een 'discovery box' maar die kost meteen 86,-.. :') Kan ik netzogoed van elke smaak 10 bestellen, dan ben je 54 euro kwijt :')
Ik heb die discovery box wel gedaan, ook voor de houten presentatie box die er bij zit. Enige koffie daarvan die ik nog heb zijn de caffeïne-vrije cups. Al die andere komen waarschijnlijk toch wel op. De caffeïne-vrije cups bewaar ik voor als mijn moeder langskomt, ze is de enige die die dingen drinkt :P
  woensdag 16 maart 2011 @ 14:35:03 #166
57434 Marloes
Digital Love
pi_94191597
Damn, nu ik die Pixie heb gezien moet ik hem hebben! :D Maar even wachten tot april/mei, dan is er weer zo'n actie met 50 euro korting!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_94206450
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 14:35 schreef Marloes het volgende:
Damn, nu ik die Pixie heb gezien moet ik hem hebben! :D Maar even wachten tot april/mei, dan is er weer zo'n actie met 50 euro korting!
Heb je een linkje met meer info over die actie dan?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:43:38 #168
57434 Marloes
Digital Love
pi_94214078
quote:
11s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heb je een linkje met meer info over die actie dan?
Nee, maar volgens mij is dat elk jaar zo rond moederdag :+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 00:25:35 #169
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_94320379
Net voor m'n verjaardag gekregen:

  zaterdag 19 maart 2011 @ 07:44:23 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_94325111
Feli, maar wat is het :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 19 maart 2011 @ 09:08:04 #171
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94325563
Ik gok: twee espressokopje in de vorm van een omgekeerde nespressocapsule, met twee lepels :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 maart 2011 @ 09:16:26 #172
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94325628
Och ja, nu herken ik ze ook :+ Had er laatst ergens een plaatje van gezien. Grappig! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 09:53:04 #173
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_94326006
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 09:08 schreef detulp050 het volgende:
Ik gok: twee espressokopje in de vorm van een omgekeerde nespressocapsule, met twee lepels :)
Dat :P.
Horen bij de Pixie-lijn. Officieel vanaf maandag te koop. Zag ook diverse gave capsulehouders :Y
pi_94326018
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat :P.
Horen bij de Pixie-lijn. Officieel vanaf maandag te koop. Zag ook diverse gave capsulehouders :Y
Die hele pixielijn is leuk :D Ik vind alleen die prijzen voor de apparaten weer zo absurd hoog -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94336338
Ze zijn ¤30 goedkoper dan de citiz :) Maar ik ben meer dan tevreden met mijn lattisima.

Ga vandaag in de namiddag maar voor een wit biertje i.p.v. koffie denk ik :D Wat een heerlijk weer.
pi_94352350
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:16 schreef Kremers het volgende:
Ze zijn ¤30 goedkoper dan de citiz :) Maar ik ben meer dan tevreden met mijn lattisima.

Dat scheelt idd. Maar goed...de senseo is 80 EUR. Een normaal filter-koffie-ding is een eurootje of 30. Dan is 150 EUR toch best veel :P En dat vind ik jammer.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94365649
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. Mijn apparaat begint kuren te vertonen. Ik vind het heeeeul snel, hij is nu ruim een jaar oud... Er loopt nu meer water in het opvangbakje dan daadwerkelijk in mijn beker :s

Binnenkort even kijken dus welk apparaat ik ter vervanging ga kopen..

(Ja. TVP dus eik :D)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_94366454
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat scheelt idd. Maar goed...de senseo is 80 EUR. Een normaal filter-koffie-ding is een eurootje of 30. Dan is 150 EUR toch best veel :P En dat vind ik jammer.
Een normaal kopje filter koffie kost 1/6 van een capsule nespresso. Een Senseo pad kost 6/7 cent en een nespresso cupje kost 33 cent of 37 voor de speciale smaken. Als je het apparaat al duur vindt ;) Dat is zo'n beetje het voordeligste aan het hele Nespresso gebeuren hehe! Op termijn ben je zo ontzettend veel geld kwijt aan die capsules dat dat apparaat echt in het niet valt hoor!
  zondag 20 maart 2011 @ 11:55:02 #179
62913 Blik
The one and Only!
pi_94368933
Alleen is Senseo niet te zuipen, laatst weer een keer geprobeerd omdat mijn zus Senseo heeft...
pi_94368978
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat scheelt idd. Maar goed...de senseo is 80 EUR. Een normaal filter-koffie-ding is een eurootje of 30. Dan is 150 EUR toch best veel :P En dat vind ik jammer.
Nespresso is espresso-apparaat ;) Dat kun je niet vergelijken met een koffiemachine. Een goed espresso-apparaat kost ook behoorlijk wat, helemaal een volautomaat.
  FOK!fotograaf zondag 20 maart 2011 @ 15:38:44 #181
145146 Andyy
pi_94377772
Die Douwe egberts dingen tijdje terug gehaald in een DE winkel (zag ze toevallig liggen)
Maar wat een ranzige troep is dat zeg :r
Slootwater is volgens mij nog beter :N
pi_94414301
Stukje op VK.nl over Nespresso en concurrenten die de capsules gaan namaken.
http://www.z24.nl/economi(...)ts_vullen_schap.html
pi_94415156
`das heul geen VK.
pi_94416675
Werd gelinkt vanaf vk.nl :P Maar is een externe site zo te zien.
pi_94422089
Die AH cups zijn al niet veel goedkoper :N
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 21 maart 2011 @ 16:43:28 #186
57434 Marloes
Digital Love
pi_94425269
Ik vind die DE capsules best oke!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_94425657
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:34 schreef Stokstaart het volgende:
Die AH cups zijn al niet veel goedkoper :N
DE bedoe je? AH heeft geen cups. Wachten is op meer concurrenten, als L'or de rechtzaak wint die door Nespresso aangespannen is zullen er meer volgen. Dat zag je ook bij Senseo.
pi_94425851
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 16:50 schreef Kremers het volgende:

[..]

DE bedoe je? AH heeft geen cups. Wachten is op meer concurrenten, als L'or de rechtzaak wint die door Nespresso aangespannen is zullen er meer volgen. Dat zag je ook bij Senseo.
Excuus, die dus. Scheelt nauwelijks in prijs met Nespresso.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 21 maart 2011 @ 17:44:26 #189
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_94428629
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef Kremers het volgende:
Ik zag gisteren voor het eerst op tv reclame voor die D.E. zooi voor in nespresso apparaten, zou nu beschikbaar moeten zijn in de supermarkt.
Tot nu toe heb ik ze hier alleen bij de AH XL gespot, nergens anders. Uit nieuwsgierigheid heb ik 1 doosje gekocht van de sterkste variant (forza). Ik moet zeggen dat ik hem na alle vernietigende reacties best vond meevallen, ik had een soort Senseosmaak verwacht, maar daar lijkt het gelukkig niet op. Maar het haalt het toch niet bij zijn tegenhanger, de Ristretto. De forza is tamelijk mild van smaak, het lijkt nog het meest op een soort halve fortissio lungo. Bij het zetten viel me gelijk al op dat het water er vrij vlot doorheenliep en dat de cremalaag ook minder was.

De prijs vond ik eerlijk gezegd tamelijk hoog, nml 31 cent per cupje terwijl de vertrouwde ristretto 33 cent kost. Dus ik vraag me af hoe DE hun cups nu eigenlijk wilen positioneren. Als ze net zo exclusief willen overkomen als Nespresso mogen ze wel wat meer smaakvariaties in omloop brengen, en liefst ook met een wat sterkere en rijkere smaak. Als ze juist voor minder exclusiviteit en een brede verkrijgbaarheid willen gaan moet de prijs echt aanzienlijk omlaag, en moet het in veel meer supermarkten liggen.

Voorlopig ga ik het dus niet meer kopen, tenzij onverwachts al mijn Nespressocupjes op zijn en ik dringend behoefte aan koffie heb.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:34:26 #190
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_94461660
Vanaf 30 maart krijg je 50 euro Clubtegoed als je een Pixie-apparaat koopt in de Boutiques of bij de Bijenkorf (Maffe Marathon). Zie pagina 214 @ http://www.debijenkorf-magazine.nl/mm/2011/
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 maart 2011 @ 15:24:14 #191
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94468825
Ik heb een nieuwe melkopschuimer gekocht, een Lattemento *O*



Je kunt er warm èn koud schuim mee maken. En hij is snoerloos, dat vind ik ook wel erg handig :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94468885
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanaf 30 maart krijg je 50 euro Clubtegoed als je een Pixie-apparaat koopt in de Boutiques of bij de Bijenkorf (Maffe Marathon). Zie pagina 214 @ http://www.debijenkorf-magazine.nl/mm/2011/
Jammer is dat -O- Ik had liever zo'n cashback actie gehad -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94469001
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jammer is dat -O- Ik had liever zo'n cashback actie gehad -O-
Of je het geld nu terugkrijgt of je koopt er via internet cups voor. Maakt geen verschil toch?
Tenzij je er liever DE cups in wil gooien, maar dat lijkt mij toch niet.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 maart 2011 @ 15:32:15 #194
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94469121
Bij de Makro nog geen Pixies gezien trouwens (daar was ik vandaag, ik hoopte dat ie daar stond zodat ik hem kon bekijken).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94469124
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:28 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Of je het geld nu terugkrijgt of je koopt er via internet cups voor. Maakt geen verschil toch?
Tenzij je er liever DE cups in wil gooien, maar dat lijkt mij toch niet.
Da's waar :) En DE :r
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_94488217
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Dus ik vraag me af hoe DE hun cups nu eigenlijk wilen positioneren.

Voorlopig ga ik het dus niet meer kopen, tenzij onverwachts al mijn Nespressocupjes op zijn en ik dringend behoefte aan koffie heb.
Misschien geef je zelf al het antwoord daarop. Mensen die voor het gemak er weer een zooitje meenemen uit de supermarkt omdat ze op zijn en besteld moeten worden. Verder kan ik ook niks bedenken, voor die 2 cent prijsverschil zal je het voor de prijs niet doen inderdaad..
  dinsdag 22 maart 2011 @ 22:40:16 #197
62913 Blik
The one and Only!
pi_94490516
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 15:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een nieuwe melkopschuimer gekocht, een Lattemento *O*

[ afbeelding ]

Je kunt er warm èn koud schuim mee maken. En hij is snoerloos, dat vind ik ook wel erg handig :)
Hoeveel kost zoiets?
pi_94548601
In 2010 werden wereldwijd 12.300 Nespresso-cups per minuut verkocht - http://goo.gl/C7ToP
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 maart 2011 @ 15:40:38 #199
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94557553
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef Blik het volgende:

Hoeveel kost zoiets?
Deze was 70 euro :@
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:12:35 #200
62913 Blik
The one and Only!
pi_94558796
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Deze was 70 euro :@
Dan kun je beter voor een Nespresso gaan incl. opschuimer. Dat is volgens mij goedkoper. En die schuimt ook warm en koude melk op.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 maart 2011 @ 16:25:20 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94559272
Tsja, maar ik heb een Nespresso die het prima doet. En mijn melkopschuimer was kapot. En een Nespressoapparaat met opschuimer is ook niet goedkoop.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:27:23 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94559370
Werkt die opschuimer net zo makkelijk als de lattisimo? Ik vind 'm nl wel mooier. En snoerloos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:32:45 #203
62913 Blik
The one and Only!
pi_94559578
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Tsja, maar ik heb een Nespresso die het prima doet. En mijn melkopschuimer was kapot. En een Nespressoapparaat met opschuimer is ook niet goedkoop.
geen garantie meer? Bij mij stopte de melkopschuimer er ook op een gegeven moment mee. En die hebben ze kosteloos gerepareerd.

alleen was het leentoestel wat we kregen wel eentje zonder melkopschuimer. Was mijn vriendin niet zo gelukkig mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 maart 2011 @ 16:47:02 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94560108
Nee, was maar een simpel dingetje :) Deze is veel beter en degelijker.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:11:43 #205
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 maart 2011 @ 17:19:55 #206
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94606522
quote:
5s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:27 schreef Copycat het volgende:
Werkt die opschuimer net zo makkelijk als de lattisimo? Ik vind 'm nl wel mooier. En snoerloos.
Heel simpel ja. Melk erin (er staan markeringen in voor min/max) en aanzetten :) Dat hij snoerloos is, vind ik ook erg handig. Je pakt hem er zo af. Hij is wel vrij zwaar.

Na afloop omspoelen met warm water en afdrogen. Da's alles.

Hij is er ook in wit en zwart, maar ik vond dat rood wel leuk ;) Hij is trouwens wat donkerder dan op het plaatje hierboven, en meer metallic-achtig van kleur.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_95472833
Wordt er nog Nespresso gedronken? :P

Volgens mij komt volgende week de nieuwe special, genaamd Onirio. Dus wat vorig jaar de Kazaar was..
  donderdag 14 april 2011 @ 02:16:39 #208
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_95477092
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 23:46 schreef Simsfan88 het volgende:
Wordt er nog Nespresso gedronken? :P

Volgens mij komt volgende week de nieuwe special, genaamd Onirio. Dus wat vorig jaar de Kazaar was..
Uiteraard ;)
ik hoop eigenlijk op zo'n groene variant, die vond ik heerlijk!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2011 @ 07:21:11 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95477974
Is die Onirio weer een sterke, net als Kazaar? Ik hoop het c_/

Edit: nee, het is een sterkte 5. Jammer.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Boks-Chick donderdag 14 april 2011 @ 07:23:05 #210
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_95477981
Ik ben er nou nog steeds niet uit welke ik nou het lekkerste vind ;(
lolwut
  donderdag 14 april 2011 @ 08:05:12 #211
62913 Blik
The one and Only!
pi_95478339
5 is wel een prima sterkte :) Heb alleen wel net een grote bestelling gedaan en heb helemaal geen cups nodig op het moment
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2011 @ 10:51:13 #212
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95482163
Ik hou meer van de sterkere variaties, Ristretto, Indrya, Arpeggio. Kazaar vond ik ook geweldig, met sterkte 12 :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_95482326
Net even de pixie website bekeken, straks spul hoor :D Er is ook een nieuwe aerocino en een heleboel ander moei spul gelanceerd :)

Vraag mij alleen wel af of die kopjes in de vorm van nespresso cups wel lekker drinken.
pi_95482736
quote:
Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef Kremers het volgende:
Net even de pixie website bekeken, straks spul hoor :D Er is ook een nieuwe aerocino en een heleboel ander moei spul gelanceerd :)

Vraag mij alleen wel af of die kopjes in de vorm van nespresso cups wel lekker drinken.
Jahoor :). Ik heb ze zelf.
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 april 2011 @ 11:08:58 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95482773
Ik wil de Pixie O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2011 @ 11:18:05 #216
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95483086
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:08 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil de Pixie O+
Ik ook. Maar ja, mijn huidige is nog steeds niet stuk(nog steeds niet per ongeluk gevallen helaas).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 april 2011 @ 11:19:21 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95483143
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ook. Maar ja, mijn huidige is nog steeds niet stuk(nog steeds niet per ongeluk gevallen helaas).
Ik heb ook geen excuus :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_95483251
Ik ook niet :D Mijn lattisima werkt nog prima en is ook pas een half jaar oud :P Kopjes e.d. kom ik op de site niet tegen overigens, maar heb ze wel al zien liggen in de winkel.

Zo'n alluminium cupjes verdeler ziet er ook wel mooi uit :)
  donderdag 14 april 2011 @ 11:32:31 #219
62913 Blik
The one and Only!
pi_95483569
Ik vind die nieuwe glazen wel erg vet.
pi_95495509
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 07:21 schreef Rewimo het volgende:
Is die Onirio weer een sterke, net als Kazaar? Ik hoop het c_/

Edit: nee, het is een sterkte 5. Jammer.
Die Kazaar was mij toch wat te sterk, ik krijg er bijkans een hartvergroting van. Ristretto (sterkte 10) vind ik sterk zat, en dan zet ik 'm, ondanks de naam, evengoed als een hele espresso.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_95501606
quote:
Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Die Kazaar was mij toch wat te sterk, ik krijg er bijkans een hartvergroting van. Ristretto (sterkte 10) vind ik sterk zat, en dan zet ik 'm, ondanks de naam, evengoed als een hele espresso.
Kazaar vind ik juist veel minder sterk smaken dan bijvoorbeeld Ristretto. Gelukkig nog wat Kazaar op voorraad :9
  donderdag 14 april 2011 @ 22:16:02 #222
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_95516984
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 07:21 schreef Rewimo het volgende:
Is die Onirio weer een sterke, net als Kazaar? Ik hoop het c_/

Edit: nee, het is een sterkte 5. Jammer.
Ik ben er wel blij mee :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_95517183
Ik ben heel benieuwd :9 En die Pixie staat hoog op de verlanglijst :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_95536912
quote:
19s.gif Op donderdag 14 april 2011 07:23 schreef BrandX het volgende:
Ik ben er nou nog steeds niet uit welke ik nou het lekkerste vind ;(
Ik vind de sterkere varianten toch het lekkerst. Arpeggio vind ik erg goed, Roma ook. Indriya is prima. Van de niet sterke varianten vind ik Rosabaya en Dulsao do Brasil het lekkerst. Van een volluto of Capriccio ben ik niet ondersteboven.
pi_95574911
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef Kremers het volgende:

Vraag mij alleen wel af of die kopjes in de vorm van nespresso cups wel lekker drinken.
Echt heerlijk, ik kreeg bij de Bijenkorff een lungootje uit zo'n kopje en was meteen verkocht.
Houd goed vast en heeft een dubbele wand dus koel aan de buitenkant en blijft zeer lang heet van binnen ^O^
Heb een mooie kleur uitgekozen en heb meteen een setje gekocht en drink het liefst uit deze kopjes :)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_95582798
Zijn ze wel vaatwasbestendigd? Met de hand afwassen doen we hier niet meer :P
  FOK!fotograaf zaterdag 16 april 2011 @ 16:15:56 #227
145146 Andyy
pi_95583891
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 10:40 schreef Griebus het volgende:

[..]

Echt heerlijk, ik kreeg bij de Bijenkorff een lungootje uit zo'n kopje en was meteen verkocht.
Houd goed vast en heeft een dubbele wand dus koel aan de buitenkant en blijft zeer lang heet van binnen ^O^
Heb een mooie kleur uitgekozen en heb meteen een setje gekocht en drink het liefst uit deze kopjes :)
Of je kan ook goedkopere glazen van Bodum nemen, ook dubbelwandig en blijft ook verrekt lang warm.
(of van de Xenos, doet exact hetzelfde :+ )
  zaterdag 16 april 2011 @ 16:58:04 #228
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_95585171
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:15 schreef Andyy het volgende:

[..]

Of je kan ook goedkopere glazen van Bodum nemen, ook dubbelwandig en blijft ook verrekt lang warm.
(of van de Xenos, doet exact hetzelfde :+ )
Die zien niet zo strak en Nespresso uit. Overigen zijn Bodum glazen ook niet heel goedkoop.
pi_95585525
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef Kremers het volgende:

Vraag mij alleen wel af of die kopjes in de vorm van nespresso cups wel lekker drinken.
drinken prima, zien er ook mooi uit. Er was er gelijk een gejat bij de Bijenkorf ;(
pi_95586327
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:40 schreef Kremers het volgende:
Zijn ze wel vaatwasbestendigd? Met de hand afwassen doen we hier niet meer :P
Ja ze zijn vaatwasbestendig maar ik betrap me erop ze stiekem toch ff af te wassen zodat ik er geen hele vaatwasmachine voor hoef te starten ;)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_95586762
Hihih ik zie dat er hier mensen dolgraag een Pixie willen kopen, maar dit niet mogen van zichzelf omdat hun oude apparaat het nog doet.

Ik heb hier even over nagedacht en besloten dat wanneer jullie dit echt echt echt willen, jullie je oude apparaat wel naar mij mogen opsturen, zodat jullie vrij zijn een nieuwe te kopen.

Ja. Zo ben ik! *O*

(Maw mijn apparaat is nu echt heul erg stuk en ik moet snel een nieuwe :'))
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_95592766
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 17:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihih ik zie dat er hier mensen dolgraag een Pixie willen kopen, maar dit niet mogen van zichzelf omdat hun oude apparaat het nog doet.

Ik heb hier even over nagedacht en besloten dat wanneer jullie dit echt echt echt willen, jullie je oude apparaat wel naar mij mogen opsturen, zodat jullie vrij zijn een nieuwe te kopen.

Ja. Zo ben ik! *O*

(Maw mijn apparaat is nu echt heul erg stuk en ik moet snel een nieuwe :'))

Wat een goedheid :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 16 april 2011 @ 20:38:23 #233
62913 Blik
The one and Only!
pi_95593311
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 april 2011 16:15 schreef Andyy het volgende:

[..]

Of je kan ook goedkopere glazen van Bodum nemen, ook dubbelwandig en blijft ook verrekt lang warm.
(of van de Xenos, doet exact hetzelfde :+ )
die glazen van Bodum zijn ook gewoon dik 9 euro p.s. (tenminste degene die ik heb). Hoe duur zijn die glazen van Nespresso zelf?
  zaterdag 16 april 2011 @ 20:54:54 #234
3185 Adelante
To let it go now
pi_95594034
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Blik het volgende:

[..]

die glazen van Bodum zijn ook gewoon dik 9 euro p.s. (tenminste degene die ik heb). Hoe duur zijn die glazen van Nespresso zelf?
Alle bodum pavina zijn tegenwoordig in de aanbieding in setjes van 6, de espresso zijn dan nog geen 5 euro p/s. :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 21 april 2011 @ 16:04:35 #235
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_95809477
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Jahoor :). Ik heb ze zelf.
Ik wilde die dubbelwandige cupkopjes bij mijn bestelling Onirio's doen, maar ik zag ze nergens meer in de lijstjes met kopjes... grrrr.
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_95812133
Wat vinden jullie van de nieuwe smaak btw? :o Ik heb hem toevallig vandaag geproefd omdat ik gister zo'n buisje heb gehaald. Hij ruikt goed en best subtiel. Zacht, maar toch wel een beetje pit!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_95818388
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe smaak btw? :o Ik heb hem toevallig vandaag geproefd omdat ik gister zo'n buisje heb gehaald. Hij ruikt goed en best subtiel. Zacht, maar toch wel een beetje pit!
Dit weekend es ff halen en proberen :9
pi_95833138
Moet van het weekend nieuwe koffie bestellen, dus zal er eentje van bestellen :)
  vrijdag 22 april 2011 @ 17:43:42 #239
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_95857086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe smaak btw? :o Ik heb hem toevallig vandaag geproefd omdat ik gister zo'n buisje heb gehaald. Hij ruikt goed en best subtiel. Zacht, maar toch wel een beetje pit!
Sluit ik me volledig bij aan. Vind hem wel OK. :)
Smell the flowers while you can....
pi_95880306
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe smaak btw? :o Ik heb hem toevallig vandaag geproefd omdat ik gister zo'n buisje heb gehaald. Hij ruikt goed en best subtiel. Zacht, maar toch wel een beetje pit!
Is het een echte espresso of kan je deze ook als lungo zetten?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_95880695
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 08:57 schreef Griebus het volgende:

[..]

Is het een echte espresso of kan je deze ook als lungo zetten?
Geen idee. Ik drink hem alleen als espresso :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_95881114
Alles kun je als Lungo zetten, de vraag is alleen of het te drinken is :P Hoewel ik Livanto en Brasil met iets meer water dan 40ml zet, maar een Lungo (110ml) vind ik te ver gaan :P

Dan gaat de boel te waterig smaken.
pi_95882208
Ik doe altijd alles lungo, anders vind ik het te weinig. :P
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:10:23 #244
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_95882638
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 10:48 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik doe altijd alles lungo, anders vind ik het te weinig. :P
Komt bij een aantal varianten de smaak niet ten goede :N. Te waterig.
pi_95897206
Je krijgt nu ¤50 clubtegoed bij aankoop van een Pixie :)

http://www.nespresso.com/promo/index.php?option=com_nesobtain
  Boks-Chick zaterdag 23 april 2011 @ 20:47:58 #246
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_95897267
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe smaak btw? :o Ik heb hem toevallig vandaag geproefd omdat ik gister zo'n buisje heb gehaald. Hij ruikt goed en best subtiel. Zacht, maar toch wel een beetje pit!
DIe is lekker vind ik.
lolwut
pi_95898549
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef Kremers het volgende:
Je krijgt nu ¤50 clubtegoed bij aankoop van een Pixie :)

http://www.nespresso.com/promo/index.php?option=com_nesobtain
Ja :D Binnenkort toch maar eens gaan kijken :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_95950521
Voor de mensen die in de buurt van A'dam wonen: Media-Markt Noord verkoopt de Krups Pixie voor ¤111. Met ¤50 clubtegoed betaal je dan eigenlijk maar ¤61 :D
pi_95958686
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:11 schreef Kremers het volgende:
Voor de mensen die in de buurt van A'dam wonen: Media-Markt Noord verkoopt de Krups Pixie voor ¤111. Met ¤50 clubtegoed betaal je dan eigenlijk maar ¤61 :D
Zo :o Da's een mooi prijsje? Is dat een speciale aanbieding of zo?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_95959017
Onderdeel van de normale weekaanbieding :) Liep net over het winkecentrum toen ik iemand met zo'n doos zag lopen :P

Volgende week zal hij wel weer ¤149 kosten.
pi_95961540
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:46 schreef Kremers het volgende:
Onderdeel van de normale weekaanbieding :) Liep net over het winkecentrum toen ik iemand met zo'n doos zag lopen :P

Volgende week zal hij wel weer ¤149 kosten.
Ik zit net ff bij Tweakers te kijken en blijkbaar vinden ze daar koffie belangrijk _O-

http://tweakers.net/pricewatch/279834/krups-pixie-xn3006.html
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_96135374
Weet iemand toevallig als de Nespresso cups goedkoper zijn in Duitsland (Kleve)?
Anders ga ik morgen wel even naar de Duitse Saturn of een supermarkt toe... :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 april 2011 @ 13:31:15 #253
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96136621
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 13:05 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand toevallig als of de Nespresso cups goedkoper zijn in Duitsland (Kleve)?
Anders ga ik morgen wel even naar de Duitse Saturn of een supermarkt toe... :)
Nergens te krijgen hier, en ze zijn als je ze bestelt net zo duur.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 1 mei 2011 @ 18:34:54 #254
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96215543
Vanmiddag die nieuwe smaak geprobeerd, best wel ok, ben al nietzo van het hele sterke, dus deze sluit mooi aan ;) Lekkere volle smaak vond ik wel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_96215663
Vind de nieuwe smaak prima als espresso :) Wanneer je er meer dan 40ml water bij doet wordt het te waterig. Bij de andere, sterkere, espresso-smaken doe ik dat vaak wel (50~60ml)
pi_96236858
Pixie titanium; 99 euro (incl. 50 euro clubtegoed)
Deze week bij Media Markt Heerlen...
pi_96291152
¤110,44 (incl. bezorging en ¤50 clubtegoed) bij Bobshop. Iemand ervaring met deze webshop?
pi_96296105
111 bij Chear.nl (dochter van Dixons), gratis bezorging en wordt 'fan' van Chear op Facebook en krijg nog eens 5 euro korting op je bestelling :P
pi_96296586
Makro heeft hem ook voor EUR 110 incl. BTW in de aanbieding :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:36:10 #260
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_96300127
Krijg net een brief van Nespresso in de bus met een glossy folder over de Onirio, en een brief met de mededeling dat vanaf 1 juni a.s. alle etuis 20 cent per stuk duurder worden. Dus nog snel ff een jaarvoorraad inslaan!

Saillant detail is overigens dat Nespresso met z'n chique imago deze op zware kwaliteit gewatermerkt papier gedrukte brief vol duurzaamheidsgeleuter laat bezorgen door Sandd, het postbedrijf dat de post tegen dumpprijzen laat bezorgen door onderbetaalde en onverzekerde bestellers. :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:38:16 #261
62913 Blik
The one and Only!
pi_96300208
2 cent per stuk duurder dus :(
pi_96301777
Eerlijk gezegd verwachtte ik dat al... Is al tijden te lezen in de krant dat koffie duurder gaat worden door een toename van het kofifedrinken in de landen van herkomst en door tegenvallende oogsten.
pi_96308856
Ik heb een Pixie *) Iemand nog interesse in een 3e hands Magimix M100?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:29:38 #264
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96311372
:o voor 1 juni dus toch maar ff inslaan :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 3 mei 2011 @ 21:08:36 #265
3185 Adelante
To let it go now
pi_96313684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef MissHobje het volgende:
:o voor 1 juni dus toch maar ff inslaan :P
Dit :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_96320440
Mijn espressokopjes overstromen opeens ;( Hoe kan dat nu weer? Paste altijd precies.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:53:45 #267
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_96320512
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn espressokopjes overstromen opeens ;( Hoe kan dat nu weer? Paste altijd precies.
Ff opnieuw instellen :)
pi_96320938
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ff opnieuw instellen :)
Heb ik nog niet eerder gehoeven, ik wist niet eens dat het kon?! Hoe werkt dat dan?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:06:59 #269
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_96321316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:00 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Heb ik nog niet eerder gehoeven, ik wist niet eens dat het kon?! Hoe werkt dat dan?
Meestal door knopje ingedrukt te houden totdat gewenste hoeveelheid is bereikt. Welk type heb je?
pi_96340610
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Meestal door knopje ingedrukt te houden totdat gewenste hoeveelheid is bereikt. Welk type heb je?
pi_96344825
Inmiddels thuis en het ding is gefixt!
pi_96364489
Oh wooooooow!! Ik ben echt zo supergelukkig met mijn spiksplinternieuwe Magimix Citz&Milk Black!!! O+

Ik was al een week aan het 'inlezen' of ik moest kiezen tussen Dolce Gusto en Nespesso, maar toen ik vanmorgen in de speciaalzaak de Nespresso proefde was al mijn twijfel weg. Wat een top-koffie!!
Dat ik toch 10 jaar lang Senseo gedronken heb is me een raadsel nu, haha...

Ik kreeg er van de lieve winkelmevrouw een doosje Arpeggio en een doosje Livanto bij en samen met het pakket in de doos heb ik dus flink kunnen oefenen (jaja, ik stuiter nu van de koffie, woehaha).

Een paar vraagjes voor de geoefende gebruikers:
- Het lukt me niet om de registratie voor de promo-actie rond te krijgen. De pagina blijft telkens hangen net nadat ik mijn aankoopbon geupload heb. Meer mensen last van?
- Is het 'normaal' om de espressocups te gebruiken als Lungo? Ik vind het anders zo'n klein kopje koffie!
- Heb mijn machine 'afgesteld' (qua inhoud) op mijn kopjes (espresso en lungo), maar de hoeveelheden komen niet echt overeen met wat er aangeraden wordt (ik zet espresso met 60 ml en lungo om 100 ml). Kan dat kwaad? En kan ik dus espressocups gebruiken om lungo te zetten?

Zo, ik ga nog een kopje zetten nu (zal maar een decafe nemen, hihi)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_96366170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef Tezz het volgende:
Oh wooooooow!! Ik ben echt zo supergelukkig met mijn spiksplinternieuwe Magimix Citz&Milk Black!!! O+

Ik was al een week aan het 'inlezen' of ik moest kiezen tussen Dolce Gusto en Nespesso, maar toen ik vanmorgen in de speciaalzaak de Nespresso proefde was al mijn twijfel weg. Wat een top-koffie!!
Dat ik toch 10 jaar lang Senseo gedronken heb is me een raadsel nu, haha...

Ik kreeg er van de lieve winkelmevrouw een doosje Arpeggio en een doosje Livanto bij en samen met het pakket in de doos heb ik dus flink kunnen oefenen (jaja, ik stuiter nu van de koffie, woehaha).

Een paar vraagjes voor de geoefende gebruikers:
- Het lukt me niet om de registratie voor de promo-actie rond te krijgen. De pagina blijft telkens hangen net nadat ik mijn aankoopbon geupload heb. Meer mensen last van?
- Is het 'normaal' om de espressocups te gebruiken als Lungo? Ik vind het anders zo'n klein kopje koffie!
- Heb mijn machine 'afgesteld' (qua inhoud) op mijn kopjes (espresso en lungo), maar de hoeveelheden komen niet echt overeen met wat er aangeraden wordt (ik zet espresso met 60 ml en lungo om 100 ml). Kan dat kwaad? En kan ik dus espressocups gebruiken om lungo te zetten?

Zo, ik ga nog een kopje zetten nu (zal maar een decafe nemen, hihi)
Tezz :D Volgens mij maakt het allemaal geen zak uit hoeveel water je erdoorheen jaagt :D Als het maar lekker is :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_96375444
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tezz :D Volgens mij maakt het allemaal geen zak uit hoeveel water je erdoorheen jaagt :D Als het maar lekker is :9
Dit. c_/ Ik kwam er laatst achter dat er eigenlijk maar 4 echte lungo varianten zijn. Ik had zo'n giga uitprobeerdoos gekocht bij aanschaf en heb tot nu toe álles als lungo gedronken. :9
Ik moet toegeven, de hele 'slappe' espresso smaakjes zijn als lungo niet echt lekker :)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_96375544
Oh jongens.... ik moet zo meteen naar kantoor, alwaar ik de hele dag vieze Kanis&Gunnik-filterkoffie moet drinken..... -O- -O- -O- -O-

Hoe ga ik dit overleven!!!!!! :'(
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 mei 2011 @ 07:53:38 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96375598
Thee drinken :Y

Ik drink echt geen koffie meer op kantoor. 't Is niet te zuipen als je Nespresso gewend bent :N
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_96375654
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 07:45 schreef Tezz het volgende:
Oh jongens.... ik moet zo meteen naar kantoor, alwaar ik de hele dag vieze Kanis&Gunnik-filterkoffie moet drinken..... -O- -O- -O- -O-

Hoe ga ik dit overleven!!!!!! :'(
Tweede apparaat meenemen en op kantoor ook Nespresso drinken? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:54:58 #278
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_96376142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tweede apparaat meenemen en op kantoor ook Nespresso drinken? :P
Heb ik wel eens over zitten denk, een 2de hands apparaat van marktplaats halen. Maar ben veel te bang dat iedereen koffie komt jatten bij me :o
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 07:53 schreef Rewimo het volgende:
Thee drinken :Y

Ik drink echt geen koffie meer op kantoor. 't Is niet te zuipen als je Nespresso gewend bent :N
Zo herkenbaar! Zit maar aan de thee....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:13:32 #279
62913 Blik
The one and Only!
pi_96376441
Bij mij op kantoor hebben ze een koffiebar met prima koffie, beter dan het gratis slootwater wat uit de automaten komt
pi_96376464
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heb ik wel eens over zitten denk, een 2de hands apparaat van marktplaats halen. Maar ben veel te bang dat iedereen koffie komt jatten bij me :o

[..]

Zo herkenbaar! Zit maar aan de thee....
Wij hebben dus Nespresso op kantoor. Klein bedrijfje met een man of 6, kan net uit. Al drinken we momenteel 150-200 euro in de maand aan Nespresso :P Dus we zijn toch onderhand wel op zoek naar een machine waar je gewoon koffiebonen in kiepert.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 mei 2011 @ 10:57:26 #281
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96379356
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tweede apparaat meenemen en op kantoor ook Nespresso drinken? :P
Gelukkig vond mijn werkgever dat een prima idee :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_96381924
Heb zelf al een Dolce Gusto, maar misschien ook een Nespresso aanschaffen.
Kan alleen nergens vinden hoeveel capsules je nou krijgt voor hoeveel geld...

Bij de DG krijg je 16 cups voor rond de 5 euro, en als je pech heb kan je bij sommige smaken maar 8 kopjes maken (2 cups nodig per kopje...) dus dan kost 't je 30 of 60 cent per kopje...

Hoeveel kosten die Nespresso cupjes en hoeveel krijg je er dan? :)
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:03:52 #283
62913 Blik
The one and Only!
pi_96381995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:01 schreef Deezertje het volgende:
Heb zelf al een Dolce Gusto, maar misschien ook een Nespresso aanschaffen.
Kan alleen nergens vinden hoeveel capsules je nou krijgt voor hoeveel geld...

Bij de DG krijg je 16 cups voor rond de 5 euro, en als je pech heb kan je bij sommige smaken maar 8 kopjes maken (2 cups nodig per kopje...) dus dan kost 't je 30 of 60 cent per kopje...

Hoeveel kosten die Nespresso cupjes en hoeveel krijg je er dan? :)
reken rond de 3,50 per 10 cups
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:17:24 #284
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_96392604
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef Tezz het volgende:
Oh wooooooow!! Ik ben echt zo supergelukkig met mijn spiksplinternieuwe Magimix Citz&Milk Black!!! O+

Ik was al een week aan het 'inlezen' of ik moest kiezen tussen Dolce Gusto en Nespesso, maar toen ik vanmorgen in de speciaalzaak de Nespresso proefde was al mijn twijfel weg. Wat een top-koffie!!
Dat ik toch 10 jaar lang Senseo gedronken heb is me een raadsel nu, haha...

Ik kreeg er van de lieve winkelmevrouw een doosje Arpeggio en een doosje Livanto bij en samen met het pakket in de doos heb ik dus flink kunnen oefenen (jaja, ik stuiter nu van de koffie, woehaha).

Een paar vraagjes voor de geoefende gebruikers:
- Het lukt me niet om de registratie voor de promo-actie rond te krijgen. De pagina blijft telkens hangen net nadat ik mijn aankoopbon geupload heb. Meer mensen last van?
- Is het 'normaal' om de espressocups te gebruiken als Lungo? Ik vind het anders zo'n klein kopje koffie!
- Heb mijn machine 'afgesteld' (qua inhoud) op mijn kopjes (espresso en lungo), maar de hoeveelheden komen niet echt overeen met wat er aangeraden wordt (ik zet espresso met 60 ml en lungo om 100 ml). Kan dat kwaad? En kan ik dus espressocups gebruiken om lungo te zetten?

Zo, ik ga nog een kopje zetten nu (zal maar een decafe nemen, hihi)
Tezz :o! allereerst gefeliciteerd :*
Ik vind persoonlijk de expresso's wel het lekkerst als expresso zetten (smaak wat voller) maar ik laat hem dan iets langer doorlopen, maar net wat jezelf lekker vind.
Of het kwaad kan... mij is altijd wijsgemaakt dat het met de druk te maken heeft en de maling van de koffie.. ik houd me er maar aan want wil niet zonder koffie komen te zitten _O-

Van die registratie ken ik dat niet, zou ff bellen met de klantenservice, helpen altijd super vriendelijk misschien kan het anders per post?

Enne nu maar extra veel koffie-leut-geniet-momentjes creëren *) :9
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 mei 2011 @ 16:32:40 #285
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_96393237
Ik heb een handmatig apparaat en daarbij maakt het geen fluit uit hoe lang je hem door laat lopen hoor :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_96396463
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tweede apparaat meenemen en op kantoor ook Nespresso drinken? :P
Nou jongens, ik heb de dag op kantoor overleefd. Maar tjongejonge wat een bocht vergeleken met Nespresso, haha! Heb al met een collega overlegd of we niet een Pixi op kantoor kunnen zetten en dan gewoon 50 ct per kopje vragen aan de rest van de collega's....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_96396563
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Tezz :o! allereerst gefeliciteerd :*
Ik vind persoonlijk de expresso's wel het lekkerst als expresso zetten (smaak wat voller) maar ik laat hem dan iets langer doorlopen, maar net wat jezelf lekker vind.
Of het kwaad kan... mij is altijd wijsgemaakt dat het met de druk te maken heeft en de maling van de koffie.. ik houd me er maar aan want wil niet zonder koffie komen te zitten _O-

Van die registratie ken ik dat niet, zou ff bellen met de klantenservice, helpen altijd super vriendelijk misschien kan het anders per post?

Enne nu maar extra veel koffie-leut-geniet-momentjes creëren *) :9
Thx voor je reactie babe! Het is gisteravond laat toch nog gelukt met de registratie. Dus dat komt wel goed. Ik wil alleen koffie bestellen en volgens mij moet je de eerste keer met ze bellen (heb geen creditcard). Voor zover ik begrepen heb kan dat maar tot 18.00 uur en ik ben dus net vijf minuten thuis... Nou ja, morgen dan maar!

En nu eerst eten en daarna..............jaja! What else!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_96397378
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 17:58 schreef Tezz het volgende:
Heb al met een collega overlegd of we niet een Pixi op kantoor kunnen zetten en dan gewoon 50 ct per kopje vragen aan de rest van de collega's....
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_96398610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D _O-
Nou, je lacht wel, maar we overwegen het serieus!! Zij zet thuis koffie met een volautomaat bonen en ik met de Nespresso, dus ze zijn 'goed' gewend!!

Heb net 'gemopperd' bij de klantenservice van Nespresso. Het blijkt namelijk dat ik nog geen cups mag bestellen. Ik moet eerst braaf wachten op mijn klantnummer. De medewerkster van Nespresso dacht dat ik dit maandag zou krijgen.
En voordat je een klantnummer hebt, kun je dus geen cups bestellen! Nou ja zeg! Heb ik een schitterende machine staan, maar geen cups!!!!!!!!

Ben uit 'boosheid' net naar de supermarkt gelopen voor de DE-cups, maar jullie hebben allemaal gelijk: dat is het echt niet.

Als het een beetje tegenzit heb ik dus pas volgende week (einde van de week) weer koffie. :N :(
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_96402339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nou, je lacht wel, maar we overwegen het serieus!! Zij zet thuis koffie met een volautomaat bonen en ik met de Nespresso, dus ze zijn 'goed' gewend!!

Heb net 'gemopperd' bij de klantenservice van Nespresso. Het blijkt namelijk dat ik nog geen cups mag bestellen. Ik moet eerst braaf wachten op mijn klantnummer. De medewerkster van Nespresso dacht dat ik dit maandag zou krijgen.
En voordat je een klantnummer hebt, kun je dus geen cups bestellen! Nou ja zeg! Heb ik een schitterende machine staan, maar geen cups!!!!!!!!

Ben uit 'boosheid' net naar de supermarkt gelopen voor de DE-cups, maar jullie hebben allemaal gelijk: dat is het echt niet.

Als het een beetje tegenzit heb ik dus pas volgende week (einde van de week) weer koffie. :N :(
Huh? Je kunt toch gewoon online bestellen zonder klantnummer? Of gewoon langslopen bij zo'n shop? in Eindhoven zit er eentje in de Bijenkorf. Gewoon ff langscrossen morgen als je tijd hebt!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_96403690
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Huh? Je kunt toch gewoon online bestellen zonder klantnummer? Of gewoon langslopen bij zo'n shop? in Eindhoven zit er eentje in de Bijenkorf. Gewoon ff langscrossen morgen als je tijd hebt!
Nee, ik kan geen cups bestellen zonder klantnummer. Maar... de dame van Nespresso belt me morgenvroeg terug met meer info, dus ik ga er van uit dat het toch wel gaat lukken!
En anders fiets ik inderdaad zaterdag even naar Eindhoven....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_96409616
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Huh? Je kunt toch gewoon online bestellen zonder klantnummer? Of gewoon langslopen bij zo'n shop? in Eindhoven zit er eentje in de Bijenkorf. Gewoon ff langscrossen morgen als je tijd hebt!
Ze moeten een klantnummer aanmaken om daar je tegoed aan te koppelen. Dat nummer wordt weer aan een inlog-account gekoppeld.

Ik heb ook een paar etuis bij de winkel gehaald en daarna online mijn tegoed besteed.
pi_96409867
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:09 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ze moeten een klantnummer aanmaken om daar je tegoed aan te koppelen. Dat nummer wordt weer aan een inlog-account gekoppeld.

Ik heb ook een paar etuis bij de winkel gehaald en daarna online mijn tegoed besteed.
Ja dat snap ik, maar ik gaf aan dat ik er geen problemen mee had om mijn eerste koffie-bestelling gewoon te betalen en mijn tegoed dan de volgende bestelronde in te wisselen......... Misschien heeft ze me verkeerd begrepen?
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_96431637
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Tezz het volgende:

[..]

Heb net 'gemopperd' bij de klantenservice van Nespresso. Het blijkt namelijk dat ik nog geen cups mag bestellen. Ik moet eerst braaf wachten op mijn klantnummer. De medewerkster van Nespresso dacht dat ik dit maandag zou krijgen.
En voordat je een klantnummer hebt, kun je dus geen cups bestellen! Nou ja zeg! Heb ik een schitterende machine staan, maar geen cups!!!!!!!!

Ben uit 'boosheid' net naar de supermarkt gelopen voor de DE-cups, maar jullie hebben allemaal gelijk: dat is het echt niet.

Als het een beetje tegenzit heb ik dus pas volgende week (einde van de week) weer koffie. :N :(
:o Exact mijn verhaal!
Heb afgelopen dinsdag een Pixie gekocht. Hoera. Leuk. Blij. Dans. Spring. Zuip & Stuiter.
Maar ook bij mij zijn de capsules nu bijna op, ook ik MAG nog niets bestellen, ook ik heb telefonisch gemopperd en ook ik heb daarna uit chagrijn de l'Or misbaksels bij AH gekocht. Die zijn Vies.

We lijken wel gek dat we ons zo laten manipuleren :')
Maar gedeelde smart is toch wel prettig.
pi_96432235
Wij kochten het apparaat een paar dagen voor Kerst. Dus ook nog geen klantnummer en het gevaar om rond de kerstdagen zonder cups te zitten.
Even gebeld en via de telefoon mijn account aan laten maken en direct een bestelling doorgegeven. Was geen probleem en mijn cups had ik nog voor de kerstdagen binnen. Goede service vind ik.

Gisteren een nieuwe bestelling voor 200 cups gedaan.

Heeft iemand al een gescheurde cup gehad? Dat had ik een week of 2 geleden. Veel lawaai en weinig koffie in het kopje en daarna stopte het apparaat.
Klepje open en toen zag ik het al. Wat een rommel geeft dat!!
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:16:46 #296
163255 Tezz
ENFJ!
pi_96433150
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:42 schreef Bladergroen het volgende:

[..]

:o Exact mijn verhaal!
Heb afgelopen dinsdag een Pixie gekocht. Hoera. Leuk. Blij. Dans. Spring. Zuip & Stuiter.
Maar ook bij mij zijn de capsules nu bijna op, ook ik MAG nog niets bestellen, ook ik heb telefonisch gemopperd en ook ik heb daarna uit chagrijn de l'Or misbaksels bij AH gekocht. Die zijn Vies.

We lijken wel gek dat we ons zo laten manipuleren :')
Maar gedeelde smart is toch wel prettig.
Het wordt nog gekker wat mij betreft, haha: ben net naar de Nespresso-shop GEFIETST omdat ik gewoon perse cups wil hebben! En dat is verdorie 13 lange kilometers voor mij....

Maar, ik heb een voorraadje! Joepie! De koffiespecialiste (want ja zo heten de medewerkers van Nespresso) vond het erg vervelend voor me en had hier al vaker klachten over gehad. je zou toch denken dat ze het dan op gaan lossen!

Maar goed, het fietstochtje was toch best wel fijn en mijn voorraadpotje zit lekker vol met Apreggio, livanto en de groene lungo!

Zit nu uit het proefpakket de roze (Rosabaya of zoiets) te drinken. Hmm, iets minder. Ik hou niet zo van zure tonen.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:18:01 #297
163255 Tezz
ENFJ!
pi_96433212
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 13:55 schreef PeeJay1980 het volgende:
Wij kochten het apparaat een paar dagen voor Kerst. Dus ook nog geen klantnummer en het gevaar om rond de kerstdagen zonder cups te zitten.
Even gebeld en via de telefoon mijn account aan laten maken en direct een bestelling doorgegeven. Was geen probleem en mijn cups had ik nog voor de kerstdagen binnen. Goede service vind ik.

Gisteren een nieuwe bestelling voor 200 cups gedaan.

Heeft iemand al een gescheurde cup gehad? Dat had ik een week of 2 geleden. Veel lawaai en weinig koffie in het kopje en daarna stopte het apparaat.
Klepje open en toen zag ik het al. Wat een rommel geeft dat!!
Ja, zo zou het moeten gaan inderdaad. Maar omdat ik me aan heb gemeld voor de promo-actie (50 euro clubtegoed) kan dat dus niet blijkbaar. Ondanks het feit dat ik heb aangegeven gewoon te willen betalen voor de cups en niet perse op dat clubtegoed wil wachten (dat komt vast wel een keer op). Het gaat dus niet!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_96433446
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja, zo zou het moeten gaan inderdaad. Maar omdat ik me aan heb gemeld voor de promo-actie (50 euro clubtegoed) kan dat dus niet blijkbaar. Ondanks het feit dat ik heb aangegeven gewoon te willen betalen voor de cups en niet perse op dat clubtegoed wil wachten (dat komt vast wel een keer op). Het gaat dus niet!
Hmmm, dat is typisch. Mijn clubtegoed (ook 50 euro) is later op mijn account gezet. En dat heb ik bij de 2e bestelling dus verbruikt. De eerste heb ik gewoon betaald, omdat het tegoed pas later toegekend zou worden.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:59:19 #299
163255 Tezz
ENFJ!
pi_96434859
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Hmmm, dat is typisch. Mijn clubtegoed (ook 50 euro) is later op mijn account gezet. En dat heb ik bij de 2e bestelling dus verbruikt. De eerste heb ik gewoon betaald, omdat het tegoed pas later toegekend zou worden.
Misschien is dan het probleem dat ik geen creditcard heb? En dus sowieso moest bellen om te kunnen bestellen? Heel vreemd in ieder geval...
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_96435104
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef Tezz het volgende:

[..]

Misschien is dan het probleem dat ik geen creditcard heb? En dus sowieso moest bellen om te kunnen bestellen? Heel vreemd in ieder geval...
Is mogelijk. Ik moest mijn creditcard nummer doorgeven via de telefoon in elk geval. Weet niet meer of ik ook voor een acceptgiro mocht kiezen, volgens mij niet.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_96437579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:16 schreef Tezz het volgende:

[..]

Het wordt nog gekker wat mij betreft, haha: ben net naar de Nespresso-shop GEFIETST omdat ik gewoon perse cups wil hebben! En dat is verdorie 13 lange kilometers voor mij....

Maar, ik heb een voorraadje! Joepie! De koffiespecialiste (want ja zo heten de medewerkers van Nespresso) vond het erg vervelend voor me en had hier al vaker klachten over gehad. je zou toch denken dat ze het dan op gaan lossen!

Maar goed, het fietstochtje was toch best wel fijn en mijn voorraadpotje zit lekker vol met Apreggio, livanto en de groene lungo!

Zit nu uit het proefpakket de roze (Rosabaya of zoiets) te drinken. Hmm, iets minder. Ik hou niet zo van zure tonen.
Mooi verhaal. Respect voor de 13 kilometers. Ik doe het je niet na want helaas woon ik niet in de buurt van een N-shop.
En verder heb ook ik geen creditcard dus wat je ergens verderop daarover zegt, zou wel eens kunnen kloppen.
O en de groene lungo (het laatste cupje hier ;( ) vind ik ook een van de betere smaken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')