abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:55:02 #201
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_93253327
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Het stond 6-4 0-5
Had 3de set sowieso aan te pas moeten komen, en het was tijdens het wisselen van kant.
Excuses, ik dacht dat je op 6-4 5-0 opgaf.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_93253570
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Excuses, ik dacht dat je op 6-4 5-0 opgaf.
Nee, anders had ik hem natuurlijk wel uitgespeeld. :)
Ik haat sowieso opgeven... Kon het ook niet echt accepteren van mezelf. Wil altijd te graag. :P
pi_93264089
10 toernooitjes op rij gepland voor de zomer :7.
pi_93275836
Wordt het over het algemeen eigenlijk geaccepteerd als je je inschrijft voor 2 onderdelen, of word je dan vaak voor 1 vd 2 uitgeloot? Wil deze zomer ook een flinke lading toernooien spelen en het liefst dus ook nog 2 onderdelen :9
pi_93277030
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef JonkersR het volgende:
Wordt het over het algemeen eigenlijk geaccepteerd als je je inschrijft voor 2 onderdelen, of word je dan vaak voor 1 vd 2 uitgeloot? Wil deze zomer ook een flinke lading toernooien spelen en het liefst dus ook nog 2 onderdelen :9
dat gaat meestal goed ja. of je moet ontzettend veel verhinderingen opgeven
~Si vis amari, ama~
pi_93279483
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef luckass het volgende:
10 toernooitjes op rij gepland voor de zomer :7.
Nu al gepland? :P
Zal bij mij ook wel ongeveer zo zijn. Alhoewel ik uit ervaring weet af en toe een weekje ertussen rust te willen hebben..Of dan gewoon een dubbeltje doen ofzo.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_93279870
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nu al gepland? :P
Zal bij mij ook wel ongeveer zo zijn. Alhoewel ik uit ervaring weet af en toe een weekje ertussen rust te willen hebben..Of dan gewoon een dubbeltje doen ofzo.
Even een paar toernooikalenders doorgespit :P.
pi_93280126
Het is jammer dat de meeste toernooien er nog niet opstaan.. Dat komt pas in April/Mei, maar ook ik ga er weer een stuk of 8 spelen in de maanden juni/juli/aug/sept
pi_93280503
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef luckass het volgende:

[..]

Even een paar toernooikalenders doorgespit :P.
Bij ons is het ook makkelijk: Leeuwenbergh, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi pijnacker, toernooi in delft :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_93281732
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Norrage het volgende:

[..]

Bij ons is het ook makkelijk: Leeuwenbergh, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi in delft, toernooi pijnacker, toernooi in delft :P
Haha. Ik speel er ook nog een paar in west en centraal brabant, bij m'n ouders.
En nog met m'n oom dubbelen in oost brabant.
Begint bijna professioneel te worden.
pi_93282828
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:35 schreef luckass het volgende:

[..]

Haha. Ik speel er ook nog een paar in west en centraal brabant, bij m'n ouders.
En nog met m'n oom dubbelen in oost brabant.
Begint bijna professioneel te worden.
Brabant de gekste ja ;)
pi_93283275
Dinsdag staan de competitieindelingen erop :)
U MAD?
pi_93288018
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Dinsdag staan de competitieindelingen erop :)
Jep. kijk er al naar uit.
Met pasen willen m'n ma naar duitsland. Nou ik ga mooi niet mee als ik op 2e paasdag competitie moet spelen... Daaaaag! :P
5 maart 2e toernooi van het jaar en die week daarna gelijk de 3e.
Mooie oefening voor de competitie. :)
pi_93339595
yeah, vanavond halve finale spelen *O*

voel me alleen best wel lullig, zit nog steeds in de ziektewet, omdat ik van de dokter nog niet mag gaan werken, maar voel me niet meer echt ziek, en dan wel gaan tennissen.
en mijn baas tennist bij dezelfde club :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_93341310
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 08:24 schreef Schunckelstar het volgende:
yeah, vanavond halve finale spelen *O*

voel me alleen best wel lullig, zit nog steeds in de ziektewet, omdat ik van de dokter nog niet mag gaan werken, maar voel me niet meer echt ziek, en dan wel gaan tennissen.
en mijn baas tennist bij dezelfde club :')
zo dat is handig :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_93380763
Iemand wat merken qua rackets die betaalbaar zijn en goed zijn voor amateurs/beginners? :) Ben 1.92m maybe speelt dat mee :P ik heb geen idee namelijk

PS Kan iemand mij vertellen waarom lijnrechters bij Grand Slams FAULT noemen als een bal wordt buitengeslagen ipv OUT? Dit valt mij weleens op namelijk :P

En waarom LET ipv NET? :P
pi_93381329
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 08:54 schreef RiftNL het volgende:
Iemand wat merken qua rackets die betaalbaar zijn en goed zijn voor amateurs/beginners? :) Ben 1.92m maybe speelt dat mee :P ik heb geen idee namelijk

PS Kan iemand mij vertellen waarom lijnrechters bij Grand Slams FAULT noemen als een bal wordt buitengeslagen ipv OUT? Dit valt mij weleens op namelijk :P

En waarom LET ipv NET? :P
http://www.tennisplanet.n(...)-tennisracket-kiezen

Kijk eens naar bovenstaande link. Daar kan je een racket samenstellen + de info wat een "zwaar" of groot racket met je slagen doet.

Mijn advies is wel om te beginnen met een "controle" racket.
pi_93381397
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:04 schreef Drassss het volgende:

[..]

http://www.tennisplanet.n(...)-tennisracket-kiezen

Kijk eens naar bovenstaande link. Daar kan je een racket samenstellen + de info wat een "zwaar" of groot racket met je slagen doet.

Mijn advies is wel om te beginnen met een "controle" racket.
Kan beter naar een winkel gaan i guess want ik heb geen idee hoe zwaar mijn racket moet zijn :D Welke merken raad je aan die betaalbaar zijn, dus geen Wilson etc dat komt later wel.
pi_93381555
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:08 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Kan beter naar een winkel gaan i guess want ik heb geen idee hoe zwaar mijn racket moet zijn :D Welke merken raad je aan die betaalbaar zijn, dus geen Wilson etc dat komt later wel.
Laat ik het zo zeggen afgaande op je reacties ;)

Ik denk dat elk racket voor jou geschikt is wat voor beginners/amateurs. Het merk maakt dan ook helemaal niet uit. Ik zou voorstellen om eens naar een sportwinkel te gaan voor hun advies. Misschien kan je wel 1/2 rackets testen? Let op de gripmaat l1/l2/l3/l4, want dat is het belangrijkste criterium voor een beginner :)

Tussen de 70/100 euro kan je vast wel iets moois vinden wat jaren meegaat.
pi_93422278
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 10:19 schreef Drassss het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen afgaande op je reacties ;)

Ik denk dat elk racket voor jou geschikt is wat voor beginners/amateurs. Het merk maakt dan ook helemaal niet uit. Ik zou voorstellen om eens naar een sportwinkel te gaan voor hun advies. Misschien kan je wel 1/2 rackets testen? Let op de gripmaat l1/l2/l3/l4, want dat is het belangrijkste criterium voor een beginner :)

Tussen de 70/100 euro kan je vast wel iets moois vinden wat jaren meegaat.
Ok nice gaan we doen :)
pi_93422365
Iets groter blad is voor beginners fijn, eventueel een wat lichter racket.
Probeer gewoon wat prettig aanvoelt.
pi_93422855
Wat ik iedereen aan zou raden bij de aankoop van een nieuw racket is een winkel te bezoeken waar je een aantal rackets kunt uitproberen (meestal betaal je daar een klein bedraag aan borg voor, die je vaak terugkrijgt als je uiteindelijk een koopt). Verder sluit ik me aan bij luckass, als beginner kun je het best beginnen met een licht racket met een wat groter blad.
pi_93423117
Iemand enig idee waarom bardiensten altijd verplicht zijn bij tennis of eventueel af te kopen? Ik zie dat echt in geen enkele sport :)
pi_93423269
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:19 schreef RiftNL het volgende:
Iemand enig idee waarom bardiensten altijd verplicht zijn bij tennis of eventueel af te kopen? Ik zie dat echt in geen enkele sport :)
Geen idee, maar bij zo'n clubs word ik geen lid ;)

Je hebt ook veel clubs waar de gemeente bar eigenaar is... daar is dat vaak niet zo.
pi_93423423
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:22 schreef Drassss het volgende:

[..]

Geen idee, maar bij zo'n clubs word ik geen lid ;)

Je hebt ook veel clubs waar de gemeente bar eigenaar is... daar is dat vaak niet zo.
Ja de club hier vraagt 80,- per jaarr contributie. Een andere 200,- per jaar en ook verplichte bardiensten dusja :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')