ja maar ik weet de motieven. Daarnaast zit ik dan bij m'n ouders. Ik zie wel. Misschien dat ik ga, maar niet op 2e kerstdag.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hai Jop!
En Luco, leuk toch! Gewoon gaan!
je pm
Welk ritmequote:Op zondag 5 december 2010 01:31 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hallo! Meerdere dagen achter elkaar de stad in is niet goed voor je ritme...
Ja? Daar hebben m'n zus en ik ook nog over getwijfeld, maar uiteindelijk won mijn film het.quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Telecaster het volgende:
Middag.
Sjonge, wat waren de Upsessions weer leuk gister!
Tsk. Films draaien wel vaker, maar 't Simplondebuut van de Upsessions maak je maar 1 keer mee.quote:Op zondag 5 december 2010 13:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja? Daar hebben m'n zus en ik ook nog over getwijfeld, maar uiteindelijk won mijn film het.(Die ook heel leuk was, dus hey.
)
Right back atcha!quote:En goedemiddag verder!
Beste joppie_saus,quote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef joppie_saus het volgende:
Meuh.. Ik moet nog een gedicht maken...blegh..Geen zin!
Nou we wilden naar een film in het RKZ, en die draaien maar 1x hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 13:49 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tsk. Films draaien wel vaker, maar 't Simplondebuut van de Upsessions maak je maar 1 keer mee.
Ik heb zelfs gedanst... kun je nagaan!
Welke film is 't geworden?
Ah ja. Mooie film.quote:Op zondag 5 december 2010 13:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nou we wilden naar een film in het RKZ, en die draaien maar 1x hoor.Maar uiteindelijk konden we de bushalte niet vinden (
) en zijn we dus maar naar Images gegaan, naar Winters Bone.
Wat schuift 't?quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, als dichten zo gemakkelijk is voor jou, maak jij dan maar een gedicht voor mij
Haha, doe ik 't voor.quote:Op zondag 5 december 2010 14:02 schreef joppie_saus het volgende:
Virtueel schouderklopje? Eer, aanzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |