Oh ik ben zo blij dat er eindelijk iemand iets met die zebra doet, die ik es voor Chico zn verjaardag gekocht heb maar waar geen een hond ooit naar om keekquote:
Eind volgend jaar gaan we zelf bouwen (of nou ja, dat is in elk geval het plan). En ik ga me toch een partij een lekker mutsig kantoortje voor mezelf laten intekenenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook de shitste kamer in ons pand, tochtig zolderhol, daar is het ook echt niet warm te krijgen, en die kacheltjes vind ik eng met de honden en hun blote velletjes
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb SeSa mail
En dat kwam precies op tijd want ik zat net uit te huilen bij mn moeder dat ik mn oppaskindjes zo ga missen enzoEn toen had ik een vlop
Gij wilde vrouw.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan komen al die oud-deelnemers en dan wordt het zo'n leuterprogramma
En geen van die vier die over zijn vind ik zó geweldig dat ik er voor zal gaan zitten duimen.
Bruut he?
De chick flick is veel lieverderder
Oh nou mss word ik tegen die tijd dan wel jouw PA en dan kunnen de honden de security doenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eind volgend jaar gaan we zelf bouwen (of nou ja, dat is in elk geval het plan). En ik ga me toch een partij een lekker mutsig kantoortje voor mezelf laten intekenen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heuj, ik eerst he, ik zoek een baanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou mss word ik tegen die tijd dan wel jouw PA en dan kunnen de honden de security doen
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, echt totaal niet, omdat ik er echt vrolijk van werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Goed zo!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, ik eerst he, ik zoek een baan
[..]
Nee, echt totaal niet, omdat ik er echt vrolijk van werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Jullie hebben echt een tof huisjequote:
a. A length of thread or yarn wound in a loose long coil.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef Ynske het volgende:
weet iemand hier toevallig wat skeins betekend?
Ja manquote:
wat voor een heb je dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja manwel pijn aan mijn enkel van mijn brace die ik om had (dat ding is kuuuut
) , maar daar ff doorheen en heerlijk genoten
Niet te lang gegaan express
en 2x gepleurd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |