abonnement Unibet Coolblue
pi_89394122
Ik heb een aantal vragen voor jullie, en vooral voor de dames. Wat ik me nou afvraag is hoe vinden jullie dat een jongen gekleed moet zijn tijdens het uitgaan? Nou weet ik wel dat je met een mooi blousje bijvoorbeeld nooit verkeerd kunt zitten, maar wat vinden jullie er bijvoorbeeld van als iemand een trui draagt of een cardigan met een leuk t-shirtje.

En wat voor broeken, zijn leuk voor het uitgaan (donkere) spijkerbroeken of misschien gewoon een wat lichtere, nettere (beige achtige) broek?

En schoenen dan? Of maakt dat niet uit, omdat je die toch niet ziet? Moeten het een beetje nette schoenen zijn en dan bedoel ik niet leer, maar meer iets zoals lacoste, of zijn sneakers ook goed?

Oh en trouwens weet iemand toevallig waar je leuke t-shirtjes voor je cardigan kunt kopen? Iets met een beetje een leuke gezellige vrolijke print? ;)

Alvast bedankt iedereen!
pi_89394154
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:50 schreef Sv3nie het volgende:
Ik heb een aantal vragen voor jullie, en vooral voor de dames. Wat ik me nou afvraag is hoe vinden jullie dat een jongen gekleed moet zijn tijdens het uitgaan? Nou weet ik wel dat je met een mooi blousje bijvoorbeeld nooit verkeerd kunt zitten, maar wat vinden jullie er bijvoorbeeld van als iemand een trui draagt of een cardigan met een leuk t-shirtje.

En wat voor broeken, zijn leuk voor het uitgaan (donkere) spijkerbroeken of misschien gewoon een wat lichtere, nettere (beige achtige) broek?

En schoenen dan? Of maakt dat niet uit, omdat je die toch niet ziet? Moeten het een beetje nette schoenen zijn en dan bedoel ik niet leer, maar meer iets zoals lacoste, of zijn sneakers ook goed?

Oh en trouwens weet iemand toevallig waar je leuke t-shirtjes voor je cardigan kunt kopen? Iets met een beetje een leuke gezellige vrolijke print? ;)

Alvast bedankt iedereen!
:')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_89394166
Doe uniek! Een hip overhemd van The Sting, dat heeft niemand!
  woensdag 1 december 2010 @ 17:51:56 #4
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_89394181
Wolvenshirts FTW!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  woensdag 1 december 2010 @ 17:52:11 #5
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_89394196
Schoenen maakt niet uit. In de zomer droeg ik altijd witte sokken met sandalen, maar in dit winterweer trek ik mijn Jip en Janneke laarzen weer tevoorschijn. Niemand die het ziet.
  woensdag 1 december 2010 @ 17:54:17 #6
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_89394279
Hip overhemd (in je broek, niet zo'n G-Star blousje uit je broek :') ), spijkerbroek (met riem in de kleur van je schoenen), All Stars of nette bruine/zwarte schoenen eronder (afhankelijk van je leeftijd en de tent waar je heen gaat), horloge om je pols, haartjes in de gel and you're ready to go! ^O^
pi_89394341
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:51 schreef mstx het volgende:
Wolvenshirts FTW!
dit
pi_89394366
Zoiets



dames smelten ervan
pi_89394370
Ik vind je lief! O+ Check www.asos.com bijvoorbeeld.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:52 schreef Sander het volgende:
Schoenen maakt niet uit. In de zomer droeg ik altijd witte sokken met sandalen, maar in dit winterweer trek ik mijn Jip en Janneke laarzen weer tevoorschijn. Niemand die het ziet.
:') :z
Go hard or go home
pi_89394373
T-shirts met teksten is meer iets voor overdag, 's avonds wil je toch iets netters aan. En de haartjes moeten altijd strak zitten hè.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_89394410
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:54 schreef BigSmurf het volgende:
Hip overhemd (in je broek, niet zo'n G-Star blousje uit je broek :') ), spijkerbroek (met riem in de kleur van je schoenen), All Stars of nette bruine/zwarte schoenen eronder (afhankelijk van je leeftijd en de tent waar je heen gaat), horloge om je pols, haartjes in de gel and you're ready to go! ^O^
Echt zo'n gelikte beer, klaar om op TMF te komen.
  woensdag 1 december 2010 @ 17:57:59 #12
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_89394426
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  woensdag 1 december 2010 @ 18:00:24 #13
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_89394514
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:57 schreef boyv het volgende:

[..]

Echt zo'n gelikte beer, klaar om op TMF te komen.
Klaar om vrouwen te versieren dus, heeft mij nog nooit in de steek gelaten. :)
pi_89394629
in iedergeval geen zonnenbank kop of overdreven murrays gebruik dat de haren op het hoofd steken ofzo. ;(

uh niet te overdreven gekleed.. maar ook niet te simpel trouwens zon echte chicque schoenen zijn zo lelijkkkkk he.... iel

Sowieso beetje een eigen stijl hebben, want je kunt wel vragen wat je aan moet doen aan ons .. maar dat zie je dus gewoon uiteindelijk aan je outfit/uitstaling terug.. niet vet dus..

heb een beetje gevoelllll:)
pi_89394881
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:54 schreef BigSmurf het volgende:
Hip overhemd (in je broek, niet zo'n G-Star blousje uit je broek :') ), spijkerbroek (met riem in de kleur van je schoenen), All Stars of nette bruine/zwarte schoenen eronder (afhankelijk van je leeftijd en de tent waar je heen gaat), horloge om je pols, haartjes in de gel and you're ready to go! ^O^
Niks mis met een G-Star blousje uit de broek, als het maar niet te lang is.

Ik doe altijd alleen de voorkant in mn broek
pi_89394972
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:56 schreef 9611Niels het volgende:
T-shirts met teksten is meer iets voor overdag, 's avonds wil je toch iets netters aan. En de haartjes moeten altijd strak zitten hè.
Nee hoor, andersom. Overdag moet je netjes er bij lopen, 's avonds mag je aan wat je wilt.

TS is het belangrijkste vergeten: waar ga je heen?

Als je naar een leuke alternatieve tent gaat loop je voor gek met je cardigan met Lacoste schoenen...
  † In Memoriam † woensdag 1 december 2010 @ 18:12:33 #17
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_89394994
Over het algemeen is kleding wel netjes als je uitgaat ja! :Y
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_89395453
Die seksueel of op drugs gebaseerde parodieën op bekende logo's van multinational's vind ik echt schrijnend op een t-shirt in het uitgaansleven. Een mooi t-shirt met v-hals met een horloge, of een lumberjack blouse is altijd goed. Denim overhemden zijn ook wel tof mits je hem stoer draag met mouwen opgestroopt en de juiste kleur jeans. Merken Superdry, levi's, wrangler.
I don't give a flying fuck
pi_89396955
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:11 schreef Riffey4 het volgende:

[..]

Nee hoor, andersom. Overdag moet je netjes er bij lopen, 's avonds mag je aan wat je wilt.

TS is het belangrijkste vergeten: waar ga je heen?

Als je naar een leuke alternatieve tent gaat loop je voor gek met je cardigan met Lacoste schoenen...
Als ik het over lacostes en een cardigan hebt, dan snap je toch zelf ook wel dat ik niet naar een alternatief feest ga? :O
  woensdag 1 december 2010 @ 19:10:06 #20
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_89397225
Draag gewoon waar jij je het prettigst in voelt, want als jij je prettig voelt, straal je dat ook uit. Er is geen regel van hoe het wel of niet moet. Wat de een als net beschrijft vind de ander lelijk. En wat bij de een lelijk staat, staat de ander beeldig.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_89397639
Zolang je broek niet onder je kont hangt want dat is niet aantrekkelijk :{w
pi_89397965
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:50 schreef Sv3nie het volgende:
Nou weet ik wel dat je met een mooi blousje bijvoorbeeld nooit verkeerd kunt zitten,
Mwah, ligt eraan wat je wilt. Als je als travo gaat is een bloesje best leuk ja. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 december 2010 @ 19:29:41 #23
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89398327
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:23 schreef k_man het volgende:

[..]

Mwah, ligt eraan wat je wilt. Als je als travo gaat is een bloesje best leuk ja. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFT.
2000 light years from home
pi_89399679
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:51 schreef mstx het volgende:
Wolvenshirts FTW!
Dat is wel erg gedateerd, hè. De moderne vent zoekt een alternatief dier om uniek te zijn!

last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_89399944
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef Orbis het volgende:

[..]

Dat is wel erg gedateerd, hè. De moderne vent zoekt een alternatief dier om uniek te zijn!

[ afbeelding ]
een 1hoornnijlpaard
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')