abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:59:02 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_90250161
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef Goover het volgende:
Hoe druk is het meestal tussen kerst en oud & nieuw bij Ikea, 28 of 29 december? (Delft of Haarlem ofzo) Is het nog te doen of is er dan geen doorkomen meer aan?
Geen doorkomen aan, drukste week van het jaar. Wil je rustig shoppen moet je de 31e 's middags gaan :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90279969
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

Geen doorkomen aan, drukste week van het jaar. Wil je rustig shoppen moet je de 31e 's middags gaan :)
Daar was ik al bang voor... Misschien toch maar eens op een door de weekse avond in januari gaan dan.
pi_90283537
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:58 schreef Goover het volgende:
Hoe druk is het meestal tussen kerst en oud & nieuw bij Ikea, 28 of 29 december? (Delft of Haarlem ofzo) Is het nog te doen of is er dan geen doorkomen meer aan?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  woensdag 22 december 2010 @ 12:40:15 #154
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_90283629
ik wil morgen eigenlijk gaan kijken voor een koelkast bij de ikea heerlen, nu hadden ze er vorige week nog genoeg, en begin deze week waren ze ineens uitverkocht.. nu staat er op de site dat er morgen weer een voorraad van 4 is... hoe betrouwbaar is dit?

het gaat overigens om een FROSTIG BC219 in ikea heerlen ;)
pi_90284109
Ik zoek de handleiding van dat standaard witte ikea ps kastje, alleen geeft de website een fout aan als ik hem probeer te openen? Lukt het iemand hier wel?

  woensdag 22 december 2010 @ 12:57:34 #156
3185 Adelante
To let it go now
pi_90284339
Krijg ook een foutmelding bij openen van de montage handleiding! :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90284359
Hmmmm....
pi_90284435
O geniaal ik ben gewoon naar een ander land gegaan en nu heb ik hem B-)
  woensdag 22 december 2010 @ 13:00:20 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_90284455
Als je hem NU NU nodig hebt, moet je even de klantenservice bellen dan kunnen ze je het pdf-je mailen. Als zij er tenminste wel bijkunnen :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90284559
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O geniaal ik ben gewoon naar een ander land gegaan en nu heb ik hem B-)
ik wou net zeggen ik scan mijne wel ff in maar het is al gelukt:)
Zijn die sleuteltjes er ook bij te krijgen?
ik ga mijne ruilen, mijn zilver/grijs tegen een rode als alles doorgaat maar bij de rode ontbreken beide sleutels. nu heb ik er wel 2 dus dan hou ik er gewoon eentje. maar dat staat zo raar 1 slot met sleutel en 1 slot zonder sleutel.

herrinner me trouwens dat die kastjes een ramp waren om in elkaar te zetten, dus dat gaat nog wat worden, 1 uit elkaar halen en dan de ander weer in elkaar zetten.
pi_90285427
Huh, in die handleiding gebruiken ze hele andere onderdelen :?!!
pi_90285580
er zijn meerdere soorten IKEA PS kastjes. heb je wel dezelfde handleiding?
pi_90285807
Het kastje ziet er wel het zelfde uit, maar de gebruikte onderdelen zijn gewoon anders
pi_90299431
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:40 schreef sproetjes het volgende:
ik wil morgen eigenlijk gaan kijken voor een koelkast bij de ikea heerlen, nu hadden ze er vorige week nog genoeg, en begin deze week waren ze ineens uitverkocht.. nu staat er op de site dat er morgen weer een voorraad van 4 is... hoe betrouwbaar is dit?

het gaat overigens om een FROSTIG BC219 in ikea heerlen ;)
Als je morgen voordat je naar IKEA wilt rijden nog even kijkt op internet (na 10:00) en er staat dan weer beschikbare voorraad, dan kun je er vanuit gaan dat ze gewoon weer voorraad binnen hebben gekregen. Op zich is die informatie redelijk betrouwbaar.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90299450
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:02 schreef loecje het volgende:

[..]

ik wou net zeggen ik scan mijne wel ff in maar het is al gelukt:)
Zijn die sleuteltjes er ook bij te krijgen?
ik ga mijne ruilen, mijn zilver/grijs tegen een rode als alles doorgaat maar bij de rode ontbreken beide sleutels. nu heb ik er wel 2 dus dan hou ik er gewoon eentje. maar dat staat zo raar 1 slot met sleutel en 1 slot zonder sleutel.

herrinner me trouwens dat die kastjes een ramp waren om in elkaar te zetten, dus dat gaat nog wat worden, 1 uit elkaar halen en dan de ander weer in elkaar zetten.
Nee, de sleutels van IKEA PS zijn niet los te bestellen en volgens mij niet per definitie van elke kast hetzelfde...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90299471
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het kastje ziet er wel het zelfde uit, maar de gebruikte onderdelen zijn gewoon anders
De kans bestaat dat ze de constructie iets hebben aangepast in de loop van de tijd. Of gaat het om een nieuwe kast?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90301680
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, de sleutels van IKEA PS zijn niet los te bestellen en volgens mij niet per definitie van elke kast hetzelfde...
dat mag ik dan eerst wel gaan uit testen. Desnoods zet ik het slot om.
ik heb die kast juist omdat hij op slot kan, wel praktisch in een studentenkamer waar veel mensen in en uit zouden kunnen lopen (bedrijfje in hetzelfde huis, met mn kamerdeur op slot is mn inboedel niet verzekerd)
  woensdag 22 december 2010 @ 23:19:29 #168
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90317144
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, de sleutels van IKEA PS zijn niet los te bestellen en volgens mij niet per definitie van elke kast hetzelfde...
Ik heb vier van die kastjes in huis, en inderdaad - alle vier hebben ze verschillende sleutels/sloten.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_90332659
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik heb vier van die kastjes in huis, en inderdaad - alle vier hebben ze verschillende sleutels/sloten.
balen, maar voor zover ik kon zien is het slot makkelijk lost te maken. dan wissel ik het slot wel om.
  donderdag 23 december 2010 @ 16:35:43 #170
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_90348196
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je morgen voordat je naar IKEA wilt rijden nog even kijkt op internet (na 10:00) en er staat dan weer beschikbare voorraad, dan kun je er vanuit gaan dat ze gewoon weer voorraad binnen hebben gekregen. Op zich is die informatie redelijk betrouwbaar.
dankje! mijn ouders zijn voor me gereden toen ik aan t werk was, dus de koelkast is binnen!
evengoed bedankt :)
  donderdag 23 december 2010 @ 23:16:03 #171
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_90368232
Ik heb een vraag over lattenbodems:

Namelijk de SULTAN LONEVÅG


en de: SULTAN LERBÄCK

Ik heb namelijk hem nodig in 140cm breed, maar dan zie ik bij de laatste dat de bodem in het midden niet doorloopt en bij de eerste zie ik dat de latten aan een stuk doorlopen.
Het eerste lijkt mij wel praktisch aangezien ik meestal er alleen in lig.
Maar is het ook zo al het lijkt??

Daarnaast: zijn deze bodems ook geschikt voor een pocketveren matras?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_90383858
Ik hen hier gordijnen Alvine Streck en rails Kvartal. Maar hoe moet ik die aan elkaar ophangen? Dat gordijn heeft alleen maar een tunnel en lussen voor een roede. Geen plooiband of oogjes waar ik die kleine witte kvartal haakjes aan kan maken. Op de site staat óók (net zoals op het label in de winkel) dat deze grodijnen aan Kvartal kunnen.

Edit: Laat maar. Ik heb even gebeld met de helpdesk. (Hey dat kan ook nog! :P). Je hebt daar de Riktig plooiband voor nodig. Dat is niet echt duidelijk op de site of in de winkel. Gelijk maar even een suggestie achtergelaten bij het callcenter.

[ Bericht 33% gewijzigd door Fixers op 24-12-2010 11:40:02 ]
pi_90437683
Is het mogelijk om voor de Bonde combinatie nog losse deuren te krijgen met melkglas en zilveren omlijsting? Zie net dat we een lekkage hebben dankzij de sneeuw waardoor de hoeken van de kast zijn gaan opbollen. :( Alvast bedankt voor de moeite!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_90443894
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 19:37 schreef Cyan het volgende:
Is het mogelijk om voor de Bonde combinatie nog losse deuren te krijgen met melkglas en zilveren omlijsting? Zie net dat we een lekkage hebben dankzij de sneeuw waardoor de hoeken van de kast zijn gaan opbollen. :( Alvast bedankt voor de moeite!
Voor zover ik weet is er van BONDE helemaal niks meer verkrijgbaar... Sorry :(
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90444527
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is er van BONDE helemaal niks meer verkrijgbaar... Sorry :(
Thnx voor je antwoord
Balen! Maar bij nader inzien is het misschien Effektiv? De rechthoekige deur is 141 cm lang en bijna 35 cm breed en de vierkante deur is 70 cm bij 70 cm. Maar ik zie die maten niet bij de losse deuren van de Effektiv kasten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')